http://www.telegraaf.nl/b(...)aanslagpleger__.htmlquote:Op een foto die door een Italiaanse fotograaf op Instagram werd geplaatst is een van de daders van de aanslag te zien. Een man in legerkleding ligt op de grond en draagt een bomgordel, maar die bleek later nep.
Je kon het toch niet laten hè...quote:
Dat is jouw ''bron''?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoeveel terroristen hebben we in Nederland?
Ik stel niemand direct verantwoordelijk. Ik stel een gemeenschap proportioneel verantwoordelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen argument om alle moslims verantwoordelijk te stellen voor aanslagen.
Niemand MOET ideeen aanpassen maar laten we wel wezen.. als we collectief niet van de vruchten van onze cultuur houden dan kunnen we ook niet collectief doen alsof onze neus bloed.quote:[..]
Dat ben ik met je oneens. We hebben het recht om bepaalde ideeën te hebben over rechtvaardigheid, normen en waarden. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, betekent niet dat wij onze ideeën moeten aanpassen. Net zo min als rechtse mensen hun ideeën moeten aanpassen omdat AFA daar niet mee om kan gaan.
Gewoon als EU zorgen dat je buurlanden stabiel zijn, en Amerika er niet in rond laten klooien. Dan heb je nimmer last van vluchtelingenstromen. Mogelijke volksverhuizingen door klimaatverandering niet meegerekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef NgInE het volgende:
[..]
En daardoor onze internationale interesses negeren? Slechte deal voor ons. Juist als je vluchtelingen stromen wilt voorkomen zul je af en toe militair moeten ingrijpen.
Ik denk dat de wil er wel is, want geen land zit te wachten op aanslagen. Daarnaast willen de meeste landen in het midden-oosten graag handel kunnen drijven met het westen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Genoeg geld. Internationaal zou er zelfs nog een bijdrage bij kunnen komen. De expertise, daar wordt ook aan gewerkt, maar ook dat loopt niet helemaal soepel. Waar ligt het dan aan? Ik denk de wil.
Jij speelt woordspelletjes om je eerdere domme uitspraak niet toe te hoeven geven. Als het CDA terug wil naar de joods christelijke waarden hebben ze het niet over potenrammen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Rond de verchristelijking van Europa?Nee joh, dit zijn gewoon de waarden die de christenen 50 jaar geleden nog openlijk verdedigden. Homoseksualiteit was verboden, blasfemie moest bestraft worden en de kerk was de enige bron van moraliteit.
[..]
Misschien hebben ze dat ook wel gedaan. Het is niet zo eenvoudig dat je alleen kunt radicaliseren omdat je omgeving er niets van zegt.
Maar ga je dan ook erkennen dat FOK! inherent slecht is en terrorisme promoot en dat heel FOK! omgegooid moet worden naar de wensen van buitenstaanders om zulke uitwassen te voorkomen? Of zeg je dan dat FOK! best wel prima is, maar dat iemand als Jigzoz gewoon het idee achter FOK! volkomen verkeerd heeft opgevat?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij morgen ontploft voor de goede zaak van FOK! heb ik er geen enkele moeite mee om te zeggen dat je een enorme klootzak bent, mij niet vertegenwoordigd en ik de politie wil helpen met onderzoek naar je medestanders.
http://www.express.co.uk/(...)lice-terror-tip-offs
Teneinde fok te zuiveren van moordende mongolen zoals jij.
Mensen zijn in mijn boek onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik hoor het wel als blijkt dat er onomstotelijk bewijs is dat alle moslims samenwerken om de Nederlandse samenleving te islamificeren, dan kom ik mijn nederige excuses aanbieden. Tot die tijd ga ik gewoon zonder vrees naar m'n Marokkaanse bakker en Turkse supermarkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat is jouw ''bron''?
Moet idd wel even terugnemen over wat ik zei over de door jou niet gemaakte uitspraak over feestvierende PVVers.
Islam volledig verbieden kan domweg niet; op dat gebied moet je realistisch zijn. Verder is het duidelijk dat het "gedachtengoed" van degenen die aanslagen plegen gebaseerd is op salafistische/wahhabistische interpretatie van de islam.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon van mening dat de islam en al zijn facetten niets dan ellende oplevert en dat het derhalve het beste zou zijn als het uit Europa verwijderd zou worden. En dit soort aanslagen bevestigen dat beeld alleen maar. Helaas is er geen enkele politieke partij die iets aan wil of kan doen(nee ook de pvv niet want die roepen alleen maar iets doen ho maar).
Klik voor de grap eens op die link in mijn bericht. Als tweederde van fok medeplichtig zou zijn aan aanslagen zou ik dit forum verlaten en een stukje voor geenstijl schrijven ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En stel dat er een miljard fokkers (my eyes) zijn en elke week is er ergens op de wereld wel een fokker die een aanslag pleegt? Ga je dan ook elke week de media opzoeken en je afstand nemen?
het verschil is dat jij doet alsof er geen (grote) aanwezigheid bestaat van fundementalisten in dit land.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kom elke dag buiten, ik woon in een buurt waar veel islamieten wonen, ik herken me oprecht niet in het beeld van moslims dat jij hier probeert te schetsen.
En daarmee wil je zeggen dat twee derde van alle moslims medeplichtig is aan aanslagen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klik voor de grap eens op die link in mijn bericht. Als tweederde van fok medeplichtig zou zijn aan aanslagen zou ik dit forum verlaten en een stukje voor geenstijl schrijven ja.
Denk je zelf niet dat de Nederlandse samenleving veel meer invloed heeft op de individuele moslim dan andersom? Ze kunnen het in het Midden-Oosten al niet eens worden met elkaar, waarom zouden ze dat in Nederland wel kunnen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het verschil is dat jij doet alsof er geen (grote) aanwezigheid bestaat van fundementalisten in dit land.
Terwijl ik alleen aangeef dat ze een meer of mindere maten in onze samenleving geweven zijn. Ik spreek in dit geval niet over goede moslims, omdat dit in dit topic geen meerwaarde heeft. De focus moet liggen op hen die niks gemeen hebben met onze samenleving
Dat jij elk weekend een marokkaanse thee drinkt vind ik prima, maar volgens mij doe je dit enkel ter bevestiging dat er alleen maar goede moslims bestaan in de samenleving.
Vind ik prima, jezelf voor de gek houden. Maar de realiteit is anders.
En dit inderdaad. Mijn god.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En daarmee wil je zeggen dat twee derde van alle moslims medeplichtig is aan aanslagen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_toward_terrorismquote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En stel dat er een miljard fokkers (my eyes) zijn en elke week is er ergens op de wereld wel een fokker die een aanslag pleegt? Ga je dan ook elke week de media opzoeken en je afstand nemen?
Op je pik getrapt omdat ik een moordenaar een mongool noem. Of moeite met denkspelletjes natuurlijk. Fictie en realiteit zijn ook moeilijk schatje.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je kon het toch niet laten hè...
Bij dezen wil ik mij graag preventief distantiëren van personen zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, user Glazenmaker.
nee.. dat hebben we niet.. anders zouden ze hier niet zittenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk je zelf niet dat de Nederlandse samenleving veel meer invloed heeft op de individuele moslim dan andersom? Ze kunnen het in het Midden-Oosten al niet eens worden met elkaar, waarom zouden ze dat in Nederland wel kunnen?
wat je voorstelt kan niet, want vrijheid van vereniging/religie. Zodra we daar tegen op zouden treden hebben we direct de europese commissie op ons dakquote:Op zondag 4 juni 2017 11:09 schreef drexciya het volgende:
[..]
Islam volledig verbieden kan domweg niet; op dat gebied moet je realistisch zijn. Verder is het duidelijk dat het "gedachtengoed" van degenen die aanslagen plegen gebaseerd is op salafistische/wahhabistische interpretatie van de islam.
Wat we dus wel kunnen doen, is actief tegen deze stromingen ageren. Dus géén moskee die salafistische sponsors heeft toelaten. Verder blijft het triest dat we de verspreiding van deze stroming door Saoedi-Arabië en Qatar maar ongehinderd door laten gaan.
Nu zullen sommige wegkijkers blijven roepen dat het aan het Westen ligt, maar de echte problemen zijn begonnen toen salafisme op grote schaal werd verspreid in de islamitische wereld. Waar je ook kijkt, denk aan Indonesië bijvoorbeeld, zie je een verschuiving naar strengere interpretatie en beleving van de islam.
O nee, absoluut niet. Ik kon er wel om lachen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op je pik getrapt omdat ik een moordenaar een mongool noem. Of moeite met denkspelletjes natuurlijk. Fictie en realiteit zijn ook moeilijk schatje.
Dat zou zeker een hele goede eerste stap in de goede richting zijn, maar ik vrees dat het nog niet genoeg zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:09 schreef drexciya het volgende:
[..]
Islam volledig verbieden kan domweg niet; op dat gebied moet je realistisch zijn. Verder is het duidelijk dat het "gedachtengoed" van degenen die aanslagen plegen gebaseerd is op salafistische/wahhabistische interpretatie van de islam.
Wat we dus wel kunnen doen, is actief tegen deze stromingen ageren. Dus géén moskee die salafistische sponsors heeft toelaten. Verder blijft het triest dat we de verspreiding van deze stroming door Saoedi-Arabië en Qatar maar ongehinderd door laten gaan.
Nu zullen sommige wegkijkers blijven roepen dat het aan het Westen ligt, maar de echte problemen zijn begonnen toen salafisme op grote schaal werd verspreid in de islamitische wereld. Waar je ook kijkt, denk aan Indonesië bijvoorbeeld, zie je een verschuiving naar strengere interpretatie en beleving van de islam.
Als er alleen maar goede nederlanders bestaan...quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het verschil is dat jij doet alsof er geen (grote) aanwezigheid bestaat van fundementalisten in dit land.
Terwijl ik alleen aangeef dat ze een meer of mindere maten in onze samenleving geweven zijn. Ik spreek in dit geval niet over goede moslims, omdat dit in dit topic geen meerwaarde heeft. De focus moet liggen op hen die niks gemeen hebben met onze samenleving
Dat jij elk weekend een marokkaanse thee drinkt vind ik prima, maar volgens mij doe je dit enkel ter bevestiging dat er alleen maar goede moslims bestaan in de samenleving.
Vind ik prima, jezelf voor de gek houden. Maar de realiteit is anders.
Als je met goede, inhoudelijke kritiek komt, ga ik daar graag in mee. Dat heb ik ook vaak genoeg gedaan. Maar dat is de meeste kritiek niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik stel niemand direct verantwoordelijk. Ik stel een gemeenschap proportioneel verantwoordelijk.
Veel moslims dragen, met hun ultraconservatieve ultrareligieuze waarden wel degelijk bij aan een klimaat van echte haat. En dat dient te veranderen. Er moet een interne dialoog komen over hoe de moslimwereld eindelijk de 21ste eeuw in gaat. En dat kan even dure. Dat is prima. Maar op dit moment wordt dit stukgeslagen. Binnen de islamitische wereld zelf en binnen Europa door zogenaamd welwillende progressievelingen die meer kwaad dan goed aan het verrichten zijn. Wel met de beste intenties dat geloof ik graag maar nog steeds. En ja daar maak jij deel van uit Ser.
Doen de meeste moslims ook niet. Maar een boel van hen vinden hun religieuze ideeën dusdanig belangrijk dat ze die rotte vruchten er wel voor over hebben. Net zoals wij de vrijheid van meningsuiting dusdanig waardevol vinden, dat we het accepteren dat mensen daardoor ook onwelgevallige dingen kunnen zeggen.quote:[..]
Niemand MOET ideeen aanpassen maar laten we wel wezen.. als we collectief niet van de vruchten van onze cultuur houden dan kunnen we ook niet collectief doen alsof onze neus bloed.
Simpel.
In je linkje staat dit zinnetje:quote:Op zondag 4 juni 2017 11:12 schreef Harlon het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_toward_terrorism
daar heb je wat statistiekjes erover. 't feit dat het niet slechts 1% of minder is die terrorisme goedkeurt en het eigenlijk altijd goedkeurt zegt naar mijn mening al meer dan genoeg. je bent hier gewoon echt heel erg hard de mongol aan 't uithangen vriend. Er zit een groot probleem in die religie waardoor geweld tegen niet moslims door een significant deel wordt geaccepteerd.
Daaruit kun je concluderen dat het niet de islam is die de oorzaak is van de visie of geweld tegen burgers is toegestaan of niet.quote:John Esposito, using poll data from Gallup, wrote in 2008 that Muslims and Americans were equally likely to reject violence against civilians. He also found that those Muslims who support violence against civilians are no more religious than Muslims who do not.
Nee. Dat is gewoon niet waar. Dat kan ook helemaal niet, want vrijheid van meningsuiting is helig in dit land. Je mag vinden wat je wil.quote:Dat is naar mijn mening al voldoende om de religie in zijn geheel te verbannen. Als wij bijvoorbeeld een extreem rechtse groepering zouden hebben waarvan 10-15% van de leden het prima vind dat er geweld wordt gebruikt tegen andersdenkenden, dan is die binnen no time verboden.
Als jij denkt dat die paar radicale idioten letterlijk de kunst, cultuur en historie van Europa kunnen vernietigen ben je niet goed wijs.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Nintex het volgende:
In Europa staan letterlijk duizenden jaren aan kunst, cultuur en historie op het spel. We moeten ons met hand en tand verdedigen tegen deze death cult.
Het enige dat eigenlijk nog rest is dat burgers zich gaan bewapenen.
Ja, ik zou er alles aan doen om mijn heilige Fok niet in een onterecht kwaad daglicht te stellen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welke joods-christelijke waarden willen ze wel terug dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij speelt woordspelletjes om je eerdere domme uitspraak niet toe te hoeven geven. Als het CDA terug wil naar de joods christelijke waarden hebben ze het niet over potenrammen.
Die omgeving is wat ingewikkelder dan je het voorstelt.quote:18 jarige knulletjes met een laag iq die wat doen zijn een product van hun omgeving.
De EU is een vervlogen politiek project. Een kanttekening in de geschiedenis van Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef Harlon het volgende:
[..]
wat je voorstelt kan niet, want vrijheid van vereniging/religie. Zodra we daar tegen op zouden treden hebben we direct de europese commissie op ons dak
Ik zie al die moslims keurig Nederlands spreken, soms met een sterker dialect dan de blanke tegenhanger. Over een generatie of twee zijn die allemaal zo verschrikkelijk Nederlands dat je e niet meer van Joden zou kunnen onderscheiden.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee.. dat hebben we niet.. anders zouden ze hier niet zitten
Nee, je wordt alleen verstoten. FOK! heeft namelijk een eigen rechtssysteem en democratie is er uitgesloten.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja, ik zou er alles aan doen om mijn heilige Fok niet in een onterecht kwaad daglicht te stellen.
Maar, in dit voorbeeld; worden Fokkers dan ook aan de hand van een heilig voorschrift geïndoctrineerd met afkeer en intolerantie tegen over niet-fokkers? En stel dat ik Fok wil verlaten, kritiek op Fok heb of onze heilige profeet Danny bespot, ben ik dan nog wel mn leven zeker of heb ik te vrezen voor andere Fokkers- die zichzelf als de ware fokkers zien?
Omdat ze zich maar aanpassen of opflikkeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ze kunnen het in het Midden-Oosten al niet eens worden met elkaar, waarom zouden ze dat in Nederland wel kunnen?
Ja er zijn al problemen genoeg, maar daarom hoeven de extra problemen die door moslims worden veroorzaakt niet te tolereren of te negeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als er alleen maar goede nederlanders bestaan...
De grootse misdaden in Nederland zijn nog altijd gepleegd door autochtone Nederlanders de laatste 20 jaar........
aanslag koningindag
aanslag pim fortuyn
aanslag winkelcentrum alphen aan den rijn
vaatstra zaak
holleeder kwestie
enzovoorts enzovoorts
Jij doet net alsof autochtone allemaal geweldig zin.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta er nog steeds achter dat dit false flag is.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De grootse misdaden in Nederland zijn nog altijd gepleegd door autochtone Nederlanders de laatste 20 jaar........
aanslag koningindag
aanslag pim fortuyn
vaatstra zaak
holleeder kwestie
enzovoorts enzovoorts
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht men ook in Syrie toen Asad zijn land gebruikte als doorvoer haven naar Irak en zelfs in Irak toen ISIS daar aan kracht won.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij denkt dat die paar radicale idioten letterlijk de kunst, cultuur en historie van Europa kunnen vernietigen ben je niet goed wijs.
Klassiekertje: Nederlanders/ westerlingen zijn ook geen lievertjesquote:Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
aanslag koningindag
aanslag pim fortuyn
vaatstra zaak
holleeder kwestie
enzovoorts enzovoorts
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je ''slechts'' verstoten word, maar verder de vrijheid hebt om voor jouw eigen vrijheid te kiezen en niet voor jouw leven hoeft te vrezen, dan loopt de vergelijking met de islam al mank...quote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, je wordt alleen verstoten. FOK! heeft namelijk een eigen rechtssysteem en democratie is er uitgesloten.
Is dat je criterium, ja? Dan is FOK! ook als community proportioneel verantwoordelijk bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik stel niemand direct verantwoordelijk. Ik stel een gemeenschap proportioneel verantwoordelijk.
Veel moslims dragen, met hun ultraconservatieve ultrareligieuze waarden wel degelijk bij aan een klimaat van echte haat.
En als ze hier geboren zijn? De vader van een goede vriend van me is naar Nederland gekomen en in de Rotterdamse haven gaan werken. Niet zeuren en hard werken, alles om z'n kinderen een betere toekomst te geven. Precies de reden waarom mijn opa (100 generaties Nederlander) ook elke ochtend vroeg naar de haven vertrok. Er zit geen kwade wil bij die mensen, en ze zijn net zo goed onderdeel van deze samenleving als jij en ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat ze zich maar aanpassen of opflikkeren.
Ligt eraan. Als iemand aan mij het stukje in de user agreement laat zien dat je niet-fokkers moet bestrijden en bepaalde andersdenkenden tegennatuurlijk en eigenlijk geen mensen zou ik FOK! verlaten en een anti-FOK!er worden. Zoiets dus: https://www.thereligionofpeace.com/pages/articles/quran-hate.aspxquote:Op zondag 4 juni 2017 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar ga je dan ook erkennen dat FOK! inherent slecht is en terrorisme promoot en dat heel FOK! omgegooid moet worden naar de wensen van buitenstaanders om zulke uitwassen te voorkomen? Of zeg je dan dat FOK! best wel prima is, maar dat iemand als Jigzoz gewoon het idee achter FOK! volkomen verkeerd heeft opgevat?
ja daarom gaat het nu met de 3e generatie hier ook al zo goed. Man kap anders gewoon ff met trollen ofzoquote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie al die moslims keurig Nederlands spreken, soms met een sterker dialect dan de blanke tegenhanger. Over een generatie of twee zijn die allemaal zo verschrikkelijk Nederlands dat je e niet meer van Joden zou kunnen onderscheiden.
Ik denk dat jij je dagelijkse dosis paranoia pills maar eens drastisch moet gaan verlagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat dacht men ook in Syrie toen Asad zijn land gebruikte als doorvoer haven naar Irak en zelfs in Irak toen ISIS daar aan kracht won.
Als je leest hoeveel historische gebouwen, tempels, standbeelden etc. van onschatbare waarde door ISIS zijn vernietigd in Irak en Syrie dan draait je maag om. Kijk ook naar de Yezidi's, praktisch in een aanval verjaagd, vernietigd en tot sex slaven gemaakt.
Kwestie van tijd voordat ze zich gaan richten op de Notre Dame, het Louvre etc.
Damn, hoe krijg je het uit je toestenbord. Smeerlap die je bent.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is iedere keer een groot feest voor de PVV en zijn aanhang op internet bij elke aanslag.....
DIe gasten vieren gewoon feest.......
als ik weet dat een vriend van mij het verkeerde pad op aan het gaan is en ik doe niks ben ik medeplichtig ja. Ik zie moslims en bruine mensen als net zo verantwoordelijk als mijzelf.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En daarmee wil je zeggen dat twee derde van alle moslims medeplichtig is aan aanslagen?
Ja, het gaat er dikke prima mee. Ongeveer net zo goed als de gemiddelde PVV-stemmer. En die zijn ook wezenlijk onderdeel van onze samenleving.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef Harlon het volgende:
[..]
ja daarom gaat het nu met de 3e generatie hier ook al zo goed. Man kap anders gewoon ff met trollen ofzo
Je heb op internet genoeg haatzaai forums met extreem rechtse symbolen overalquote:Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als iemand aan mij het stukje in de user agreement laat zien dat je niet-fokkers moet bestrijden en bepaalde andersdenkenden tegennatuurlijk en eigenlijk geen mensen zou ik FOK! verlaten en een anti-FOK!er worden. Zoiets dus: https://www.thereligionofpeace.com/pages/articles/quran-hate.aspx
Als dat niet het geval is zou FOK! in principe best wel prima zijn, maar zelfs dan zou ik toch wel graag willen weten hoe Jigoz aan zijn ideeën was gekomen om daar een einde aan te maken. En als ik iemand hier zie post
en dat ze ontploffen voor FOK! wel goed vinden zou ik de politie bellen.
twitter:RoelSchrein twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:20:15Schoof (NCTV): meteen gekeken of in NL nog iets extra's moet gebeuren maar maximale wordt al gedaan #aanslagLonden https://t.co/zI6JkbM64L reageer retweet
Polarisatie en segregatie. Er wordt vaak gezegd dat deze aanslagen tot doel hebben ons uit elkaar te drijven. Maar die splitsing is er al lang, Moslims noemen zich 'wij moslims', daar is geen aanslag voor nodig.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:20 schreef Euribob het volgende:
En als ze hier geboren zijn? De vader van een goede vriend van me is naar Nederland gekomen en in de Rotterdamse haven gaan werken. Niet zeuren en hard werken, alles om z'n kinderen een betere toekomst te geven. Precies de reden waarom mijn opa (100 generaties Nederlander) ook elke ochtend vroeg naar de haven vertrok. Er zit geen kwade wil bij die mensen, en ze zijn net zo goed onderdeel van deze samenleving als jij en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |