Nee helaas. Ze vonden elkaar stiekem leuk, zo bleek, maar wisten dat nog niet van elkaar en nu weet eentje dat dankzij mij wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Hetero's hoop ik. Al genoeg van dat homo gespuis.
Hij zei al "mensen".quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Hetero's hoop ik. Al genoeg van dat homo gespuis.
Luyendijkje weer.quote:Maar: ik zou iedereen uitnodigen om een week in Somalië of Jemen te zitten, landen waar niemand belasting betaalt. Het is een privilege om in een land te wonen waar je belasting mág betalen.
-Robert Costa, WaPoquote:I'm told by two WH sources that Pres. Trump does not plan to put down Twitter on Thursday. May live tweet if he feels the need to respond.
Gewoon Football Manager kopen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:48 schreef LelijKnap het volgende:
VBL / Dolberg verkocht (fifa 17)
Dringend advies nodig
Dit zijn de goede voorbeelden.quote:
Beetje dom. Twee Islamitische landen. Islamitische landen waar je ook nog eens belasting moet betalen zijn niet beter om te wonen.quote:
Erger nog: Afrikaanse islam. Min twee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje dom. Twee Islamitische landen. Islamitische landen waar je ook nog eens belasting moet betalen zijn niet beter om te wonen.
Nog een half jaar voordat ik weer in die contreien zit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Erger nog: Afrikaanse islam. Min twee.
Als rijke wereldreiziger. Ik zou m'n baard laten staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog een half jaar voordat ik weer in die contreien zit.
Komt goed uit, die heb ik al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als rijke wereldreiziger. Ik zou m'n baard laten staan.
Ep 5 al gezien van HoC S5?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee helaas. Ze vonden elkaar stiekem leuk, zo bleek, maar wisten dat nog niet van elkaar en nu weet eentje dat dankzij mij wel.Maar geen zorgen, zijn geen Fokkers dus deze SC blijft schoon.
Ben nu bij de 9e geloof ik, maar je houdt maar lekker je mond erover potjandriedubbeltjes.quote:
Rustig maar, ik ben nu ep 5 aan het kijken. Ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben nu bij de 9e geloof ik, maar je houdt maar lekker je mond erover potjandriedubbeltjes.
Het valt overigens wel erg tegen allemaal.
Dus ik kan het nu verkloten voor jou?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben nu ep 5 aan het kijken. Ben heel benieuwd.
Buma kan de tering krijgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oké de formatie is dus niet veel verder dan voor het weekend. Ik vermoed dat Buma boos is op Pechtold en geen zin heeft om D66 nu hun favoriete coalitie te gunnen.
Hmm. Wikipedia heeft een tabelletje met de grootte van de overheid per land: https://en.wikipedia.org/(...)_a_percentage_of_GDPquote:
Waar moet ze heen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef skysherrif het volgende:
Zucht, echt hartverscheurend om je poes in zo'n kooitje te stoppen en ze vervolgens luid gaat jammeren en met haar pootje tegen de tralies aan krabt.
Moet je naar de dierenarts?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef skysherrif het volgende:
Zucht, echt hartverscheurend om je poes in zo'n kooitje te stoppen en ze vervolgens luid gaat jammeren en met haar pootje tegen de tralies aan krabt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waar moet ze heen?
Die van ons kan trouwens met de pootjes door de spijlen. Dat ziet er pas echt dramatisch uit.
Ja, zagen net ineens een rood plasje liggen, dus denk dat ze bloed heeft geürineerd...quote:
Dat is verstandig, want het kan een blaasontsteking zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ja, zagen net ineens een rood plasje liggen, dus denk dat ze bloed heeft geürineerd...
Heb er zelf niet zo heel veel verstand van wat het allemaal kan betekenen dus meteen maar even langs de dierenarts brengen, toch open spreekuur van 7 tot 8
Wehe, laatst beestje naar de dierenarts gebracht, en hij klonk als een laagovervliegend jachtvliegtuig uit WO2.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is verstandig, want het kan een blaasontsteking zijn.
Ja, zal wel goedkomen denk/hoop ik. Ze ziet er verder nog gezond uit en haar eetlust is er iig niet minder op geworden.quote:
Beetje 'n jong ding nog?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ja, zal wel goedkomen denk/hoop ik. Ze ziet er verder nog gezond uit en haar eetlust is er iig niet minder op geworden.
Haha ja, nouja dat denk ik ook vooral omdat dit beestje niet echt van ons is zelfs. Kwam hier 2 jaar geleden binnen wandelen en mijn broertje en ik gingen dat beestje zo vertroetelen dat het op een gegeven dag niet meer weg wilde. Gelukkig had de eigenaar nog tig andere katten en vond het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, laatst beestje naar de dierenarts gebracht, en hij klonk als een laagovervliegend jachtvliegtuig uit WO2.
Verder wel zielig natuurlijk. Voelt altijd alsof je je beestje verraadt.
Haterquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij houdt helemaal niet van pussy kaas. Wegwezen nou.
Man man, iedereen bezorgt inmiddels. Hoe kunnen we als samenleving nu nog verder ontwikkelen?quote:
Internet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Man man, iedereen bezorgt inmiddels. Hoe kunnen we als samenleving nu nog verder ontwikkelen?
Gelukkig staat Alexander boven zulk een kinderachtige opstelling van die twee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie op het nieuws dat Buma en Rutte boos zijn op Alexander. Onterecht.
Uiteraard, ze hebben D66 gewoon nodig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie op het nieuws dat Buma en Rutte boos zijn op Alexander. Onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |