Hoezo dat dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:35 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou neuh. Sacha is een ontkenouder, niks mis mee.
? En ik krijg dubbel geldquote:Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Uhh....Sjoef, morgen is 2e pinksterdag.
Ze heeft alleen een vrouwtjes poesquote:Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jij zou het anders doen dat is wel duidelijk.
Joh, maak je niet druk............betweters vind je overal....gewoon laten lullen, ene oor in en het andere uit.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:06 schreef sacha het volgende:
mevrouw Poez, hou je nou op met je aannames? ik word er bijkans misselijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
ik straks ook, geen kut dagen maar vrije dagenquote:
Morgen komt die lading toch..............ben je wel even zoet mee....quote:
Bonnie steekt neus weer buiten de deur....quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:58 schreef sacha het volgende:
ja hoi, morgen dozen vol kleding voor het feestje en de hele dag 'werken'![]()
nu eerst koezen
Pit ze.quote:
Lunteren en Achterveld zijn vlakbij en heb vaak ritjes gereden naar en vanaf die school.quote:
dan komt het wel héél dichtbijquote:Op maandag 5 juni 2017 23:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Lunteren en Achterveld zijn vlakbij en heb vaak ritjes gereden naar en vanaf die school.
en ik was vandaag nog vlakbij Hoevelaken.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Lunteren en Achterveld zijn vlakbij en heb vaak ritjes gereden naar en vanaf die school.
is ie er al uit?quote:
Je maakt wat mee in zo'n busje.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:17 schreef sacha het volgende:
mooi verhaal Piet, koester dat![]()
ik val echt om nu, koezen
O leuk, komen er dan ook glittertjes op? 😄quote:Op maandag 5 juni 2017 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik laat hem zitten, als teen sieraad voor het feestje
* knokkels checkt of Texel er morgen nog ligt of het is afgedrevenquote:
Heb je daar zicht op?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt of Texel er morgen nog ligt of het is afgedreven
ik woei hier wegquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels checkt of Texel er morgen nog ligt of het is afgedreven
Fijn ook de vliegtuigen die over komen. Dus zeik niet zoquote:
Oh het is al dinsdag. Waar is je outfitquote:
Ja dat is nou eenmaal aan de kustquote:
Zit ook in het buitenland, maar hier is het niet veel beter dan in NL...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog lekker buiten, te genieten van de ondergaande zon
Lag er nog iemand in?quote:
Neptunus wilde een keer kamperen. Mag ie even?quote:
sterkte en succes tongquote:Op donderdag 8 juni 2017 08:25 schreef tong80 het volgende:
Ik word eerdaags opgenomen. Ben te ver gegaan. Lichamelijk en mentaal op. Hoop dat het snel gebeurt.
Goeiemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |