Ik las het op Teletekst en ging toen googlen om uitgebreidere berichten te vinden. Kwam bij die sites. Kende ze niet eens. Dus de NOS kwam er als eerste mee. Op de FP staat het item nog steeds. Verder zei Stijn dat we niet over iedere binnenlandse transfers topics moeten gaan open, dan krijgen we straks topics over transfers in Zambia. Hij noemde de nieuwsbronnen helemaal niet als sluitreden. Dat kwam later pas ter spraken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Is slechts een gerucht en het kwam ook nog eens van 2 kutbronnen. Voetbalzone-niveau, hoef je geen topic voor te openen.
Kanker. Is bijna helemaal hersteld gelukkig. Heeft het erg zwaar en moeilijk gehad. Sterke vrouw.quote:
Kijk dit willen we weten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:26 schreef Typisch het volgende:
ik eet 3 Knäckebröd met pompoenhummus
gvd wat voel ik mij hip
Geef me dan geen aandacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:25 schreef Typisch het volgende:
er is iemand in dit topic die zijn invloed vreselijk overschat
Ik hoop niet dat jij mod word, dan krijgen we dat soort aids dus gewoon in VBL en kunnen we de boel net zo goed sluiten.quote:
Ah oke, genoeg redenen om er inderdaad een week lang over door te blijven janken. Kleuter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las het op Teletekst en ging toen googlen om uitgebreidere berichten te vinden. Kwam bij die sites. Kende ze niet eens. Dus de NOS kwam er als eerste mee. Op de FP staat het item nog steeds. Verder zei Stijn dat we niet over iedere binnenlandse transfers topics moeten gaan open, dan krijgen we straks topics over transfers in Zambia. Hij noemde de nieuwsbronnen helemaal niet als sluitreden. Dat kwam later pas ter spraken.
Het ging over een post van gisteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke, genoeg redenen om er inderdaad een week lang over door te blijven janken. Kleuter.
Welke aids?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij mod word, dan krijgen we dat soort aids dus gewoon in VBL en kunnen we de boel net zo goed sluiten.
Ah vandaar dat mijn moeder al huilend opbelde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:32 schreef DonRaja het volgende:
Een nachtje niet geslapen, voor een deel veroorzaakt door muskieten en voor een deel doordat ik iemand duidelijk heb moeten maken geen interesse in haar te hebben. Vrouwen zijn het niet gewend om afgewezen te worden he...
Je lag niet naast je vrouw zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:32 schreef DonRaja het volgende:
Een nachtje niet geslapen, voor een deel veroorzaakt door muskieten en voor een deel doordat ik iemand duidelijk heb moeten maken geen interesse in haar te hebben. Vrouwen zijn het niet gewend om afgewezen te worden he...
wat deed ze in je bed dan of was het een vrouwelijke mug?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:32 schreef DonRaja het volgende:
Nee, ik zit in Parijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je lag niet naast je vrouw zeker?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah vandaar dat mijn moeder al huilend opbelde.
Taradogodquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat deed ze in je bed dan of was het een vrouwelijke mug?
Ze lag niet in mijn bed, zou een beetje te laat zijn om haar nog af te wijzen. ging heel erg digitaal via whatsapp.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat deed ze in je bed dan of was het een vrouwelijke mug?
In het engels of in het frans?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lag niet in mijn bed, zou een beetje te laat zijn om haar nog af te wijzen. ging heel erg digitaal via whatsapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |