Ik roei, mijn vrienden en ben PvdD stemmer. Als morgen leden uit naam van mijn roeivereniging gaat moorden heb ik geen enkele moeite met zeggen dat dit niet is waarvoor ik ben gaan roeien en dat WE eens grondig naar onszelf moeten kijken.quote:
Wacht, jij stelt dus omdat iemand niet de ballen heeft om iemand aan te spreken op iets wel de ballen heeft om een zelfmoordaanslag te plegen? Is het niet een beetje vroeg om te drinken?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja misschien durven ze dat niet, en durven ze alleen maar onschuldige mensen op een brug plat te rijden of kinderen bij een concert op te blazen.
Het blijven wel (isla)mietjes natuurlijk.
Nee dit soort terroristen willen juist dat je ze aanvalt....quote:Op zondag 4 juni 2017 10:44 schreef NgInE het volgende:
[..]
Maar dan doen we wat de terroristen willen. We gaan toch niet onderhandelen met dat soort tuig?
Genoeg geld. Internationaal zou er zelfs nog een bijdrage bij kunnen komen. De expertise, daar wordt ook aan gewerkt, maar ook dat loopt niet helemaal soepel. Waar ligt het dan aan? Ik denk de wil.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:48 schreef NgInE het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar die hebben vaak niet het budget of de expertise om het echt goed aan te pakken.
En dat is alles? Jij moet sorry zeggen als een roeier of een PvdD-stemmer wat kuts doet? Niet stiekem nog andere groepen waar je bijhoort? FOK!-bezoekers bijvoorbeeld?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik roei, mijn vrienden en ben PvdD stemmer. Als morgen leden uit naam van mijn roeivereniging gaat moorden heb ik geen enkele moeite met zeggen dat dit niet is waarvoor ik ben gaan roeien en dat WE eens grondig naar onszelf moeten kijken.
Dat extremisten het waanidee hebben dat ze gerechtvaardigd zijn, betekent niet dat we alle moslims verantwoordelijk moeten houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is het zeker wel. De PEW polls tonen aan dat ultra-conservatieve waarden en sympathie voor terreur vrij hoog ligt in de islamitische wereld alswel in moslimgemeenschappen in Europa. Zolang die basis er ligt zullen extremisten zich beschermd en gerechtvaardigd voelen. De enige manier dat die mentaliteit zal verdwijnen is als men intern eindelijk die discussie aan zal gaan om liberale waarden te accepteren. Tot die tijd regeert haat. Niet per se actieve haat maar... oogluikende haat.
Onduidelijke filmpjes waarin een buitenlander onverstaanbaar brabbelt voegt niets toe aan dit topic. Als je moslims wil gaan lopen haten ga je maar ergens anders heen.quote:
Prima zaak.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
een of andere mongool zich gerechtvaardigd voelt om een pedo te vermoorden.
Het voegt juist heel veel toe.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onduidelijke filmpjes waarin een buitenlander onverstaanbaar brabbelt voegt niets toe aan dit topic. Als je moslims wil gaan lopen haten ga je maar ergens anders heen.
Oftewel; zwaar overdreven al deze commotie, in mijn eigen achtertuintje is het fijn rustig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al bijna 16 jaar sinds de Twin Towers en ik heb er nog geen meegemaakt.
Hoeveel % moslims wereldwijd keuren geweld in naam van allah niet af?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meh, IS ligt op z'n gat. De echte dreiging is wat dat betreft wel achter de rug. Niet dat het dan niet kan gebeuren natuurlijk, maar lijkt me niet iets waar je je elke dag zorgen om zou moeten maken.
Joh, als je geen tegenargumenten meer hebt, zeg dan gewoon niets.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij moeite met taalontwikkeling.
Waarom zou je dat doen? Excuses aanbieden impliceert schuld. En de meeste moslims zijn nou eenmaal niet schuldig aan terrorisme.quote:[..]
Waarom heb je hier zo'n moeite mee? Deze kutzooi gebeurd keer op keer. Is het nou echt zo onmogelijk om wanneer iemand uit jouw groep de fout in gaat sorry te zeggen?
Bron hiervoor?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Euribob het volgende:
99,99% van alle moslims zijn gewoon mensen die gewoon hun leven leiden en verder geen plannen hebben wat betreft het omver gooien van de Westerse samenleving.
Had meer van je verwacht. Ik meen dat er hier op fok geen centrale ideologie is. Nou ga je vast zeggen dat moslims die ook niet hebben, maar ik ken een zeer gewelddadige profeet en boekje dat ze allemaal met elkaar gemeen hebben. Het feit dat wij op fok zitten betekend niet dat wij zoiets gemeen hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is alles? Jij moet sorry zeggen als een roeier of een PvdD-stemmer wat kuts doet? Niet stiekem nog andere groepen waar je bijhoort? FOK!-bezoekers bijvoorbeeld?
Ik zag bijvoorbeeld net mensen op FOK! nazisme promoten. Ik heb nog geen excuses van je gezien.
ik weet niet welke rol als beschermengel jij hebt aangenomen, misschien moeten we juist eens wel dit soort filmpjes posten.. want hoe je het wendt of keert.. dit soort mensen lopen nu rond.. of denk je werkelijk waar dat het maar om een groepje van 10 mensen gaat?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onduidelijke filmpjes waarin een buitenlander onverstaanbaar brabbelt voegt niets toe aan dit topic. Als je moslims wil gaan lopen haten ga je maar ergens anders heen.
Is het posten van een linkje 'haten'? Hij maakte alleen informatie beschikbaar op het Internet.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon van mening dat de islam en al zijn facetten niets dan ellende oplevert en dat het derhalve het beste zou zijn als het uit Europa verwijderd zou worden. En dit soort aanslagen bevestigen dat beeld alleen maar. Helaas is er geen enkele politieke partij die iets aan wil of kan doen(nee ook de pvv niet want die roepen alleen maar iets doen ho maar).quote:Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gekken in de maatschappij, en omdat die aanslagen plegen zou je kunnen zeggen dat je liever niet de aandacht op je wilt hebben vanwege je uitspraken. Het is echter onzin om alle moslims dan maar af te serveren als zijnde gewelddadig en gevaarlijk. 99,99% van alle moslims zijn gewoon mensen die gewoon hun leven leiden en verder geen plannen hebben wat betreft het omver gooien van de Westerse samenleving.
Nee, ik zei dat het geen invloed had op het aantal PVV-stemmers. Ik heb geen enkele uitspraak gedaan over de humanitaire ernst van deze aanslag. Le-zen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Oftewel; zwaar overdreven al deze commotie, in mijn eigen achtertuintje is het fijn rustig.
Stuitend naïef, als je het mij vraagt.
IS is/was op het moment wel de ergste bron van het terrorisme geloof ik, dat die nu neergaan betekent dat de dreiging daalt. Vrij simpel.quote:[..]
Hoeveel % moslims wereldwijd keuren geweld in naam van allah niet af?
Hoeveel andere islamitische terroristische organisaties zijn er naast IS?
En hoeveel % sympathiseren met islamitische terroristische organisaties zoals IS?
Allemaal vragen en feiten waar jij compleet aan voorbij gaat.
''IS op zn gat, dus zal nu wel zo'n beetje afgelopen zijn met die terreur dreiging op het (één na) hoogste niveau.''
Dat heb ik niet gezegd. Dat was iemand anders. Ik zei alleen dat Geert Wilders geen neuk geeft om Nederland.quote:Verder; jouw uitspraak over feestvierende PVVers na een aanslag is echt te idioot voor woorden.
Ik ken een forum dat FOK!-bezoekers allemaal gemeen hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht. Ik meen dat er hier op fok geen centrale ideologie is. Nou ga je vast zeggen dat moslims die ook niet hebben, maar ik ken een zeer gewelddadige profeet en boekje dat ze allemaal met elkaar gemeen hebben. Het feit dat wij op fok zitten betekend niet dat wij zoiets gemeen hebben.
Maar de volgende keer dat Ajax supporters ergens de fik in zetten moeten we niet meer de club straffen toch?
Moslims zijn inderdaad proportioneel verantwoordelijk voor het feit dat deze renaissance uitgesteld blijft. Mede doordat men ook vanuit moslimgemeenschappen vrolijk meehelpt aan de perceptie dat critiek op de islam "islamophobia" is en gelijk staat aan racisme, nazi-isme etc..quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat extremisten het waanidee hebben dat ze gerechtvaardigd zijn, betekent niet dat we alle moslims verantwoordelijk moeten houden.
Dat betekent het zeker wel. We scheppen hier met zijn allen een air dat bepaalde dingen stiekem gerechtvaardigd zijn, dan is het niet raar dat bepaalde mensen zin krijgen om te acteren.quote:Er is in Nederland ook brede steun voor harde straffen tegen pedo's. Dat betekent niet dat we allemaal verantwoordelijk zijn als een of andere mongool zich gerechtvaardigd voelt om een pedo te vermoorden.
Dat is toch echt heel wat anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Totdat jijzelf doodgemaakt wordt omdat iemand denkt dat je aan z'n kind hebt gezeten.
Één man die in een onduidelijke taal brabbelt. Je weet niet eens zeker of hij het over de aanslag heeft. Ga ergens anders maar ongefundeerd boos zitten doen, hier wordt het nieuws besproken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik weet niet welke rol als beschermengel jij hebt aangenomen, misschien moeten we juist eens wel dit soort filmpjes posten.. want hoe je het wendt of keert.. dit soort mensen lopen nu rond.. of denk je werkelijk waar dat het maar om een groepje van 10 mensen gaat?
Dit is gewoon een laffe actie van je waar de linkse media ook aan meedoet.. mensen niet confronteren met de harde werkelijkheid
maar goed.. ik verwacht ook niks anders van moderators
Joh de maatschappij staat niet stil en christendom ook niet. Tenzij jij serieus wil beweren dat mensen die terug willen naar die joods-christelijke waarden terug willen naar de samenleving van rond de verchristelijking van Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Joh, als je geen tegenargumenten meer hebt, zeg dan gewoon niets.
[..]
Waarom zou je dat doen? Excuses aanbieden impliceert schuld. En de meeste moslims zijn nou eenmaal niet schuldig aan terrorisme.
gvd ben je echt zo naief?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoeveel terroristen hebben we in Nederland?
Er werd mij niets duidelijk uit dat filmpje in ieder geval, behalve de intentie van de user in kwestie.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is het posten van een linkje 'haten'? Hij maakte alleen informatie beschikbaar op het Internet.
Dat is nog steeds geen argument om alle moslims verantwoordelijk te stellen voor aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moslims zijn inderdaad proportioneel verantwoordelijk voor het feit dat deze renaissance uitgesteld blijft. Mede doordat men ook vanuit moslimgemeenschappen vrolijk meehelpt aan de perceptie dat critiek op de islam "islamophobia" is en gelijk staat aan racisme, nazi-isme etc..
Dat ben ik met je oneens. We hebben het recht om bepaalde ideeën te hebben over rechtvaardigheid, normen en waarden. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, betekent niet dat wij onze ideeën moeten aanpassen. Net zo min als rechtse mensen hun ideeën moeten aanpassen omdat AFA daar niet mee om kan gaan.quote:[..]
Dat betekent het zeker wel. We scheppen hier met zijn allen een air dat bepaalde dingen stiekem gerechtvaardigd zijn, dan is het niet raar dat bepaalde mensen zin krijgen om te acteren.
Ik kom elke dag buiten, ik woon in een buurt waar veel islamieten wonen, ik herken me oprecht niet in het beeld van moslims dat jij hier probeert te schetsen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gvd ben je echt zo naief?
heb je de willekeurige reacties gezien toen Pim Fortuyn werd vermoord?
het zijn allemaal in meer of mindere maten sympathisanten van alles wat anti westen is en anti islamitisch "infidels"
blijkbaar geloof jij in sprookjes
Blabla.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gvd ben je echt zo naief?
heb je de willekeurige reacties gezien toen Pim Fortuyn werd vermoord?
het zijn allemaal in meer of mindere maten sympathisanten van alles wat anti westen is en anti islamitisch "infidels"
blijkbaar geloof jij in sprookjes
Als jij morgen ontploft voor de goede zaak van FOK! heb ik er geen enkele moeite mee om te zeggen dat je een enorme klootzak bent, mij niet vertegenwoordigd en ik de politie wil helpen met onderzoek naar je medestanders.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ken een forum dat FOK!-bezoekers allemaal gemeen hebben.
Je kunt moeilijk de ene groep blind generaliseren en de andere ontkennen.
Dat je dat doet in die hypothetische situatiequote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij morgen ontploft voor de goede zaak van FOK! heb ik er geen enkele moeite mee om te zeggen dat je een enorme klootzak bent, mij niet vertegenwoordigd en ik de politie wil helpen met onderzoek naar je medestanders.
http://www.express.co.uk/(...)lice-terror-tip-offs
Rond de verchristelijking van Europa?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Joh de maatschappij staat niet stil en christendom ook niet. Tenzij jij serieus wil beweren dat mensen die terug willen naar die joods-christelijke waarden terug willen naar de samenleving van rond de verchristelijking van Europa.
Misschien hebben ze dat ook wel gedaan. Het is niet zo eenvoudig dat je alleen kunt radicaliseren omdat je omgeving er niets van zegt.quote:Heb je dat niet dan? Deze jongens groeien op in een gemeenschap die ook in Nederland honderden moordenaars voor het geloof heeft geproduceerd. Die gasten handelen niet alleen wat betekend dat de familie, vrienden en kennissen een situatie hebben gecreëerd waarin moorden acceptabel gedrag is. Al die mensen staan ook weer in verband met honderden anderen die op enig moment ook wat hadden kunnen zeggen van de achterlijke manier van denken.
En stel dat er een miljard fokkers (my eyes) zijn en elke week is er ergens op de wereld wel een fokker die een aanslag pleegt? Ga je dan ook elke week de media opzoeken en je afstand nemen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij morgen ontploft voor de goede zaak van FOK! heb ik er geen enkele moeite mee om te zeggen dat je een enorme klootzak bent, mij niet vertegenwoordigd en ik de politie wil helpen met onderzoek naar je medestanders.
Het is de schuld van de blanke.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh, ik ben best hard wat integratie betreft. Maar ook rechtvaardig. Met het splijten van de samenleving creëer je juist een voedingsbodem voor terrorisme.
En daardoor onze internationale interesses negeren? Slechte deal voor ons. Juist als je vluchtelingen stromen wilt voorkomen zul je af en toe militair moeten ingrijpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee dit soort terroristen willen juist dat je ze aanvalt....
Dan hebben ze nog meer reden tot geweld.....het zijn geweldsgekkies
http://www.telegraaf.nl/b(...)aanslagpleger__.htmlquote:Op een foto die door een Italiaanse fotograaf op Instagram werd geplaatst is een van de daders van de aanslag te zien. Een man in legerkleding ligt op de grond en draagt een bomgordel, maar die bleek later nep.
Je kon het toch niet laten hè...quote:
Dat is jouw ''bron''?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoeveel terroristen hebben we in Nederland?
Ik stel niemand direct verantwoordelijk. Ik stel een gemeenschap proportioneel verantwoordelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen argument om alle moslims verantwoordelijk te stellen voor aanslagen.
Niemand MOET ideeen aanpassen maar laten we wel wezen.. als we collectief niet van de vruchten van onze cultuur houden dan kunnen we ook niet collectief doen alsof onze neus bloed.quote:[..]
Dat ben ik met je oneens. We hebben het recht om bepaalde ideeën te hebben over rechtvaardigheid, normen en waarden. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, betekent niet dat wij onze ideeën moeten aanpassen. Net zo min als rechtse mensen hun ideeën moeten aanpassen omdat AFA daar niet mee om kan gaan.
Gewoon als EU zorgen dat je buurlanden stabiel zijn, en Amerika er niet in rond laten klooien. Dan heb je nimmer last van vluchtelingenstromen. Mogelijke volksverhuizingen door klimaatverandering niet meegerekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef NgInE het volgende:
[..]
En daardoor onze internationale interesses negeren? Slechte deal voor ons. Juist als je vluchtelingen stromen wilt voorkomen zul je af en toe militair moeten ingrijpen.
Ik denk dat de wil er wel is, want geen land zit te wachten op aanslagen. Daarnaast willen de meeste landen in het midden-oosten graag handel kunnen drijven met het westen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Genoeg geld. Internationaal zou er zelfs nog een bijdrage bij kunnen komen. De expertise, daar wordt ook aan gewerkt, maar ook dat loopt niet helemaal soepel. Waar ligt het dan aan? Ik denk de wil.
Jij speelt woordspelletjes om je eerdere domme uitspraak niet toe te hoeven geven. Als het CDA terug wil naar de joods christelijke waarden hebben ze het niet over potenrammen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Rond de verchristelijking van Europa?Nee joh, dit zijn gewoon de waarden die de christenen 50 jaar geleden nog openlijk verdedigden. Homoseksualiteit was verboden, blasfemie moest bestraft worden en de kerk was de enige bron van moraliteit.
[..]
Misschien hebben ze dat ook wel gedaan. Het is niet zo eenvoudig dat je alleen kunt radicaliseren omdat je omgeving er niets van zegt.
Maar ga je dan ook erkennen dat FOK! inherent slecht is en terrorisme promoot en dat heel FOK! omgegooid moet worden naar de wensen van buitenstaanders om zulke uitwassen te voorkomen? Of zeg je dan dat FOK! best wel prima is, maar dat iemand als Jigzoz gewoon het idee achter FOK! volkomen verkeerd heeft opgevat?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Teneinde fok te zuiveren van moordende mongolen zoals jij.
Mensen zijn in mijn boek onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik hoor het wel als blijkt dat er onomstotelijk bewijs is dat alle moslims samenwerken om de Nederlandse samenleving te islamificeren, dan kom ik mijn nederige excuses aanbieden. Tot die tijd ga ik gewoon zonder vrees naar m'n Marokkaanse bakker en Turkse supermarkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat is jouw ''bron''?
Moet idd wel even terugnemen over wat ik zei over de door jou niet gemaakte uitspraak over feestvierende PVVers.
Islam volledig verbieden kan domweg niet; op dat gebied moet je realistisch zijn. Verder is het duidelijk dat het "gedachtengoed" van degenen die aanslagen plegen gebaseerd is op salafistische/wahhabistische interpretatie van de islam.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja ik ben gewoon van mening dat de islam en al zijn facetten niets dan ellende oplevert en dat het derhalve het beste zou zijn als het uit Europa verwijderd zou worden. En dit soort aanslagen bevestigen dat beeld alleen maar. Helaas is er geen enkele politieke partij die iets aan wil of kan doen(nee ook de pvv niet want die roepen alleen maar iets doen ho maar).
Klik voor de grap eens op die link in mijn bericht. Als tweederde van fok medeplichtig zou zijn aan aanslagen zou ik dit forum verlaten en een stukje voor geenstijl schrijven ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En stel dat er een miljard fokkers (my eyes) zijn en elke week is er ergens op de wereld wel een fokker die een aanslag pleegt? Ga je dan ook elke week de media opzoeken en je afstand nemen?
het verschil is dat jij doet alsof er geen (grote) aanwezigheid bestaat van fundementalisten in dit land.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kom elke dag buiten, ik woon in een buurt waar veel islamieten wonen, ik herken me oprecht niet in het beeld van moslims dat jij hier probeert te schetsen.
En daarmee wil je zeggen dat twee derde van alle moslims medeplichtig is aan aanslagen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klik voor de grap eens op die link in mijn bericht. Als tweederde van fok medeplichtig zou zijn aan aanslagen zou ik dit forum verlaten en een stukje voor geenstijl schrijven ja.
Denk je zelf niet dat de Nederlandse samenleving veel meer invloed heeft op de individuele moslim dan andersom? Ze kunnen het in het Midden-Oosten al niet eens worden met elkaar, waarom zouden ze dat in Nederland wel kunnen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het verschil is dat jij doet alsof er geen (grote) aanwezigheid bestaat van fundementalisten in dit land.
Terwijl ik alleen aangeef dat ze een meer of mindere maten in onze samenleving geweven zijn. Ik spreek in dit geval niet over goede moslims, omdat dit in dit topic geen meerwaarde heeft. De focus moet liggen op hen die niks gemeen hebben met onze samenleving
Dat jij elk weekend een marokkaanse thee drinkt vind ik prima, maar volgens mij doe je dit enkel ter bevestiging dat er alleen maar goede moslims bestaan in de samenleving.
Vind ik prima, jezelf voor de gek houden. Maar de realiteit is anders.
En dit inderdaad. Mijn god.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En daarmee wil je zeggen dat twee derde van alle moslims medeplichtig is aan aanslagen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_toward_terrorismquote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En stel dat er een miljard fokkers (my eyes) zijn en elke week is er ergens op de wereld wel een fokker die een aanslag pleegt? Ga je dan ook elke week de media opzoeken en je afstand nemen?
Op je pik getrapt omdat ik een moordenaar een mongool noem. Of moeite met denkspelletjes natuurlijk. Fictie en realiteit zijn ook moeilijk schatje.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je kon het toch niet laten hè...
Bij dezen wil ik mij graag preventief distantiëren van personen zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, user Glazenmaker.
nee.. dat hebben we niet.. anders zouden ze hier niet zittenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk je zelf niet dat de Nederlandse samenleving veel meer invloed heeft op de individuele moslim dan andersom? Ze kunnen het in het Midden-Oosten al niet eens worden met elkaar, waarom zouden ze dat in Nederland wel kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |