- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:46 schreef Status het volgende:
Geen ipdates verder he. Tenminste ik zie niets op nos
We hadden het er gisteren over dat ze precies aangaven waar ze gingen zoeken, mogelijk is het er pas vannacht neergelegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:44 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang dat lichaam er al gelegen heeft. Het ligt pal naast een druk fietspad waar elke dag wel honderden al dan niet duizenden mensen overheen fietsen. En dan nog het bruggetje die direct over het slootje heen gaat die leidt naar een parkje waar 's avonds vaak jongeren zitten te chillen.
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:44 schreef Infection het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang dat lichaam er al gelegen heeft. Het ligt pal naast een druk fietspad waar elke dag wel honderden al dan niet duizenden mensen overheen fietsen. En dan nog het bruggetje die direct over het slootje heen gaat die leidt naar een parkje waar 's avonds vaak jongeren zitten te chillen.
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Als het echt zo'n druk fietspad is;
Dader(s) kregen het benauwd omdat het een landelijke bekendheid heeft geworven dus maar snel het lichaam gedumpt?
Lijkt me namelijk niet dat niemand het opvalt, al helemaal niet aangezien het weekend is en mooi weer dus extra veel mensen recreatief buiten?
Tijdens een persconferentie ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef Infinitism het volgende:
in het 5 uur of 6 uur journaal zal het wel bekend gemaakt worden
Ik denk het welquote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?
Zou kunnen. Nog niet gebeurd in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar omdat je zo dichtbij woont zal de pliesie dan aan je deur komen of je eventueel wat gehoord en gezien zal hebben?
naks ... ijzig stilquote:Op zondag 4 juni 2017 16:46 schreef Status het volgende:
Geen ipdates verder he. Tenminste ik zie niets op nos
wat bedoel je dan, 2x zelfmoord? lijkt me sterk..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Status het volgende:
Iedereen gaat er vanuit dat er een dader in het spel is, maar kan het ook zijn dat dat niet zo is?
Dan loop je de kans dat ze nooit en pas laat gevonden wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.
Hoe bedoel je 2x?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Infinitism het volgende:
[..]
wat bedoel je dan, 2x zelfmoord? lijkt me sterk..
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Als het echt zo'n druk fietspad is;
Dader(s) kregen het benauwd omdat het een landelijke bekendheid heeft geworven dus maar snel het lichaam gedumpt?
Lijkt me namelijk niet dat niemand het opvalt, al helemaal niet aangezien het weekend is en mooi weer dus extra veel mensen recreatief buiten?
Het lijkt er in ieder geval op dat de dader wilt dat ze gevonden wordt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan loop je de kans dat ze nooit en pas laat gevonden wordt.
Staat toch los van de daad?
ok..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou kunnen. Nog niet gebeurd in ieder geval.
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.quote:
dan wordt ze ws gevonden en Infection woont daar maar kan niets zien in verband met de bomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?
De dader wilde dat het lichaam werd gevonden? Stukje doorrijden en je had het lichaam als dader zijnde in het Eemmeer kunnen dumpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom dan vlakbij waar al die mensen zoeken?
Oh? Hoezo Dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef Infinitism het volgende:
[..]
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.
Hmm, nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou je zo'n plek uitkiezen om te 'dumpen' dan? Zou toch meer voor een afgelegen plek kiezen dan.
Waarom zou hij dat willen?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De dader wilde dat het lichaam werd gevonden? Stukje doorrijden en je had het lichaam als dader zijnde in het Eemmeer kunnen dumpen.
En dan ouders en nabestaanden mogelijk jaren in het ongewisse laten over de verdwijning van hun dochter?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De dader wilde dat het lichaam werd gevonden? Stukje doorrijden en je had het lichaam als dader zijnde in het Eemmeer kunnen dumpen.
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft onwaarschijnlijk te noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dan wordt ze ws gevonden en Infection woont daar maar kan niets zien in verband met de bomen.
Goeie plek dus.
Tsja, we zullen zien.. het is wel raar.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef Infinitism het volgende:
[..]
ik denk dat de 2 zaken met elkaar te maken hebben.
bron?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft.
Van wie? Ik snap het niet meerquote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft onwaarschijnlijk te noemen.
Tenzij die plek 'gewoon' de plaats delict was/is.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval op dat de dader wilt dat ze gevonden wordt.
Ik lees allebei in het water?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het lichaam schijnt in een container gevonden te zijn dus wat dat betreft onwaarschijnlijk te noemen.
Het lichaam wat vandaag in een sloot gevonden was, lag volgens DeParo ook nog in een containerquote:
weer zo'n zwam verhaal van die DeParoquote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een gerucht toch? heb nog geen bevestiging daarvan gelezen/gehoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
DeParo is gewoon een trol volgens mijquote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het lichaam wat vandaag in een sloot gevonden was, lag volgens DeParo ook nog in een container
Container zal wel van de zware kerk geweest zijn dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
weer zo'n zwam verhaal van die DeParo
Ik denk niet dat een moordenaar daar rekening mee gaat houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan ouders en nabestaanden mogelijk jaren in het ongewisse laten over de verdwijning van hun dochter?
Voortaan wel een surveillance-camera buitenaan je woning monteren eh. Wie weet, een dezer dagen krijg je de dader te pakken.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:48 schreef Infection het volgende:
Hoe dichtbij ik ook woon, ik moet nog steeds de informatie via twitter en dergelijke krijgen. De politie zorgt er goed voor dat er niets naar buiten gebracht wordt in ieder geval.
Heb het ook al eerder gehoord vandaag. Maar verder geen berichtgeving over gehoord/gelezen dus niets mee gedaan verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
weer zo'n zwam verhaal van die DeParo
Nogal een sneue, ook.quote:
Ja, je zou wat meer mededogen van een moordenaar verwachten.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef ootjekatootje het volgende:
En dan ouders en nabestaanden mogelijk jaren in het ongewisse laten over de verdwijning van hun dochter?
Dit soort tweetstwitter:MarioSchonsee twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:52:32@DutchMarines #Savanna Bunschoten Dirk Wesselo harder straffen of assie 100procent zeker ben dood schieten Kon Mar… https://t.co/wtL7ln5Fqg reageer retweet
😂quote:Op zondag 4 juni 2017 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, je zou wat meer mededogen van een moordenaar verwachten.
Joh geloof er toch geen bal van, wat die gozer DeParo allemaal uitkraamt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Status het volgende:
Oké. En dat eerdere meisje lag dus wel in het water?
Daarom zeg ik ook schijnt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een gerucht toch? heb nog geen bevestiging daarvan gelezen/gehoord.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_zwarte_auto__.htmlquote:’Meldingen verdachte auto serieus'
BUNSCHOTEN - De politie Midden-Nederland zegt meldingen die zijn binnengekomen en circuleren op social media over een verdachte zwarte auto, zeer serieus te nemen. Twee inzittenden in de wagen zouden zeker twee meisjes hebben klemgereden.
,,We nemen de meldingen erg serieus en vragen nadrukkelijk mensen met informatie de politie te bellen", zegt een woordvoerster van de politie Midden-Nederland. Er zijn sinds woensdagochtend meldingen gekomen uit onder andere Spakenburg en Soest.
Zie ook: Auto reed meisje klem in Spakenburg
De inzittenden van de wagen zouden meisjes hebben aangesproken en klemgereden. Volgens getuigen gaat het om twee mannen met een baardje. Het kenteken van de wagen is nog niet bekend.
In Bunschoten probeert de politie nu de identiteit te achterhalen van de persoon die zondagochtend dood werd aangetroffen op een industrieterrein. ,,Ons onderzoek richt zich nu vooral op het achterhalen van de identiteit van het slachtoffer. Dat is nu het belangrijkste", aldus woordvoerder Bernhard Jens
Vooraf niet, mogelijk achteraf wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een moordenaar daar rekening mee gaat houden.
Je mag niet zomaar een camera op de openbare weg richten.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Hdero het volgende:
[..]
Voortaan wel een surveillance-camera buitenaan je woning monteren eh. Wie weet, een dezer dagen krijg je de dader te pakken.
Is maar goed dat dit serieus genomen wordt, want de kans is erg groot dat dit gewoon de daders zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_zwarte_auto__.html
Bron?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je topicverneukende "suggesties" en "mogelijkheden" zijn inmiddels wel heel vervelend, is het aandachtshoeren over de dood van 2 personen zo lekker dat je bewust feiten negeert en allerlei nonsens post?quote:
Is wel heel ergens anders, hopelijk een van de vele ongerelateerde vermissingen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Burgernet gelderland spreekt nu van een 15 jarig vermist meisje in Gelderland?
https://twitter.com/Burgernet_GE/status/871379309545631744
Ik heb zelfs dat gerucht niet meegekregenquote:Op zondag 4 juni 2017 16:54 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een gerucht toch? heb nog geen bevestiging daarvan gelezen/gehoord.
Apart om te zien dat ze echt vlak achter m'n huis staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef ondeugend het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/live/rtvutrecht/
Live
Dat is in het verleden al wel vaker voorgekomen hoor, al was dat dan meestal niet in Nederland nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Infinitism het volgende:
Overigens,
als het echt 2 daders zijn. hoe kunnen 2 zieke geesten zo bij elkaar komen? het is al zeldzaam als er 1 persoon zoiets doet.. laat staan 2 mensen die samen zoiets doen.
Je hebt er toch niet iets mee te maken?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Apart om te zien dat ze echt vlak achter m'n huis staan.
Heb je ook een kelder?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Apart om te zien dat ze echt vlak achter m'n huis staan.
Plaats de tweet dan ook meteen, als je gaat lullen over dingen zet er dan een bron bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zag het ergens op twitter voorbij komen maar HvNL schijnt het over een sloot te hebben.
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:02 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet iets mee te maken?
Godver...quote:
Als je even terugleest zie je dat ik niet de enige ben die het gelezen heeft, maar ach, het zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je topicverneukende "suggesties" en "mogelijkheden" zijn inmiddels wel heel vervelend, is het aandachtshoeren over de dood van 2 personen zo lekker dat je bewust feiten negeert en allerlei nonsens post?
Matties delen allesquote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Infinitism het volgende:
Overigens,
als het echt 2 daders zijn. hoe kunnen 2 zieke geesten zo bij elkaar komen? het is al zeldzaam als er 1 persoon zoiets doet.. laat staan 2 mensen die samen zoiets doen.
Mja,quote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Plaats de tweet dan ook meteen, als je gaat lullen over dingen zet er dan een bron bij.
twitter:DagDesOordeels twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:14:07Het slachtoffer zou in een container gevonden zijn. #Savannah https://t.co/ETwYkGtFLs reageer retweet
Ja best veel pubermeisjes die aan het puberen zijn/afzetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:03 schreef Status het volgende:
[..]
Mja,
ik lees wel heel vaak dat meisjes vermist zijn trouwens! Zeg maar wekelijks, dus ik neem day soort berichtgevingen nooit serieus. Dat is best hard eigenlijk, maar denk vaak dat ze weggelopen zijn.
Lijkt me onzin. Ze lag in de sloot, is zelfs te zien op foto's dat de recherche de slootkant onderzoekt en de schermen staan ook precies om het slootje heen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]twitter:DagDesOordeels twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:14:07Het slachtoffer zou in een container gevonden zijn. #Savannah https://t.co/ETwYkGtFLs reageer retweet
En zijn grapjes over hagedissen en UFOSquote:Op zondag 4 juni 2017 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je topicverneukende "suggesties" en "mogelijkheden" zijn inmiddels wel heel vervelend, is het aandachtshoeren over de dood van 2 personen zo lekker dat je bewust feiten negeert en allerlei nonsens post?
kloptquote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Ah een twitter gekkie die dit uit het niks gaat roepen volgens mijquote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]twitter:DagDesOordeels twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:14:07Het slachtoffer zou in een container gevonden zijn. #Savannah https://t.co/ETwYkGtFLs reageer retweet
Dat lijkt me normaal. Er moet goed onderzocht worden, liefst meteen na de vondst. Geluukig is het nog wel even licht.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef Momo... het volgende:
Enige uren duurt het nog volgens livestream rtv Utrecht
Ik heb geen foto's gezien althans weinig details bovendien zit ik niet in Nederland dus kijk af en toe even op twitter wat de laatste updates zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Ze lag in de sloot, is zelfs te zien op foto's dat de recherche de slootkant onderzoekt en de schermen staan ook precies om het slootje heen.
De bron is ene Annekequote:Op zondag 4 juni 2017 17:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ah een twitter gekkie die dit uit het niks gaat roepen volgens mij
Je kletst, de enige die het in dit topic (en het vorige) over een container heeft ben jijquote:Op zondag 4 juni 2017 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik niet de enige ben die het gelezen heeft, maar ach, het zal wel aan mij liggen.
Doe dan meteen een linkje, dan heb je dit gedoe niet en dat vage geroddel.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
heb het ook gelezen![]()
laat je niet gek maken hier
Dat is geen journalist oid. Niet erg betrouwbaar. Zou ik niet op afgaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:04 schreef DeParo het volgende:
Nu gaat het over een Volkswagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Infection het volgende:
RTV Utrecht meldt ook het verhaal over de 2 mannen in de zwarte auto.
Er 'verdwijnen' elk jaar duizenden Nederlanders, voor een groot deel tieners, die na een paar dagen (vaak korter) weer vrolijk opduiken, dit is bovendien redelijk ver van Bunschoten en omgeving, zou nog geen verband zien direct maar voor de ouders extra eng.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Zie ook nu dat hij de enige is die het schrijft maar het stond bovenaan toen ik op Savannah zocht een tijdje terug dus vandaar dat ik dacht dat het een vermoeden was.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen journalist oid. Niet erg betrouwbaar. Zou ik niet op afgaan.
Kijk post 64 en 43 eens terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kletst, de enige die het in dit topic (en het vorige) over een container heeft ben jij
Nee, die zich baseerde op een of ander worldpress blogje, geen enkele serieuze bron dus, gewoon gelul en het herhalen van gelul.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ah een twitter gekkie die dit uit het niks gaat roepen volgens mij
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 17:02:06Politie zojuist: "Het kan nog steeds uren duren voordat er duidelijkheid is over de identiteit". #Bunschoten reageer retweet
hij blijft maar aan de gang over die container...quote:Op zondag 4 juni 2017 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga dan zelf ook niet zuigen...
Idem voor Stacey..
Iedereen vraag mij waar ik het vandaan haal over die container, zeg ik het, dan is nog niet Goed te noemenquote:Op zondag 4 juni 2017 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hij blijft maar aan de gang over die container...
Vraag dan gewoon aan Infection of daar uberhaupt containers staan, dan is het nog serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |