Oh, en wie heeft jou benoemd tot wijkagent van deze thread, beetje lopen provoceren.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeling is maar jij lijkt een foute weg in te slaan met het strooien van nonsenberichten en theorien, net als DeParo toen deed voordat hij op zn donder kreeg. Ik denk dat we beter bij wezenlijke informatie kunnen blijven.
Hoe kom je hier aan? Google levert niks op. En ik heb ook nergens gelezen dat ze zwart, krullend haar hebben met een haardband in en dat ze iets "onverstaanbaars" mompelden. Zoek je naar sensatie?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pol afrt, zkt ivm verd sit, omg Vathorst, een man, licht getint, 40 jr, grijze broek, zwart tshirt Nike pet, Tips? Bel nu 112
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Als ze voor de beloofde 72 maagden gaan dan hebben ze er nog 70 te gaan.
Houdt uw dochters binnen!
Wacht, wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:41 schreef Infection het volgende:
Mijn zus die in Baarn woont meldt zojuist dat het dochtertje van een collega van haar op de intensive care is opgenomen in Amersfoort vanwege een vermoedelijke ontvoering met geweld. Schijnt net gebeurt te zijn.
Reageer nou eens niet naar elkaar of over elkaar...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh, en wie heeft jou benoemd tot wijkagent van deze thread, beetje lopen provoceren.
Als je een sensatiezoekende amateurrechercheur bent wel ja. Gelukkig houden de professionals het hoofd koel.quote:
Burgernet. Zegt niet zoveel, die zijn er dagelijks.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan? Google levert niks op. En ik heb ook nergens gelezen dat ze zwart, krullend haar hebben met een haardband in en dat ze iets "onverstaanbaars" mompelden. Zoek je naar sensatie?
Ik vind het ook niet compleet belachelijk. Jullie dochters zijn niet veilig zoiets...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan mij vinden in de gedachte dat het eventuele IS-aanhangers zouden kunnen zijn. IS is namelijk hard bezig om aanvallen te plegen die compleet random zijn zoals afgelopen nacht in Engeland. Angst inboezemen bij burgers dan is dit wel een manier natuurlijk.
Nee, vandaag heeft ie een vrije dag. Morgen weer verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Mocht er een seriemoordernaar rondlopen. Dan zou hij vandaag niet weer op jacht zijn toch?
Waarom niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Mocht er een seriemoordernaar rondlopen. Dan zou hij vandaag niet weer op jacht zijn toch?
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan mij vinden in de gedachte dat het eventuele IS-aanhangers zouden kunnen zijn. IS is namelijk hard bezig om aanvallen te plegen die compleet random zijn zoals afgelopen nacht in Engeland. Angst inboezemen bij burgers dan is dit wel een manier natuurlijk.
Nee nee 2de pinksterdag, dinsdag weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee, vandaag heeft ie een vrije dag. Morgen weer verder.
Verstuur een tweet, misschien reageert hij.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Los van het feit dat de theorie compleet belachelijk is, als het daadwerkelijk terroristisch gemotiveerd zou zijn dan hadden de daders dat wel laten blijken. Terrorisme is publiciteit genereren, tegen elke prijs. Dan is het niet logisch om daar geen blijk van te geven.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet compleet belachelijk. Jullie dochters zijn niet veilig zoiets...
Dat is wel een enorme gedachtesprong hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik was net zoiets aan 't schrijven. Maar goed, dat is pure speculatie en in 't geval van de 23 jarige die weg gekomen is en op d'r werk heeft verteld wat er gebeurd is was het blijkbaar een blanke man, dus ja, beetje vaag allemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Geloof ik niks van. Dit is inefficiënt om angst in te boezemen en daarnaast lijkt het redelijk gericht op jonge meisjes ( met als uitzondering van die vrouw van 23 ).quote:Op zondag 4 juni 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
Klopt idd, daarom kun je die theorie toch wel afschrijven wrs.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Los van het feit dat de theorie compleet belachelijk is, als het daadwerkelijk terroristisch gemotiveerd zou zijn dan hadden de daders dat wel laten blijken. Terrorisme is publiciteit genereren, tegen elke prijs. Dan is het niet logisch om daar geen blijk van te geven.
IS en efficientquote:Op zondag 4 juni 2017 18:07 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Dit is inefficiënt om angst in te boezemen en daarnaast lijkt het redelijk gericht op jonge meisjes ( met als uitzondering van die vrouw van 23 ).
Wie weet doen ze dat nog wel. Laatst ook zo een bericht over Marktplaats..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Los van het feit dat de theorie compleet belachelijk is, als het daadwerkelijk terroristisch gemotiveerd zou zijn dan hadden de daders dat wel laten blijken. Terrorisme is publiciteit genereren, tegen elke prijs. Dan is het niet logisch om daar geen blijk van te geven.
Waarom niet? Zolang hij niet gepakt wordt kan hij elk half uur een slachtoffer maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Momo... het volgende:
Ja, dat is dus efficiënter dan random meisjes je auto in proberen te trekken over een periode van een weekquote:Op zondag 4 juni 2017 18:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IS en efficientDie geven geen fuck om geplande aanvallen, zie Engeland afgelopen nacht waar ze random uit een vrachtwagen springen en op mensen insteken.
Ah, oké. Ook dat ze wat onverstaanbaars zeiden?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Burgernet. Zegt niet zoveel, die zijn er dagelijks.
Als het verschillende daders zijn niet natuurlijk. Dan boezem je behoorlijk angst in aangezien het willekeurig is etc.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:09 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja, dat is dus efficiënter dan random meisjes je auto in proberen te trekken over een periode van een week
twitter:AchterklapErgin twitterde op woensdag 17-05-2017 om 13:07:15Guys, mijn auto is gestolen, als iemand een zwarte Volvo s40 ziet met kenteken: 1HDH821 bel dan eventjes de @Politie Retweets zijn welkom.. reageer retweet
Dat is dan een oude Volvo met een nieuw nummerbord?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:11 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:AchterklapErgin twitterde op woensdag 17-05-2017 om 13:07:15Guys, mijn auto is gestolen, als iemand een zwarte Volvo s40 ziet met kenteken: 1HDH821 bel dan eventjes de @Politie Retweets zijn welkom.. reageer retweet
Plus Vlaming.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan een oude Volvo met een nieuw nummerbord?
Het is alleen niet willekeurig aangezien het telkens jonge vrouwen zijn. Als je als terrorist angst in wil boezemen ben je volgens mij veel beter af om op een willekeurig treinstation gedurende de spits met een groot mes of iets dergelijks rond te gaan rennen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als het verschillende daders zijn niet natuurlijk. Dan boezem je behoorlijk angst in aangezien het willekeurig is etc.
Het is wel willekeurig want het kan dus ieder meisje zijn die ze pakken etc.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:12 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is alleen niet willekeurig aangezien het telkens jonge vrouwen zijn. Als je als terrorist angst in wil boezemen ben je volgens mij veel beter af om op een willekeurig treinstation met een groot mes of iets dergelijks rond te gaan rennen.
Ik sluit niemand uit maar zodat je het weet, de gemiddelde dorpsgek of dronkeman praat ook onverstaanbaars. Laat staan de verwarde psychiatrie patient.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ah, oké. Ook dat ze wat onverstaanbaars zeiden?
Dat kenteken klopt iig al niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:11 schreef StaceySinger het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar hoe is de stap naar terrorisme in deze opeens gemaakt?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:12 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is alleen niet willekeurig aangezien het telkens jonge vrouwen zijn. Als je als terrorist angst in wil boezemen ben je volgens mij veel beter af om op een willekeurig treinstation gedurende de spits met een groot mes of iets dergelijks rond te gaan rennen.
Ja moet ik mij dan als man zorgen gaan makenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is wel willekeurig want het kan dus ieder meisje zijn die ze pakken etc.
Getinte man viel klein meisje lastig.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal wel iets gemist hebben, maar hoe is de stap naar terrorisme in deze opeens gemaakt?
In een recente uitgave van het 'tijdschrift' van IS werd dat wel als nieuwe opdracht beschreven. Willekeurig mensen van straat plukken, gijzelen en vervolgens ombrengen. Dat zou makkelijker zijn en meer angst zaaien ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:04 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet compleet belachelijk. Jullie dochters zijn niet veilig zoiets...
Jij denkt dat het logisch is als terrorist om daags na je daad je aanslag op te eisen via marktplaats of all places?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:08 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Wie weet doen ze dat nog wel. Laatst ook zo een bericht over Marktplaats..
Laten we hopen van niet..quote:Op zondag 4 juni 2017 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop niet dat dit een eigen topic gaat verdienen
http://www.omroepgelderla(...)ermist-in-Zaltbommel
Het is een Vlaming zegt DeParo, dus dat nummerbord is dan Vlaams. Maar wel een oude Volvo dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kenteken klopt iig al niet.
Plus dat het duidelijk geen station is.
De ongebreidelde fearmongering in de media zal er wel wat mee te maken hebben.. Voor de rest is het gewoon een onlogische brain fart.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal wel iets gemist hebben, maar hoe is de stap naar terrorisme in deze opeens gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |