Hij is wel een vermakelijke troll ja, beter dan sommige die we hier in VBL hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan wel lachen om schaap en ergens heeft hij gewoon nog een puntje ook.
Dit zijn gewoon smadelijke teksten. Nog strafbaar ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan wel lachen om schaap en ergens heeft hij gewoon nog een puntje ook.
Ohja dat over die ouders is inderdaad wel smadelijk, maar ik vind het ook wel gek dat een meisje van 13 zo'n kanaal heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon smadelijke teksten. Nog strafbaar ook.
Maak je niet zo druk joh, die gast overdrijft altijd alles in zijn teksten zodat het gelezen wordt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon smadelijke teksten. Nog strafbaar ook.
Bosz en assistent Kruzen zouden een conflict hebben met de rest van de staf (Spijkerman, Bergkamp, L'Ami,)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:28 schreef Pedroso het volgende:
Heb ik wat gemist, behalve dat Bosz de verleiding van een grote pot geld en grotere club niet kan weerstaan en als een dief in de nacht gaat vertrekken ?
Las het ook net ja. Boszquote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bosz en assistent Kruzen zouden een conflict hebben met de rest van de staf (Spijkerman, Bergkamp, L'Ami,)
Dat heeft wel met zijn beslissing geholpen. Aldus NOS
Ik geloof er geen klote van dit verhaalquote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bosz en assistent Kruzen zouden een conflict hebben met de rest van de staf (Spijkerman, Bergkamp, L'Ami,)
Ik ben zojuist gekomenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klote van dit verhaal
Als dortmund niet was gekomen?
Tuurlijk niet, Bosz wil persé naar Dortmund en probeert zijn straatje schoon te vegen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klote van dit verhaal
Als dortmund niet was gekomen?
Het botert niet, aldus de NOS.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar hij heeft dus wel een nichtje van 11 waarmee je kunt wegkomen omdat ze er als 18+ uitziet?
Niet zo klagen. Met de finale onder de arm mag je door de hoofdingang eruit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Bosz wil persé naar Dortmund en probeert zijn straatje schoon te vegen.
En waarschijnlijk gaat het 'm nog lukken ook gezien de reacties.
Uhm... finale werd kansloos verloren hè?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Niet zo klagen. Met de finale onder de arm mag je door de hoofdingang eruit.
Wel Roger Hans...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:38 schreef Mani89 het volgende:
De Schmidt die genoemd werd als mogelijke opvolger van Bosz is Martin, ex-trainer van Mainz. Niet Roger.
Graag met Keizer en iemand die hij meeneemt als assisten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel Roger Hans...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306583
Dat is nieuw.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel Roger Hans...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306583
Ik lees al een week allerlei artikelen over dat Martin Schmidt de hoofdkandidaat zou zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Insiders zoals ik weten dit al een week.
Van de Beukering? Die is geen trainer Hansquote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees al een week allerlei artikelen over dat Martin Schmidt de hoofdkandidaat zou zijn.
Maar ik vind het prima allemaal, als Sjon het maar niet wordt.
Wel mooi dat het notabene van de Telegraaf komt, die als geen ander aan zijn stoelpoten zaagde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel mooi hoe Bosz in al die artikelen als slachtoffer wordt neergezet, een soort martelaar die in het belang van Ajax vertrekt.
RTquote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar hij heeft dus wel een nichtje van 11 waarmee je kunt wegkomen omdat ze er als 18+ uitziet?
En weer door Bergkamp en zijn vriendjes. Ik zie een patroon.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:03 schreef Old_Pal het volgende:
Dood- en doodziek is deze club. Weer wordt een goede trainer weggepest.
Ik zie jou over het algemeen wel als serieuze user, maar het zou je sieren als je nu gewoon even je ongelijk toegaf. Gister was het volgens jou nog allemaal onzin (nee, zelfs compleet belachelijk) toen bepaalde users aangaven dat er meer speelde. Nee dat heb je vast niet letterlijk gezegd, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 06:37 schreef Pedroso het volgende:
Ah, zie het al. Meneertje wil even alles bepalen binnen Ajax en een groot deel van het TH weg sturen![]()
Oprotten dan. Een passant mag nooit zoveel macht hebben dat ie na een conflict wel even zal bepalen dat iedereen weg moet en hij wel even Ajax zal runnen.
Bosz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |