abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171440478
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En wat is dan jouw groep?
Ik roei, mijn vrienden en ben PvdD stemmer. Als morgen leden uit naam van mijn roeivereniging gaat moorden heb ik geen enkele moeite met zeggen dat dit niet is waarvoor ik ben gaan roeien en dat WE eens grondig naar onszelf moeten kijken.
pi_171440480
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:45 schreef budvar het volgende:

[..]

Tja misschien durven ze dat niet, en durven ze alleen maar onschuldige mensen op een brug plat te rijden of kinderen bij een concert op te blazen.
Het blijven wel (isla)mietjes natuurlijk.
Wacht, jij stelt dus omdat iemand niet de ballen heeft om iemand aan te spreken op iets wel de ballen heeft om een zelfmoordaanslag te plegen? Is het niet een beetje vroeg om te drinken? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171440484
quote:
11s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:44 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar dan doen we wat de terroristen willen. We gaan toch niet onderhandelen met dat soort tuig?
Nee dit soort terroristen willen juist dat je ze aanvalt....

Dan hebben ze nog meer reden tot geweld.....het zijn geweldsgekkies
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171440489
quote:
14s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:48 schreef NgInE het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar die hebben vaak niet het budget of de expertise om het echt goed aan te pakken.
Genoeg geld. Internationaal zou er zelfs nog een bijdrage bij kunnen komen. De expertise, daar wordt ook aan gewerkt, maar ook dat loopt niet helemaal soepel. Waar ligt het dan aan? Ik denk de wil.
pi_171440515
Wat waren die (gecontroleerde) explosies van gisteren?
pi_171440522
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik roei, mijn vrienden en ben PvdD stemmer. Als morgen leden uit naam van mijn roeivereniging gaat moorden heb ik geen enkele moeite met zeggen dat dit niet is waarvoor ik ben gaan roeien en dat WE eens grondig naar onszelf moeten kijken.
En dat is alles? Jij moet sorry zeggen als een roeier of een PvdD-stemmer wat kuts doet? Niet stiekem nog andere groepen waar je bijhoort? FOK!-bezoekers bijvoorbeeld?

Ik zag bijvoorbeeld net mensen op FOK! nazisme promoten. Ik heb nog geen excuses van je gezien.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:52:54 #67
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171440524
@Euribob
serieus?
speculaties?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 4 juni 2017 @ 10:53:15 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171440529
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is het zeker wel. De PEW polls tonen aan dat ultra-conservatieve waarden en sympathie voor terreur vrij hoog ligt in de islamitische wereld alswel in moslimgemeenschappen in Europa. Zolang die basis er ligt zullen extremisten zich beschermd en gerechtvaardigd voelen. De enige manier dat die mentaliteit zal verdwijnen is als men intern eindelijk die discussie aan zal gaan om liberale waarden te accepteren. Tot die tijd regeert haat. Niet per se actieve haat maar... oogluikende haat.
Dat extremisten het waanidee hebben dat ze gerechtvaardigd zijn, betekent niet dat we alle moslims verantwoordelijk moeten houden.

Er is in Nederland ook brede steun voor harde straffen tegen pedo's. Dat betekent niet dat we allemaal verantwoordelijk zijn als een of andere mongool zich gerechtvaardigd voelt om een pedo te vermoorden.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:54:13 #69
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440543
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:52 schreef Onnoman het volgende:
@Euribob
serieus?
speculaties?
Onduidelijke filmpjes waarin een buitenlander onverstaanbaar brabbelt voegt niets toe aan dit topic. Als je moslims wil gaan lopen haten ga je maar ergens anders heen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171440546
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]
een of andere mongool zich gerechtvaardigd voelt om een pedo te vermoorden.
Prima zaak.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:55:01 #71
22565 asco
Los in deze tent
pi_171440551
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef Euribob het volgende:

[..]

Onduidelijke filmpjes waarin een buitenlander onverstaanbaar brabbelt voegt niets toe aan dit topic. Als je moslims wil gaan lopen haten ga je maar ergens anders heen.
Het voegt juist heel veel toe.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:55:24 #72
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440555
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef asco het volgende:

[..]

Het voegt juist heel veel toe.
Nee, absoluut niets.
pi_171440557
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:36 schreef Euribob het volgende:

[..]

Al bijna 16 jaar sinds de Twin Towers en ik heb er nog geen meegemaakt.
Oftewel; zwaar overdreven al deze commotie, in mijn eigen achtertuintje is het fijn rustig.
Stuitend naïef, als je het mij vraagt.
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Meh, IS ligt op z'n gat. De echte dreiging is wat dat betreft wel achter de rug. Niet dat het dan niet kan gebeuren natuurlijk, maar lijkt me niet iets waar je je elke dag zorgen om zou moeten maken.
Hoeveel % moslims wereldwijd keuren geweld in naam van allah niet af?
Hoeveel andere islamitische terroristische organisaties zijn er naast IS?
En hoeveel % sympathiseren met islamitische terroristische organisaties zoals IS?

Allemaal vragen en feiten waar jij compleet aan voorbij gaat.

''IS op zn gat, dus zal nu wel zo'n beetje afgelopen zijn met die terreur dreiging op het (één na) hoogste niveau.''

Verder; jouw uitspraak over feestvierende PVVers na een aanslag is echt te idioot voor woorden.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:55:40 #74
22565 asco
Los in deze tent
pi_171440560
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nee, absoluut niets.
Dan verschillen wij van mening.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:55:53 #75
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171440565
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij moeite met taalontwikkeling.
Joh, als je geen tegenargumenten meer hebt, zeg dan gewoon niets.
quote:
[..]

Waarom heb je hier zo'n moeite mee? Deze kutzooi gebeurd keer op keer. Is het nou echt zo onmogelijk om wanneer iemand uit jouw groep de fout in gaat sorry te zeggen?
Waarom zou je dat doen? Excuses aanbieden impliceert schuld. En de meeste moslims zijn nou eenmaal niet schuldig aan terrorisme.
pi_171440574
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Euribob het volgende:

99,99% van alle moslims zijn gewoon mensen die gewoon hun leven leiden en verder geen plannen hebben wat betreft het omver gooien van de Westerse samenleving.
Bron hiervoor?
pi_171440579
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat is alles? Jij moet sorry zeggen als een roeier of een PvdD-stemmer wat kuts doet? Niet stiekem nog andere groepen waar je bijhoort? FOK!-bezoekers bijvoorbeeld?

Ik zag bijvoorbeeld net mensen op FOK! nazisme promoten. Ik heb nog geen excuses van je gezien.
Had meer van je verwacht. Ik meen dat er hier op fok geen centrale ideologie is. Nou ga je vast zeggen dat moslims die ook niet hebben, maar ik ken een zeer gewelddadige profeet en boekje dat ze allemaal met elkaar gemeen hebben. Het feit dat wij op fok zitten betekend niet dat wij zoiets gemeen hebben.

Maar de volgende keer dat Ajax supporters ergens de fik in zetten moeten we niet meer de club straffen toch?
  zondag 4 juni 2017 @ 10:56:58 #78
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171440585
quote:

[..]

ik weet niet welke rol als beschermengel jij hebt aangenomen, misschien moeten we juist eens wel dit soort filmpjes posten.. want hoe je het wendt of keert.. dit soort mensen lopen nu rond.. of denk je werkelijk waar dat het maar om een groepje van 10 mensen gaat?

Dit is gewoon een laffe actie van je waar de linkse media ook aan meedoet.. mensen niet confronteren met de harde werkelijkheid

maar goed.. ik verwacht ook niks anders van moderators
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_171440586
quote:

[..]

Is het posten van een linkje 'haten'? Hij maakte alleen informatie beschikbaar op het Internet.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:57:05 #80
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171440587
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Prima zaak.
Totdat jijzelf doodgemaakt wordt omdat iemand denkt dat je aan z'n kind hebt gezeten.
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2017 @ 10:57:40 #81
231686 budvar
budvar
pi_171440596
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:49 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je hebt gewoon gekken in de maatschappij, en omdat die aanslagen plegen zou je kunnen zeggen dat je liever niet de aandacht op je wilt hebben vanwege je uitspraken. Het is echter onzin om alle moslims dan maar af te serveren als zijnde gewelddadig en gevaarlijk. 99,99% van alle moslims zijn gewoon mensen die gewoon hun leven leiden en verder geen plannen hebben wat betreft het omver gooien van de Westerse samenleving.
Tja ik ben gewoon van mening dat de islam en al zijn facetten niets dan ellende oplevert en dat het derhalve het beste zou zijn als het uit Europa verwijderd zou worden. En dit soort aanslagen bevestigen dat beeld alleen maar. Helaas is er geen enkele politieke partij die iets aan wil of kan doen(nee ook de pvv niet want die roepen alleen maar iets doen ho maar).
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  zondag 4 juni 2017 @ 10:58:17 #82
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440608
quote:
15s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oftewel; zwaar overdreven al deze commotie, in mijn eigen achtertuintje is het fijn rustig.
Stuitend naïef, als je het mij vraagt.
Nee, ik zei dat het geen invloed had op het aantal PVV-stemmers. Ik heb geen enkele uitspraak gedaan over de humanitaire ernst van deze aanslag. Le-zen.

quote:
[..]

Hoeveel % moslims wereldwijd keuren geweld in naam van allah niet af?
Hoeveel andere islamitische terroristische organisaties zijn er naast IS?
En hoeveel % sympathiseren met islamitische terroristische organisaties zoals IS?

Allemaal vragen en feiten waar jij compleet aan voorbij gaat.

''IS op zn gat, dus zal nu wel zo'n beetje afgelopen zijn met die terreur dreiging op het (één na) hoogste niveau.''
IS is/was op het moment wel de ergste bron van het terrorisme geloof ik, dat die nu neergaan betekent dat de dreiging daalt. Vrij simpel.

quote:
Verder; jouw uitspraak over feestvierende PVVers na een aanslag is echt te idioot voor woorden.
Dat heb ik niet gezegd. Dat was iemand anders. Ik zei alleen dat Geert Wilders geen neuk geeft om Nederland.
pi_171440610
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Had meer van je verwacht. Ik meen dat er hier op fok geen centrale ideologie is. Nou ga je vast zeggen dat moslims die ook niet hebben, maar ik ken een zeer gewelddadige profeet en boekje dat ze allemaal met elkaar gemeen hebben. Het feit dat wij op fok zitten betekend niet dat wij zoiets gemeen hebben.

Maar de volgende keer dat Ajax supporters ergens de fik in zetten moeten we niet meer de club straffen toch?
Ik ken een forum dat FOK!-bezoekers allemaal gemeen hebben.

Je kunt moeilijk de ene groep blind generaliseren en de andere ontkennen.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:58:50 #84
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171440618
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat extremisten het waanidee hebben dat ze gerechtvaardigd zijn, betekent niet dat we alle moslims verantwoordelijk moeten houden.
Moslims zijn inderdaad proportioneel verantwoordelijk voor het feit dat deze renaissance uitgesteld blijft. Mede doordat men ook vanuit moslimgemeenschappen vrolijk meehelpt aan de perceptie dat critiek op de islam "islamophobia" is en gelijk staat aan racisme, nazi-isme etc..

quote:
Er is in Nederland ook brede steun voor harde straffen tegen pedo's. Dat betekent niet dat we allemaal verantwoordelijk zijn als een of andere mongool zich gerechtvaardigd voelt om een pedo te vermoorden.
Dat betekent het zeker wel. We scheppen hier met zijn allen een air dat bepaalde dingen stiekem gerechtvaardigd zijn, dan is het niet raar dat bepaalde mensen zin krijgen om te acteren.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 4 juni 2017 @ 10:59:03 #85
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440623
quote:
15s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Bron hiervoor?
Hoeveel terroristen hebben we in Nederland?
pi_171440633
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Totdat jijzelf doodgemaakt wordt omdat iemand denkt dat je aan z'n kind hebt gezeten.
Dat is toch echt heel wat anders.

Ontopic; RIP en het zijn weer die klote moslims. Wie had dat verwacht.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:00:22 #87
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440645
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik weet niet welke rol als beschermengel jij hebt aangenomen, misschien moeten we juist eens wel dit soort filmpjes posten.. want hoe je het wendt of keert.. dit soort mensen lopen nu rond.. of denk je werkelijk waar dat het maar om een groepje van 10 mensen gaat?

Dit is gewoon een laffe actie van je waar de linkse media ook aan meedoet.. mensen niet confronteren met de harde werkelijkheid

maar goed.. ik verwacht ook niks anders van moderators
Één man die in een onduidelijke taal brabbelt. Je weet niet eens zeker of hij het over de aanslag heeft. Ga ergens anders maar ongefundeerd boos zitten doen, hier wordt het nieuws besproken.
pi_171440665
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Joh, als je geen tegenargumenten meer hebt, zeg dan gewoon niets.

[..]

Waarom zou je dat doen? Excuses aanbieden impliceert schuld. En de meeste moslims zijn nou eenmaal niet schuldig aan terrorisme.
Joh de maatschappij staat niet stil en christendom ook niet. Tenzij jij serieus wil beweren dat mensen die terug willen naar die joods-christelijke waarden terug willen naar de samenleving van rond de verchristelijking van Europa.

Heb je dat niet dan? Deze jongens groeien op in een gemeenschap die ook in Nederland honderden moordenaars voor het geloof heeft geproduceerd. Die gasten handelen niet alleen wat betekend dat de familie, vrienden en kennissen een situatie hebben gecreëerd waarin moorden acceptabel gedrag is. Al die mensen staan ook weer in verband met honderden anderen die op enig moment ook wat hadden kunnen zeggen van de achterlijke manier van denken.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:01:45 #89
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171440668
quote:
15s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:

[..]

gvd ben je echt zo naief?
heb je de willekeurige reacties gezien toen Pim Fortuyn werd vermoord?
het zijn allemaal in meer of mindere maten sympathisanten van alles wat anti westen is en anti islamitisch "infidels"

blijkbaar geloof jij in sprookjes
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 4 juni 2017 @ 11:01:49 #90
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440670
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Is het posten van een linkje 'haten'? Hij maakte alleen informatie beschikbaar op het Internet.
Er werd mij niets duidelijk uit dat filmpje in ieder geval, behalve de intentie van de user in kwestie.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:01:59 #91
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171440672
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Moslims zijn inderdaad proportioneel verantwoordelijk voor het feit dat deze renaissance uitgesteld blijft. Mede doordat men ook vanuit moslimgemeenschappen vrolijk meehelpt aan de perceptie dat critiek op de islam "islamophobia" is en gelijk staat aan racisme, nazi-isme etc..
Dat is nog steeds geen argument om alle moslims verantwoordelijk te stellen voor aanslagen.
quote:
[..]

Dat betekent het zeker wel. We scheppen hier met zijn allen een air dat bepaalde dingen stiekem gerechtvaardigd zijn, dan is het niet raar dat bepaalde mensen zin krijgen om te acteren.
Dat ben ik met je oneens. We hebben het recht om bepaalde ideeën te hebben over rechtvaardigheid, normen en waarden. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, betekent niet dat wij onze ideeën moeten aanpassen. Net zo min als rechtse mensen hun ideeën moeten aanpassen omdat AFA daar niet mee om kan gaan.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:03:07 #92
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440690
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Onnoman het volgende:

[..]

het zijn allemaal in meer of mindere maten sympathisanten van alles wat anti westen is en anti islamitisch "infidels"

Ik kom elke dag buiten, ik woon in een buurt waar veel islamieten wonen, ik herken me oprecht niet in het beeld van moslims dat jij hier probeert te schetsen.
pi_171440692
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Blabla.

Heb je de willekeurige reacties gezien als dr een boot met vluchtelingen verdrinkt?

Je hebt hier wel wat jihadisten. Jonge jongens die naar Syrië zijn gegaan, maar zoals ik dat moet geloven is daar wel kijk op.
pi_171440705
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ken een forum dat FOK!-bezoekers allemaal gemeen hebben.

Je kunt moeilijk de ene groep blind generaliseren en de andere ontkennen.
Als jij morgen ontploft voor de goede zaak van FOK! heb ik er geen enkele moeite mee om te zeggen dat je een enorme klootzak bent, mij niet vertegenwoordigd en ik de politie wil helpen met onderzoek naar je medestanders.
http://www.express.co.uk/(...)lice-terror-tip-offs

Teneinde fok te zuiveren van moordende mongolen zoals jij.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:04:51 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171440717
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als jij morgen ontploft voor de goede zaak van FOK! heb ik er geen enkele moeite mee om te zeggen dat je een enorme klootzak bent, mij niet vertegenwoordigd en ik de politie wil helpen met onderzoek naar je medestanders.
Dat je dat doet in die hypothetische situatie :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 4 juni 2017 @ 11:05:05 #96
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171440724
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Joh de maatschappij staat niet stil en christendom ook niet. Tenzij jij serieus wil beweren dat mensen die terug willen naar die joods-christelijke waarden terug willen naar de samenleving van rond de verchristelijking van Europa.
Rond de verchristelijking van Europa? :D Nee joh, dit zijn gewoon de waarden die de christenen 50 jaar geleden nog openlijk verdedigden. Homoseksualiteit was verboden, blasfemie moest bestraft worden en de kerk was de enige bron van moraliteit.
quote:
Heb je dat niet dan? Deze jongens groeien op in een gemeenschap die ook in Nederland honderden moordenaars voor het geloof heeft geproduceerd. Die gasten handelen niet alleen wat betekend dat de familie, vrienden en kennissen een situatie hebben gecreëerd waarin moorden acceptabel gedrag is. Al die mensen staan ook weer in verband met honderden anderen die op enig moment ook wat hadden kunnen zeggen van de achterlijke manier van denken.
Misschien hebben ze dat ook wel gedaan. Het is niet zo eenvoudig dat je alleen kunt radicaliseren omdat je omgeving er niets van zegt.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:05:07 #97
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440726
quote:

[..]

En stel dat er een miljard fokkers (my eyes) zijn en elke week is er ergens op de wereld wel een fokker die een aanslag pleegt? Ga je dan ook elke week de media opzoeken en je afstand nemen?
pi_171440727
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Neuh, ik ben best hard wat integratie betreft. Maar ook rechtvaardig. Met het splijten van de samenleving creëer je juist een voedingsbodem voor terrorisme.
Het is de schuld van de blanke.
Corporate translator
  zondag 4 juni 2017 @ 11:05:30 #99
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440735
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef HSG het volgende:

[..]

Het is de schuld van de blanke.
Anders ga je er even inhoudelijk op in.
pi_171440759
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee dit soort terroristen willen juist dat je ze aanvalt....

Dan hebben ze nog meer reden tot geweld.....het zijn geweldsgekkies
En daardoor onze internationale interesses negeren? Slechte deal voor ons. Juist als je vluchtelingen stromen wilt voorkomen zul je af en toe militair moeten ingrijpen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171440766
quote:
Op een foto die door een Italiaanse fotograaf op Instagram werd geplaatst is een van de daders van de aanslag te zien. Een man in legerkleding ligt op de grond en draagt een bomgordel, maar die bleek later nep.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aanslagpleger__.html

Nep. Heeft ie het bonnetje nog?
pi_171440772
quote:

moordende mongolen zoals jij.
Je kon het toch niet laten hè...

Bij dezen wil ik mij graag preventief distantiëren van personen zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, user Glazenmaker.
pi_171440775
quote:
15s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:59 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dat is jouw ''bron''?

Moet idd wel even terugnemen over wat ik zei over de door jou niet gemaakte uitspraak over feestvierende PVVers. :@
  zondag 4 juni 2017 @ 11:07:31 #104
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171440780
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen argument om alle moslims verantwoordelijk te stellen voor aanslagen.
Ik stel niemand direct verantwoordelijk. Ik stel een gemeenschap proportioneel verantwoordelijk.

Veel moslims dragen, met hun ultraconservatieve ultrareligieuze waarden wel degelijk bij aan een klimaat van echte haat. En dat dient te veranderen. Er moet een interne dialoog komen over hoe de moslimwereld eindelijk de 21ste eeuw in gaat. En dat kan even dure. Dat is prima. Maar op dit moment wordt dit stukgeslagen. Binnen de islamitische wereld zelf en binnen Europa door zogenaamd welwillende progressievelingen die meer kwaad dan goed aan het verrichten zijn. Wel met de beste intenties dat geloof ik graag maar nog steeds. En ja daar maak jij deel van uit Ser.

quote:
[..]

Dat ben ik met je oneens. We hebben het recht om bepaalde ideeën te hebben over rechtvaardigheid, normen en waarden. Dat anderen daar niet mee om kunnen gaan, betekent niet dat wij onze ideeën moeten aanpassen. Net zo min als rechtse mensen hun ideeën moeten aanpassen omdat AFA daar niet mee om kan gaan.
Niemand MOET ideeen aanpassen maar laten we wel wezen.. als we collectief niet van de vruchten van onze cultuur houden dan kunnen we ook niet collectief doen alsof onze neus bloed.

Simpel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 4 juni 2017 @ 11:07:42 #105
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440781
quote:
5s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef NgInE het volgende:

[..]

En daardoor onze internationale interesses negeren? Slechte deal voor ons. Juist als je vluchtelingen stromen wilt voorkomen zul je af en toe militair moeten ingrijpen.
Gewoon als EU zorgen dat je buurlanden stabiel zijn, en Amerika er niet in rond laten klooien. Dan heb je nimmer last van vluchtelingenstromen. Mogelijke volksverhuizingen door klimaatverandering niet meegerekend.
pi_171440787
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Genoeg geld. Internationaal zou er zelfs nog een bijdrage bij kunnen komen. De expertise, daar wordt ook aan gewerkt, maar ook dat loopt niet helemaal soepel. Waar ligt het dan aan? Ik denk de wil.
Ik denk dat de wil er wel is, want geen land zit te wachten op aanslagen. Daarnaast willen de meeste landen in het midden-oosten graag handel kunnen drijven met het westen.
Geld is er alleen in sommige landen daar, zitten ook veel 2e wereld landen tussen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171440794
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Rond de verchristelijking van Europa? :D Nee joh, dit zijn gewoon de waarden die de christenen 50 jaar geleden nog openlijk verdedigden. Homoseksualiteit was verboden, blasfemie moest bestraft worden en de kerk was de enige bron van moraliteit.

[..]

Misschien hebben ze dat ook wel gedaan. Het is niet zo eenvoudig dat je alleen kunt radicaliseren omdat je omgeving er niets van zegt.
Jij speelt woordspelletjes om je eerdere domme uitspraak niet toe te hoeven geven. Als het CDA terug wil naar de joods christelijke waarden hebben ze het niet over potenrammen.

18 jarige knulletjes met een laag iq die wat doen zijn een product van hun omgeving.
pi_171440799
ISIS is een dealth cult die onze civilisatie wil vernietigen. Ze beginnen met massamoord en vervolgens gaan ze aan de slag om de musea, kerken, instituties te vernietigen. In Syria/Irak ging het op precies dezelfde manier.

In Syrie en Irak betekende dat een aantal oude prachtige monumenten, maar in een land als Engeland staat letterlijk een historie van duizenden jaren civilisatie, kunst en cultuur op het spel.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:09:34 #109
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171440822
quote:

[..]

Teneinde fok te zuiveren van moordende mongolen zoals jij.
Maar ga je dan ook erkennen dat FOK! inherent slecht is en terrorisme promoot en dat heel FOK! omgegooid moet worden naar de wensen van buitenstaanders om zulke uitwassen te voorkomen? Of zeg je dan dat FOK! best wel prima is, maar dat iemand als Jigzoz gewoon het idee achter FOK! volkomen verkeerd heeft opgevat?
  zondag 4 juni 2017 @ 11:09:36 #110
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440823
quote:
15s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is jouw ''bron''?

Moet idd wel even terugnemen over wat ik zei over de door jou niet gemaakte uitspraak over feestvierende PVVers. :@
Mensen zijn in mijn boek onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik hoor het wel als blijkt dat er onomstotelijk bewijs is dat alle moslims samenwerken om de Nederlandse samenleving te islamificeren, dan kom ik mijn nederige excuses aanbieden. Tot die tijd ga ik gewoon zonder vrees naar m'n Marokkaanse bakker en Turkse supermarkt.

En ik begrijp dat een foutje zo is gemaakt. No problem.
pi_171440824
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:57 schreef budvar het volgende:

[..]

Tja ik ben gewoon van mening dat de islam en al zijn facetten niets dan ellende oplevert en dat het derhalve het beste zou zijn als het uit Europa verwijderd zou worden. En dit soort aanslagen bevestigen dat beeld alleen maar. Helaas is er geen enkele politieke partij die iets aan wil of kan doen(nee ook de pvv niet want die roepen alleen maar iets doen ho maar).
Islam volledig verbieden kan domweg niet; op dat gebied moet je realistisch zijn. Verder is het duidelijk dat het "gedachtengoed" van degenen die aanslagen plegen gebaseerd is op salafistische/wahhabistische interpretatie van de islam.

Wat we dus wel kunnen doen, is actief tegen deze stromingen ageren. Dus géén moskee die salafistische sponsors heeft toelaten. Verder blijft het triest dat we de verspreiding van deze stroming door Saoedi-Arabië en Qatar maar ongehinderd door laten gaan.

Nu zullen sommige wegkijkers blijven roepen dat het aan het Westen ligt, maar de echte problemen zijn begonnen toen salafisme op grote schaal werd verspreid in de islamitische wereld. Waar je ook kijkt, denk aan Indonesië bijvoorbeeld, zie je een verschuiving naar strengere interpretatie en beleving van de islam.
pi_171440828
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

En stel dat er een miljard fokkers (my eyes) zijn en elke week is er ergens op de wereld wel een fokker die een aanslag pleegt? Ga je dan ook elke week de media opzoeken en je afstand nemen?
Klik voor de grap eens op die link in mijn bericht. Als tweederde van fok medeplichtig zou zijn aan aanslagen zou ik dit forum verlaten en een stukje voor geenstijl schrijven ja.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:10:06 #113
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171440832
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ik kom elke dag buiten, ik woon in een buurt waar veel islamieten wonen, ik herken me oprecht niet in het beeld van moslims dat jij hier probeert te schetsen.
het verschil is dat jij doet alsof er geen (grote) aanwezigheid bestaat van fundementalisten in dit land.
Terwijl ik alleen aangeef dat ze een meer of mindere maten in onze samenleving geweven zijn. Ik spreek in dit geval niet over goede moslims, omdat dit in dit topic geen meerwaarde heeft. De focus moet liggen op hen die niks gemeen hebben met onze samenleving

Dat jij elk weekend een marokkaanse thee drinkt vind ik prima, maar volgens mij doe je dit enkel ter bevestiging dat er alleen maar goede moslims bestaan in de samenleving.
Vind ik prima, jezelf voor de gek houden. Maar de realiteit is anders.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_171440851
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Klik voor de grap eens op die link in mijn bericht. Als tweederde van fok medeplichtig zou zijn aan aanslagen zou ik dit forum verlaten en een stukje voor geenstijl schrijven ja.
En daarmee wil je zeggen dat twee derde van alle moslims medeplichtig is aan aanslagen?
  zondag 4 juni 2017 @ 11:11:41 #115
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440862
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Onnoman het volgende:

[..]

het verschil is dat jij doet alsof er geen (grote) aanwezigheid bestaat van fundementalisten in dit land.
Terwijl ik alleen aangeef dat ze een meer of mindere maten in onze samenleving geweven zijn. Ik spreek in dit geval niet over goede moslims, omdat dit in dit topic geen meerwaarde heeft. De focus moet liggen op hen die niks gemeen hebben met onze samenleving

Dat jij elk weekend een marokkaanse thee drinkt vind ik prima, maar volgens mij doe je dit enkel ter bevestiging dat er alleen maar goede moslims bestaan in de samenleving.
Vind ik prima, jezelf voor de gek houden. Maar de realiteit is anders.
Denk je zelf niet dat de Nederlandse samenleving veel meer invloed heeft op de individuele moslim dan andersom? Ze kunnen het in het Midden-Oosten al niet eens worden met elkaar, waarom zouden ze dat in Nederland wel kunnen?
  zondag 4 juni 2017 @ 11:11:57 #116
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171440872
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En daarmee wil je zeggen dat twee derde van alle moslims medeplichtig is aan aanslagen?
En dit inderdaad. Mijn god.
pi_171440873
In Europa staan letterlijk duizenden jaren aan kunst, cultuur en historie op het spel. We moeten ons met hand en tand verdedigen tegen deze death cult.

Het enige dat eigenlijk nog rest is dat burgers zich gaan bewapenen.
pi_171440875
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_toward_terrorism

daar heb je wat statistiekjes erover. 't feit dat het niet slechts 1% of minder is die terrorisme goedkeurt en het eigenlijk altijd goedkeurt zegt naar mijn mening al meer dan genoeg. je bent hier gewoon echt heel erg hard de mongol aan 't uithangen vriend. Er zit een groot probleem in die religie waardoor geweld tegen niet moslims door een significant deel wordt geaccepteerd. Dat is naar mijn mening al voldoende om de religie in zijn geheel te verbannen. Als wij bijvoorbeeld een extreem rechtse groepering zouden hebben waarvan 10-15% van de leden het prima vind dat er geweld wordt gebruikt tegen andersdenkenden, dan is die binnen no time verboden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_171440886
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je kon het toch niet laten hè...

Bij dezen wil ik mij graag preventief distantiëren van personen zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, user Glazenmaker.
Op je pik getrapt omdat ik een moordenaar een mongool noem. Of moeite met denkspelletjes natuurlijk. Fictie en realiteit zijn ook moeilijk schatje.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:13:16 #120
242879 Onnoman
The On And Only
pi_171440898
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Euribob het volgende:

[..]

Denk je zelf niet dat de Nederlandse samenleving veel meer invloed heeft op de individuele moslim dan andersom? Ze kunnen het in het Midden-Oosten al niet eens worden met elkaar, waarom zouden ze dat in Nederland wel kunnen?
nee.. dat hebben we niet.. anders zouden ze hier niet zitten
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')