Ach, die heeft straks een baan en dan kan hij ook niet meer met z'n Tuesday blues bakkes bij het koffiezetapparaat hangen.quote:
Natuurlijk is het onzinnig. Je huis elke paar jaar inrichten is dat ook, en je haar in een bepaald model doen. Mensen zijn gewoon complete suckers om er bij te horen en bedrijven slaan daar een slaatje uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje onzinnig geheel om daar dan elk kwartaal als hivemind allemaal andere voorwaarden aan te gaan hangen, waarbij we allemaal weten dat we diezelfde voorwaarden een kwartaal later weer hopeloos achterhaald vinden.
Hehehe, oh wat zal hij nog terug verlangen naar zijn studententijd.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, die heeft straks een baan en dan kan hij ook niet meer met z'n Tuesday blues bakkes bij het koffiezetapparaat hangen.
Ik vind mensen ook altijd erg vies die trots met zo'n beduimeld festivalarmbandje van Pinkpop 2005 om hun arm lopen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel een keertje naar Sziget. Maar het past nooit echt in mijn planning, ondanks het feit dat ik de laatste paar jaar honderd weken vakantie per jaar heb.
Ik probeer in ieder geval ieder jaar één festival mee te pakken, en als het toevallig zo uitkomt ook nog wel een tweede. De Nijmeegse Vierdaagsefeesten uiteraard niet meegeteld. Maar de hele zomer met een tent in de modder hoeft van mij ook niet.
Kan me niet voorstellen dat bedrijven dat zouden doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is het onzinnig. Je huis elke paar jaar inrichten is dat ook, en je haar in een bepaald model doen. Mensen zijn gewoon complete suckers om er bij te horen en bedrijven slaan daar een slaatje uit.
Neoliberale klootzakken zijn het.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is het onzinnig. Je huis elke paar jaar inrichten is dat ook, en je haar in een bepaald model doen. Mensen zijn gewoon complete suckers om er bij te horen en bedrijven slaan daar een slaatje uit.
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat bedrijven dat zouden doen.
We hebben even onder het verkeerde account ingelogd, Euribob. Even switchen.quote:
Voor als je echt een kutbaan hebt.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo eentje waar je je mee ophangt aan het eind van je weekend.
Oh, god, ik zat vorige week in de metro met zo'n zielig slachtoffer, beetje dikke jongeman waarbij de schedel al goed zichtbaar is door het dunnende haar met zo'n topknotje, fake oud gemaakt T shirt en voorgescheurde jeans.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
GMTDquote:Op zondag 4 juni 2017 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
We hebben even onder het verkeerde account ingelogd, Euribob. Even switchen.
Nee. Begin je dik te worden?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:26 schreef Euribob het volgende:
Iemand anders toevallig ook een teringhekel aan de immense hoeveelheid (sluik)reclame van Oreo die ongevraagd je leven binnen komt?
Er zijn ook mensen met een knotje juist om hun dunne haar te verbergen, heb ik begrepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, god, ik zat vorige week in de metro met zo'n zielig slachtoffer, beetje dikke jongeman waarbij de schedel al goed zichtbaar is door het dunnende haar met zo'n topknotje, fake oud gemaakt T shirt en voorgescheurde jeans.
Ik moest echt mijn best doen om niet breed te grijnzen.
Dan heb je de verkeerde stropdas om gedaanquote:Op zondag 4 juni 2017 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo eentje waar je je mee ophangt aan het eind van je weekend.
Volgens mij zijn die bandjes echt een lowlandsding.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind mensen ook altijd erg vies die trots met zo'n beduimeld festivalarmbandje van Pinkpop 2005 om hun arm lopen.
De vierdaagsefeesten bezoek ik eigenlijk nog amper, een middagje of avond is echt het maximaal haalbare vanuit Amsterdam. Net als carnaval zo'n evenement dat je eigenlijk niet mist als je niet meer in de buurt woont, maar als je er toevallig bent ongetwijfeld leuk is om mee te pakken.
Nu zit robin weer achter je toetsenbord.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:26 schreef Euribob het volgende:
Iemand anders toevallig ook een teringhekel aan de immense hoeveelheid (sluik)reclame van Oreo die ongevraagd je leven binnen komt?
Het werkt niet, Euri, je ziet de maan door de bomen schijnenquote:Op zondag 4 juni 2017 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met een knotje juist om hun dunne haar te verbergen, heb ik begrepen.
Nee. En ik eet geen oreo's, maar het valt me gewoon op hoeveel keer er oreo's worden gegeten in Amerikaanse programma's van Comedy Central.quote:
Product placement heet dat.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee. En ik eet geen oreo's, maar het valt me gewoon op hoeveel keer er oreo's worden gegeten in Amerikaanse programma's van Comedy Central.
Dat social-media cultuurtje. Elk mild-sociaal getint gebeurtenisje moet uitvoerig gedocumenteerd en gedeeld worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen om verschillende redenen naar een festival.
In het geval van festivalmeisjes, om de perfecte instagramfoto te scoren. In het geval van de hardstylejongens, om toe te geven aan hun drugsverslaving.
Comedy Central kijken en dan verbaast zijn over product placement.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee. En ik eet geen oreo's, maar het valt me gewoon op hoeveel keer er oreo's worden gegeten in Amerikaanse programma's van Comedy Central.
En het bovenstaande is waarschijnlijk waarom je die niet hebtquote:Op zondag 4 juni 2017 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat social-media cultuurtje. Elk mild-sociaal getint gebeurtenisje moet uitvoerig gedocumenteerd en gedeeld worden.
Zo'n groepje van die wijven bij elkaar, de ene met de camera houdt het toestel in de voor haar meest gunstige hoek. Dan trekken ze allemaal het gezicht waarvan zij vinden dat die hen het mooist doet lijken. En daarna gaan ze gezamenlijk alle vijftien selfies terugkijken om te kiezen welke dan op de sociale media gedeeld moet worden. "Oh, die is wel leuk!" wordt er dan na een halve seconde al geroepen, omdat elk meisje alleen maar kijkt hoe goed haar bedachte selfiegezicht is gelukt. Uiteindelijk hakt het alphameisje (eveneens bekend als "de bitch") de knoop door. "Lekker drankje met de dinnetjes <3 luv u all!" Wéér een steentje bijgedragen aan het imago dat we allemaal leuke sociale meisjes zijn die alleen maar leuke dingen doen en waarbij alles zo heerlijk gaat.
Ik wou dat ik eens vrienden had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |