- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:46 schreef Status het volgende:
Geen ipdates verder he. Tenminste ik zie niets op nos
We hadden het er gisteren over dat ze precies aangaven waar ze gingen zoeken, mogelijk is het er pas vannacht neergelegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:44 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang dat lichaam er al gelegen heeft. Het ligt pal naast een druk fietspad waar elke dag wel honderden al dan niet duizenden mensen overheen fietsen. En dan nog het bruggetje die direct over het slootje heen gaat die leidt naar een parkje waar 's avonds vaak jongeren zitten te chillen.
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:44 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang dat lichaam er al gelegen heeft. Het ligt pal naast een druk fietspad waar elke dag wel honderden al dan niet duizenden mensen overheen fietsen. En dan nog het bruggetje die direct over het slootje heen gaat die leidt naar een parkje waar 's avonds vaak jongeren zitten te chillen.
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Als het echt zo'n druk fietspad is;
Dader(s) kregen het benauwd omdat het een landelijke bekendheid heeft geworven dus maar snel het lichaam gedumpt?
Lijkt me namelijk niet dat niemand het opvalt, al helemaal niet aangezien het weekend is en mooi weer dus extra veel mensen recreatief buiten?
Tijdens een persconferentie ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef Infinitism het volgende:
in het 5 uur of 6 uur journaal zal het wel bekend gemaakt worden
Ik denk het welquote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?
Zou kunnen. Nog niet gebeurd in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?
naks ... ijzig stilquote:Op zondag 4 juni 2017 16:46 schreef Status het volgende:
Geen ipdates verder he. Tenminste ik zie niets op nos
wat bedoel je dan, 2x zelfmoord? lijkt me sterk..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Status het volgende:
Iedereen gaat er vanuit dat er een dader in het spel is, maar kan het ook zijn dat dat niet zo is?
Dan loop je de kans dat ze nooit en pas laat gevonden wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.
Hoe bedoel je 2x?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Infinitism het volgende:
[..]
wat bedoel je dan, 2x zelfmoord? lijkt me sterk..
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Als het echt zo'n druk fietspad is;
Dader(s) kregen het benauwd omdat het een landelijke bekendheid heeft geworven dus maar snel het lichaam gedumpt?
Lijkt me namelijk niet dat niemand het opvalt, al helemaal niet aangezien het weekend is en mooi weer dus extra veel mensen recreatief buiten?
Het lijkt er in ieder geval op dat de dader wilt dat ze gevonden wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan loop je de kans dat ze nooit en pas laat gevonden wordt.
Staat toch los van de daad?
ok..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou kunnen. Nog niet gebeurd in ieder geval.
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.quote:
dan wordt ze ws gevonden en Infection woont daar maar kan niets zien in verband met de bomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?
De dader wilde dat het lichaam werd gevonden? Stukje doorrijden en je had het lichaam als dader zijnde in het Eemmeer kunnen dumpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?
Oh? Hoezo Dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef Infinitism het volgende:
[..]
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.
Hmm, nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.
Waarom zou hij dat willen?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De dader wilde dat het lichaam werd gevonden? Stukje doorrijden en je had het lichaam als dader zijnde in het Eemmeer kunnen dumpen.
En dan ouders en nabestaanden mogelijk jaren in het ongewisse laten over de verdwijning van hun dochter?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De dader wilde dat het lichaam werd gevonden? Stukje doorrijden en je had het lichaam als dader zijnde in het Eemmeer kunnen dumpen.
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft onwaarschijnlijk te noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dan wordt ze ws gevonden en Infection woont daar maar kan niets zien in verband met de bomen.
Goeie plek dus.
Tsja, we zullen zien.. het is wel raar.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef Infinitism het volgende:
[..]
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.
bron?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft.
Van wie? Ik snap het niet meerquote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft onwaarschijnlijk te noemen.
Tenzij die plek 'gewoon' de plaats delict was/is.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval op dat de dader wilt dat ze gevonden wordt.
Ik lees allebei in het water?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft onwaarschijnlijk te noemen.
Het lichaam wat vandaag in een sloot gevonden was, lag volgens DeParo ook nog in een containerquote:
weer zo'n zwam verhaal van die DeParoquote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een gerucht toch? heb nog geen bevestiging daarvan gelezen/gehoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
DeParo is gewoon een trol volgens mijquote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het lichaam wat vandaag in een sloot gevonden was, lag volgens DeParo ook nog in een container
Container zal wel van de zware kerk geweest zijn dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
weer zo'n zwam verhaal van die DeParo
Ik denk niet dat een moordenaar daar rekening mee gaat houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan ouders en nabestaanden mogelijk jaren in het ongewisse laten over de verdwijning van hun dochter?
Voortaan wel een surveillance-camera buitenaan je woning monteren eh. Wie weet, een dezer dagen krijg je de dader te pakken.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Infection het volgende:
Hoe dichtbij ik ook woon, ik moet nog steeds de informatie via twitter en dergelijke krijgen. De politie zorgt er goed voor dat er niets naar buiten gebracht wordt in ieder geval.
Heb het ook al eerder gehoord vandaag. Maar verder geen berichtgeving over gehoord/gelezen dus niets mee gedaan verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
weer zo'n zwam verhaal van die DeParo
Nogal een sneue, ook.quote:
Ja, je zou wat meer mededogen van een moordenaar verwachten.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef ootjekatootje het volgende:
En dan ouders en nabestaanden mogelijk jaren in het ongewisse laten over de verdwijning van hun dochter?
Dit soort tweetstwitter:MarioSchonsee twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:52:32@DutchMarines #Savanna Bunschoten Dirk Wesselo harder straffen of assie 100procent zeker ben dood schieten Kon Mar… https://t.co/wtL7ln5Fqg reageer retweet
😂quote:Op zondag 4 juni 2017 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, je zou wat meer mededogen van een moordenaar verwachten.
Joh geloof er toch geen bal van, wat die gozer DeParo allemaal uitkraamt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Status het volgende:
Oké. En dat eerdere meisje lag dus wel in het water?
Daarom zeg ik ook schijnt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een gerucht toch? heb nog geen bevestiging daarvan gelezen/gehoord.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_zwarte_auto__.htmlquote:’Meldingen verdachte auto serieus'
BUNSCHOTEN - De politie Midden-Nederland zegt meldingen die zijn binnengekomen en circuleren op social media over een verdachte zwarte auto, zeer serieus te nemen. Twee inzittenden in de wagen zouden zeker twee meisjes hebben klemgereden.
,,We nemen de meldingen erg serieus en vragen nadrukkelijk mensen met informatie de politie te bellen", zegt een woordvoerster van de politie Midden-Nederland. Er zijn sinds woensdagochtend meldingen gekomen uit onder andere Spakenburg en Soest.
Zie ook: Auto reed meisje klem in Spakenburg
De inzittenden van de wagen zouden meisjes hebben aangesproken en klemgereden. Volgens getuigen gaat het om twee mannen met een baardje. Het kenteken van de wagen is nog niet bekend.
In Bunschoten probeert de politie nu de identiteit te achterhalen van de persoon die zondagochtend dood werd aangetroffen op een industrieterrein. ,,Ons onderzoek richt zich nu vooral op het achterhalen van de identiteit van het slachtoffer. Dat is nu het belangrijkste", aldus woordvoerder Bernhard Jens
Vooraf niet, mogelijk achteraf wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een moordenaar daar rekening mee gaat houden.
Je mag niet zomaar een camera op de openbare weg richten.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Hdero het volgende:
[..]
Voortaan wel een surveillance-camera buitenaan je woning monteren eh. Wie weet, een dezer dagen krijg je de dader te pakken.
Is maar goed dat dit serieus genomen wordt, want de kans is erg groot dat dit gewoon de daders zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_zwarte_auto__.html
Bron?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je topicverneukende "suggesties" en "mogelijkheden" zijn inmiddels wel heel vervelend, is het aandachtshoeren over de dood van 2 personen zo lekker dat je bewust feiten negeert en allerlei nonsens post?quote:
Is wel heel ergens anders, hopelijk een van de vele ongerelateerde vermissingen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Burgernet gelderland spreekt nu van een 15 jarig vermist meisje in Gelderland?
https://twitter.com/Burgernet_GE/status/871379309545631744
Ik heb zelfs dat gerucht niet meegekregenquote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een gerucht toch? heb nog geen bevestiging daarvan gelezen/gehoord.
Apart om te zien dat ze echt vlak achter m'n huis staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef ondeugend het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/live/rtvutrecht/
Live
Dat is in het verleden al wel vaker voorgekomen hoor, al was dat dan meestal niet in Nederland nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Infinitism het volgende:
Overigens,
als het echt 2 daders zijn. hoe kunnen 2 zieke geesten zo bij elkaar komen? het is al zeldzaam als er 1 persoon zoiets doet.. laat staan 2 mensen die samen zoiets doen.
Je hebt er toch niet iets mee te maken?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Apart om te zien dat ze echt vlak achter m'n huis staan.
Heb je ook een kelder?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Apart om te zien dat ze echt vlak achter m'n huis staan.
Plaats de tweet dan ook meteen, als je gaat lullen over dingen zet er dan een bron bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zag het ergens op twitter voorbij komen maar HvNL schijnt het over een sloot te hebben.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet iets mee te maken?
Godver...quote:
Als je even terugleest zie je dat ik niet de enige ben die het gelezen heeft, maar ach, het zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je topicverneukende "suggesties" en "mogelijkheden" zijn inmiddels wel heel vervelend, is het aandachtshoeren over de dood van 2 personen zo lekker dat je bewust feiten negeert en allerlei nonsens post?
Matties delen allesquote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Infinitism het volgende:
Overigens,
als het echt 2 daders zijn. hoe kunnen 2 zieke geesten zo bij elkaar komen? het is al zeldzaam als er 1 persoon zoiets doet.. laat staan 2 mensen die samen zoiets doen.
Mja,quote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Plaats de tweet dan ook meteen, als je gaat lullen over dingen zet er dan een bron bij.
twitter:DagDesOordeels twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:14:07Het slachtoffer zou in een container gevonden zijn. #Savannah https://t.co/ETwYkGtFLs reageer retweet
Ja best veel pubermeisjes die aan het puberen zijn/afzetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:03 schreef Status het volgende:
[..]
Mja,
ik lees wel heel vaak dat meisjes vermist zijn trouwens! Zeg maar wekelijks, dus ik neem day soort berichtgevingen nooit serieus. Dat is best hard eigenlijk, maar denk vaak dat ze weggelopen zijn.
Lijkt me onzin. Ze lag in de sloot, is zelfs te zien op foto's dat de recherche de slootkant onderzoekt en de schermen staan ook precies om het slootje heen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]twitter:DagDesOordeels twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:14:07Het slachtoffer zou in een container gevonden zijn. #Savannah https://t.co/ETwYkGtFLs reageer retweet
En zijn grapjes over hagedissen en UFOSquote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je topicverneukende "suggesties" en "mogelijkheden" zijn inmiddels wel heel vervelend, is het aandachtshoeren over de dood van 2 personen zo lekker dat je bewust feiten negeert en allerlei nonsens post?
kloptquote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Ah een twitter gekkie die dit uit het niks gaat roepen volgens mijquote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]twitter:DagDesOordeels twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:14:07Het slachtoffer zou in een container gevonden zijn. #Savannah https://t.co/ETwYkGtFLs reageer retweet
Dat lijkt me normaal. Er moet goed onderzocht worden, liefst meteen na de vondst. Geluukig is het nog wel even licht.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef Momo... het volgende:
Enige uren duurt het nog volgens livestream rtv Utrecht
Ik heb geen foto's gezien althans weinig details bovendien zit ik niet in Nederland dus kijk af en toe even op twitter wat de laatste updates zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Ze lag in de sloot, is zelfs te zien op foto's dat de recherche de slootkant onderzoekt en de schermen staan ook precies om het slootje heen.
De bron is ene Annekequote:Op zondag 4 juni 2017 17:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ah een twitter gekkie die dit uit het niks gaat roepen volgens mij
Je kletst, de enige die het in dit topic (en het vorige) over een container heeft ben jijquote:Op zondag 4 juni 2017 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik niet de enige ben die het gelezen heeft, maar ach, het zal wel aan mij liggen.
Doe dan meteen een linkje, dan heb je dit gedoe niet en dat vage geroddel.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
heb het ook gelezen![]()
laat je niet gek maken hier
Dat is geen journalist oid. Niet erg betrouwbaar. Zou ik niet op afgaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef DeParo het volgende:
Nu gaat het over een Volkswagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Infection het volgende:
RTV Utrecht meldt ook het verhaal over de 2 mannen in de zwarte auto.
Er 'verdwijnen' elk jaar duizenden Nederlanders, voor een groot deel tieners, die na een paar dagen (vaak korter) weer vrolijk opduiken, dit is bovendien redelijk ver van Bunschoten en omgeving, zou nog geen verband zien direct maar voor de ouders extra eng.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Zie ook nu dat hij de enige is die het schrijft maar het stond bovenaan toen ik op Savannah zocht een tijdje terug dus vandaar dat ik dacht dat het een vermoeden was.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen journalist oid. Niet erg betrouwbaar. Zou ik niet op afgaan.
Kijk post 64 en 43 eens terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kletst, de enige die het in dit topic (en het vorige) over een container heeft ben jij
Nee, die zich baseerde op een of ander worldpress blogje, geen enkele serieuze bron dus, gewoon gelul en het herhalen van gelul.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ah een twitter gekkie die dit uit het niks gaat roepen volgens mij
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:02:06Politie zojuist: "Het kan nog steeds uren duren voordat er duidelijkheid is over de identiteit". #Bunschoten reageer retweet
hij blijft maar aan de gang over die container...quote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga dan zelf ook niet zuigen...
Idem voor Stacey..
Iedereen vraag mij waar ik het vandaan haal over die container, zeg ik het, dan is nog niet Goed te noemenquote:Op zondag 4 juni 2017 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hij blijft maar aan de gang over die container...
Vraag dan gewoon aan Infection of daar uberhaupt containers staan, dan is het nog serieus te nemen.
Het ging al eerder over een zwarte Polo (dat is een model Volkswagen).quote:Op zondag 4 juni 2017 17:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nu gaat het over een Volkswagen.
Zoals helaas ongeveer 95 procent van de topics en tweets.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die zich baseerde op een of ander worldpress blogje, geen enkele serieuze bron dus, gewoon gelul en het herhalen van gelul.
Ja,maar las eerder over een andere wagen (Volvo?). Probeer het een beetje te volgen,maar is niet echt gemakkelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging al eerder over een zwarte Polo (dat is een model Volkswagen).
Aan de zijkant van het bedrijf waarnaast het slootje ligt staan inderdaad containers. Maar lijkt me sterk dat een voorbijganger het lichaam aantreft als het in een container ligt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hij blijft maar aan de gang over die container...
Vraag dan gewoon aan Infection of daar uberhaupt containers staan, dan is het nog serieus te nemen.
Wie ben jij?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:15 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wordpress blogje en twitter dus? Hie moeten we je serieus nemrn? Ooit aan gedacht?
Kom mij nu niet beledigen.
Duidelijk zelfmoord, aldus de amateur-detectives in dit topic. In het water gesprongen en toen haar eigen polsen open gesneden.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Ze lag in de sloot, is zelfs te zien op foto's dat de recherche de slootkant onderzoekt en de schermen staan ook precies om het slootje heen.
Volgens een andere bron had de politie het lichaam gevonden toch? Of is het inmiddels wél echt bevestigd dat een voorbijganger het lichaam vond?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Aan de zijkant van het bedrijf waarnaast het slootje ligt staan inderdaad containers. Maar lijkt me sterk dat een voorbijganger het lichaam aantreft als het in een container ligt.
En hij gaf antwoord op de vraag waar hij t vandaan had en postte de tweet, waarna jij een of andere domme vraag moest stellen. Niet uit interesse maar om te zieken en te zuigen op hem.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
tr omdat je constant op de persoon post. Ik stelde je een vraag over die container, ze was volgens jouw bronnen op eigen houtje vertrokken omdat ze van de zware kerk was en nu ligt ze weer in een container. Nou dat is raar dus vraag ik je ernaar.
Je post hier niet uit interesse in het topic maar om contant te komen zieken en zuigen op andere users.
Ja, volgens mij is dat inmiddels bevestigd door de politie.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens een andere bron had de politie het lichaam gevonden toch? Of is het inmiddels wél echt bevestigd dat een voorbijganger het lichaam vond?
Ja en het kunnen ook doelgerichte acties van IS in Nederland zijn. Alles kan. Angst zit er steeds meer in als het zo doorgaatquote:Op zondag 4 juni 2017 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er 'verdwijnen' elk jaar duizenden Nederlanders, voor een groot deel tieners, die na een paar dagen (vaak korter) weer vrolijk opduiken, dit is bovendien redelijk ver van Bunschoten en omgeving, zou nog geen verband zien direct maar voor de ouders extra eng.
Ben benieuwd, dat ze de slootkant onderzoeken kan ook omdat er misschien andere sporen zijn gevonden, hoeft niet per se het lichaam te zijn alhoewel de site van HvNL schijnbaar inmiddels zegt dat het wel om de sloot gaat.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Stupidisco het volgende:
Melding/gerucht van lichaam gevonden in container komt van verslaggever Hart van Nederland.
Te horen in dit filmpje:
https://www.facebook.com/hartvannederland/videos/1479413772080146/
Dankquote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Stupidisco het volgende:
Melding/gerucht van lichaam gevonden in container komt van verslaggever Hart van Nederland.
Te horen in dit filmpje:
Nee johquote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en het kunnen ook doelgerichte acties van IS in Nederland zijn. Alles kan. Angst zit er steeds meer in als het zo doorgaat
En dit zegt deze redacteur van Hart van Nederland:quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Stupidisco het volgende:
Te horen in dit filmpje:
twitter:mikemourits twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:17:47Lichaam in Bunschoten werd in een sloot gevonden (bron: ANP) https://t.co/gsMtNh4XBx reageer retweet
En vervolgens reageert hij op de man af zoals in elk deel van deze serie hier. Heeft totaal niet te maken met het topic. En niet alleen bij mij maar ook bij anderen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef marsan het volgende:
[..]
En hij gaf antwoord op de vraag waar hij t vandaan had en postte de tweet, waarna jij een of andere domme vraag moest stellen. Niet uit interesse maar om te zieken en te zuigen op hem.
De ene zegt een voorbijganger, de ander de politie. Geen idee meer wat ik moet geloven.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens een andere bron had de politie het lichaam gevonden toch? Of is het inmiddels wél echt bevestigd dat een voorbijganger het lichaam vond?
Oké dank je, dat had ik gemist.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat inmiddels bevestigd door de politie.
Nou ja als op dit moment je dochter 'verdwijnt' dan is de kans niet veel minder groot dat ze met een geheim vriendje ergens naar toe probeert te gaan, of een concert, maar met al deze commottie is het natuurlijk wel extra eng als ouder, Zaltbommel en Bunschoten, dat ligt in ieder geval nog een eindje uit elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en het kunnen ook doelgerichte acties van IS in Nederland zijn. Alles kan. Angst zit er steeds meer in als het zo doorgaat
Er zou aangifte gedaan zijn als ik het goed onthouden heb. Wat nog niet zegt dat het waar is, maar de kans is wel grotero dan wanneewrr het slechts een gerucht zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:18 schreef Status het volgende:
Is dat van dat 17jafige meisje dat is achtervolgd door een zwarte auto met 2 mannen dan wel waar?
Ja dus? zeg ook niet dat het container verhaal waarheid is. Ik geef alleen aan waar het verhaal vandaan komt omdat iedereen aan het zeiken was op DeParo.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit zegt deze redacteur van Hart van Nederland:twitter:mikemourits twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:17:47Lichaam in Bunschoten werd in een sloot gevonden (bron: ANP) https://t.co/gsMtNh4XBx reageer retweet
Die grote aanslagen maken me niet angstig, maar als ze dit soort praktijken uitvoeren denk ik toch even na..quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inmiddels weet je dus waar het gerucht vandaan komt dus enige excuses waren wel op zijn plaats geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit zegt deze redacteur van Hart van Nederland:twitter:mikemourits twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:17:47Lichaam in Bunschoten werd in een sloot gevonden (bron: ANP) https://t.co/gsMtNh4XBx reageer retweet
Negeren, tr, etc.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En vervolgens reageert hij op de man af zoals in elk deel van deze serie hier. Heeft totaal niet te maken met het topic. En niet alleen bij mij maar ook bij anderen.
Maar sluit je lekker bij hem aan, ik ben weer klaar met dit type users.
Klopt, twee mannen met baarden die wat onverstaanbaars zeiden.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zou aangifte gedaan zijn als ik het goed onthouden heb. Wat nog niet zegt dat het waar is, maar de kans is wel grotero dan wanneewrr het slechts elen gerucht zou zijn.
Serie- moordenaar denk ik, ala Jack de Ripper of Charles Manson. Een uit de hand gelopen fetish van een zolderautist met een moeilijke jeugd.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat een hysterie hier. De politie geeft duidelijk aan dat er geen aanleiding is om aan te nemen dat het een gerelateerd is aan het ander. Toch denkt iedereen hier het beter te kunnen weten. Ik lees zelfs posts van mensen die speculeren dat IS of asielzoekers er iets mee te maken hebbenVooralsnog is het gewoon het meest waarschijnlijk dat het een akelig toeval betreft. De sensatiezucht die hier in de lucht hangt is treurig.
Gisteren al, geen lichaam of wat dan ook en de politie die stellig beweerde dat het geen verband was, maar de woordvoerder van de politie was ene Jens dus meende sommige reageerders hier bij hoog en laag te beweren dat het om die reden wel een verband moest zijn te vinden, want Jens is incapabel, dan gaat de obsessie met dit soort zaken wel erg ver.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat een hysterie hier. De politie geeft duidelijk aan dat er geen aanleiding is om aan te nemen dat het een gerelateerd is aan het ander. Toch denkt iedereen hier het beter te kunnen weten. Ik lees zelfs posts van mensen die speculeren dat IS of asielzoekers er iets mee te maken hebbenVooralsnog is het gewoon het meest waarschijnlijk dat het een akelig toeval betreft. De sensatiezucht die hier in de lucht hangt is treurig.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Ze is vermoord. Infection stuurde net een DM.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)r-een-auto~a43931ec/quote:Op zondag 4 juni 2017 17:18 schreef Status het volgende:
Is dat van dat 17jafige meisje dat is achtervolgd door een zwarte auto met 2 mannen dan wel waar?
Niet iedereen hier is aan het speculeren geslagenquote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef westwoodblvd het volgende:
Ja zo werkt dat niet. Je mag niets over DM-en posten....quote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
...quote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Nee, true, maar voor een nieuwstopic is de verhouding tussen daadwerkelijk nieuws en ongegronde speculatie wel erg scheef.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is aan het speculeren geslagen
Spijt me Infection. Hopelijk heb je een goede raadsman.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet. Je mag niets over DM-en posten....
Nee, maar als je hier ruim nadat dat containerverhaal, (dat ook alleen maar gebaseerd is op "volgens onbevestigde berichten") gedebunked is doordat er al een bevestiging is dat ze in de sloot lag, dan ben je gewoon aan het trollen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja dus? zeg ook niet dat het container verhaal waarheid is. Ik geef alleen aan waar het verhaal vandaan komt omdat iedereen aan het zeiken was op DeParo.
Ootje had dus toch een punt,quote:Het Bunschotense collectief dat vanochtend de zoektocht naar de vermiste Savannah Dekker (14) initieerde, is boos op de politie. Die stelde dat de actie ‘niet nodig was’, terwijl er nu een stoffelijk overschot is gevonden.
,,Natuurlijk: niemand weet nog zeker of de vondst iets te maken heeft met de vermissing van Savannah”, zegt Angelique ter Haar namens het driemanschap. ,,Maar feit is dat wij voor onze zoektocht alleen een steunbetuiging kregen, en geen fysieke hulp. Dat nemen we de politie zeker kwalijk.” Vanochtend trokken naar schatting zevenhonderd mensen de weilanden tussen Bunschoten en Hoogland in, om meer te weten te komen over het lot van Savannah.
Volgens Ter Haar werd tijdens de zoektocht door één van de deelnemers ‘een object’ gevonden bij het plaats delict. Om welk object het gaat, wil ze uit angst voor het belemmeren van politiewerk niet zeggen. ,,Door de vondst van dit object is de recherche ingeschakeld en is er een onderzoek gestart. En dus willen we alle honderden zoekers uit het hele land uit de grond van ons hart bedanken.”
De initiatiefnemers zitten volgens Ter Haar met familie en vrienden bij elkaar op ‘een centrale plek in Bunschoten’. ,,We wachten samen het nieuws in spanning af.”
We houden hier niet allemaal elke minuut van Hart van Nederland bij Leandraquote:Op zondag 4 juni 2017 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je hier ruim nadat dat containerverhaal, (dat ook alleen maar gebaseerd is op "volgens onbevestigde berichten") gedebunked is doordat er al een bevestiging is dat ze in de sloot lag, dan ben je gewoon aan het trollen.
15.06 uur op een blogje "Volgens onbevestigde berichten"
16.47 uur HvN redacteur "In sloot gevonden, bron: ANP"
16.52 uur DeParo "Het schijnt...." waarbij een twiiteraccount de enige bron voor zijn "het schijnt" is, en dat dus inmiddels allang achterhaald is.
Een container of kliko kun je niet geluidloos dumpen. Ook een touw er nog omheen is overbodig.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:21 schreef myShizzle het volgende:
Kan toch in een container zijn gestopt, welke vervolgens met tie-ribs of touw ofzo is dichtgeknoopt en in de sloot zijn geduwd?
Als ik, wetende dat dat meisje vermist is, vervolgens een dichtgebonden container in een sloot zou zien liggen zou ik ook direct de politie bellen. (Dat lost ook direct de kwestie op wie haar gevonden zou hebben, voorbijganger of pliesie).
En containers heb je in veel formaten he. Niet per se een het kliko.
Een tip voor je: klik dan ook op "meest recent".quote:Op zondag 4 juni 2017 17:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
We houden hier niet allemaal elke minuut van Hart van Nederland bij Leandra, kom op zeg, ik had Savannah op Twitter ingedrukt en het stond bovenaan de tweets dus vandaar, als jij dat trollen noemt prima, maar je gedraagt je redelijk kattig beetje treurig doen en nu weer normaal.
Ik snap heel goed dat de politie er niet op zat te wachten dat hordes mensen door een potentieel PD gingen banjeren. Als je het hebt over de bewijswaarde van sporen hebt is dat ook problematisch.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.ad.nl/amersfoo(...)~a1c1f1c8/107065463/
[..]
Wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Dat weten we nu al 2 uur ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Recent bericht maar verder nog onbevestigd:
Politieonderzoek langs A1
Op de parkeerplaats langs de A1 tussen Amersfoort en Baarn is de politie momenteel bezig met een onderzoek. Mogelijk houdt dit verband met het vermiste meisje Savannah.
bron + video: Hart van Nederland
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.ad.nl/amersfoo(...)~a1c1f1c8/107065463/
[..]
Dat had ik gedaan het was een tijdje terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een tip voor je: klik dan ook op "meest recent".
Ik heb hem niet eens een DM gestuurd, kun je nagaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet. Je mag niets over DM-en posten....
en dit is vier op een rij.quote:12-jarig meisje achtervolgd in Soest
Een 12-jarig meisje is zaterdagmiddag achtervolgd door twee mannen in een kleine zwarte auto bij evenemententerrein De Eng in Soest. Een groep voetballers van De Engtrappers had net een wedstrijdje gespeeld en zat daarna met elkaar een biertje te drinken toen een meisje gehaast over het voetbalveld naar hen toe fietste.
Een van de voetballers, die anoniem wil blijven: ,,Ze vroeg of ze bij ons moest komen staan omdat ze bang was. Wij vroegen wat er aan de hand was en toen zei ze dat de twee mannen in de kleine zwarte Volkswagen Polo achter haar aan waren gereden. Ze had zich omgekeerd om weg te fietsen en toen keerde de auto ook om en reed met haar het doodlopende straatje in.”
Volgens de man had het meisje haar vader al gebeld. ,,Die kwam haar een paar minuten daarna ophalen. Ik kon de chauffeur niet goed zien, maar ik heb de bijrijder goed kunnen kijken. Een getinte jongen met krullen. Hij had ook een haarbandje in. Het waren twee jonge mannen.” De voetballers hebben het kenteken van de auto niet genoteerd. ,,Achteraf, nu ik alle verhalen hoor over de meisjes, denk ik: wat stom. Had ik dat kenteken maar genoteerd.”
Volgens de man heeft de vader aangifte gedaan. De politie kon dat nog niet bevestigen, wel geven ze aan de melding zeer serieus te nemen.
Exact. Dat zei ik gisteren dus ook in dit topic toen die vrijwillige zoektocht aangekondigd werdquote:Op zondag 4 juni 2017 17:30 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat de politie er niet op zat te wachten dat hordes mensen door een potentieel PD gingen banjeren. Als je het hebt over de bewijswaarde van sporen hebt is dat ook problematisch.
Goed lezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eerst beweren ze zelf dat het stoffelijk overschot niet door het vrijwillige zoekteam is gevonden, en nu ineens weer wel dat het door toedoen van iemand vh vrijwillge zoekteam is?!?!
![]()
Betreffend stoffelijk overschot is niet eens gevonden in het zoekgebied (alhoewel er niet ver vandaan)...
En boos op de politie, terwijl de identiteit van de overledene nog niet eens duidelijk ik.. En de politie in principe niks te schaften heeft met amateur-speurneuzen..
En op 18 mei de poging tot ontvoering in Amersfoort, is vijf.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.ad.nl/amersfoo(...)d-in-soest~ad086aa1/
[..]
en dit is vier op een rij.
woensdag 17 jarige meisje met dit verhaal
donderdag Savannah weg
vrijdag Romy weg
zaterdag dit 12 jarige meisje dus
Wou net zeggen, meeste van ons dachten er net zo over.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Dat zei ik gisteren dus ook in dit topic toen die vrijwillige zoektocht aangekondigd werd
Je kunt nu wel alle berichten over enge mannen die naar meisjes kijken achter elkaar gaan zetten, maar dat bewijst op geen enkele manier dat dit meer dan een reeks incidenten zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
donderdag Savannah weg
vrijdag Romy weg
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
donderdag Savannah weg
vrijdag Romy weg
Dat begrepen we al hoor...quote:Op zondag 4 juni 2017 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens een DM gestuurd, kun je nagaan.
Nee, dit is imo iets heel anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En op 18 mei de poging tot ontvoering in Amersfoort, is vijf.
Preciesquote:Op zondag 4 juni 2017 17:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wou net zeggen, meeste van ons dachten er net zo over.
Nee, ze beweren dat er "een object" werd gevonden door de vrijwillige zoekers.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eerst beweren ze zelf dat het stoffelijk overschot niet door het vrijwillige zoekteam is gevonden, en nu ineens weer wel dat het door toedoen van iemand vh vrijwillge zoekteam is?!?!
![]()
Betreffend stoffelijk overschot is niet eens gevonden in het zoekgebied (alhoewel er niet ver vandaan)...
En boos op de politie, terwijl de identiteit van de overledene nog niet eens duidelijk is.. En de politie in principe niks te schaften heeft met amateur-speurneuzen..
Wel jammer/slordig dat niemand het kenteken heeft onthouden, zou een hoop schelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dit is imo iets heel anders.
Gelukkig een goed beeld van de bijrijder, licht getint krullen en een haarbandje in.
Zwarte Polo.
Idem voor die situatie met die zwarte Volvo in Amersfoort, waar die 3 fietsers zelfs nog gevraagd hebben of het haar vriend was die haar in de auto probeerde te trekken.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel jammer/slordig dat niemand het kenteken heeft onthouden, zou een hoop schelen.
Het is niet uit te sluiten dat de uiteindelijke verdachte zelf ook heeft meegewerkt aan de zoektocht. Als er dan later sporen van hem in de buurt worden aangetroffen, kan ik het verweer van elke slimme advocaat al uittekenen. En reken maar dat de topadvocaten van Nederland elkaar zullen verdringen om een zaak met zoveel publiciteit te mogen doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Dat zei ik gisteren dus ook in dit topic toen die vrijwillige zoektocht aangekondigd werd
Zal toch wel om een gestolen auto te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel jammer/slordig dat niemand het kenteken heeft onthouden, zou een hoop schelen.
Zelf goed lezen aubquote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Goed lezen.Eén van de deelnemers heeft een "object" gevonden waar de politie nog niks over kwijt wil en onderzoek naar doet.
Ik snap dat linken leggen wat moeilijk is, ik zet er ook duidelijk bij dat het mijn mening is, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:34 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Je kunt nu wel alle berichten over enge mannen die naar meisjes kijken achter elkaar gaan zetten, maar dat bewijst op geen enkele manier dat dit meer dan een reeks incidenten zijn.
Stel dat ze nog steeds rond gaan rijden. Of er liggen wat een dna materialen van daders. Die kan politie namelijk wel goed gebruiken.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal toch wel om een gestolen auto te gaan.
Ja maar je weet in ieder geval voor welke auto je moet uitkijken. En als hij gesignaleerd wordt politie op afsturen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal toch wel om een gestolen auto te gaan.
Je schrikt je toch kapot als zoiets gebeurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, er staat "bij de plaats delict". Ergo: bij het stoffelijk overschot in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze beweren dat er "een object" werd gevonden door de vrijwillige zoekers.
Dus dat zou prima datgene kunnen zijn dat aan de Bisschopsweg gevonden zou zijn.
True, dat is dus niet in het zoekgebied geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelf goed lezen aub
Voorwerp bij de plaats delict. Plaats delict. Waarna betreffend stoffelijk overschot gevonden werd.
Terwijl ze eerder zelf beweerden dat er niemand vd vrijwillige zoektocht bij betrokken was. Plaats delict ligt ook buiten het zoekgebied. Politie had het ook over een toevallige voorbijganger.
Ik kan minstens net zo veel verschillen opnoemen. Je wekt wel de suggestie dat het een met het ander te maken heeft, en daarmee voed je de volkshysterie die hier om zich heen grijpt. Dat was meer mijn puntquote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap dat linken leggen wat moeilijk is, ik zet er ook duidelijk bij dat het mijn mening is, niet meer en niet minder.
Ik ben het met je eens dat het vaak incidenten zijn, toch zijn er opmerkelijke overeenkomsten te zien.
1 Deze heren opereren overdag en met zijn tweeën.
2 meerdere getuigen hebben het over deze heren
3 twee meiden zijn na school op hun fiets "vermist"
4 dit gebeurt allemaal in de regio Amersfoort, niet verdeeld over heel Nederland
5 de heren hebben "schijt" aan getuigen
Ja ja ja.... zie hierboven. My bad.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, er staat "bij de plaats delict". Ergo: bij het stoffelijk overschot in de buurt.
Not sure if trollingquote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Nee, dit is wat ik van mijn zus te horen kreeg. Zij hoorde het van de desbetreffende collega.quote:
Ik snap niet dat mensen in zo'n topic als dit nog kunnen trollen, echt niet te geloven.quote:
Je wordt niet zomaar op de IC opgenomen. Sterkte.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Tering jantjequote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Ja sorry, ik hou niet bij wie er wel en niet serieus is in dit topic, ken niet alle users door en door.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen in zo'n topic als dit nog kunnen trollen, echt niet te geloven.
en dat is nummer vijf....quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Je maakt een grapje toch... toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, dit is wat ik van mijn zus te horen kreeg. Zij hoorde het van de desbetreffende collega.
Mijn zus heeft zelf ook meisjes, dus is waarschijnlijk gewaarschuwd door haar.
Je kon er op wachten: de moslims hebben het weer gedaan. Terwijl er nog niet één aanwijzing is die in die richting wijst. Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en dat is nummer vijf....godverdomme wat een mafketels.
Ramadan nu en deze heren stoppen niet. Elke dag een nieuw slachtoffer totdat ze kapot geschoten worden door de politie en naar Allah gaan.
Het is hier al meerdere malen gezegd en geschreven, ik hou ernstig rekening met dit scenario.
Voor een regio waar zelden iets gebeurt zeg..... Heftig.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Ik betwijfel of je de tekst van een journalist (in dit geval) zo letterlijk kunt nemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, er staat "bij de plaats delict". Ergo: bij het stoffelijk overschot in de buurt.
You jump to conclusions. You'd better not.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ramadan nu en deze heren stoppen niet. Elke dag een nieuw slachtoffer totdat ze kapot geschoten worden door de politie en naar Allah gaan.
Het is hier al meerdere malen gezegd en geschreven, ik hou ernstig rekening met dit scenario.
Nee, dit is wat ik te horen kreeg. Niet bevestigd, maar lijkt mij niet dat mijn zus en haar collega dit verzinnen.quote:
Dat lijkt me wel. Anders is het een buitengewoon slordige journalist.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je de tekst van een journalist (in dit geval) zo letterlijk kunt nemen.
Oh, was niet tegen jou bedoeld. Weet ook niet of hij aan het trollen was, maar als iemand in een zieke situatie als dit aan het trollen is vind ik het niet te geloven in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hou niet bij wie er wel en niet serieus is in dit topic, ken niet alle users door en door.
Sorry als het echt is.
Ongepaste reactie. Waarom val je uit de maat?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pfff.. wat een ellende.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, dit is wat ik te horen kreeg. Niet bevestigd, maar lijkt mij niet dat mijn zus en haar collega dit verzinnen.
Sterkte! Wat zijn dat voor gekken die dit allemaal doen!quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Het is afwachten of het daadwerkelijk om een poging tot ontvoering gaat. Kinderen verzinnen nog wel eens sterke verhalen, maar lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat een kind zoiets verzint. En daar komt nog bij dat ze in het ziekenhuis opgenomen is.quote:
Daders gisteren en woensdag werden goed gezien en beschreven door getuigen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Je kon er op wachten: de moslims hebben het weer gedaan. Terwijl er nog niet één aanwijzing is die in die richting wijst. Dit bedoel ik dus.
Was er een aantal maanden geleden niet een oproep door IS om ontvoeringen te plegen in westerse landen?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daders gisteren en woensdag werden goed gezien en beschreven door getuigen.
Licht getint, krulletjes haar en een haarbandje. Woensdag met een baardje.
Lekker blijven volhouden dat er niets aan de hand is, ligt er morgen weer een dood in de sloot.
Misschien dat je bij nummer 7 een linkje ziet.
Lekker in die stink kerk zitten.twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:38:10Vragen en zorgen in Bunschoten, kerk opent deuren https://t.co/2SJ1tJ4VdZ #bunschoten #spakenburg https://t.co/tM8Piq40jq reageer retweet
Geen idee hoe oud het beste meisje is maar dit lijkt me geen verzinseltje nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is afwachten of het daadwerkelijk om een poging tot ontvoering gaat. Kinderen verzinnen nog wel eens sterke verhalen, maar lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat een kind zoiets verzint. En daar komt nog bij dat ze in het ziekenhuis opgenomen is.
Ik ken het meisje en haar moeder niet, maar dankje. Wel triest om zoiets te horen als het waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:48 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Sterkte! Wat zijn dat voor gekken die dit allemaal doen!
Als mensen daar wat aan hebben? Laat ze.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Lekker in die stink kerk zitten.twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:38:10Vragen en zorgen in Bunschoten, kerk opent deuren https://t.co/2SJ1tJ4VdZ #bunschoten #spakenburg https://t.co/tM8Piq40jq reageer retweet
Op de IC nog wel. Dat zou impliceren dat ze zwaar gewond is.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is afwachten of het daadwerkelijk om een poging tot ontvoering gaat. Kinderen verzinnen nog wel eens sterke verhalen, maar lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat een kind zoiets verzint. En daar komt nog bij dat ze in het ziekenhuis opgenomen is.
ja, ik ben snel met de conclusies, had het er gisteren ook al over.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
You jump to conclusions. You'd better not.
Dus iedereen die lichtgetint is of krullend haar heeft is een moslim? En iedere moslim die een misdrijf pleegt doet dat uitsluitend uit naam van zijn religie? Je weet zelf ook wel dat hier geen reet van klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lekker blijven volhouden dat er niets aan de hand is, ligt er morgen weer een dood in de sloot.
Kom op zeg, niet meteen doordraven..quote:Op zondag 4 juni 2017 17:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Was er een aantal maanden geleden niet een oproep door IS om ontvoeringen te plegen in westerse landen?
Klopt. Ik verwacht ook nog wel wat te lezen. Zolang het niet achtergehouden wordt in verband met het onderzoek of iets dergelijks in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op de IC nog wel. Dat zou impliceren dat ze zwaar gewond is.
Maar goed, als het klopt verwacht ik hier wel een nieuwsbericht over. Dit is geen kattenpis.
Dus ik heb een kleurtje door de zonquote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ach, als mensen daar troost uit halen.. Laat ze..quote:Op zondag 4 juni 2017 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Gaat-ie een beetje?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Meestal lekker koel in de zomermaanden.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:50 schreef Zipportal het volgende:
twitter:lammert twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:49:12@PaulCorsten9 Ik zag een zwarte polo met heel hoge snelheid rijden richting Amersfoort, die moet haast wel geflitst… https://t.co/Y7tLlg4NHc reageer retweet
Pol afrt, zkt ivm verd sit, omg Vathorst, een man, licht getint, 40 jr, grijze broek, zwart tshirt Nike pet, Tips? Bel nu 112quote:Op zondag 4 juni 2017 17:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dus iedereen die lichtgetint is of krullend haar heeft is een moslim? En iedere moslim die een misdrijf pleegt doet dat uitsluitend uit naam van zijn religie? Je weet zelf ook wel dat hier geen reet van klopt.
Elke scheet is nu iets.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef Infection het volgende:
twitter:lammert twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:49:12@PaulCorsten9 Ik zag een zwarte polo met heel hoge snelheid rijden richting Amersfoort, die moet haast wel geflitst… https://t.co/Y7tLlg4NHc reageer retweet
Als IS überhaupt een aanslag beraamde zouden ze niet voor iemand met een typisch terroristisch uiterlijk kiezen maar juist een onopvallend iemand lijkt me.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens de politie, de partij met de beste informatiepositie en de meeste expertise, is er geen verband. Maar laten we vooral op vage amateurjourno's en borrelende onderbuiken op Twitter afgaan en moslims de schuld geven.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:53 schreef DeParo het volgende:
Nou wordt dit topic toch nog vrij eng, als die zaken echt met elkaar te maken hebben, dan is dat toch uiterst vreemd te noemen.
Ik ga mijn collega's bij AD tippen dus ik hoop dat ik niet voor de gek word gehouden!quote:Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, dit is wat ik te horen kreeg. Niet bevestigd, maar lijkt mij niet dat mijn zus en haar collega dit verzinnen.
Ja dat hebben we gisteren gezien...quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef Hdero het volgende:
[..]
Als IS überhaupt een aanslag beraamde zouden ze niet voor iemand met een typisch terroristisch uiterlijk kiezen maar juist een onopvallend iemand lijkt me.
Wat is dit?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pol afrt, zkt ivm verd sit, omg Vathorst, een man, licht getint, 40 jr, grijze broek, zwart tshirt Nike pet, Tips? Bel nu 112
Hoe de fuck kan de politie dat al weten ZONDER enige verdachten in het oog te hebben en ZONDER het slachtoffer geindentificeerd te hebben? Politie kan dat nog helemaal niet weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Volgens de politie, de partij met de beste informatiepositie en de meeste expertise, is er geen verband. Maar laten we vooral op vage amateurjourno's en borrelende onderbuiken op Twitter afgaan en moslims de schuld geven.
En de andere, bij het meisje van 23, was een blanke man. En nu?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pol afrt, zkt ivm verd sit, omg Vathorst, een man, licht getint, 40 jr, grijze broek, zwart tshirt Nike pet, Tips? Bel nu 112
Ik zeg niet dat ze het verzinnen, ik zeg dat jij nogal snel conclusies trekt (die amper ergens op gebaseerd zijn).quote:Op zondag 4 juni 2017 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja, ik ben snel met de conclusies, had het er gisteren ook al over.
Toen dacht ik het zal toch niet.
Maar zeg nou zelf, dit is toch niet normaal meer? Gisteren zelfs een vader erbij, het is niet iets wat die meiden verzinnen ofzo.
https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twittertwitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:51:04Bunschoten - Vragen en antwoorden naar aanleiding van aantreffen lichaam: Op zondagmorgen 4 juni werd bij De… https://t.co/AeRDBIc6MZ reageer retweet
heb je een zwarte Polo/Volvo of ander koekblikje?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus ik heb een kleurtje door de zon, baardje
en woon in de buurt. Ben ik nu verdacht?
Doe maar niet. Wie weet beïnvloed dit wel het onderzoek of ligt het toch net even iets anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:55 schreef Status het volgende:
[..]
Ik ga mijn collega's bij AD tippen dus ik hoop dat ik niet voor de gek word gehouden!
Waarom post je dit dan op Fok!quote:Op zondag 4 juni 2017 17:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Doe maar niet. Wie weet beïnvloed dit wel het onderzoek of ligt het toch net iets even anders.
Omdat ik iets post wat ik gehoord heb. De media verdraaien het en maken er iets heel anders van zonder dat er nog wat bekend is. Kijk maar naar de telegraaf die verklaarde dat het dode meisje uit Achterveld het meisje uit Bunschoten bleek te zijn.quote:
Soms is het fijn om dingen kwijt te kunnen aan "vreemden".quote:
Zie?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:53 schreef Stupidisco het volgende:
Vragen en antwoorden naar aanleiding van aantreffen lichaam
Wanneer en waar is het lichaam gevonden?
- Een passant heeft het lichaam vanochtend rond 11.40 uur bij De Kronkels in Bunschoten aangetroffen.
Was dit een deelnemer van de zoekgroep?
- Het was geen deelnemer van de zoekgroep. Zij waren actief aan het zoeken in een ander gedeelte van Bunschoten-Spakenburg.
Wat is er te zeggen over de omstandigheden waaronder het lichaam is aangetroffen?
- Het lichaam is aangetroffen in het water nabij de Kronkels. Aanvullende informatie hierover kunnen we in het belang van het onderzoek niet meegeven.
Komt er een persconferentie?
- De prioriteit van het onderzoek richt zich op het vaststellen van de identiteit van de aangetroffen persoon aan de Kronkels in Bunschoten. Zodra identiteit van het slachtoffer bekend is, wordt bekend gemaakt hoe hierover wordt gecommuniceerd.
Wanneer wordt de identiteit bekendgemaakt van het lichaam dat bij de Kronkels is gevonden?
- Dat is nog onbekend en kan zeker nog een tijd duren. De onderzoekers ter plekke benaderen het lichaam uiterst voorzichtig. Zorgvuldigheid is van groot belang om eventuele sporen niet te missen of onbedoeld te wissen. Zodra het lichaam is geborgen en is geïdentificeerd, wordt altijd eerst de directe familie geïnformeerd. Pas daarna kan identiteit publiekelijk bekend worden gemaakt.
Wat is de politie nu aan het doen op de plek van de vondst van het lichaam?
- De recherche is nu bezig met uitgebreid onderzoek op de plek van de vondst van het lichaam. Sporen worden veiliggesteld. Er wordt heel voorzichtig door de rechercheurs van de Forensische Opsporing naar het lichaam toegewerkt om eventuele sporen niet te verstoren. Dit is een voorzorgsmaatregel. De helikoper vliegt over de locatie om de omgeving nauwkeurig in kaart te brengen.
Is er een verband tussen het dode meisje dat in Achterveld is gevonden en het lichaam dat in Bunschoten is aangetroffen?
- Dat is onbekend. Die vraag stellen wij ons natuurlijk ook. De politie is op dit moment heel druk bezig met het onderzoek aan de Kronkels in Bunschoten en is het te vroeg om hierover mededelingen te kunnen doen. Uiteraard houdt de politie met verschillende scenario’s rekening en waar verbanden zijn, worden die onderzocht.
Er zou sprake zijn van een donkere auto met twee mannen daarin die meisjes lastigvalt in de omgeving?
- De politie is bekend met diverse signalen hierover vanuit de omgeving. Mensen die zelf hiermee een ervaring hebben (gehad) of meer informatie hebben, worden verzocht om contact op te nemen met de politie via tel. 0900-8844. Bij verdachte situaties kan zoals gebruikelijk direct 112 worden gebeld.
Bron: Politie
De politie laat weten dat ze er geen aanwijzingen voor hebben. Je kunt in een politieonderzoek niet allerlei dingen gaan aannemen en die pas wegstrepen als blijkt dat het niet klopt, zo werkt rechercheren niet. Dit noemen wij de befaamde tunnelvisie. Menig misdrijf dat daardoor nooit is opgelost. Tot de politie bevestigt dat er een verband is, moet je er dus van uitgaan dat dat niet zo is.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan de politie dat al weten ZONDER enige verdachten in het oog te hebben en ZONDER het slachtoffer geindentificeerd te hebben? Politie kan dat nog helemaal niet weten.
Dit mag wel in de OP.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:53 schreef Stupidisco het volgende:
Vragen en antwoorden naar aanleiding van aantreffen lichaam
Wanneer en waar is het lichaam gevonden?
- Een passant heeft het lichaam vanochtend rond 11.40 uur bij De Kronkels in Bunschoten aangetroffen.
Was dit een deelnemer van de zoekgroep?
- Het was geen deelnemer van de zoekgroep. Zij waren actief aan het zoeken in een ander gedeelte van Bunschoten-Spakenburg.
Wat is er te zeggen over de omstandigheden waaronder het lichaam is aangetroffen?
- Het lichaam is aangetroffen in het water nabij de Kronkels. Aanvullende informatie hierover kunnen we in het belang van het onderzoek niet meegeven.
Komt er een persconferentie?
- De prioriteit van het onderzoek richt zich op het vaststellen van de identiteit van de aangetroffen persoon aan de Kronkels in Bunschoten. Zodra identiteit van het slachtoffer bekend is, wordt bekend gemaakt hoe hierover wordt gecommuniceerd.
Wanneer wordt de identiteit bekendgemaakt van het lichaam dat bij de Kronkels is gevonden?
- Dat is nog onbekend en kan zeker nog een tijd duren. De onderzoekers ter plekke benaderen het lichaam uiterst voorzichtig. Zorgvuldigheid is van groot belang om eventuele sporen niet te missen of onbedoeld te wissen. Zodra het lichaam is geborgen en is geïdentificeerd, wordt altijd eerst de directe familie geïnformeerd. Pas daarna kan identiteit publiekelijk bekend worden gemaakt.
Wat is de politie nu aan het doen op de plek van de vondst van het lichaam?
- De recherche is nu bezig met uitgebreid onderzoek op de plek van de vondst van het lichaam. Sporen worden veiliggesteld. Er wordt heel voorzichtig door de rechercheurs van de Forensische Opsporing naar het lichaam toegewerkt om eventuele sporen niet te verstoren. Dit is een voorzorgsmaatregel. De helikoper vliegt over de locatie om de omgeving nauwkeurig in kaart te brengen.
Is er een verband tussen het dode meisje dat in Achterveld is gevonden en het lichaam dat in Bunschoten is aangetroffen?
- Dat is onbekend. Die vraag stellen wij ons natuurlijk ook. De politie is op dit moment heel druk bezig met het onderzoek aan de Kronkels in Bunschoten en is het te vroeg om hierover mededelingen te kunnen doen. Uiteraard houdt de politie met verschillende scenario’s rekening en waar verbanden zijn, worden die onderzocht.
Er zou sprake zijn van een donkere auto met twee mannen daarin die meisjes lastigvalt in de omgeving?
- De politie is bekend met diverse signalen hierover vanuit de omgeving. Mensen die zelf hiermee een ervaring hebben (gehad) of meer informatie hebben, worden verzocht om contact op te nemen met de politie via tel. 0900-8844. Bij verdachte situaties kan zoals gebruikelijk direct 112 worden gebeld.
Bron: Politie
Ze zullen het niet zomaar publiceren, maar eerst rondbellen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Doe maar niet. Wie weet beïnvloed dit wel het onderzoek of ligt het toch net even iets anders.
Dan krijg je van die telegraaf-praktijken zoals afgelopen vrijdag.
Ik weet niet precies wat je bedoeling is maar jij lijkt een foute weg in te slaan met het strooien van nonsenberichten en theorien, net als DeParo toen deed voordat hij op zn donder kreeg. Ik denk dat we beter bij wezenlijke informatie kunnen blijven.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb je een zwarte Polo/Volvo of ander koekblikje?
En doe je stoer rondjes rijden van woensdag tot en met zondag met je vriendje?
Meisjes lastig vallen?
Als ze voor de beloofde 72 maagden gaan dan hebben ze er nog 70 te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb je een zwarte Polo/Volvo of ander koekblikje?
En doe je stoer rondjes rijden van woensdag tot en met zondag met je vriendje?
Meisjes lastig vallen?
De politie doet dat dan ook niet, maar men maakt het verhaal graag anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan de politie dat al weten ZONDER enige verdachten in het oog te hebben en ZONDER het slachtoffer geindentificeerd te hebben? Politie kan dat nog helemaal niet weten.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:56:16Volg berichtgeving over het aangetroffen lichaam in #Bunschoten op politie.nl https://t.co/Zbw5gF4HdtOnderzoek naar identiteit nog gaande. reageer retweet
Prima hoor, ik heb het onderbouwt met berichten uit het ad en post vervolgens hier mijn mening.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeling is maar jij lijkt een foute weg in te slaan met het strooien van nonsenberichten en theorien, net als DeParo toen deed voordat hij op zn donder kreeg. Ik denk dat we beter bij substantieve informatie kunnen blijven.
Whut?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Oh, en wie heeft jou benoemd tot wijkagent van deze thread, beetje lopen provoceren.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeling is maar jij lijkt een foute weg in te slaan met het strooien van nonsenberichten en theorien, net als DeParo toen deed voordat hij op zn donder kreeg. Ik denk dat we beter bij wezenlijke informatie kunnen blijven.
Hoe kom je hier aan? Google levert niks op. En ik heb ook nergens gelezen dat ze zwart, krullend haar hebben met een haardband in en dat ze iets "onverstaanbaars" mompelden. Zoek je naar sensatie?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Als ze voor de beloofde 72 maagden gaan dan hebben ze er nog 70 te gaan.
Houdt uw dochters binnen!
Wacht, wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Reageer nou eens niet naar elkaar of over elkaar...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh, en wie heeft jou benoemd tot wijkagent van deze thread, beetje lopen provoceren.
Als je een sensatiezoekende amateurrechercheur bent wel ja. Gelukkig houden de professionals het hoofd koel.quote:
Burgernet. Zegt niet zoveel, die zijn er dagelijks.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan? Google levert niks op. En ik heb ook nergens gelezen dat ze zwart, krullend haar hebben met een haardband in en dat ze iets "onverstaanbaars" mompelden. Zoek je naar sensatie?
Ik vind het ook niet compleet belachelijk. Jullie dochters zijn niet veilig zoiets...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan mij vinden in de gedachte dat het eventuele IS-aanhangers zouden kunnen zijn. IS is namelijk hard bezig om aanvallen te plegen die compleet random zijn zoals afgelopen nacht in Engeland. Angst inboezemen bij burgers dan is dit wel een manier natuurlijk.
Nee, vandaag heeft ie een vrije dag. Morgen weer verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Mocht er een seriemoordernaar rondlopen. Dan zou hij vandaag niet weer op jacht zijn toch?
Waarom niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Mocht er een seriemoordernaar rondlopen. Dan zou hij vandaag niet weer op jacht zijn toch?
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan mij vinden in de gedachte dat het eventuele IS-aanhangers zouden kunnen zijn. IS is namelijk hard bezig om aanvallen te plegen die compleet random zijn zoals afgelopen nacht in Engeland. Angst inboezemen bij burgers dan is dit wel een manier natuurlijk.
Nee nee 2de pinksterdag, dinsdag weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee, vandaag heeft ie een vrije dag. Morgen weer verder.
Verstuur een tweet, misschien reageert hij.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Los van het feit dat de theorie compleet belachelijk is, als het daadwerkelijk terroristisch gemotiveerd zou zijn dan hadden de daders dat wel laten blijken. Terrorisme is publiciteit genereren, tegen elke prijs. Dan is het niet logisch om daar geen blijk van te geven.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet compleet belachelijk. Jullie dochters zijn niet veilig zoiets...
Dat is wel een enorme gedachtesprong hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik was net zoiets aan 't schrijven. Maar goed, dat is pure speculatie en in 't geval van de 23 jarige die weg gekomen is en op d'r werk heeft verteld wat er gebeurd is was het blijkbaar een blanke man, dus ja, beetje vaag allemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Geloof ik niks van. Dit is inefficiënt om angst in te boezemen en daarnaast lijkt het redelijk gericht op jonge meisjes ( met als uitzondering van die vrouw van 23 ).quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Klopt idd, daarom kun je die theorie toch wel afschrijven wrs.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Los van het feit dat de theorie compleet belachelijk is, als het daadwerkelijk terroristisch gemotiveerd zou zijn dan hadden de daders dat wel laten blijken. Terrorisme is publiciteit genereren, tegen elke prijs. Dan is het niet logisch om daar geen blijk van te geven.
IS en efficientquote:Op zondag 4 juni 2017 18:07 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Dit is inefficiënt om angst in te boezemen en daarnaast lijkt het redelijk gericht op jonge meisjes ( met als uitzondering van die vrouw van 23 ).
Wie weet doen ze dat nog wel. Laatst ook zo een bericht over Marktplaats..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Los van het feit dat de theorie compleet belachelijk is, als het daadwerkelijk terroristisch gemotiveerd zou zijn dan hadden de daders dat wel laten blijken. Terrorisme is publiciteit genereren, tegen elke prijs. Dan is het niet logisch om daar geen blijk van te geven.
Waarom niet? Zolang hij niet gepakt wordt kan hij elk half uur een slachtoffer maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Ja, dat is dus efficiënter dan random meisjes je auto in proberen te trekken over een periode van een weekquote:Op zondag 4 juni 2017 18:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IS en efficientDie geven geen fuck om geplande aanvallen, zie Engeland afgelopen nacht waar ze random uit een vrachtwagen springen en op mensen insteken.
Ah, oké. Ook dat ze wat onverstaanbaars zeiden?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Burgernet. Zegt niet zoveel, die zijn er dagelijks.
Als het verschillende daders zijn niet natuurlijk. Dan boezem je behoorlijk angst in aangezien het willekeurig is etc.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:09 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja, dat is dus efficiënter dan random meisjes je auto in proberen te trekken over een periode van een week
twitter:AchterklapErgin twitterde op woensdag 17-05-2017 om 13:07:15Guys, mijn auto is gestolen, als iemand een zwarte Volvo s40 ziet met kenteken: 1HDH821 bel dan eventjes de @Politie Retweets zijn welkom.. reageer retweet
Dat is dan een oude Volvo met een nieuw nummerbord?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:11 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:AchterklapErgin twitterde op woensdag 17-05-2017 om 13:07:15Guys, mijn auto is gestolen, als iemand een zwarte Volvo s40 ziet met kenteken: 1HDH821 bel dan eventjes de @Politie Retweets zijn welkom.. reageer retweet
Plus Vlaming.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan een oude Volvo met een nieuw nummerbord?
Het is alleen niet willekeurig aangezien het telkens jonge vrouwen zijn. Als je als terrorist angst in wil boezemen ben je volgens mij veel beter af om op een willekeurig treinstation gedurende de spits met een groot mes of iets dergelijks rond te gaan rennen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als het verschillende daders zijn niet natuurlijk. Dan boezem je behoorlijk angst in aangezien het willekeurig is etc.
Het is wel willekeurig want het kan dus ieder meisje zijn die ze pakken etc.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:12 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is alleen niet willekeurig aangezien het telkens jonge vrouwen zijn. Als je als terrorist angst in wil boezemen ben je volgens mij veel beter af om op een willekeurig treinstation met een groot mes of iets dergelijks rond te gaan rennen.
Ik sluit niemand uit maar zodat je het weet, de gemiddelde dorpsgek of dronkeman praat ook onverstaanbaars. Laat staan de verwarde psychiatrie patient.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ah, oké. Ook dat ze wat onverstaanbaars zeiden?
Dat kenteken klopt iig al niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:11 schreef StaceySinger het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar hoe is de stap naar terrorisme in deze opeens gemaakt?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:12 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is alleen niet willekeurig aangezien het telkens jonge vrouwen zijn. Als je als terrorist angst in wil boezemen ben je volgens mij veel beter af om op een willekeurig treinstation gedurende de spits met een groot mes of iets dergelijks rond te gaan rennen.
Ja moet ik mij dan als man zorgen gaan makenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is wel willekeurig want het kan dus ieder meisje zijn die ze pakken etc.
Getinte man viel klein meisje lastig.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal wel iets gemist hebben, maar hoe is de stap naar terrorisme in deze opeens gemaakt?
In een recente uitgave van het 'tijdschrift' van IS werd dat wel als nieuwe opdracht beschreven. Willekeurig mensen van straat plukken, gijzelen en vervolgens ombrengen. Dat zou makkelijker zijn en meer angst zaaien ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet compleet belachelijk. Jullie dochters zijn niet veilig zoiets...
Jij denkt dat het logisch is als terrorist om daags na je daad je aanslag op te eisen via marktplaats of all places?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:08 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Wie weet doen ze dat nog wel. Laatst ook zo een bericht over Marktplaats..
Laten we hopen van niet..quote:Op zondag 4 juni 2017 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop niet dat dit een eigen topic gaat verdienen
http://www.omroepgelderla(...)ermist-in-Zaltbommel
Het is een Vlaming zegt DeParo, dus dat nummerbord is dan Vlaams. Maar wel een oude Volvo dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kenteken klopt iig al niet.
Plus dat het duidelijk geen station is.
De ongebreidelde fearmongering in de media zal er wel wat mee te maken hebben.. Voor de rest is het gewoon een onlogische brain fart.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal wel iets gemist hebben, maar hoe is de stap naar terrorisme in deze opeens gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |