Chill. Ik denk nog na over wat ik ga bestellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:38 schreef remlof het volgende:
Door die post over KFC thuisbezorging maar gyros besteld. Wou tortellini klaarmaken, maar heb geen Parmigiano meer.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:40 schreef skysherrif het volgende:
Zucht, echt hartverscheurend om je poes in zo'n kooitje te stoppen en ze vervolgens luid gaat jammeren en met haar pootje tegen de tralies aan krabt.
Ik heb één magere en één dikke kat. Ze krijgen precies hetzelfde te eten, maar kennelijk eet de ene een derde en de andere twee derde ervan op. Terwijl de magere de dominante isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nooit dikke katten gehad, dus ik denk dat je het beter aan je dierenarts kunt vragen. Misschien weinig maar lekker eten, zoals blikjes Gourmet?
Dat is wel sneu voor de magere, zo weinig eten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één magere en één dikke kat. Ze krijgen precies hetzelfde te eten, maar kennelijk eet de ene een derde en de andere twee derde ervan op. Terwijl de magere de dominante is
Nee, dat is een keuze van haar kennelijk, ze is altijd mager geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel sneu voor de magere, zo weinig eten.
Ik ben 10 april jl. van een ladder gevallen op het werk en ben op een knieschot terecht gekomen. Ik heb daarbij 5 ribben gebroken, is mijn milt beschadigd en verwijderd, kleine schade aan maag en darmen en mijn linkerlong vond het nodig om twee liter pleuravocht op te slaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Als ik mag vragen natuurlijk
Oh oké. Dat eet de corpulente dus gewoon wat te veel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is een keuze van haar kennelijk, ze is altijd mager geweest.
Zou misschien aan het eten kunnen liggen, wij geven eigenlijk alleen brokjesquote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nooit dikke katten gehad, dus ik denk dat je het beter aan je dierenarts kunt vragen. Misschien weinig maar lekker eten, zoals blikjes Gourmet?
Gewoon een mannetjeskat erbij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou misschien aan het eten kunnen liggen, wij geven eigenlijk alleen brokjes
Zal d'r ook eens wat meer laten bewegen. Wat speeltjes kopen of een krabpaal.
Was op werk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben 10 april jl. van een ladder gevallen op het werk en ben op een knieschot terecht gekomen. Ik heb daarbij 5 ribben gebroken, is mijn milt beschadigd en verwijderd, kleine schade aan maag en darmen en mijn linkerlong vond het nodig om twee liter pleuravocht op te slaan.
Bij ons zijn het de oude lui in de buurt en de buren die hem eten geven, paar keer wat van gezegd maar hij blijft het ergens halen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog goeie tips toevallig?
(voor mijn poes he)
Goed idee. En je kunt gewoon aan je dierenarts vragen of de brokjes goed voor de lijn zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou misschien aan het eten kunnen liggen, wij geven eigenlijk alleen brokjes
Zal d'r ook eens wat meer laten bewegen. Wat speeltjes kopen of een krabpaal.
Hier dus exact hetzelfde, al dan niet echt mager maar gezond, en hier letten we dus goed op dat het eerlijk gaat. Moet ook wel anders heeft de hond alles. Maar het verschil in dikte wordt niet minder.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één magere en één dikke kat. Ze krijgen precies hetzelfde te eten, maar kennelijk eet de ene een derde en de andere twee derde ervan op. Terwijl de magere de dominante is
Vreselijke mensen, mijn oma is er ook zo een.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij ons zijn het de oude lui in de buurt en de buren die hem eten geven, paar keer wat van gezegd maar hij blijft het ergens halen.
En hij heeft een keer een flink konijn meegnomen, maar ik denk niet dat dit met instemming is gebeurd.
Je hebt een dikke en een dunne kat en een hond?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier dus exact hetzelfde, al dan niet echt mager maar gezond, en hier letten we dus goed op dat het eerlijk gaat. Moet ook wel anders heeft de hond alles. Maar het verschil in dikte wordt niet minder.
Jawel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt een dikke en een dunne kat en een hond?
Puur natuur. Goede les voor alle aanwezige kinders.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
China
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nde-ezel-aan-tijgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |