SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 05-06-2017 22:01:20 ]
Je weet dat de eerstvolgende wedstrijd tégen Frankrijk is en ze ook met een winst tegen Zweden nog niet direct geplaatst zijn?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:38 schreef Dakterras het volgende:
We gaan het 'gewoon' halen. Thuis pakken we die Zweden en Bulgaren. En met een beetje geluk pak je een punt mee uit het al geplaatste Frankrijk.
Dat wist ik even niet nee. Maar dan nog, thuis gaan we winnen van onze directe concurrenten. We pakken 12 op 15.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat de eerstvolgende wedstrijd tégen Frankrijk is en ze ook met een winst tegen Zweden nog niet direct geplaatst zijn?
De kans is redelijk groot dat 19 punten niet genoeg is om bij de beste 8 nummers 2 te horen.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:41 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Dat wist ik even niet nee. Maar dan nog, thuis gaan we winnen van onze directe concurrenten. We pakken 12 op 15.
Even naar de andere groepen kijkenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is redelijk groot dat 19 punten niet genoeg is om bij de beste 8 nummers 2 te horen.
Daar valt nu natuurlijk nog niet echt iets over te zeggen, maar ik heb gelezen dat met dezelfde poule-indelingen voor het EK alle nummers 2 minstens 20 punten hadden.quote:
Ja ok. Maar Noord- Ierland uit C. bijv staat op 10, die gaan echt geen 5 wedstrijden winnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar valt nu natuurlijk nog niet echt iets over te zeggen, maar ik heb gelezen dat met dezelfde poule-indelingen voor het EK alle nummers 2 minstens 20 punten hadden.
Groep E zou wel eens de redding kunnen zijn ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:56 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ja ok. Maar Noord- Ierland uit C. bijv staat op 10, die gaan echt geen 5 wedstrijden winnen.
En groep E. is helemaal een vraagteken. Montenegro en Denemarken op 7. En dan Roemenie en Armenie op 6.
Ik zie net dat de wedstrijden tegen de nr. laatst vervallen. Opzich redelijk gunstig voor NL. Luxemburg is geen land waar je met 8-0 van wint i.t.t. San Marino, Gibraltar, Andora en Lichtenstein.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groep E zou wel eens de redding kunnen zijn ja.
In Groep C hoeft Noord-Ierland ook maar 3x te winnen en 1x gelijk te spelen of Tsjechië wint 4x. Allebei prima mogelijk.
Huh echt?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:03 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik zie net dat de wedstrijden tegen de nr. laatst vervallen. Opzich redelijk gunstig voor NL. Luxemburg is geen land waar je met 8-0 van wint i.t.t. San Marino, Gibraltar, Andora en Lichtenstein.
Als ik Dost was zou ik het nog een paar wedstrijden aankijken en dan vriendelijk bedanken voor de eerquote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef Doublepain het volgende:
Vincent Janssen 27 (2)
Bas Dost 31 (34)
lol
Tegen de lamme en blinden van Rio Ave, CD Nacional en Setubal, nou nou. Manchester United, Everton, Leicester City zijn toch a different koekjequote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef Doublepain het volgende:
Vincent Janssen 27 (2)
Bas Dost 31 (34)
lol
Volg je wel de Premier League? Kijk je wel eens een wedstrijd van Tottenham? Tegen de lammen en de blinden uit het rechterrijtje gaat hij elke keer voor gaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Tegen de lamme en blinden van Rio Ave, CD Nacional en Setubal, nou nou. Manchester United, Everton, Leicester City zijn toch a different koekje
Kijk eens naar de minuten. Janssen mocht lekker de laatste 10 minuten meedoen iedere keer.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:06 schreef Doublepain het volgende:
Vincent Janssen 27 (2)
Bas Dost 31 (34)
lol
Waardeloos argumentquote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Tegen de lamme en blinden van Rio Ave, CD Nacional en Setubal, nou nou. Manchester United, Everton, Leicester City zijn toch a different koekje
Gewoon weigeren als hij niet tegen Luxemburg in de basis staatquote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Als ik Dost was zou ik het nog een paar wedstrijden aankijken en dan vriendelijk bedanken voor de eer. Zou me namelijk niet eens verbazen als hij ook geen tweede spits is maar Advocaat daar Lens prefereert. Dost kan dan genoegen nemen met de rol van breekijzer. En als je toch niet serieus wordt genomen, ongeacht de prestaties bij je club kun je je net zo goed maar beter enkel op die club focussen.
Ik denk dat weinig mensen hier de Portugese competitie volgen en simpelweg afgaan op namen. Ik zou niet direct weten hoe sterk zulke teams zijn, maar ik heb het gevoel dat dat nog wel onderschat kan wordenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Dost scoorde maar 1 x tegen Porto en Benfica. En in CL ook maar 1 x...quote:Op maandag 5 juni 2017 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volg je wel de Premier League? Kijk je wel eens een wedstrijd van Tottenham? Tegen de lammen en de blinden uit het rechterrijtje gaat hij elke keer voor gaas.
Nog steeds heeft hij genoeg basisplaatsen gehad en miste hij legendarisch grote kansen. Bambi on ice.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de minuten. Janssen mocht lekker de laatste 10 minuten meedoen iedere keer.
Janssen 6 in 1.351
Dost 37 in 3.667
Ah okquote:Op maandag 5 juni 2017 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de minuten. Janssen mocht lekker de laatste 10 minuten meedoen iedere keer.
Janssen 6 in 1.351
Dost 37 in 3.667
Buiten de top 3 zijn enkel Belenenses (jaren 50) en Boavista (2000) kampioen geworden.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen hier de Portugese competitie volgen en simpelweg afgaan op namen. Ik zou niet direct weten hoe sterk zulke teams zijn, maar ik heb het gevoel dat dat nog wel onderschat kan worden. Beetje in het kader van, Wie? Oh Rostov? Stelt niets voor joh. Nee, tot je er tegen speelt en het ineens een vrij taai te bespelen team blijkt te zijn.
Zelfs een penal geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2017 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds heeft hij genoeg basisplaatsen gehad en miste hij legendarisch grote kansen. Bambi on ice.
Ja, sponsors, toeschouwers, zegt allemaal vrij weinig over de kwaliteitquote:Op maandag 5 juni 2017 12:19 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Buiten de top 3 zijn enkel Belenenses (jaren 50) en Boavista (2000) kampioen geworden.
Het is gewoon een flut competitie, waar de 3 topclubs met zelfde sponsor spelen als de Portugese voetbalbond. Neigt naar voortrekken. Braga en Guimaraes zijn de enige die een beetje support hebben.
De overige teams spelen onderling voor 1000 toeschouwers in stadions van 10/25k. Vaak met 50% aan C Brazilianen in het team.
Het is gewoon als Schotland maar dan 2 klassen beter. In Schotland heb je normaliter Celtic en Rangers met af en toe een goed seizoen voor Aberdeen en Hearts.
Meh. Europees presteren ze ook niks. Ik acht het niveau eredivisie, maar dan zijn de topclubs over het algemeen een klasse beter als de onze. Die teams spelen, buiten elkaar om, alleen maar thuiswedstrijden.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:26 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, sponsors, toeschouwers, zegt allemaal vrij weinig over de kwaliteit. Beetje inhoudsloze discussie wordt het zo
Geen topper, maar voetballen klasse beter als Dost.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:27 schreef Bolasie het volgende:
Hoe durf je in godsnaam Vincent Janssen te verdedigen.
6 uit 12 bij NL. Vind het niet verkeerd.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Een spitsje dat een half jaar alles in goud veranderde in de let wel Eredivisie en dat lopen mensen koste wat het kost te verdedigen.
Waarvan vijf oefenwedstrijden en eentje tegen Bertha en Andries uit Wit-Rusland. De vlag kan uit, hier.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Dakterras het volgende:
[..]
6 uit 12 bij NL. Vind het niet verkeerd.
Dat het verschil kleiner is dan die wikipedia statistiekjes zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ok
Janssen heeft 225 minuten nodig voor een goal
Bos Dost 99 minuten
Je punt is?
Tegenover Bas Dost durf ik dat wel. Die zou het niet beter doenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:27 schreef Bolasie het volgende:
Niet zo gek, want Janssen is een spits die nog zelf iets kan creëren waar Dost vooral afwerkt binnen een afstand van 11 meter. Het punt is: hartstikke leuk dat Janssen wel in het systeem 'past', maar laten we alsjeblieft niet doen alsof hij het volste recht heeft om in de basis te staan, hem onnodig op te hemelen op basis van leuke statistiekjes.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegenover Bas Dost durf ik dat wel. Die zou het niet beter doen
Toch zijn heel veel Spurs fans blij met hem en denken ze dat het nog iets kan worden. Het is echt niet gek dat iemand die 2 jaar geleden nog bij Almere City zat in z'n eerste jaar de PL nog niet aan kan. Er zijn toch wel een aantal aanknopingspunten waardoor ik hem niet gelijk afschrijf.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo gek, want Janssen is een spits die nog zelf iets kan creëren waar Dost vooral afwerkt binnen een afstand van 11 meter. Het punt is: hartstikke leuk dat Janssen wel in het systeem 'past', maar laten we alsjeblieft niet doen alsof hij het volste recht heeft om in de basis te staan, hem onnodig op te hemelen op basis van leuke statistiekjes.
Ik kijk regelmatig naar Tottenham, wel meer mensen op dit forum en als Janssen speeltijd krijgt, of het nou in een invalbeurt of basiswedstrijd is, is het drama. Het leukste voorbeeld is denk ik nog een wedstrijd tegen volgens mij Boro. Janssen raakte geen ene bal goed, was zelfs verantwoordelijk voor een penalty die ze op 1-2 achterstand bracht: Pochettino brengt Kane ipv hem en Kane scoort de 2-2 en 3-2. Zo hard is het.
Blij wil ik het niet noemen, maar het klopt dat ze toch wel een vorm van 'waardering' voor hem hebben, het is niet zo dat ze hem uitkotsen.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch zijn heel veel Spurs fans blij met hem en denken ze dat het nog iets kan worden. Het is echt niet gek dat iemand die 2 jaar geleden nog bij Almere City zat in z'n eerste jaar de PL nog niet aan kan. Er zijn toch wel een aantal aanknopingspunten waardoor ik hem niet gelijk afschrijf.
Misschien moet ie het eens een stapje lager proberen bij Southampton of West Ham, maar het is geen complete koekenbakker.
Bovendien ben ik benieuwd wie je anders op die positie zou zetten in het NL Elftal
Ja dat komt ie omdat ie graag extra metertjes maakt wat ervoor zorgt dat ie niet in de 16 aanwezig isquote:Op maandag 5 juni 2017 13:00 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Blij wil ik het niet noemen, maar het klopt dat ze toch wel een vorm van 'waardering' voor hem hebben, het is niet zo dat ze hem uitkotsen.
Zeg dat tegen een Engelse verdediger.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:27 schreef Bolasie het volgende:
Jij loopt als mod heel de dag al de verdedigende stellingen op te trekken.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Een spitsje dat een half jaar alles in goud veranderde in de let wel Eredivisie en dat lopen mensen koste wat het kost te verdedigen.
Toen Nederland verloor van Wit Rusland was Luxemburg onze redding door in de laatste minuut te scoren. Ik geloof tegen Tsjechië. Kregen we alsnog de kans om af te gaan op het EK-96quote:Op maandag 5 juni 2017 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarvan vijf oefenwedstrijden en eentje tegen Bertha en Andries uit Wit-Rusland. De vlag kan uit, hier.
Zlatan mislukte het eerste jaar bij Ajax. Bergkamp mislukte, ondanks de UEFA-Cup bij Inter.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:00 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Blij wil ik het niet noemen, maar het klopt dat ze toch wel een vorm van 'waardering' voor hem hebben, het is niet zo dat ze hem uitkotsen.
Kuijt werd ervoor geroemd.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat komt ie omdat ie graag extra metertjes maakt wat ervoor zorgt dat ie niet in de 16 aanwezig is
En goede mentaliteit!quote:Op maandag 5 juni 2017 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zlatan mislukte het eerste jaar bij Ajax. Bergkamp mislukte, ondanks de UEFA-Cup bij Inter.
Als je er 30 inschiet als debutant in de Eredivisie. Twee keer scoort tegen Engeland op Wembley ben je geen nitwit. Hij stond al jaren bekend als groot talent. Een jaar er uit geweest door een zware blessure. Nog steeds pas 22.
Ik kan er gewoon niet bij met mijn verstand dat we een clownsact in de spits moeten hebben omdat die beter voor het elftal zou zijn. Het is echt niet te geloven dat hij verplicht in de basis moet, terwijl je hem ziet stuntelen tegen een Boro, Palace of all teams. Ik heb nog liever dat ze voor een valse spits kiezen met Depay, Robben veel in de ruimtes springend, backs eroverheen. Wijnaldum, Klaassen en Promes kunnen ook een goal maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch zijn heel veel Spurs fans blij met hem en denken ze dat het nog iets kan worden. Het is echt niet gek dat iemand die 2 jaar geleden nog bij Almere City zat in z'n eerste jaar de PL nog niet aan kan. Er zijn toch wel een aantal aanknopingspunten waardoor ik hem niet gelijk afschrijf.
Misschien moet ie het eens een stapje lager proberen bij Southampton of West Ham, maar het is geen complete koekenbakker.
Bovendien ben ik benieuwd wie je anders op die positie zou zetten in het NL Elftal
Net vertel je dat Bas het alleen tegen de kleintjes uit Portugal kan, nou, Janssen scoort bij Oranje echt alleen maar tegen de grote landen in zeer belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Dakterras het volgende:
[..]
6 uit 12 bij NL. Vind het niet verkeerd.
Dat is alsof je van Basten met Jurgen Klinsmann vergelijkt.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:51 schreef Dakterras het volgende:
[..]
En goede mentaliteit!
Vind hem kwalitatief beter als onze Katukker Direk
Zoals altijd. Je begrijpt niet eens dat je post denigrerend is.quote:
Die heb ik gemist dan. Ik geloof best dat er wat Spurs fans zijn die nog in hem geloven maar op Twitter wordt hij in ieder geval gruwelijk afgemaakt. Hij wordt zelfs slechter geacht dan Soldado in zijn Spurs periode, nuff said.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch zijn heel veel Spurs fans blij met hem en denken ze dat het nog iets kan worden.
Ha ha ha.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals altijd. Je begrijpt niet eens dat je post denigrerend is.
Lineker zei ooit toen Ferguson begon met Scholes, Nevilles, Butt en Beckham. Dat je geen kampioen wordt met jonkies. Manchester werd dat jaar kampioen en veroverden Europa. MOTD is leuk. Maar Alan Shearer en Gullit als prominenste deskundigen ?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dan. Ik geloof best dat er wat Spurs fans zijn die nog in hem geloven maar op Twitter wordt hij in ieder geval gruwelijk afgemaakt. Hij wordt zelfs slechter geacht dan Soldado in zijn Spurs periode, nuff said.
Nu snap ik dat Twitter nou niet echt een prima afspiegeling is voor alle Spurs fans maar dat geeft toch wel een redelijk beeld. De pundits maken hem ook regelmatig af bij MOTD en dat soort programma's.
Alan Hansen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lineker zei ooit toen Ferguson begon met Scholes, Nevilles, Butt en Beckham. Dat je geen kampioen wordt met jonkies.
Dat zei Lineker niet. Al zijn sommige pundits inderdaad van een bedroevend niveau.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lineker zei ooit toen Ferguson begon met Scholes, Nevilles, Butt en Beckham. Dat je geen kampioen wordt met jonkies. Manchester werd dat jaar kampioen en veroverden Europa. MOTD is leuk. Maar Alan Shearer en Gullit als prominenste deskundigen ?
Klopt. Daarom is ie gestopt. Dat is een Schot. Die hebben geen verstand van voetballen. Behalve Dennis Law en Alex.quote:
Lijkt me heel, heel erg sterk dat 19 punten daar niet genoeg voor gaat zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is redelijk groot dat 19 punten niet genoeg is om bij de beste 8 nummers 2 te horen.
Dat is wat de NOS schreef in maartquote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me heel, heel erg sterk dat 19 punten daar niet genoeg voor gaat zijn.
Het lijkt me wel een zekerheidje dat behalve tegen Frankrijk nog een keer puntverlies einde playoffkansen betekent.
Aan die situatie is nu nog niets veranderd, maar misschien dat het allemaal wel meevalt uiteindelijk.quote:Volgende nederlaag fataal?
Als de serie Luxemburg (thuis), Frankrijk (uit), Bulgarije (thuis), Wit-Rusland (uit) en Zweden (thuis) louter overwinningen oplevert, komt Oranje op 22 punten. Een - niet ondenkbare nederlaag in en tegen Frankrijk - zou betekenen dat Nederland maximaal op 19 punten kan komen. In dat laatste geval kan Nederland het WK eigenlijk vergeten.
Ter illustratie: in de kwalificaties voor het EK in Frankrijk, waarbij op één groep na alle groepen ook uit zes landen bestonden, was minimaal 20 punten nodig om tweede te worden.
Dat was extreem uitzonderlijk. In de kwalificatie voor 2012 waren er 4 ploegen die tweede werden met 19 of minder, waarvan 1 met 18 en 1 met 17.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is wat de NOS schreef in maart
[..]
Aan die situatie is nu nog niets veranderd, maar misschien dat het allemaal wel meevalt uiteindelijk.
Toen waren er ook nog 2 groepen met maar 5 landen, maar goed, 19 kan best genoeg zijn. Als Zweden niet ineens thuis van Frankrijk wint of gelijkspeeltquote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was extreem uitzonderlijk. In de kwalificatie voor 2012 waren er 4 ploegen die tweede werden met 19 of minder, waarvan 1 met 18 en 1 met 17.
Dit klopt niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Luxemburg moet dat goed komen, want in maart werd er al in de knollentuin met 1-3 gewonnen van de tegenstander.
Kuyt slaagde in Engeland ook niet als spits. Ik ben wel fan van Janssen maar een niveautje lager past hem beter. Zijn tomeloze inzet is een poging om het gebrek aan echte klasse te compenseren. Daar kom je niet mee weg in de top.quote:
Nou, het middenveld en aanval kunt u dus raden.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:02:24Sneijder in basis tegen Luxemburg, stelt Advocaat. Dan is hij meteen recordhouder, met 131 interlands. #nedlux reageer retweet
Beste opstellingquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, het middenveld en aanval kunt u dus raden.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:02:24Sneijder in basis tegen Luxemburg, stelt Advocaat. Dan is hij meteen recordhouder, met 131 interlands. #nedlux reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
Vroeg hij dat ja?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:32 schreef Heufd het volgende:
Valentijn vanuit het niets in die typische nasale stem van hem: "Is het niet pure armoede dat ze bij u zijn uitgekomen?"
Over Advocaat inderdaad. Niet zijn exacte woorden maar volgens mij wel iets van gelijke strekking.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vroeg hij dat ja?
Oh, dacht even dat dit over Bosz ging, maar over advocaat natuurlijk
Karsdorpquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:14 schreef MichelWuyts het volgende:
De vermoedelijke opstelling ziet er toch goed uit. Alleen Veltman is jammer, maar tegen dit soort teams wel handig in de opbouw. Daarentegen lijkt het me ook wel handig om iemand te hebben om over Robben heen te denderen.
Bijvoorbeeld of een Janmaat die er niet bij isquote:
Jammer dat ze allebei redelijk blessuregevoelig zijnquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:17 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of een Janmaat die er niet bij is
Waarom zou je het WK niet verdienen omdat je het EK niet hebt gehaald?quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:41 schreef Marmal het volgende:
Het is toch al over. 2e wordt je waarschijnlijk niet meer, wordt je dat wel dan behoor je waarschijnlijk niet tot de beste 8 nummers 2. Behoor je wel tot de beste 8 nummers 2, wordt je uitgeschakeld door een Italië/Portugal.
Wanneer kan men nou eens accepteren dat we het simpelweg niet verdienen? We hebben een EK gemist waarbij de eerste 3 in de poule het EK halen en nog hebben we gefaald. Het is nu gewoon even een paar jaren op de blaren zitten.
Beter gewoon niet naar het WK afreizen dan dat je daar wordt uitgeschakeld a lá EK 2012 scenario. Kansloos.
Ik zeg 3-0 overwinning voor NL vrijdag, Zweden speelt verassend gelijk 1-1 en Frankrijk vernederd Nederland in de eerstvolgende WK kwalificatie 4-0.
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:14 schreef MichelWuyts het volgende:
De vermoedelijke opstelling ziet er toch goed uit. Alleen Veltman is jammer, maar tegen dit soort teams wel handig in de opbouw. Daarentegen lijkt het me ook wel handig om iemand te hebben om over Robben heen te denderen.
2de word je niet meer? tegen concurrenten moet je nog beide thuis. Frankrijk mag je nog verliezen en Wit Rusland en Luxemburg mag geen probleem zijn. Lijkt me ook raar dat je dan de nr 9 van de nummers 2 bent. Volgens mij zijn er andere poules die er slechter voor staan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:41 schreef Marmal het volgende:
Het is toch al over. 2e wordt je waarschijnlijk niet meer, wordt je dat wel dan behoor je waarschijnlijk niet tot de beste 8 nummers 2. Behoor je wel tot de beste 8 nummers 2, wordt je uitgeschakeld door een Italië/Portugal.
Wanneer kan men nou eens accepteren dat we het simpelweg niet verdienen? We hebben een EK gemist waarbij de eerste 3 in de poule het EK halen en nog hebben we gefaald. Het is nu gewoon even een paar jaren op de blaren zitten.
Beter gewoon niet naar het WK afreizen dan dat je daar wordt uitgeschakeld a lá EK 2012 scenario. Kansloos.
Ik zeg 3-0 overwinning voor NL vrijdag, Zweden speelt verassend gelijk 1-1 en Frankrijk vernederd Nederland in de eerstvolgende WK kwalificatie 4-0.
Cilessen,quote:
Huh Robben en Veltman op links?quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Cilessen,
Blind, Hoedt, de Vrij, Veltman
Strootman, Sneijder, Wijnaldum
Depay, Janssen, Robben
Dit zijn gewoon de 11 namen in willekeurige volgorde en /of opstelling.quote:
Je kan ook gewoon zeggen dat het gespiegeld is, verder klopt allesquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de 11 namen in willekeurige volgorde en /of opstelling.
De hoop opgeven is nooit goed, maar zelfs als Nederland ervoor gaat zie ik het niet goedkomen. Nederland heeft moeite met Bulgarije man. Ik zie Nederland niet winnen van Zweden en thuis tegen Bulgarije zie ik de paniek er ook wel insluipen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:50 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
2de word je niet meer? tegen concurrenten moet je nog beide thuis. Frankrijk mag je nog verliezen en Wit Rusland en Luxemburg mag geen probleem zijn. Lijkt me ook raar dat je dan de nr 9 van de nummers 2 bent. Volgens mij zijn er andere poules die er slechter voor staan.
Op de ranglijst kom je met een beetje geluk dan bij de 4 geplaatste teams.
Het is ook dom om het maar op te geven. De ranking zal altijd belangrijk zijn, dus daar speel je voor. Bovendien moet je de talenten ook een groot toernooi kunnen bieden
Vind je het gek als we twee volslagen idiote mensen als recente bondscoach hebben. Iedere ploeg heeft het lastig als de tactiek niet werkt of spelers geen afstemming hebben over wat ze in relatie tot anderen moeten doen. We vragen het even het Spaanse voetbalelftal, FC Barcelona om maar eens te beginnen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:47 schreef Marmal het volgende:
[..]
De hoop opgeven is nooit goed, maar zelfs als Nederland ervoor gaat zie ik het niet goedkomen. Nederland heeft moeite met Bulgarije man. Ik zie Nederland niet winnen van Zweden en thuis tegen Bulgarije zie ik de paniek er ook wel insluipen.
Mooi mantwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 08-06-2017 om 15:25:50Dick Advocaat krijgt vraag over prestatie/innovatie manager bij KNVB. Zijn antwoord: 'Wie is dat?' 🙃🙃#Oranje #nedlux reageer retweet
Wie noem je nou een volslagen idioot? Hiddink of Advocaat?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek als we twee volslagen idiote mensen als recente bondscoach hebben. Iedere ploeg heeft het lastig als de tactiek niet werkt of spelers geen afstemming hebben over wat ze in relatie tot anderen moeten doen. We vragen het even het Spaanse voetbalelftal, FC Barcelona om maar eens te beginnen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie noem je nou een volslagen idioot? Hiddink of Advocaat?
quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:56 schreef Tagliano het volgende:
Mooi mantwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 08-06-2017 om 15:25:50Dick Advocaat krijgt vraag over prestatie/innovatie manager bij KNVB. Zijn antwoord: 'Wie is dat?' 🙃🙃#Oranje #nedlux reageer retweet
Hij is de manager op het gebied van prestatie en innovatie.quote:
Maar hij doet dus niet mee met de trainingen of andere zaken met de technische staf?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is de manager op het gebied van prestatie en innovatie.
2 meter 6 en Dick heeft 'm over het hoofd gezien.quote:
De Vrij is je beste verdediger.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef Syntix het volgende:
Advocaat maakt zich al compleet belachelijk door Sneijder en De Vrij een basisplaats te gunnen
Hebben zij wel professionele spelers of zijn het allemaal postbodes en metaalbewerkers?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
Wel schattig dat iedereen deze wedstrijd zo ontzettend belangrijk acht maar zelfs Cambuur Leeuwarden zou van Luxemburg winnen
?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
Oh ja dit is vanavond ook nog. Gelijkspelletje zou mooi zijn.
Luxemburg won van Albanië en die stonden op het EK. Het is geen Andorra of San Marino hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
Wel schattig dat iedereen deze wedstrijd zo ontzettend belangrijk acht maar zelfs Cambuur Leeuwarden zou van Luxemburg winnen
Oh, wat knap.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Luxemburg won van Albanië en die stonden op het EK. Het is geen Andorra of San Marino hoor
quote:
Als we dit niet winnen, dan kunnen we ons beter terugtrekken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is het gewoon handig om niet zo grotesk te denken als Nederland. Daar zijn 'we' ook al ingetuind in de EK-kwalificatie, niet dat ik geen overwinning verwacht.
Dat gaat nu niet lukken, we hebben geen 11 basisspelers...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
Broekjes uittwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 19:41:52XI Nederland: Cillessen; Veltman, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Strootman; Robben, Janssen, Memphis #nedlux reageer retweet
Fixedquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Broekjes uittwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 19:41:52XI Nederland: Cillessen; Veltman, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Strootman; Robben, Janssen, Depay #nedlux reageer retweet
Hoelaat spelen ze?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Broekjes uittwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 19:41:52XI Nederland: Cillessen; Veltman, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Strootman; Robben, Janssen, Memphis #nedlux reageer retweet
De jaren zijn wel eens beter geweest, maar sowieso is het in Nederland altijd in golven gegaan qua lichtingen en dat zal het ook altijd wel blijven doenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Nederland heeft gewoon een prima team, de tendens in de media dat het dramatische spelers zijn bij zaadclubs slaat echt nergens op. Het merendeel speelt ook gewoon bij (sub)topclubs
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
UurtjeAlthans als ik de OP mag geloven
En als je de spelers van nu ziet en de bijbehorende clubs kan je al bijna spreke van een goede lichting. AS Roma, Lazio Roma, Manchester United, Sporting, Tottenham Hotspur, Barcelona, Liverpool, Bayern Munchen, Van Dijk die naar de absolute top gaatquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De jaren zijn wel eens beter geweest, maar sowieso is het in Nederland altijd in golven gegaan qua lichtingen en dat zal het ook altijd wel blijven doen
Dit keer puur voetbaltechnisch bedoeldquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vat dit bij jou toch heel anders op.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ek 2020 moet toch wel lukken nog?
Stijn is fan van Jeroen S.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: Jeroen Stekelenburg heeft een afschuwelijke manier van spreken.
Kloptquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik zag toch echt een werkende camera bij Tom
Ja en dan noemt ie als voorbeeld Sneijder en Robben opstellenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
Advocaat kiest hiermee voor ervaring en wat oudere spelers
Depay Geboren: 13 februari 1994 (23 jaar), Moordrecht
Promes Geboren: 4 januari 1992 (25 jaar), Amsterdam
![]()
Sar is een grotere speler dan Sneijderquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met Sneijder jongens.
Er zijn mensen die dit niet inzienquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor een rare vergelijking is dit? Natuurlijk is Memphis een stuk beter dan Promes.
hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sar is een grotere speler dan Sneijder
(lol)
Stop met deze act.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik. Promessi, beste speler na Robben.
Vind jij hem serieus beter dan een Depay?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is geen act. Wat die gast dit jaar heeft laten zien bij landskampioen Spartak
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind jij hem serieus beter dan een Depay?
Als hij ja zegt dan is ie een debielquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind jij hem serieus beter dan een Depay?
vPersie is topscorer aller tijden hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
Mensen die enkel oordelen op basis van het Nederlands Elftal, dan zou van Persie ook een waardeloze voetballer zijn.
Hij scoorde vooral tegen mindere teams.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vPersie is topscorer aller tijden hoor
En dat telt niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij scoorde vooral tegen mindere teams.
Goeie tekstenquote:
Valt ook wel mee, het is niet dat hij vaak de kans kreegquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel, maar in de grote wedstrijden gaf hij vaak niet thuis.
zeiden ze na van der Sar ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk niet dat het ooit nog geëvenaard zal worden
Naar ONS Holland als geheelquote:
Rusland kan je wel vergeten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Naar ONS Holland als geheel
De wederopstanding van een collectief en de eerste stap naar Rusland
Van Persie was ook een baas bij United en Arsenal en bij het Nederlands elftal heeft ie ook genoeg goede wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
Mensen die enkel oordelen op basis van het Nederlands Elftal, dan zou van Persie ook een waardeloze voetballer zijn.
Omdat je die competitie wel eens ziet, hoe vaak zie jij Spartak spelen? En hoe vaak zie je Lyon spelen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Persie was ook een baas bij United en Arsenal.
Luxemburg probeert juist mee te voetballen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:18 schreef Craptacular het volgende:
Die slagers en timmerlieden gaan met zn allen voor de goal staan. Zijn doorgaans geen flitsende wedstrijden tegen dit soort dwergen.
Depay welquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:22 schreef Joezi het volgende:
Wesley Hoedt speelt zonder hoed zo te zien hehehe
Had die vuile rot Blind El Mahadi maar moeten oproepen, nu heeft ie maar gekozen voor Marokkoquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
Wel raar dat er geen spelers van de landskampioen in de basis staan.
Ja, wat doet die tegenwoordig eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:23 schreef Craptacular het volgende:
Deze 2 lampekappen...
Mis ik toch Cruijff. Stuk vermakelijker.
Je doelt op Ziyechquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had die vuile rot Blind El Mahadi maar moeten oproepen, nu heeft ie maar gekozen voor Marokko
TD bij een clubje in Israelquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat doet die tegenwoordig eigenlijk?
Met zn meest waardeloze doelpunt tegen Spanje.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij scoorde vooral tegen mindere teams.
Is met wat geluk toch aan zijn laatste kwalificatiereeks bezig.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hype rond Sneijder neemt Kuyt-achtige proporties aan. Wat vervelend.
Dat is waar. Maar dat laat onverlet dat ik van Persie ook legio goede wedstrijden heb zien spelen in Oranje waar ik Promes niet vaak op een hoogstandje heb kunnen betrappen in de keren dat hij op het veld stond.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat je die competitie wel eens ziet, hoe vaak zie jij Spartak spelen? En hoe vaak zie je Lyon spelen?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hype rond Sneijder neemt Kuyt-achtige proporties aan. Wat vervelend.
Meestal staat hij niet op de goede plek. Tegen Marokko was Promes prima met een goal en een assist.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat laat onverlet dat ik van Persie ook legio goede wedstrijden heb zien spelen in Oranje waar ik Promes niet vaak op een hoogstandje heb kunnen betrappen in de keren dat hij op het veld stond.
Marokko < Luxemburgquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal staat hij niet op de goede plek. Tegen Marokko was Promes prima met een goal en een assist.
Ja, tegen een stel boeren die maar op halve kracht konden acteren vanwege de ramadan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal staat hij niet op de goede plek. Tegen Marokko was Promes prima met een goal en een assist.
Gewaagde uitspraak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die El Ahmadi is boer ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, tegen een stel boeren die maar op halve kracht konden acteren vanwege de ramadan.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik trek me op moment af op mn crypto portfolio terwijl ik fantaseer over verse briefjes van 500.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat had je zelf toch ook al gezien?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat echt letterlijk te wachten waar komt hij nou mee
Als dat ooit gebeurd, dan heb ik 3 generaties financieel onafhankelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je orgasme maar even op tot eind 2018 als Ethereum 1k+ staat en waves $250+
Zegt eigenlijk alles. Pierre is een vervelende man.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
Pi-air knipte ooit het petje van De Guzman door
Gewaagdquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Nederland dit niet wint, neem ik een UI van de topscorer van Luxemburg!
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurd, dan heb ik 3 generaties financieel onafhankelijk.
Als waves 250 hit dan neem ik een waves tattoo of een van satoshi nakamotoquote:
Pas op met deze uitspraak. Ik hou je eraan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als waves 250 hit dan neem ik een waves tattoo of een van satoshi nakamoto
Die durf ik best aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas op met deze uitspraak. Ik hou je eraan.
Sorry. Ik zal ontopic blijvenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:34 schreef Joezi het volgende:
Rot eens op met die crypto, het verziekt echt elk topic!
Maak dan een TRquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:34 schreef Joezi het volgende:
Rot eens op met die crypto, het verziekt echt elk topic!
TR gemaaktquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als waves 250 hit dan neem ik een waves tattoo of een van satoshi nakamoto
Nederland is flink gezakt op de Fifa-ladder. Dat is opzich al een indicator dat het niet rolt en misschien valt het niet allemaal ik Hiddink en Blinds schoenen te schuiven. Maar 98% toch wel. Van Gaal is gewoon iemand die de machine beter kan aanzwengelen en als men met sucky sucky bondscoaches blijft zitten dan zitten de spelers straks gewoon weer met chips voor de TV naar een kampioenschap te kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is het gewoon handig om niet zo grotesk te denken als Nederland. Daar zijn 'we' ook al ingetuind in de EK-kwalificatie, niet dat ik geen overwinning verwacht.
In de zomer zeker, in de winter in het Gelredome, dat is de beste binnenmat van de wereld (hybride)quote:
In de winter heeft De Kuip gewoon nog steeds de beste mat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
In de zomer zeker, in de winter in het Gelredome, dat is de beste binnenmat van de wereld (hybride)
Haags en ik hebben de beste mat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In de winter heeft De Kuip gewoon nog steeds de beste mat.
Heb jij dat ooit gehad?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik hebben de beste mat.
Wat dat betreft wel. Wat anders betreft is het toch weer een naampje onder de interlands. Ipv elke keer maar weer in de hoofdstad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever nooit een interland meer.
Die klootzakken verzieken onze grasmat
Gezellig dat je ook kijktquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:37 schreef Coco. het volgende:
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Kloptquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vieze nep hagenees
Je scheld zeker ook nooit met kanker?
moest lachenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik hebben de beste mat.
Die man is al 10 jaar over de hill.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frank Snoeks, één van de betere commentatoren.
Natuurlijk, samen met al onze linkse VARA-vrienden en vriendinnenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook Lekker Laat van de VARA kijken
Ze gaan winnen!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar staan de houthakkers en de bakkers.
Alle hooligans van t land bij elkaar.quote:
Ongeveer net zoveel als Den Haag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |