De schuldigen waren er verdomd snel bij om hun handen in onschuld te wassen. Grove schande is het. Meer wil ik er nu niet meer over kwijt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, Stijn geen mod meer. Wie is hier verantwoordelijk voor? Persona non grata wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, Stijn geen mod meer. Wie is hier verantwoordelijk voor? Persona non grata wat mij betreft.
Hij is zelf gestopt omdat hij er geen zin meer in had, en jij zoekt naar verantwoordelijken.quote:
Ik ben één van de schuldigen. Ben echt te ver gegaan. Maar Stijn pakte het ook verkeerd aan. Ik had verstandiger moeten zijn. Nogmaals dit heb ik nooit gewild. Doodzonde. En ik meen het.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De schuldigen waren er verdomd snel bij om hun handen in onschuld te wassen. Grove schande is het. Meer wil ik er nu niet meer over kwijt.
Tagliano zei dat, dus dan is het waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Stijn laat zich niet wegjagen door een nobody als jij.
De pannetjes worden nat.quote:
Haha. Schattig naïef.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is zelf gestopt omdat hij er geen zin meer in had, en jij zoekt naar verantwoordelijken.
Bron?quote:
Oké. Nu ben jij ook geen nobody dus het zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tagliano zei dat, dus dan is het waar.
Tagliano zou het vetrek van Stijn niet gebruiken om mij zwart te maken.
Had ook al DMs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:57 schreef napoleonfour het volgende:
Danny heeft mij ook al gepmd. Maar zolang hij die regel van het ID-bewijs laat staan heb ik onvriendelijk bedankt.
Kan jij niks aan doen. Stijn heeft het zelf verkeerd aangepakt. Hij nam het allemaal iets te serieus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één van de schuldigen. Ben echt te ver gegaan. Maar Stijn pakte het ook verkeerd aan. Ik had verstandiger moeten zijn. Nogmaals dit heb ik nooit gewild. Doodzonde. En ik meen het.
denk het niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Bron?
Stijn zal wel gewoon terug komen binnen nu en een week. Even een statement afgeven dit dat.
Dit is wel gewoon waar. Tong is niet ineens meer bagger gaan posten de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen. Stijn heeft het zelf verkeerd aangepakt. Hij nam het allemaal iets te serieus.
Hij schold mij een maand geleden ook uit voor pedofiel omdat ik trollde. Het is niet ieders verantwoordelijkheid om rekening te houden met zijn tere zieltje. Als mod moet je ook ergens tegen kunnen.
Wel zonde, want hij begon heel sterk.
Het was een compleet andere mod de laatste tijd. Ik wil best de Zwarte piet krijgen. Maar iedereen was het er over eens dat het slotje echt onterecht was. Daarna gaf ie een denigrerend antwoord met een belachelijke sluitreden. Daarna had ik moeten stoppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen. Stijn heeft het zelf verkeerd aangepakt. Hij nam het allemaal iets te serieus.
Hij schold mij een maand geleden ook uit voor pedofiel omdat ik trollde. Het is niet ieders verantwoordelijkheid om rekening te houden met zijn tere zieltje. Als mod moet je ook ergens tegen kunnen.
Wel zonde, want hij begon heel sterk.
Jij met Yvonne ook. Elke keer discussie met je en zij kwam was het meteen weer 2 weken wegquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel. Danny en ik zijn 2 handen op 1 buik.
Auto van de zaak?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Danny en ik zijn het nog niet eens over het salaris.
vetrekquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tagliano zei dat, dus dan is het waar.
Tagliano zou het vetrek van Stijn niet gebruiken om mij zwart te maken.
Ja, maar dat is niet sarcastisch. Yvonne is een topwijf.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij met Yvonne ook. Elke keer discussie met je en zij kwam was het meteen weer 2 weken weg
man man man
Slotjes waren allemaal terecht tong, snap dat nou eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een compleet andere mod de laatste tijd. Ik wil best de Zwarte piet krijgen. Maar iedereen was het er over eens dat het slotje echt onterecht was. Daarna gaf ie een denigrerend antwoord met een belachelijke sluitreden. Daarna had ik moeten stoppen.
Het ging over het eerste slotje over de aanstaande toptransfer. De grootste ooit in Nederland. Ging op slot want dat moest centraal. In een topic waar nienamd komt. Ik zwijg er nu over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slotjes waren allemaal terecht tong, snap dat nou eens.
Oneens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slotjes waren allemaal terecht tong, snap dat nou eens.
Jammer dat je altijd je gelijk probeert te halen, terwijl je weet dat je fout zit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging over het eerste slotje over de aanstaande toptransfer. De grootste ooit in Nederland. Ging op slot want dat moest centraal. In een topic waar nienamd komt. Ik zwijg er nu over.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd je gelijk probeert te halen, terwijl je weet dat je fout zit.
Nee eigenlijk niet. Is slechts een gerucht en het kwam ook nog eens van 2 kutbronnen. Voetbalzone-niveau, hoef je geen topic voor te openen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een compleet andere mod de laatste tijd. Ik wil best de Zwarte piet krijgen. Maar iedereen was het er over eens dat het slotje echt onterecht was. Daarna gaf ie een denigrerend antwoord met een belachelijke sluitreden. Daarna had ik moeten stoppen.
Niet echt. Het enige vreemde was dat een ander speculatie topic wel open mocht blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging over het eerste slotje over de aanstaande toptransfer. De grootste ooit in Nederland. Ging op slot want dat moest centraal. In een topic waar nienamd komt. Ik zwijg er nu over.
Dit klopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet sarcastisch. Yvonne is een topwijf.
Wauw.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FB / Het niveau van de mods in VBL momenteel......
Walgelijk figuur, heb ik ook in dat topic vermeld..
Hoeveel verontschuldigingen moet ik nog maken. Mag toch wel de aanleiding schetsen ?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd je gelijk probeert te halen, terwijl je weet dat je fout zit.
Ik las het op Teletekst en ging toen googlen om uitgebreidere berichten te vinden. Kwam bij die sites. Kende ze niet eens. Dus de NOS kwam er als eerste mee. Op de FP staat het item nog steeds. Verder zei Stijn dat we niet over iedere binnenlandse transfers topics moeten gaan open, dan krijgen we straks topics over transfers in Zambia. Hij noemde de nieuwsbronnen helemaal niet als sluitreden. Dat kwam later pas ter spraken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Is slechts een gerucht en het kwam ook nog eens van 2 kutbronnen. Voetbalzone-niveau, hoef je geen topic voor te openen.
Kanker. Is bijna helemaal hersteld gelukkig. Heeft het erg zwaar en moeilijk gehad. Sterke vrouw.quote:
Kijk dit willen we weten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:26 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 Knäckebröd met pompoenhummus
gvd wat voel ik mij hip
Geef me dan geen aandacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:25 schreef Typisch het volgende:
er is iemand in dit topic die zijn invloed vreselijk overschat
Ik hoop niet dat jij mod word, dan krijgen we dat soort aids dus gewoon in VBL en kunnen we de boel net zo goed sluiten.quote:
Ah oke, genoeg redenen om er inderdaad een week lang over door te blijven janken. Kleuter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las het op Teletekst en ging toen googlen om uitgebreidere berichten te vinden. Kwam bij die sites. Kende ze niet eens. Dus de NOS kwam er als eerste mee. Op de FP staat het item nog steeds. Verder zei Stijn dat we niet over iedere binnenlandse transfers topics moeten gaan open, dan krijgen we straks topics over transfers in Zambia. Hij noemde de nieuwsbronnen helemaal niet als sluitreden. Dat kwam later pas ter spraken.
Het ging over een post van gisteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke, genoeg redenen om er inderdaad een week lang over door te blijven janken. Kleuter.
Welke aids?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij mod word, dan krijgen we dat soort aids dus gewoon in VBL en kunnen we de boel net zo goed sluiten.
Ah vandaar dat mijn moeder al huilend opbelde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:32 schreef DonRaja het volgende:
Een nachtje niet geslapen, voor een deel veroorzaakt door muskieten en voor een deel doordat ik iemand duidelijk heb moeten maken geen interesse in haar te hebben. Vrouwen zijn het niet gewend om afgewezen te worden he...
Je lag niet naast je vrouw zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:32 schreef DonRaja het volgende:
Een nachtje niet geslapen, voor een deel veroorzaakt door muskieten en voor een deel doordat ik iemand duidelijk heb moeten maken geen interesse in haar te hebben. Vrouwen zijn het niet gewend om afgewezen te worden he...
wat deed ze in je bed dan of was het een vrouwelijke mug?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:32 schreef DonRaja het volgende:
Nee, ik zit in Parijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je lag niet naast je vrouw zeker?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah vandaar dat mijn moeder al huilend opbelde.
Taradogodquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat deed ze in je bed dan of was het een vrouwelijke mug?
Ze lag niet in mijn bed, zou een beetje te laat zijn om haar nog af te wijzen. ging heel erg digitaal via whatsapp.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat deed ze in je bed dan of was het een vrouwelijke mug?
In het engels of in het frans?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lag niet in mijn bed, zou een beetje te laat zijn om haar nog af te wijzen. ging heel erg digitaal via whatsapp.
In het Engels.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het engels of in het frans?
Je ne vous ai, communiste.
screenshots!!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lag niet in mijn bed, zou een beetje te laat zijn om haar nog af te wijzen. ging heel erg digitaal via whatsapp.
Beter dan transfergeruchten.nl oid, daar is heel fok! gebanned.quote:
Transferboulevard was het dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan transfergeruchten.nl oid, daar is heel fok! gebanned.
Van dat Surinaamse talent bij Feijenoord heb ik niet veel mee gehoord, jij?quote:
Nee, hij haakte af toen bleek dat je ook moest trainen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van dat Surinaamse talent bij Feijenoord heb ik niet veel mee gehoord, jij?
Racistquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij haakte af toen bleek dat je ook moest trainen.
polen nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin, alleen witte mensen kunnen racisten zijn. Dat heeft Sylvana zelf gezegd.
Toch had ik het gevoel dat Stijn die support niet had die jij had.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet sarcastisch. Yvonne is een topwijf.
Vroeger kwamen er nog wel eens admins om de mods te beschermen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch had ik het gevoel dat Stijn die support niet had die jij had.
Ja dan zag je opeens een quotevenster van Netflipper of Yvonne en dan wist je eigenlijk al dat je de sjaak was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger kwamen er nog wel eens admins om de mods te beschermen.
Dat zie je niet meer.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees ik niet
als je er last van hebt kan ik jou dat ook aanraden
De Admins hebben momenteel privé wat op het bordje, de FA's zijn ook niet het probleem geweest. Dat zijn gewoon aardige meedenkende mensen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch had ik het gevoel dat Stijn die support niet had die jij had.
Hallo Stijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Admins hebben momenteel privé wat op het bordje, de FA's zijn ook niet het probleem geweest. Dat zijn gewoon aardige meedenkende mensen.
Wel ff wennen, om jou weer in het zwart te zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Admins hebben momenteel privé wat op het bordje, de FA's zijn ook niet het probleem geweest. Dat zijn gewoon aardige meedenkende mensen.
Wie of wat waren dan wel precies het probleem? Durf eens te benoemen, want idee is toch een beetje dat het aan jou ligt. Dat je er niet meer mee kon dealen, de stress van het modden. Of zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |