abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2017 @ 11:43:21 #226
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_171441580
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:29 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wat een debiele gedachtegang.

"Nee, natuurlijk zijn de meeste moslims niet gewelddadig. Relatief gezien valt het allemaal best mee, maar er zijn zóveel moslims dat ze desondanks een gevaar vormen."

Dit kun je voor elke grote groep mensen zeggen. Wat een complete onzin.
Moordpartijen door moslims zijn aan de orde van de dag en dat noem jij onzin ? Als een arts je zou vertellen dat je 25 % kans hebt om binnenkort te sterven zou je de 75 % kans dat het niet gaat plaatsvinden niet echt het belangrijkste vinden of wel ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_171441582
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Omdat ze uit zijn op de vernietiging van de wereld, zoals ook de Palestijnse leiders tegen de joden zeggen:

"We love death more than you love life"

Ze willen dood, het is een gevaarlijke secte en dagelijks halen we duizenden van fighting age naar Europa. |:(

Zij hebben niks te verliezen, en wij alles: een carriere, gezin etc.Het zijn wolven tussen de schapen.
pi_171441584
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
We zouden eens kunnen ophouden met dat hondsdolle hysterische anti-moslimdiscours. Als nationale politici mij verdacht zouden maken, zou ik me ook niet bijzonder verbonden voelen met dit land.
Je wil dus het zwijgen opleggen aan mensen. Een van de grootste waarden die we hier hebben moet stoppen omdat er een groep is die er niet mee overweg kan. Briljant dit.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171441602
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik denk dat als je aan Nederlanders gaat vragen of geweld tegen burgers verdedigd kan worden om de Nederlandse normen en waarden te beschermen, je ongeveer gelijke resultaten krijgt.
En toch is de distributie van massamoorden verdacht veel geskewed naar islamisten.
pi_171441605
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dit is toch geen haatdragende comment?
Nee maar doe 's ff verwijderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2017 11:44:41 ]
pi_171441611
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je wil dus het zwijgen opleggen aan mensen.
"Jij wil me monddood maken!"

Drogreden van het jaar.
pi_171441613
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat speelt bij 10% van de Nederlandse moslims?
Die 10% aanduiden als vijandige elementen en interneren.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_171441629
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat moet iedereen die die vraag voorgelegd krijgt, zelf maar bepalen. Net zoals iedere moslim die de bovenstaande vraag voorgelegd kreeg, zelf maar moest uitmaken wat 'de islam' voor hem precies is.
We hebben het over vrijheden en universele waarden die ieder zou moeten verdedigen tegenover ideologische dogmatisch waarden, kom op zeg.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:45:48 #234
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171441634
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Harlon het volgende:

[..]

[..]

ja loop je d'r wel eens tussen ja? want dan zie je dat die mensen zichzelf als alles behalve nederlander zien, maar in 99/100 gevallen als marokkaan, turk of wat dan ook zolang het maar niet nederlands is. uiteraard de schuld van de nederlander toch?

heb nu dat plaatje van fry nodig, not sure if trolling, or just really fucking stupid. Ik gok op 't laatste
Ik zie dat ze vaak zelf niet eens doorhebben wat voor een verschrikkelijke kaaskoppen het zijn. Ze hebben vaak last van identiteitscrises (mede veroorzaakt door dat haatgedrag in hun richting vanuit groeperingen als de PVV en GeenStijl), en dat gevoel van niet welkom zijn uit zich dan in extra identificatie met het land waar hun ouders vandaan komen. Maar dat is een idyllische voorstelling voor hen die niet op waarheid berust, en dat weten ze eigenlijk zelf ook wel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 4 juni 2017 @ 11:46:25 #235
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171441649
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je wil dus het zwijgen opleggen aan mensen. Een van de grootste waarden die we hier hebben moet stoppen omdat er een groep is die er niet mee overweg kan. Briljant dit.
Joh, je weet dat je ook dingen gedaan kunt krijgen zonder keihard repressie hé. Bijvoorbeeld door een appèl te doen aan het gezond verstand. Als in: "Nederland wordt voor iedereen fijner om in te leven als we stoppen met elkaar voor rotte vis uit maken. Laten we dat dan eens doen."

Ik weet dat gezond verstand niet populair is bij de moslimhaters, maar we hoeven niet meteen met verboden te gaan strooien joh.
pi_171441651
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Euribob het volgende:

[..]

En wat zijn dan percentages van andere bevolkingsgroepen?
Stel dat het hetzelfde percentage is. Ben je dan nog steeds van mening dat een multiculturele samenwerking kan werken? Als een kwart van verschillende culturen elkaar op z'n minst heel soms willen uitmoorden ter verdediging van de eigen cultuur?

Ik bedoel, de lijn van je argumentatie gaat direct tegen je eigen opvattingen in.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:47:31 #237
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171441663
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:44 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

En toch is de distributie van massamoorden verdacht veel geskewed naar islamisten.
Omdat Nederlanders al hun zin hebben gekregen met hun normen en waarden.

Als iemand de Nederlanders de kans zou afpakken om volgens hun eigen normen en waarden te leven (bijvoorbeeld een oosterbuur die een inval doet), dan zul je ook een toename van geweld zien.
pi_171441665
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

"Jij wil me monddood maken!"

Drogreden van het jaar.
Niet kunnen lezen :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
We zouden eens kunnen ophouden met dat hondsdolle hysterische anti-moslimdiscours.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:47:58 #239
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171441672
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je met goede, inhoudelijke kritiek komt, ga ik daar graag in mee. Dat heb ik ook vaak genoeg gedaan. Maar dat is de meeste kritiek niet meer.
Al mijn kritiek mbt dit onderwerp is goed doordacht. Dat jij er niet in mee wil gaan is wat dat betreft wellicht tekekend. Misschien dat je het hebt over kritiek van anderen maar als je het specifiek over mij gaat hebben dan bega je een fout om het te negeren.

quote:
Rechts heeft ieder inhoudelijk debat onmogelijk gemaakt door alles op de spits te drijven: moslims zijn collectief verantwoordelijk, iedere uiting van islam is een regelrechte aanval op Nederlandse waarden, fatsoen of empathie zijn niet nodig. En ja, daar maak jij ook deel van uit Special.
Ik maak geen deel uit van rechts jammer genoeg en nee ik drijf niks op de spits. Ik heb jij zeer discussie-schadelijke dingen zien roepen, echter.

quote:
[..]

Doen de meeste moslims ook niet. Maar een boel van hen vinden hun religieuze ideeën dusdanig belangrijk dat ze die rotte vruchten er wel voor over hebben. Net zoals wij de vrijheid van meningsuiting dusdanig waardevol vinden, dat we het accepteren dat mensen daardoor ook onwelgevallige dingen kunnen zeggen.
Met als verschil dat uiteindelijk religie een waanidee is en vrijheid van meningsuiting een waardevol principe is.

Ik vind het prima als er schade voortkomt uit principes. Zolang die principes maar echte real-world waarde hebben. Religie is niet iets wat schade zou moeten veroorzaken. Dit is iets wat men zich 500 jaar geleden in Europa is gaan beseffen en na enkele golven van bewustzijn is gaan uitvoeren. Daarom is Europa een plek geworden waar de hele wereld naar toe wil trekken of waar hordes landen hun systemen naar willen modelleren. De islam... is niet een dergelijke template.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 4 juni 2017 @ 11:48:16 #240
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171441676
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

We hebben het over vrijheden en universele waarden die ieder zou moeten verdedigen tegenover ideologische dogmatisch waarden, kom op zeg.
Je hebt toch door dat moslims dat andersom zien? Je projecteert nu je eigen denkbeelden op moslims.
pi_171441681
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Joh, je weet dat je ook dingen gedaan kunt krijgen zonder keihard repressie hé. Bijvoorbeeld door een appèl te doen aan het gezond verstand. Als in: "Nederland wordt voor iedereen fijner om in te leven als we stoppen met elkaar voor rotte vis uit maken. Laten we dat dan eens doen."

Ik weet dat gezond verstand niet populair is bij de moslimhaters, maar we hoeven niet meteen met verboden te gaan strooien joh.
Ah, daar hebben we het alweer 'moslimhaters' wat een triestheid.
pi_171441691
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij bent zelf zo'n rare gelovige.

Jouw woorden zijn niks waard.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171441692
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Niet kunnen lezen :')

[..]

Wat is dat toch met platrechts vandaag? Zodra het te moeilijk wordt, klinkt het direct 'jij kan niet lezen', 'je spreekt geen Nederlands', enzovoort.
pi_171441694
Het was beter toen links en rechts nog een jaar of 13 geleden dachten dat ze een soort van Kruistocht moesten beginnen om vrede en democratie te brengen onder Tony Blair. Een soort van straatcoaches op het nationale toneel.

Het huidige oogkleppen beleid slaat helemaal nergens op en is voortgekomen uit een soort van vals schuldgevoel. Alsof wij, de Europeaan anno 2017 verantwoordelijk zijn voor de puinzooi in het Midden Oosten en ons dan maar solidair moeten opstellen.

Jonge vrouwen worden op straat de strot door gesneden en wat krijg je te horen:"niet islamofobisch zijn hoor, het zijn ze niet allemaal!" "In het verkeer vallen meer ongelukken, hehehe"

Tuurlijk, drolletjes. In het verkeer zijn in totaal meer mensen omgekomen dan in de WW2 dus waarom herdenken we dat eigenlijk? :')
pi_171441695
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je hebt toch door dat moslims dat andersom zien? Je projecteert nu je eigen denkbeelden op moslims.
Oh en wat vind jij dan?
  zondag 4 juni 2017 @ 11:49:24 #246
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171441704
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is dat toch met platrechts vandaag? Zodra het te moeilijk wordt, klinkt het direct 'jij kan niet lezen', 'je spreekt geen Nederlands', enzovoort.
Hebben ze geleerd van Wilders. Als ze merken dat ze klemgeluld zijn, moet je dingen maar 'in de context' zien ofzo :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171441716
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die blinde jokers die niet kunnen lezen en gelijk op de persoon spelen.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:50:11 #248
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171441728
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:46 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Stel dat het hetzelfde percentage is. Ben je dan nog steeds van mening dat een multiculturele samenwerking kan werken? Als een kwart van verschillende culturen elkaar op z'n minst heel soms willen uitmoorden ter verdediging van de eigen cultuur?

Ik bedoel, de lijn van je argumentatie gaat direct tegen je eigen opvattingen in.
Ik ben helemaal niet voor multiculturele samenwerking. Ik vind dat immigranten in de eerste jaren aan moeten tonen affectie te hebben met de Nederlandse taal en cultuur en de waarden die daarbij horen. Je kunt aan de poort best eisen stellen. Gaat mij erom dat er ook mensen zijn die hier geboren zijn of als kind hierheen zijn gekomen, die mogen vinden wat ze willen, die hebben net zoveel rechten op hun mening als jij en ik.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 4 juni 2017 @ 11:50:36 #249
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_171441740
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die aanslagen zijn er vooral in de landen die bommen gegooid hebben op het midden oosten..

Nederland moet zich internationaal gewoon niet bemoeien met die teringzooi van bommen gooien op dat soort landen...,
Op wie gooit het westen dan die bommen? Wil je ontkennen dat die bommen gericht zijn op terreurorganisaties zoals ISIS? Je kunt er natuurlijk voor kiezen om ISIS z'n gang te laten gaan en alle Yezidis tot de laatste ziel om zeep te helpen, dat is nog een redelijke keuze, maar om nou het neersteken van random burgers in London daarmee als "wraakacties" gelijk te stellen???
pi_171441753
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die blinde jokers die niet kunnen lezen en gelijk op de persoon spelen.
En dit ook weer... Manmanmanmanman... Klagen over op de persoon spelen door op de persoon te spelen. Maar doe je ding, jouw tenen zijn veel langer dan de mijne.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')