Ben van onlogisch niet anders gewendquote:Op maandag 5 juni 2017 15:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel sneu dat ze er zo stoer om doen
Lees eens onder Caland's posts.quote:
Die zijn al best oud.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Er staat hier een auto met een vaantje met de tekst
Guddeweg. Ter herinnering aan de slechtste algemeen directeur ooit.
Wat zijn Feyenoorders toch boefjes
Open je ogen eens en check Calands signature.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar iemand mag het best uitleggen wat het nou is
Weet je waarom hij eigenlijk weggaat, ik denk het nieuwe stadion?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Er staat hier een auto met een vaantje met de tekst
Guddeweg. Ter herinnering aan de slechtste algemeen directeur ooit.
Wat zijn Feyenoorders toch boefjes
Ik lees zelf ook nooit signatures want mobiel fok.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat niemand Caland zijn signature leest.Die jongen moet zich enorm rot voelen momenteel.
Er zitten mensen mobiel.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat niemand Caland zijn signature leest.Die jongen moet zich enorm rot voelen momenteel.
Ach kijk, hij probeert het allemaal wat dragelijker te maken voor zichzelf..quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees zelf ook nooit signatures want mobiel fok.
Ah ok, gelachenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Open je ogen eens en check Calands signature.
Andere mensen negeren jequote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erger nog: mensen slaan zijn posts over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |