Of de handel met SAquote:Op maandag 5 juni 2017 01:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En de VS is een dubieuze oorlog begonnen waarbij misschien wel honderdduizend doden zijn gevallen. Toch heb ik wel vertrouwen in de aanpak van corruptie en het waarborgen van eigendomsrechten.
Het gaat vooral om het doden van ónze burgers wat mensen vaak nogal pissig maakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En de VS is een dubieuze oorlog begonnen waarbij misschien wel honderdduizend doden zijn gevallen.
Daar ben ik ook voorstander van.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Ach, het gaat ook een beetje om het kiezen van je vrienden hè. Ik denk dat we in het huidige geopolitieke klimaat zeker baat kunnen hebben bij een meer constructieve houding ten opzichte van Rusland.
Ik moest wel, je bent een christen-extremist met warme gevoelens voor Rusland.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef Kowloon het volgende:
Onacceptabel dit, remlof. Je kaapt het topic van mij.
Dat bedoel ik ook, we hoeven natuurlijk niet de beste vrienden te zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Ach, het gaat ook een beetje om het kiezen van je vrienden hè. Ik denk dat we in het huidige geopolitieke klimaat zeker baat kunnen hebben bij een meer constructieve houding ten opzichte van Rusland.
Wat op zich vrij apart is voor een homofiel.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest wel, je bent een christen-extremist met warme gevoelens voor Rusland.
Waar ging je die quote nou voor bewaren trouwensquote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest wel, je bent een christen-extremist met warme gevoelens voor Rusland.
Ja, luister zijn columns altijd in de metro naar werk en zijn zonder uitzondering sterk. Goed gevoel voor humor en heel scherp op de actualiteit. En nog een beetje idealistisch, dat vind ik wel fijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:48 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/denieuwsbv/videos/1923276071242973/
Pieter Derks is best chill
Ik ga proberen je leven te redden na de volgende oorlog.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar ging je die quote nou voor bewaren trouwens
Dat vind ik dan weer erg nobel van jequote:Op maandag 5 juni 2017 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga proberen je leven te redden na de volgende oorlog.
Als je die al overleeft.
Duitsland had niets buiten haar grenzen te houden na het verlies in de laatste oorlog.quote:Op maandag 5 juni 2017 02:00 schreef john2406 het volgende:
Had men de Duitsland niet beter Arnhem en omstreken kunnen laten houden?
Was misschien een win win situatie?quote:Op maandag 5 juni 2017 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland had niets buiten haar grenzen te houden na het verlies in de laatste oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |