Ik kan er gewoon niet bij met mijn verstand dat we een clownsact in de spits moeten hebben omdat die beter voor het elftal zou zijn. Het is echt niet te geloven dat hij verplicht in de basis moet, terwijl je hem ziet stuntelen tegen een Boro, Palace of all teams. Ik heb nog liever dat ze voor een valse spits kiezen met Depay, Robben veel in de ruimtes springend, backs eroverheen. Wijnaldum, Klaassen en Promes kunnen ook een goal maken.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch zijn heel veel Spurs fans blij met hem en denken ze dat het nog iets kan worden. Het is echt niet gek dat iemand die 2 jaar geleden nog bij Almere City zat in z'n eerste jaar de PL nog niet aan kan. Er zijn toch wel een aantal aanknopingspunten waardoor ik hem niet gelijk afschrijf.
Misschien moet ie het eens een stapje lager proberen bij Southampton of West Ham, maar het is geen complete koekenbakker.
Bovendien ben ik benieuwd wie je anders op die positie zou zetten in het NL Elftal
Net vertel je dat Bas het alleen tegen de kleintjes uit Portugal kan, nou, Janssen scoort bij Oranje echt alleen maar tegen de grote landen in zeer belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Dakterras het volgende:
[..]
6 uit 12 bij NL. Vind het niet verkeerd.
Dat is alsof je van Basten met Jurgen Klinsmann vergelijkt.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:51 schreef Dakterras het volgende:
[..]
En goede mentaliteit!
Vind hem kwalitatief beter als onze Katukker Direk
Zoals altijd. Je begrijpt niet eens dat je post denigrerend is.quote:
Die heb ik gemist dan. Ik geloof best dat er wat Spurs fans zijn die nog in hem geloven maar op Twitter wordt hij in ieder geval gruwelijk afgemaakt. Hij wordt zelfs slechter geacht dan Soldado in zijn Spurs periode, nuff said.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch zijn heel veel Spurs fans blij met hem en denken ze dat het nog iets kan worden.
Ha ha ha.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals altijd. Je begrijpt niet eens dat je post denigrerend is.
Lineker zei ooit toen Ferguson begon met Scholes, Nevilles, Butt en Beckham. Dat je geen kampioen wordt met jonkies. Manchester werd dat jaar kampioen en veroverden Europa. MOTD is leuk. Maar Alan Shearer en Gullit als prominenste deskundigen ?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dan. Ik geloof best dat er wat Spurs fans zijn die nog in hem geloven maar op Twitter wordt hij in ieder geval gruwelijk afgemaakt. Hij wordt zelfs slechter geacht dan Soldado in zijn Spurs periode, nuff said.
Nu snap ik dat Twitter nou niet echt een prima afspiegeling is voor alle Spurs fans maar dat geeft toch wel een redelijk beeld. De pundits maken hem ook regelmatig af bij MOTD en dat soort programma's.
Alan Hansen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lineker zei ooit toen Ferguson begon met Scholes, Nevilles, Butt en Beckham. Dat je geen kampioen wordt met jonkies.
Dat zei Lineker niet. Al zijn sommige pundits inderdaad van een bedroevend niveau.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lineker zei ooit toen Ferguson begon met Scholes, Nevilles, Butt en Beckham. Dat je geen kampioen wordt met jonkies. Manchester werd dat jaar kampioen en veroverden Europa. MOTD is leuk. Maar Alan Shearer en Gullit als prominenste deskundigen ?
Klopt. Daarom is ie gestopt. Dat is een Schot. Die hebben geen verstand van voetballen. Behalve Dennis Law en Alex.quote:
Lijkt me heel, heel erg sterk dat 19 punten daar niet genoeg voor gaat zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is redelijk groot dat 19 punten niet genoeg is om bij de beste 8 nummers 2 te horen.
Dat is wat de NOS schreef in maartquote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me heel, heel erg sterk dat 19 punten daar niet genoeg voor gaat zijn.
Het lijkt me wel een zekerheidje dat behalve tegen Frankrijk nog een keer puntverlies einde playoffkansen betekent.
Aan die situatie is nu nog niets veranderd, maar misschien dat het allemaal wel meevalt uiteindelijk.quote:Volgende nederlaag fataal?
Als de serie Luxemburg (thuis), Frankrijk (uit), Bulgarije (thuis), Wit-Rusland (uit) en Zweden (thuis) louter overwinningen oplevert, komt Oranje op 22 punten. Een - niet ondenkbare nederlaag in en tegen Frankrijk - zou betekenen dat Nederland maximaal op 19 punten kan komen. In dat laatste geval kan Nederland het WK eigenlijk vergeten.
Ter illustratie: in de kwalificaties voor het EK in Frankrijk, waarbij op één groep na alle groepen ook uit zes landen bestonden, was minimaal 20 punten nodig om tweede te worden.
Dat was extreem uitzonderlijk. In de kwalificatie voor 2012 waren er 4 ploegen die tweede werden met 19 of minder, waarvan 1 met 18 en 1 met 17.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is wat de NOS schreef in maart
[..]
Aan die situatie is nu nog niets veranderd, maar misschien dat het allemaal wel meevalt uiteindelijk.
Toen waren er ook nog 2 groepen met maar 5 landen, maar goed, 19 kan best genoeg zijn. Als Zweden niet ineens thuis van Frankrijk wint of gelijkspeeltquote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was extreem uitzonderlijk. In de kwalificatie voor 2012 waren er 4 ploegen die tweede werden met 19 of minder, waarvan 1 met 18 en 1 met 17.
Dit klopt niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Luxemburg moet dat goed komen, want in maart werd er al in de knollentuin met 1-3 gewonnen van de tegenstander.
Kuyt slaagde in Engeland ook niet als spits. Ik ben wel fan van Janssen maar een niveautje lager past hem beter. Zijn tomeloze inzet is een poging om het gebrek aan echte klasse te compenseren. Daar kom je niet mee weg in de top.quote:
Nou, het middenveld en aanval kunt u dus raden.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:02:24Sneijder in basis tegen Luxemburg, stelt Advocaat. Dan is hij meteen recordhouder, met 131 interlands. #nedlux reageer retweet
Beste opstellingquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, het middenveld en aanval kunt u dus raden.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:02:24Sneijder in basis tegen Luxemburg, stelt Advocaat. Dan is hij meteen recordhouder, met 131 interlands. #nedlux reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |