Die heeft zich dus aangepast.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
En als ze hier geboren zijn? De vader van een goede vriend van me is naar Nederland gekomen en in de Rotterdamse haven gaan werken. Niet zeuren en hard werken, alles om z'n kinderen een betere toekomst te geven. Precies de reden waarom mijn opa (100 generaties Nederlander) ook elke ochtend vroeg naar de haven vertrok. Er zit geen kwade wil bij die mensen, en ze zijn net zo goed onderdeel van deze samenleving als jij en ik.
De Nederlandse islam? Daar blijft het in de overgrote meerderheid bij verstoting.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als je ''slechts'' verstoten word, maar verder de vrijheid hebt om voor jouw eigen vrijheid te kiezen en niet voor jouw leven hoeft te vrezen, dan loopt de vergelijking met de islam al mank...
Sorry, maar als je niet wil erkennen dat FOK! dan slecht is, ben je medeplichtig. Zolang je niet erkent dat FOK! zulke uitwassen kan veroorzaken en dringend hervormd moet worden, creëer je een air waarin mensen als Jigzoz zich gesteund voelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als iemand aan mij het stukje in de user agreement laat zien dat je niet-fokkers moet bestrijden en bepaalde andersdenkenden tegennatuurlijk en eigenlijk geen mensen zou ik FOK! verlaten en een anti-FOK!er worden. Zoiets dus: https://www.thereligionofpeace.com/pages/articles/quran-hate.aspx
Als dat niet het geval is zou FOK! in principe best wel prima zijn, maar zelfs dan zou ik toch wel graag willen weten hoe Jigoz aan zijn ideeën was gekomen om daar een einde aan te maken. En als ik iemand hier zie posten dat ze ontploffen voor FOK! wel goed vinden zou ik de politie bellen.
Accepteer je dat 5 - 10% van moslims in West-Europa in meer of mindere mate begrip danwel steun heeft of biedt aan terroristische daden zoals gisteravond in Londen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
In je linkje staat dit zinnetje:
[..]
Daaruit kun je concluderen dat het niet de islam is die de oorzaak is van de visie of geweld tegen burgers is toegestaan of niet.
[..]
Nee. Dat is gewoon niet waar. Dat kan ook helemaal niet, want vrijheid van meningsuiting is helig in dit land. Je mag vinden wat je wil.
Ik heb dus geen ongelijk volgens jou?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb op internet genoeg haatzaai forums met extreem rechtse symbolen overal
goed zoeken en dan kom je precies op het forum terecht waar jij wil zijn...
Doen ze niet. En zij die dat wel doen realiseren zich soms niet hoe verschrikkelijk Nederlands ze al zijn. Die laatste groep hoeft maar een paar weken te bivakkeren in het land waar hun ouders vandaan kwamen om te zien dat ze overduidelijk in Nederland thuishoren.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Polarisatie en segregatie. Er wordt vaak gezegd dat deze aanslagen tot doel hebben ons uit elkaar te drijven. Maar die splitsing is er al lang, Moslims noemen zich 'wij moslims', daar is geen aanslag voor nodig.
quote:Op zondag 4 juni 2017 11:18 schreef deedeetee het volgende:
Was er niet een paar dagen geleden een topic over een moslima die op haar nummer werd gezet toen ze kwam zemelen over * niet alle moslims * doen dit. Ging over 4 mensen die slachtoffer waren geworden van soort van aanslag in de US. Was een filmpje van een dame die de moslima van repliek diende en aanhaalde dat 15-25 % van de moslims volgens onderzoek dus helemaal niet goed over t westen dacht....
Kan t topic met t filmpje jammer genoeg niet meer vinden. Maar de 75 % die dus niet echt kwaad in de zin zou hebben vond deze mevrouw dus *irrelevant *![]()
Zó denk ik er ook over. Als 1 op de 4 moslims t dus geen probleem vind om ons uit te moorden dan zijn dat wel erg véél mensen.
Steun biedt? Hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:24 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Accepteer je dat 5 - 10% van moslims in West-Europa in meer of mindere mate begrip danwel steun heeft of biedt aan terroristische daden zoals gisteravond in Londen?
Ze helpen wel, getuige de steeds extremer wordende reacties op dit forum.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Polarisatie en segregatie. Er wordt vaak gezegd dat deze aanslagen tot doel hebben ons uit elkaar te drijven. Maar die splitsing is er al lang, Moslims noemen zich 'wij moslims', daar is geen aanslag voor nodig.
Volgens mij staat er in mijn post precies dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry, maar als je niet wil erkennen dat FOK! dan slecht is, ben je medeplichtig. Zolang je niet erkent dat FOK! zulke uitwassen kan veroorzaken en dringend hervormd moet worden, creëer je een air waarin mensen als Jigzoz zich gesteund voelen.
Hoe jij zelf FOK! interpreteert en dat jij helemaal anders denkt, maakt allemaal niet uit. Het gaat er alleen om hoe anderen FOK! zien.
Ik weet niet in welke kringen jij vertoeft maar het Nederlands van veel Turken/Marokkanen is over het algemeen echt niet zo best hoor, is mijn ervaring.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie al die moslims keurig Nederlands spreken, soms met een sterker dialect dan de blanke tegenhanger. Over een generatie of twee zijn die allemaal zo verschrikkelijk Nederlands dat je e niet meer van Joden zou kunnen onderscheiden.
THNXquote:
Goede ontwijking.quote:
Niet echtquote:Op zondag 4 juni 2017 11:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb dus geen ongelijk volgens jou?
Ik denk dat jij je maar eens moet gaan verdiepen in wat ISIS wil en al voor elkaar gekregen heeft in andere landen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je dagelijkse dosis paranoia pills maar eens drastisch moet gaan verlagen.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Goede ontwijking.
Accepteer je dat 5 - 10% van moslims in West-Europa in meer of mindere mate terroristische daden als in Londen gisteravond moreel steunt?
Wat een debiele gedachtegang.quote:
Interessant om te zien dat radicaal links opeens geen Nederlands meer begrijpt als de vervelende vragen gesteld worden.quote:
Ah, goed om te horen dat we al prachtwijken aan het schoonvegen zijn en moskeëen aan het sluiten zijn en vluchtelingen/gelukszoekers massaal aan het terugsturen zijn. 👍🏼quote:Op zondag 4 juni 2017 11:23 schreef Netflixed het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RoelSchrein twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:20:15Schoof (NCTV): meteen gekeken of in NL nog iets extra's moet gebeuren maar maximale wordt al gedaan #aanslagLonden https://t.co/zI6JkbM64L reageer retweet
Nee. Je schrijft dat er alleen een probleem is als jij iets kunt vinden dat een probleem is. Terwijl ik zeg: er is een probleem, want Jigzoz heeft een aanslag gepleegd op basis van FOK!. Als je zegt dat er geen probleem is, ben je dus medeplichtig.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in mijn post precies dit.
wat zijn jullie dom zeg hahaquote:Op zondag 4 juni 2017 11:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Klassiekertje: Nederlanders/ westerlingen zijn ook geen lievertjes![]()
Euribob vindt 5 - 10% van moslims in West-Europa die terrorisme moreel steunen relatief mee vallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat een debiele gedachtegang.
"Nee, natuurlijk zijn de meeste moslims niet gewelddadig. Relatief gezien valt het allemaal best mee, maar er zijn zóveel moslims dat ze desondanks een gevaar vormen."
Dit kun je voor elke grote groep mensen zeggen. Wat een complete onzin.
Waarom zou dat soort kristalnacht-achtige acties moeten?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:29 schreef Silven het volgende:
Ah, goed om te horen dat we al prachtwijken aan het schoonvegen zijn en moskeëen aan het sluiten zijn en vluchtelingen/gelukszoekers massaal aan het terugsturen zijn. 👍🏼
Ik ben prima op de hoogte van wat IS wil, thank you very much. Het zal ze alleen nooit lukken.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je maar eens moet gaan verdiepen in wat ISIS wil en al voor elkaar gekregen heeft in andere landen.
Begin bij de docu: "Only the Dead" over Al-Zarqawi en work from there.
Ik heb net eerder in dit topic de conclusie van iemand van Gallup gedeeld die zei dat moslims en Amerikanen even waarschijnlijk geweld tegen burgers rechtvaardigen. Dat feit accepteer ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:27 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Goede ontwijking.
Accepteer je dat 5 - 10% van moslims in West-Europa in meer of mindere mate terroristische daden als in Londen gisteravond moreel steunt?
Ja maar je zegt alleen maar HAAATquote:Op zondag 4 juni 2017 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet echt
iedereen kan nog zijn mening uiten op dit forum en als je over de schreef gaat krijg je een ban
Ik heb de regels ook weles overtreden hier![]()
![]()
Nee, dat zegt die dame in dat filmpje wat je postte. Ik vertaal slechts wat zij zelf zegt.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Euribob vindt 5 - 10% van moslims in West-Europa die terrorisme moreel steunen relatief mee vallen.
Een bestaande scheur wordt makkelijk groter.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ze helpen wel, getuige de steeds extremer wordende reacties op dit forum.
Ik ben niet radicaal links. Eerder centrum-rechts, denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:29 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Interessant om te zien dat radicaal links opeens geen Nederlands meer begrijpt als de vervelende vragen gesteld worden.
Lees dequote:
Ze worden aan alle kanten geholpen tot mensen die er minder van op de hoogte zijn en denken dat ze dit met een paar stageplaatsen kunnen oplossen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben prima op de hoogte van wat IS wil, thank you very much. Het zal ze alleen nooit lukken.
Ondanks al die doden door aanslagen in Europa is IS geen bedreiging voor Europese kunst, cultuur en historie.
De benzine ligt al op straat, iemand hoeft er alleen maar een lucifer in te gooien.twitter:LeaveEUOfficial twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:56:01WATCH | Man told not to be Islamophobic by man literally being forced to cower for his life during an Islamist terr… https://t.co/45wMefs3he reageer retweet
Als Fok! een religie was met een miljoen aanhangers waarvan 10%, zegmaar 100.000 man het vermoorden van en plegen van aanslagen op niet-Fok!kers goedkeurt, dan is vrijheid van vereniging en religie ineens heel ver te zoeken en word Fok! Per direct in volledigheid in de gaten gehouden en als het even kan verboden.quote:
Nu lieg je keihard.quote:
gelezenquote:
Misschien zouden we van twee kanten kunnen proberen die scheur kleiner te maken. In plaats van op onze luie reet te gaan zitten en verwachten dat zij al het werk doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een bestaande scheur wordt makkelijk groter.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben prima op de hoogte van wat IS wil, thank you very much. Het zal ze alleen nooit lukken.
Ondanks al die doden door aanslagen in Europa is IS geen bedreiging voor Europese kunst, cultuur en historie.
Wow, systematische ontwijking.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb net eerder in dit topic de conclusie van iemand van Gallup gedeeld die zei dat moslims en Amerikanen even waarschijnlijk geweld tegen burgers rechtvaardigen. Dat feit accepteer ik.
Euribob vindt dat 5 - 10% van moslims in West-Europa daden zoals gisteravond moreel steunen niet bijzonder (waarschijnlijk meer als je je bedenkt dat men in dit soort surveys sociaal wenselijke antwoorden geeft en ook nog vrij grote percentages bij ''rarely'' te vinden zijn).quote:In a 2007 Pew Research poll in response to a question on whether suicide bombing and other forms of violence against civilian targets to defend Islam could be justified,[31] in Europe:
(36 vs 64) 64% of Muslims in France believed it could never be justified, 19% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often.
(30 vs 70) 70% of Muslims in Britain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 12% sometimes, and 3% thought it could be justified often.
(17 vs 83) 83% of Muslims in Germany believed it could never be justified, 6% believed it could be justified rarely, 6% sometimes, and 1% thought it could be justified often.
(31 vs 69) 69% of Muslims in Spain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often.
Nee, dat doe jij. Omdat je immens generaliseert, en duidelijk geen idee hebt waar je over praat.quote:
Nee ik schrijf dat wanneer iemand anders aan mij kan laten zien waarom FOK! fout is. Moslims kunnen dat smoesje van onwetendheid over de gewelddadige kant van de islam niet meer hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Je schrijft dat er alleen een probleem is als jij iets kunt vinden dat een probleem is. Terwijl ik zeg: er is een probleem, want Jigzoz heeft een aanslag gepleegd op basis van FOK!. Als je zegt dat er geen probleem is, ben je dus medeplichtig.
Plaats ff weer die PEW-cirkeldiagrammetjes van je johquote:Op zondag 4 juni 2017 11:34 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wow, systematische ontwijking.
[..]
Euribob vindt dat 5 - 10% van moslims in West-Europa daden zoals gisteravond moreel steunen niet bijzonder (waarschijnlijk meer als je je bedenkt dat men in dit soort surveys sociaal wenselijke antwoorden geeft en ook nog vrij grote percentages bij ''rarely'' te vinden zijn).
Gevoel van blijdschap, gevoel dat de slachtoffers het verdiend hebben vanwege hun levensstijl, sympathieën met daders, enzovoort. Kom op zeg, duidelijk zat.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben niet radicaal links. Eerder centrum-rechts, denk ik.
Er is weinig mis met mijn Nederlands. Maar wat bedoel je met 'moreel steunen'?
dat idee heb ik ook van jouquote:Op zondag 4 juni 2017 11:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij. Omdat je immens generaliseert, en duidelijk geen idee hebt waar je over praat.
Nee niet de ''Nederlandse islam'', maar de islam. Daar waar het de overgrote meerderheid is blijft het bij de overgrote meerderheid niet bij verstoting.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De Nederlandse islam? Daar blijft het in de overgrote meerderheid bij verstoting.
Man man man, ga toch weg met die paranoide onzin. Je maakt jezelf alleen maar onderdeel van het probleem ermee.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze worden aan alle kanten geholpen tot mensen die er minder van op de hoogte zijn en denken dat ze dit met een paar stageplaatsen kunnen oplossen.De benzine ligt al op straat, iemand hoeft er alleen maar een lucifer in te gooien.twitter:LeaveEUOfficial twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:56:01WATCH | Man told not to be Islamophobic by man literally being forced to cower for his life during an Islamist terr… https://t.co/45wMefs3he reageer retweet
Welke handreiking?!?!?!?! Ik sta open voor iedereen, dat betekent nog niet dat ik ga zeggen dat ik dat gedachtegoed acceptabel vind, kom op zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Misschien zouden we van twee kanten kunnen proberen die scheur kleiner te maken. In plaats van op onze luie reet te gaan zitten en verwachten dat zij al het werk doen.
Zelfs al zouden we niet medeverantwoordelijk zijn voor de scheur, dan zouden we Nederland nog beter maken door een handreiking te doen.
En dat speelt bij 10% van de Nederlandse moslims?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:35 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Gevoel van blijdschap, gevoel dat de slachtoffers het verdiend hebben vanwege hun levensstijl, sympathieën met daders, enzovoort. Kom op zeg, duidelijk zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |