twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Dus je baseert je visie op op andere mensen door erover te lezen op het internet dan?quote:
Ik heb het over hoe dat in de islam zit, waarom trekken jullie het breder. Niemand hoeft van mij oko maar iets te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gaan we dat dan voor alle bevolkingsgroepen invoeren? Dat ik ook mijn atheïstische tokkieburen ter verantwoording moet gaan roepen? Want ik kan me voorstellen hoe dat gaat aflopen...
Ik heb het niet bedacht. Zo hoort dat volgens de islam. Ik hou een onschuldige moslim niet verantwoordelijk voor de daden van een ander. Volgens de islam tref je dan ook geen blaam als je het niet had kunnen voorkomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat je zei. Je zei dat het 'de plicht' was voor iedere moslim. Dat is gewoon onmogelijk. Maar het is wel een bijzonder makkelijke manier om alle moslims indirect verantwoordelijk te houden voor de daden van een handjevol radicale idioten.
En als ze dat zeggen zeggen ze dan dat er weer geweld tegen homo's gebruikt moet worden vanwege hun homo zijn om maar wat te noemen? Of dat bepaalde tekeningen de dood verdienen. Want die enquête uitslagen zijn er wel geweest voor de religie van de vrede.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet gebeuren. Sterker nog, er zijn zelfs politici die vinden dat we de christelijke achterlijkheid, in de vorm van 'onze judeo-christelijke normen en waarden' moeten verankeren in de Grondwet.
Duh elke aanslag is meer stemmen en ze hoeven daar verder niks voor te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is iedere keer een groot feest voor de PVV en zijn aanhang op internet bij elke aanslag.....
DIe gasten vieren gewoon feest.......
Geert Wilders geeft geen ene neuk om Nederland, die is alleen maar bezig met zijn eigen hachje.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is iedere keer een groot feest voor de PVV en zijn aanhang op internet bij elke aanslag.....
Zweden is ook niet echt belangrijk hoor..quote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wellicht vind de rest van wereld Nederland niet zo belangrijk als wij denken. Net als Denemarken of Portugal of zo.
Nee. Ik bedoel die held die mensen oproept zwaarden te kopen, die een vijgenboom vermoordt omdat die buiten het seizoen geen vruchten heeft en die even een tempel verbouwt omdat hij het niet eens is met wat daar gebeurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een held met een woedeprobleem? Je bedoelt toch niet die held van heb uw naaste lief en de vijand de andere wang toekeren en wie zonder zonde is werpe de eerste steen?
Deze trol..quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
En aan de andere kant negeren we realiteit gewoon even.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Zolang die niet in Nederland plaatsvinden en het niet van het formaat Twin Towers is zal dat allemaal wel loslopen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Duh elke aanslag is meer stemmen en ze hoeven daar verder niks voor te doen.
Nee, ik baseer mijn visie op de werkelijkheid. Als je namelijk openlijk kritiek hebt op de islam ben je je leven niet zeker. Vraag maar aan van Gogh, oh nee dat kan niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus je baseert je visie op op andere mensen door erover te lezen op het internet dan?
Ah, daar hebben we het 'laten we extreemrechts niet in de kaart spelen'-argument weerquote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Geloof me maar joh. Die aanslagen zullen komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zolang die niet in Nederland plaatsvinden en het niet van het formaat Twin Towers is zal dat allemaal wel loslopen.
Dus al die mensen die dagelijks op Facebook op de islam zitten te haten zijn hun leven niet zeker?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mijn visie op de werkelijkheid. Als je namelijk openlijk kritiek hebt op de islam ben je je leven niet zeker. Vraag maar aan van Gogh, oh nee dat kan niet meer.
Gister was ook niet van het formaat twin towersquote:Op zondag 4 juni 2017 10:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zolang die niet in Nederland plaatsvinden en het niet van het formaat Twin Towers is zal dat allemaal wel loslopen.
Nederland is belangrijker dan broednest Belgie en Denemarken heeft natuurlijk die cartoon onzin gehad.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wellicht vind de rest van wereld Nederland niet zo belangrijk als wij denken. Net als Denemarken of Portugal of zo.
Al bijna 16 jaar sinds de Twin Towers en ik heb er nog geen meegemaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Geloof me maar joh. Die aanslagen zullen komen.
Joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gister was ook niet van het formaat twin towers
...en de linkse wegkijker moet weer aan de bak om het goed te praten.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is de laatste aantal jaren ook veel erger geworden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al bijna 16 jaar sinds de Twin Towers en ik heb er nog geen meegemaakt.
Dus minder erg?quote:
Meh, IS ligt op z'n gat. De echte dreiging is wat dat betreft wel achter de rug. Niet dat het dan niet kan gebeuren natuurlijk, maar lijkt me niet iets waar je je elke dag zorgen om zou moeten maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is de laatste aantal jaren ook veel erger geworden.
Geen idee of je makkelijk echte namen en/of adressen kan krijgen via Facebook want daar doe ik niet aan. Maar als dat zo is denk ik dat wel ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus al die mensen die dagelijks op Facebook op de islam zitten te haten zijn hun leven niet zeker?
Die aanslagen zijn er vooral in de landen die bommen gegooid hebben op het midden oosten..quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Geloof me maar joh. Die aanslagen zullen komen.
Het zal hem aan zijn reet roesten. Hij zet gewoon weer een vlaggetje op Facebook en denkt dat hij daar alles mee zal oplossen.quote:
Wat betreft de invloed die het zal hebben op mensen die op de PVV gaan stemmen? Ja. En qua impact op onze visie op terrorisme ook.quote:
Dat is ook het grote gevaar. Als het kalifaat valt waar denk je waar ze allemaal naartoe gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meh, IS ligt op z'n gat. De echte dreiging is wat dat betreft wel achter de rug. Niet dat het dan niet kan gebeuren natuurlijk, maar lijkt me niet iets waar je je elke dag zorgen om zou moeten maken.
Liefde is sterker dan haat!quote:Op zondag 4 juni 2017 10:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Het zal hem aan zijn reet roesten. Hij zet gewoon weer een vlaggetje op Facebook en denkt dat hij daar alles mee zal oplossen.
Dat is geen rechtvaardiging voor collectieve schuld. Net zo min als jij verantwoordelijk bent voor de daden van andere alt-righters omdat alt-right een vreselijk gebrek heeft aan zelfreflectie.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De moslimwereld moet nog een renaissance doormaken en die gaat alleen maar tot stand komen via interne discussie en actie. Door een significant gedeelte van de populatie. De christelijke wereld heeft die arbeid al verricht.
Is het duidelijk zo?
Tja dit ga je dus krijgen.quote:
Gek dan toch, dat al die mensen het daar al jaren ongestoord kunnen doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef budvar het volgende:
[..]
Geen idee of je makkelijk echte namen en/of adressen kan krijgen via Facebook want daar doe ik niet aan. Maar als dat zo is denk ik dat wel ja.
Behalve moslims. Die moeten wel elkaar aanspreken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb het over hoe dat in de islam zit, waarom trekken jullie het breder. Niemand hoeft van mij oko maar iets te doen.
Nou ja, ondanks onze probleemgroepen hebben wij geen echte banlieus zoals in de Franse, Belgische en Britse steden wel het geval is. Bij de pauperbuurten daar is onze Schilderswijk een viersterren resort vergeleken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nederland is belangrijker dan broednest Belgie en Denemarken heeft natuurlijk die cartoon onzin gehad.
Ik weet niet of Nederland het per se beter doet. Ik denk dat we het over cijfers hebben die ondanks hun gigantische impact vrij laag zijn en waarin er dus veel statistische ruis kan ontstaan.
Ik vind eigenlijk niet dat we veel conclusies kunnen trekken over hoe belangrijk NL is en of we het bijzonder goed doen qua preventie of dat we een bijzonder relaxte populatie moslims hebben... of dat we gewoon een leuke omgeving hebben gecreeert voor mensen waarin dat gezeik niet ontstaat. Het kan maar... het is vooralsnog onduidelijk
Neuh, ik ben best hard wat integratie betreft. Maar ook rechtvaardig. Met het splijten van de samenleving creëer je juist een voedingsbodem voor terrorisme.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Het zal hem aan zijn reet roesten. Hij zet gewoon weer een vlaggetje op Facebook en denkt dat hij daar alles mee zal oplossen.
Indirect wel, want dat zijn gewoon standpunten die behoren tot de christelijke normen en waarden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En als ze dat zeggen zeggen ze dan dat er weer geweld tegen homo's gebruikt moet worden vanwege hun homo zijn om maar wat te noemen? Of dat bepaalde tekeningen de dood verdienen. Want die enquête uitslagen zijn er wel geweest voor de religie van de vrede.
Weet ik echt niet, heb helemaal niks met Facebook dus ik weet niet hoe dat daar werkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gek dan toch, dat al die mensen het daar al jaren ongestoord kunnen doen.
Dat is het zeker wel. De PEW polls tonen aan dat ultra-conservatieve waarden en sympathie voor terreur vrij hoog ligt in de islamitische wereld alswel in moslimgemeenschappen in Europa. Zolang die basis er ligt zullen extremisten zich beschermd en gerechtvaardigd voelen. De enige manier dat die mentaliteit zal verdwijnen is als men intern eindelijk die discussie aan zal gaan om liberale waarden te accepteren. Tot die tijd regeert haat. Niet per se actieve haat maar... oogluikende haat.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is geen rechtvaardiging voor collectieve schuld. Net zo min als jij verantwoordelijk bent voor de daden van andere alt-righters omdat alt-right een vreselijk gebrek heeft aan zelfreflectie.
Nogmaals, daar roep ik niet toe op. Ik zeg alleen dat moslims dit behoren te doen volgens de islam, is trouwens niet heel erg vreemd bij de meeste religies.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Behalve moslims. Die moeten wel elkaar aanspreken.
Lekker makkelijk, anderen aan standaarden houden waaraan je zelf niet wilt voldoen.
Neem van mij aan dat daar honderdduizenden mensen elke dag kritiek op de Islam zitten te spuien, met hun naam en werkgever voor iedereen te lezen. Als moslims daar geweld tegen zouden willen inzetten zouden ze ze zo kunnen vinden. Maar dat doen ze niet, want alleen een handje extremisten is gewelddadig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:41 schreef budvar het volgende:
[..]
Weet ik echt niet, heb helemaal niks met Facebook dus ik weet niet hoe dat daar werkt.
hou toch op man.. of deze gasten nu in Jemen zitten of Afghanistan of Irakquote:Op zondag 4 juni 2017 10:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja dit ga je dus krijgen.
Een oproep tot burgerwachten en zelf wat doen.
Ik snap deze man wel MAAR.....dan moet de UK weg gaan uit alle Midden Oosten en Afrikaanse gebieden waar zij aanwezig zijn, en met name uit Jemen waar zij vreselijk hebben huisgehouden.
Je kunt geen tereur uitvoeren in andere landen en dan verwachten dat ze je met rust laten.....
Maar dan doen we wat de terroristen willen. We gaan toch niet onderhandelen met dat soort tuig?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die aanslagen zijn er vooral in de landen die bommen gegooid hebben op het midden oosten..
Nederland moet zich internationaal gewoon niet bemoeien met die teringzooi van bommen gooien op dat soort landen...,
Maar we hebben al gezien dat de meeste terroristen van Europese bodem middle-class moslims zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou ja, ondanks onze probleemgroepen hebben wij geen echte banlieus zoals in de Franse, Belgische en Britse steden wel het geval is. Bij de pauperbuurten daar is onze Schilderswijk een viersterren resort vergeleken.
Hoe het in Duitsland en Zweden is weet ik niet zo.
We hebben ze gewoon rechtstreeks in de armen van ISS gedreven.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is de globale arbeidsmigratie ook wel een beetje ondoordacht snel gegaan allemaal, we hadden zelf geen zin om onze toiletten te poetsen en om repeterend dom werk uit te voeren in onze fabrieken, wisten wij veel dat deze geïmporteerde laaggeschoolden zich ook zouden voortplanten en dat deze kinderen ook gewoon in Nederland mee zouden willen draaien met dezelfde kansen als de allochtonen
Opvallend vind ik het verschil met de IRA aanpak wat hij noemt.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja dit ga je dus krijgen.
Een oproep tot burgerwachten en zelf wat doen.
Ik snap deze man wel MAAR.....dan moet de UK weg gaan uit alle Midden Oosten en Afrikaanse gebieden waar zij aanwezig zijn, en met name uit Jemen waar zij vreselijk hebben huisgehouden.
Je kunt geen tereur uitvoeren in andere landen en dan verwachten dat ze je met rust laten.....
Tja misschien durven ze dat niet, en durven ze alleen maar onschuldige mensen op een brug plat te rijden of kinderen bij een concert op te blazen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat daar honderdduizenden mensen elke dag kritiek op de Islam zitten te spuien, met hun naam en werkgever voor iedereen te lezen. Als moslims daar geweld tegen zouden willen inzetten zouden ze ze zo kunnen vinden. Maar dat doen ze niet, want alleen een handje extremisten is gewelddadig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |