De hoop opgeven is nooit goed, maar zelfs als Nederland ervoor gaat zie ik het niet goedkomen. Nederland heeft moeite met Bulgarije man. Ik zie Nederland niet winnen van Zweden en thuis tegen Bulgarije zie ik de paniek er ook wel insluipen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:50 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
2de word je niet meer? tegen concurrenten moet je nog beide thuis. Frankrijk mag je nog verliezen en Wit Rusland en Luxemburg mag geen probleem zijn. Lijkt me ook raar dat je dan de nr 9 van de nummers 2 bent. Volgens mij zijn er andere poules die er slechter voor staan.
Op de ranglijst kom je met een beetje geluk dan bij de 4 geplaatste teams.
Het is ook dom om het maar op te geven. De ranking zal altijd belangrijk zijn, dus daar speel je voor. Bovendien moet je de talenten ook een groot toernooi kunnen bieden
Vind je het gek als we twee volslagen idiote mensen als recente bondscoach hebben. Iedere ploeg heeft het lastig als de tactiek niet werkt of spelers geen afstemming hebben over wat ze in relatie tot anderen moeten doen. We vragen het even het Spaanse voetbalelftal, FC Barcelona om maar eens te beginnen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:47 schreef Marmal het volgende:
[..]
De hoop opgeven is nooit goed, maar zelfs als Nederland ervoor gaat zie ik het niet goedkomen. Nederland heeft moeite met Bulgarije man. Ik zie Nederland niet winnen van Zweden en thuis tegen Bulgarije zie ik de paniek er ook wel insluipen.
Mooi mantwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 08-06-2017 om 15:25:50Dick Advocaat krijgt vraag over prestatie/innovatie manager bij KNVB. Zijn antwoord: 'Wie is dat?' 🙃🙃#Oranje #nedlux reageer retweet
Wie noem je nou een volslagen idioot? Hiddink of Advocaat?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek als we twee volslagen idiote mensen als recente bondscoach hebben. Iedere ploeg heeft het lastig als de tactiek niet werkt of spelers geen afstemming hebben over wat ze in relatie tot anderen moeten doen. We vragen het even het Spaanse voetbalelftal, FC Barcelona om maar eens te beginnen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie noem je nou een volslagen idioot? Hiddink of Advocaat?
quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:56 schreef Tagliano het volgende:
Mooi mantwitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 08-06-2017 om 15:25:50Dick Advocaat krijgt vraag over prestatie/innovatie manager bij KNVB. Zijn antwoord: 'Wie is dat?' 🙃🙃#Oranje #nedlux reageer retweet
Hij is de manager op het gebied van prestatie en innovatie.quote:
Maar hij doet dus niet mee met de trainingen of andere zaken met de technische staf?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is de manager op het gebied van prestatie en innovatie.
2 meter 6 en Dick heeft 'm over het hoofd gezien.quote:
De Vrij is je beste verdediger.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef Syntix het volgende:
Advocaat maakt zich al compleet belachelijk door Sneijder en De Vrij een basisplaats te gunnen
Hebben zij wel professionele spelers of zijn het allemaal postbodes en metaalbewerkers?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
Wel schattig dat iedereen deze wedstrijd zo ontzettend belangrijk acht maar zelfs Cambuur Leeuwarden zou van Luxemburg winnen
?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
Oh ja dit is vanavond ook nog. Gelijkspelletje zou mooi zijn.
Luxemburg won van Albanië en die stonden op het EK. Het is geen Andorra of San Marino hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
Wel schattig dat iedereen deze wedstrijd zo ontzettend belangrijk acht maar zelfs Cambuur Leeuwarden zou van Luxemburg winnen
Oh, wat knap.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Luxemburg won van Albanië en die stonden op het EK. Het is geen Andorra of San Marino hoor
quote:
Als we dit niet winnen, dan kunnen we ons beter terugtrekken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is het gewoon handig om niet zo grotesk te denken als Nederland. Daar zijn 'we' ook al ingetuind in de EK-kwalificatie, niet dat ik geen overwinning verwacht.
Dat gaat nu niet lukken, we hebben geen 11 basisspelers...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:53 schreef Caland het volgende:
Broekjes uittwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 19:41:52XI Nederland: Cillessen; Veltman, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Strootman; Robben, Janssen, Memphis #nedlux reageer retweet
Fixedquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Broekjes uittwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 19:41:52XI Nederland: Cillessen; Veltman, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Strootman; Robben, Janssen, Depay #nedlux reageer retweet
Hoelaat spelen ze?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:43 schreef Tagliano het volgende:
Broekjes uittwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 19:41:52XI Nederland: Cillessen; Veltman, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Sneijder, Strootman; Robben, Janssen, Memphis #nedlux reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |