abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2017 @ 11:57:25 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171441895
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens dat onze normen en waarden beter zijn dan die van moslims, maar ik ben ook in staat om in te zien dat moslims in dit geval de dingen andersom zien. En ze zijn daar net zo oprecht van overtuigd als jij en ik.
Dan stichten ze maar mooi een eigen staat met die normen en waarden. Iedereen blij, toch?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171441902
Nieuws, de nieuwe counter terrorism strategie van May:

Ideology - extremist Islamism perversion of the truth. Prove our values our superior to those of hate and evil;
Internet - regulation with ISP/Google etc. to prevent a safe space for terrorism to breed unchecked;
Military - intervention, both abroad and domestic. We are tolerant of terrorism, especially public sector??;
Review counter terrorism strategy - Increase sentences for less serious crimes with terrorist links.

Ja hoor, het internet reguleren. Nee dat gaat helpen dat tegen een Middeleeuwse death cult in soepjurken. Sluit de radicale moskee, niet het internet, dom wijf.
pi_171441919
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:53 schreef Jigzoz het volgende:
Iemand wijzen op een drogreden vind jij een persoonlijke aanval?
Oh, het was gewoon een constructieve bijdrage :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 4 juni 2017 @ 11:58:52 #279
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171441930
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:51 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Maar je stelt hier dus dat de Nederlandse normen en waarden (gelijkheid van iedereen, vrijheid van meningsuiting, enzovoort) niet universeel zijn en dus moreel gerelativeerd kunnen worden. Oftewel, jij stelt impliciet dat verdediging van Nederlandse normen en waarden net zo erg is als verdediging van bijvoorbeeld het idee dat iedereen moslim moet worden.
Ja en nee. Ik stel dat de Nederlandse normen en waarden vanuit de meeste optieken superieur zijn aan de islamitische normen en waarden. Een van de weinige optieken van waaruit dat niet zo is, is de islamitische optiek.

Oftewel, het is heel makkelijk om te zeggen dat het met geweld verdedigen van Nederlandse normen en waarden acceptabel is, en het verdedigen van islamitische waarden niet, maar dan vergeet je even dat je vanuit een specifieke optiek praat die niet door iedereen wordt gedeeld.
pi_171441931
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:45 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ik zie dat ze vaak zelf niet eens doorhebben wat voor een verschrikkelijke kaaskoppen het zijn. Ze hebben vaak last van identiteitscrises (mede veroorzaakt door dat haatgedrag in hun richting vanuit groeperingen als de PVV en GeenStijl), en dat gevoel van niet welkom zijn uit zich dan in extra identificatie met het land waar hun ouders vandaan komen. Maar dat is een idyllische voorstelling voor hen die niet op waarheid berust, en dat weten ze eigenlijk zelf ook wel.
juist ja. ok je bent gewoon net zoals ser keihard aan het trollen, erg netjes van je net na zo'n aanslag. ga je schamen man.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_171441934
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:55 schreef Euribob het volgende:

[..]

Geen idee wat een multiculturele samenleving is, persoonlijk. We hebben hier gewoon een Nederlandse cultuur met hele-hele kleine invloeden van buitenaf. Ik maak me persoonlijk meer zorgen om de Amerikaanse invloed dan die van de islam.
??? Amerikaanse invloed is meer bedreigend dan de islamitische???
pi_171441946
quote:
15s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Ik ken Moslims vanuit het echte leven. Ik ben elke dag met ze. Staar jij je vooral blind op polls en trolls. :{

:{²
Ik ken een roker die leefde tot 100 jaar oud. Roken is niet ongezond.
pi_171441951
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Oh, het was gewoon een constructieve bijdrage :')
Hm. Dat zou impliceren dat jij snapt wat een drogreden is en dat lijkt me inderdaad wat hoog gegrepen...

Het was zinloos en je hebt daarin gelijk. Ik overschatte je. Excuses.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:59:43 #284
192592 SureD1
------------------------------
pi_171441952
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:57 schreef Nintex het volgende:
Nieuws, de nieuwe counter terrorism strategie van May:

Ideology - extremist Islamism perversion of the truth. Prove our values our superior to those of hate and evil;
Internet - regulation with ISP/Google etc. to prevent a safe space for terrorism to breed unchecked;
Military - intervention, both abroad and domestic. We are tolerant of terrorism, especially public sector??;
Review counter terrorism strategy - Increase sentences for less serious crimes with terrorist links.

Ja hoor, het internet reguleren. Nee dat gaat helpen dat tegen een Middeleeuwse death cult in soepjurken. Sluit de radicale moskee, niet het internet, dom wijf.
Dit gaat geen zak helpen.
pi_171441962
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:59 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

trump die niet mee wil werken aan Millieu en de planeet vernietigd....dat vind jij minder erg?????
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171441968
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:59 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Dat zou impliceren dat jij snapt wat een drogreden is en dat lijkt me inderdaad wat hoog gegrepen...

Het was zinloos en je hebt daarin gelijk. Ik overschatte je. Excuses.
Zielig.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171441976
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zielig.
Nee hoor, ik ben er alweer overheen.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:01:05 #288
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171441977
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:59 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Voor onze cultuur en samenleving, jazeker. Maar dat heb je niet door omdat je je blind staart op een paar moslims die een aanslag plegen waarbij dan een tiental mensen omkomt. Een menselijke ramp, zeker, maar geenszins van invloed op ons dagelijks leven.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 4 juni 2017 @ 12:01:13 #289
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171441981
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik probeer al jaren op fok! het "Sam Harris perspectief" naar voren te duwen en op een of andere manier botst dat altijd bij jou. Als zelfs islam-kritiek van welwillende genuanceerde denkers too much is voor je dan ben je gewoon onderdeel van het probleem, Ser.
Je bent wel lekker bescheiden hoor.
quote:
[..]

Met als verschil dat het niet gaat om religieuze vrijheid maar de "vrijheid " om mensen te onderdrukken en vermoorden uit naam van religie.

Als een christelijke organisatie zoiets flikt bij homo's dan zijn de linkse poppen aan het dansen. Doen moslims precies hetzelfde.. oh.. religieuze vrijheid, mensen.

Er is een wezenlijk verschil tussen mensen een religieuze context willen opdringen en mensen een spraak-vrije context willen "opdringen"
Wat natuurlijk onzin is. Als moslims homo's, vrouwen of wie dan ook onderdrukken, wordt dat ook door iedereen afgekeurd.

Echt schijtirritant, die stromannen voortdurend.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:01:19 #290
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171441983
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zielig.
Even een stukje meegelezen, fascinerend. Jigzoz is een slimme kerel maar hier gaan de oogkleppen op en en de vingers in de oren... Niet te zuinig.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:02:01 #291
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171441995
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat valt er nou inhoudelijk te reageren als je me een moslimhater noemt.

Maar goed, de verdedigingsmechanismen zijn weer erg duidelijk in dit topic. Ondertussen wordt de scheur groter en groter.
Drie regels met inhoudelijke tekst, en jij valt over één woordje. Dat zegt genoeg over hoe het gesteld is met je weerwoord.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:02:55 #292
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171442006
quote:
14s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan stichten ze maar mooi een eigen staat met die normen en waarden. Iedereen blij, toch?
Ja, zo terug, ff een staat stichten.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:02:58 #293
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171442008
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

[..]

Wat natuurlijk onzin is. Als moslims homo's, vrouwen of wie dan ook onderdrukken, wordt dat ook door iedereen afgekeurd.

Laat me eens een youtubefilmpje zien van een bekende progressieveling die moslims aanvalt voor hoe ze vrouwen en homo's behandelen.

Makkelijk te vinden toch? Lijk me?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 4 juni 2017 @ 12:03:08 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171442014
quote:

[..]

Niet door andere moslims.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:03:09 #295
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171442015
quote:
14s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zijn ze mee bezig. Het moet Het Kalifaat gaan heten.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:03:15 #296
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171442017
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:56 schreef Oud_student het volgende:
Ach ach wat een treurnis, weer dezelfde posts als bij de vorige aanslag.
Copy, paste.
Hoeveel aanslagen zijn er nog nodig voordat iedere niet-moslim overtuigd is van het kwaadaardige karakter van de islam?
De komende vijf jaar voorspel ik je nog 17 aanslagen met drie doden of meer in West-Europa.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171442019
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja en nee. Ik stel dat de Nederlandse normen en waarden vanuit de meeste optieken superieur zijn aan de islamitische normen en waarden. Een van de weinige optieken van waaruit dat niet zo is, is de islamitische optiek.

Oftewel, het is heel makkelijk om te zeggen dat het met geweld verdedigen van Nederlandse normen en waarden acceptabel is, en het verdedigen van islamitische waarden niet, maar dan vergeet je even dat je vanuit een specifieke optiek praat die niet door iedereen wordt gedeeld.
Ja dat snap ik. Dat is de definitie van cultuurrelativering.

Snap je ook dat ik als Nederlander, als liefhebber van de Nederlandse samenleving en cultuur en normen en waarden, en dat graag wil doorgeven aan volgende generaties, ik mij meer zorgen maken om relatief grote percentages moslims die (in mijn optiek) barbaarse islamitische normen en waarden met geweld willen verdedigen dan westerlingen die mijn gedeelde normen en waarden met geweld willen verdedigen?
  zondag 4 juni 2017 @ 12:03:28 #298
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171442020
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, zo terug, ff een staat stichten.
Dat is wat IS probeert inderdaad.
pi_171442022
quote:

[..]

[..]

homo's worden ook gewoon door het westen onderdrukt hoor....
maar het is een hobby geworden om het alleen maar op moslims te zetten tegenwoordig...
Er worden nu net gedaan of op het schoolpleintje de homo geaccepteerd door de autochtone jongeren hahahaha mag ik even lachen...die worden net zo hard door iedereen uitgescholden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171442032
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Laat me eens een youtubefilmpje zien van een bekende progressieveling die moslims aanvalt voor hoe ze vrouwen en homo's behandelen.

Makkelijk te vinden toch? Lijk me?
Boris van der Ham bekend en progressief genoeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')