Dat is verstandig, want het kan een blaasontsteking zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ja, zagen net ineens een rood plasje liggen, dus denk dat ze bloed heeft geürineerd...
Heb er zelf niet zo heel veel verstand van wat het allemaal kan betekenen dus meteen maar even langs de dierenarts brengen, toch open spreekuur van 7 tot 8
Wehe, laatst beestje naar de dierenarts gebracht, en hij klonk als een laagovervliegend jachtvliegtuig uit WO2.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef skysherrif het volgende:
Zucht, echt hartverscheurend om je poes in zo'n kooitje te stoppen en ze vervolgens luid gaat jammeren en met haar pootje tegen de tralies aan krabt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is verstandig, want het kan een blaasontsteking zijn.
Ja, zal wel goedkomen denk/hoop ik. Ze ziet er verder nog gezond uit en haar eetlust is er iig niet minder op geworden.quote:
Beetje 'n jong ding nog?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ja, zal wel goedkomen denk/hoop ik. Ze ziet er verder nog gezond uit en haar eetlust is er iig niet minder op geworden.
Haha ja, nouja dat denk ik ook vooral omdat dit beestje niet echt van ons is zelfs. Kwam hier 2 jaar geleden binnen wandelen en mijn broertje en ik gingen dat beestje zo vertroetelen dat het op een gegeven dag niet meer weg wilde. Gelukkig had de eigenaar nog tig andere katten en vond het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, laatst beestje naar de dierenarts gebracht, en hij klonk als een laagovervliegend jachtvliegtuig uit WO2.
Verder wel zielig natuurlijk. Voelt altijd alsof je je beestje verraadt.
Haterquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij houdt helemaal niet van pussy kaas. Wegwezen nou.
Man man, iedereen bezorgt inmiddels. Hoe kunnen we als samenleving nu nog verder ontwikkelen?quote:
Internet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Man man, iedereen bezorgt inmiddels. Hoe kunnen we als samenleving nu nog verder ontwikkelen?
Gelukkig staat Alexander boven zulk een kinderachtige opstelling van die twee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie op het nieuws dat Buma en Rutte boos zijn op Alexander. Onterecht.
Uiteraard, ze hebben D66 gewoon nodig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie op het nieuws dat Buma en Rutte boos zijn op Alexander. Onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |