Dat weten we nu al 2 uur ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Recent bericht maar verder nog onbevestigd:
Politieonderzoek langs A1
Op de parkeerplaats langs de A1 tussen Amersfoort en Baarn is de politie momenteel bezig met een onderzoek. Mogelijk houdt dit verband met het vermiste meisje Savannah.
bron + video: Hart van Nederland
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.ad.nl/amersfoo(...)~a1c1f1c8/107065463/
[..]
Dat had ik gedaan het was een tijdje terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een tip voor je: klik dan ook op "meest recent".
Ik heb hem niet eens een DM gestuurd, kun je nagaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet. Je mag niets over DM-en posten....
en dit is vier op een rij.quote:12-jarig meisje achtervolgd in Soest
Een 12-jarig meisje is zaterdagmiddag achtervolgd door twee mannen in een kleine zwarte auto bij evenemententerrein De Eng in Soest. Een groep voetballers van De Engtrappers had net een wedstrijdje gespeeld en zat daarna met elkaar een biertje te drinken toen een meisje gehaast over het voetbalveld naar hen toe fietste.
Een van de voetballers, die anoniem wil blijven: ,,Ze vroeg of ze bij ons moest komen staan omdat ze bang was. Wij vroegen wat er aan de hand was en toen zei ze dat de twee mannen in de kleine zwarte Volkswagen Polo achter haar aan waren gereden. Ze had zich omgekeerd om weg te fietsen en toen keerde de auto ook om en reed met haar het doodlopende straatje in.”
Volgens de man had het meisje haar vader al gebeld. ,,Die kwam haar een paar minuten daarna ophalen. Ik kon de chauffeur niet goed zien, maar ik heb de bijrijder goed kunnen kijken. Een getinte jongen met krullen. Hij had ook een haarbandje in. Het waren twee jonge mannen.” De voetballers hebben het kenteken van de auto niet genoteerd. ,,Achteraf, nu ik alle verhalen hoor over de meisjes, denk ik: wat stom. Had ik dat kenteken maar genoteerd.”
Volgens de man heeft de vader aangifte gedaan. De politie kon dat nog niet bevestigen, wel geven ze aan de melding zeer serieus te nemen.
Exact. Dat zei ik gisteren dus ook in dit topic toen die vrijwillige zoektocht aangekondigd werdquote:Op zondag 4 juni 2017 17:30 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat de politie er niet op zat te wachten dat hordes mensen door een potentieel PD gingen banjeren. Als je het hebt over de bewijswaarde van sporen hebt is dat ook problematisch.
Goed lezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eerst beweren ze zelf dat het stoffelijk overschot niet door het vrijwillige zoekteam is gevonden, en nu ineens weer wel dat het door toedoen van iemand vh vrijwillge zoekteam is?!?!
![]()
Betreffend stoffelijk overschot is niet eens gevonden in het zoekgebied (alhoewel er niet ver vandaan)...
En boos op de politie, terwijl de identiteit van de overledene nog niet eens duidelijk ik.. En de politie in principe niks te schaften heeft met amateur-speurneuzen..
En op 18 mei de poging tot ontvoering in Amersfoort, is vijf.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.ad.nl/amersfoo(...)d-in-soest~ad086aa1/
[..]
en dit is vier op een rij.
woensdag 17 jarige meisje met dit verhaal
donderdag Savannah weg
vrijdag Romy weg
zaterdag dit 12 jarige meisje dus
Wou net zeggen, meeste van ons dachten er net zo over.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Dat zei ik gisteren dus ook in dit topic toen die vrijwillige zoektocht aangekondigd werd
Je kunt nu wel alle berichten over enge mannen die naar meisjes kijken achter elkaar gaan zetten, maar dat bewijst op geen enkele manier dat dit meer dan een reeks incidenten zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
donderdag Savannah weg
vrijdag Romy weg
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
donderdag Savannah weg
vrijdag Romy weg
Dat begrepen we al hoor...quote:Op zondag 4 juni 2017 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens een DM gestuurd, kun je nagaan.
Nee, dit is imo iets heel anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En op 18 mei de poging tot ontvoering in Amersfoort, is vijf.
Preciesquote:Op zondag 4 juni 2017 17:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wou net zeggen, meeste van ons dachten er net zo over.
Nee, ze beweren dat er "een object" werd gevonden door de vrijwillige zoekers.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eerst beweren ze zelf dat het stoffelijk overschot niet door het vrijwillige zoekteam is gevonden, en nu ineens weer wel dat het door toedoen van iemand vh vrijwillge zoekteam is?!?!
![]()
Betreffend stoffelijk overschot is niet eens gevonden in het zoekgebied (alhoewel er niet ver vandaan)...
En boos op de politie, terwijl de identiteit van de overledene nog niet eens duidelijk is.. En de politie in principe niks te schaften heeft met amateur-speurneuzen..
Wel jammer/slordig dat niemand het kenteken heeft onthouden, zou een hoop schelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dit is imo iets heel anders.
Gelukkig een goed beeld van de bijrijder, licht getint krullen en een haarbandje in.
Zwarte Polo.
Idem voor die situatie met die zwarte Volvo in Amersfoort, waar die 3 fietsers zelfs nog gevraagd hebben of het haar vriend was die haar in de auto probeerde te trekken.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel jammer/slordig dat niemand het kenteken heeft onthouden, zou een hoop schelen.
Het is niet uit te sluiten dat de uiteindelijke verdachte zelf ook heeft meegewerkt aan de zoektocht. Als er dan later sporen van hem in de buurt worden aangetroffen, kan ik het verweer van elke slimme advocaat al uittekenen. En reken maar dat de topadvocaten van Nederland elkaar zullen verdringen om een zaak met zoveel publiciteit te mogen doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Dat zei ik gisteren dus ook in dit topic toen die vrijwillige zoektocht aangekondigd werd
Zal toch wel om een gestolen auto te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel jammer/slordig dat niemand het kenteken heeft onthouden, zou een hoop schelen.
Zelf goed lezen aubquote:Op zondag 4 juni 2017 17:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Goed lezen.Eén van de deelnemers heeft een "object" gevonden waar de politie nog niks over kwijt wil en onderzoek naar doet.
Ik snap dat linken leggen wat moeilijk is, ik zet er ook duidelijk bij dat het mijn mening is, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:34 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Je kunt nu wel alle berichten over enge mannen die naar meisjes kijken achter elkaar gaan zetten, maar dat bewijst op geen enkele manier dat dit meer dan een reeks incidenten zijn.
Stel dat ze nog steeds rond gaan rijden. Of er liggen wat een dna materialen van daders. Die kan politie namelijk wel goed gebruiken.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal toch wel om een gestolen auto te gaan.
Ja maar je weet in ieder geval voor welke auto je moet uitkijken. En als hij gesignaleerd wordt politie op afsturen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal toch wel om een gestolen auto te gaan.
Je schrikt je toch kapot als zoiets gebeurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, er staat "bij de plaats delict". Ergo: bij het stoffelijk overschot in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze beweren dat er "een object" werd gevonden door de vrijwillige zoekers.
Dus dat zou prima datgene kunnen zijn dat aan de Bisschopsweg gevonden zou zijn.
True, dat is dus niet in het zoekgebied geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelf goed lezen aub
Voorwerp bij de plaats delict. Plaats delict. Waarna betreffend stoffelijk overschot gevonden werd.
Terwijl ze eerder zelf beweerden dat er niemand vd vrijwillige zoektocht bij betrokken was. Plaats delict ligt ook buiten het zoekgebied. Politie had het ook over een toevallige voorbijganger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |