Ik ben er ook geen voorstander van om maar alles keihard te modereren en alles ontopic te laten zijn, dat wil ik niet. Het is alleen wel vervelend dat wanneer de wedstrijd dan een beetje "aantrekt" of wanneer het nogal druk is het gedrag dan niet verandert. Maar ik ben met je eens dat een klein beetje offtopic met mate moet kunnen daar niet vanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een beetje inherent aan eredivisiepotjes op zaterdag bijvoorbeeld. 7 van de 10 keer ben je gewoon naar helemaal niets aan het kijken.
Al gebeurt het ook wel eens bij leuke CL potjes.
God wat storend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben wel dezelfde humor ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:02 schreef Befbekje het volgende:
Joezi is trouwens een fantastische user.. Ik lig altijd slap om die gozer..
Ik stoor me vooral aan de semi-trollende/uitdagende posts die heel normaal ogenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
"De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als een niet nader te noemen user uit dit topic."
Dit stoort me meer dan die etensposts.
Stoort dit je echt? Kan je toch gewoon lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
"De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als een niet nader te noemen user uit dit topic."
wel als het hele topic zo is, ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stoort dit je echt? Kan je toch gewoon lekker laten gaan.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand zegt: Ik eet een emmertje Wijko satésausquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel dezelfde humor ja.
Ja oké maar daar zijn mods voor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel als het hele topic zo is, ja.
Kapiteintje zou vinden dat het pindasaus is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als iemand zegt: Ik eet een emmertje Wijko satésaus, dan kun je me opvegen..
Dat is afhankelijk van of de satésaus die Joezi at ook werkelijk pindasaus was. Pindasaus is namelijk een type satésaus. Net zoals dat een hond een dier is. Of PSV een voetbalclub. Al leek dat laatste dit seizoen ook niet echt zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapiteintje zou vinden dat het pindasaus is.
Joezi is een meestertrollquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van of de satésaus die Joezi at ook werkelijk pindasaus was. Pindasaus is namelijk een type satésaus. Net zoals dat een hond een dier is. Of PSV een voetbalclub. Al leek dat laatste dit seizoen ook niet echt zo.
Maar ik denk dat dit een beetje een offtopic discussie is.
Overigens is die post van Joezi volgens mij juist een parodie op het feit dat iedereen post wat ze aan het eten zijn
Oneens, matig. Hij doet constant een overdreven 'anti-rechts' act, de reden waarom heeft hij vorig jaar ergens al uitgelegd.quote:
Ah daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oneens, matig. Hij doet constant een overdreven 'anti-rechts' act, de reden waarom heeft hij vorig jaar ergens al uitgelegd.
Maar zie dat meer bij de TV topics zoals Pauw.
Klopt. Maar dat betekent niet dat we niet kunnen proberen om de sfeer in VBL een beetje op te krikkenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
In TV, NWS ed zie je overigens ook een hoop getroll. Dus het is niet alsof het voorbehouden is aan VBL.
Dat snap ik en je hebt net als iedereen recht om je mening hier neer te zetten. Maar toen ik die post plaatste werd er wel heel makkelijk met een beschuldigend vingertje gewezen (Ook door jou), terwijl ik de duizenden pokemons, walvissen voor het doel en meer van jouw hand nog voor ogen had.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen zijn wel iets anders dan constant datgene zeggen om iedereen op stang te jagen.
Maar ik snap heus wel dat het onmogelijk is om dan maar random te bannen
Dit vind ik juist gezelligquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niks mis mee. Als je je hier aan stoort tijdens een live-topic maak je het jezelf heel moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat. Als ik met vrienden kijk gaat het ook niet 90 minuten lang puur en alleen over de wedstrijd (verre van zelfs) niet als het de beste wedstrijd ooit is. Zo moet je live-topics ook een beetje zien denk ik. Gewoon mensen die met elkaar voetbal kijken en soms ergens anders over lullen. Als het tijdens Roda JC - ADO 90 minuten lang over een technische analyse van de wedstrijd moet gaan haken er veel af hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een beetje inherent aan eredivisiepotjes op zaterdag bijvoorbeeld. 7 van de 10 keer ben je gewoon naar helemaal niets aan het kijken.
Nee, ik vind het weinig toevoegen. Het is wel gezellig, maar het neemt ook een groot deel van de onderwerpen weg die wmb een apart topic mogen krijgen. Als er iets gebeurt in het voetbal dan wordt dat nu vaak in de SC besproken. Dat is op zich best zonde.quote:
Voorbeelden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik zo snel een paar moet noemen. Onlogisch, Scrummie, Elan, GGMM. Vooral met laatstgenoemde gaat iedereen opeens o zo hilarische posts plaatsen omdat kennelijk het idee is dat als hij er is alle remmen los mogen.
Het banbeleid is ook niet zo heel kut. Ik liet vroeger nauwelijks mensen bannen (behalve Feyenoorders) als users aangesproken worden is dat veel effectiever.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:38 schreef Tagliano het volgende:
Even om een beetje richting te geven: het mooiste is als we tot andere oplossingen komen dan: het banbeleid is kut, doe er wat aan
Maar kun je je er dan wel in vinden dat de posts over eten (of andere offtopic onderwerpen) wel eens willen doorslaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als je je hier aan stoort tijdens een live-topic maak je het jezelf heel moeilijk hoor.
[..]
En dat. Als ik met vrienden kijk gaat het ook niet 90 minuten lang puur en alleen over de wedstrijd (verre van zelfs) niet als het de beste wedstrijd ooit is. Zo moet je live-topics ook een beetje zien denk ik. Gewoon mensen die met elkaar voetbal kijken en soms ergens anders over lullen. Als het tijdens Roda JC - ADO 90 minuten lang over een technische analyse van de wedstrijd moet gaan haken er veel af hoor.
Ik eigenlijk niet. Maar dat zal je wel niet zoveel verbazenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar kun je je er dan wel in vinden dat de posts over eten (of andere offtopic onderwerpen) wel eens willen doorslaan?
Ja zeker, maar ik vind ook dat die voorbeelden per seizoen op één hand te tellen zijn.Als er gewoon gemod wordt dan hoeft dat helemaal geen issue te zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar kun je je er dan wel in vinden dat de posts over eten (of andere offtopic onderwerpen) wel eens willen doorslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |