En dan? Gaan ze zeggen waarom ze het deden. Dat komt toch wel boven tafel.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
En bij voorkeur geef je ze dat dus niet inderdaadklopt
Dat denk ik wel. Kijk naar Midden-Oosten wat ik eerder schreef. Dat waren politiestaten mag je wel zeggen. Helaas. Maar het werkt(e) wel. Elk teken van radicalisering leidde tot een gevangenisstraf enz. Ging veel te ver, maar het gros hield zich ver van radicale ideeën juist om die reden. Geldt het voor iedereen? Vast niet. Maar voor degenen die ik zag, zeer zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef zeer het volgende:
Het is echt niet zo dat enige vorm van nog meer repressie oid ook maar iets gaat oplossen in dat hele terrorisme verhaal denk ik.
Heb je je wel eens afgevraagd waarom die Arabs zo'n enorm grote hekel aan ons hebben dat zelfs de derde generatie gastarbeiders het de moeite waard vindt om zichzelf op te blazen onder z'n landgenoten?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Kijk naar Midden-Oosten wat ik eerder schreef. Dat waren politiestaten mag je wel zeggen. Helaas. Maar het werkt(e) wel. Elk teken van radicalisering leidde tot een gevangenisstraf enz. Ging veel te ver, maar het gros hield zich ver van radicale ideeën juist om die reden. Geldt het voor iedereen? Vast niet. Maar voor degenen die ik zag, zeer zeker.
Omdat we bedorven zijn. Niet omdat we racistisch zijn of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je je wel eens afgevraagd waarom die Arabs zo'n enorm grote hekel aan ons hebben dat zelfs de derde generatie gastarbeiders het de moeite waard vindt om zichzelf op te blazen onder z'n landgenoten?
je ziet niet ergens iets van een globale trend waarbij witte mannen op middelbare leeftijd alles wat niet blank, man en christelijk is, in een positie duwen waarbij de machtsverdeling van diens aard is dat groep 1 alles en groep 2 niets heeft, de afgelopen pak 'em beet 1500 jaar?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:33 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Omdat we bedorven zijn. Niet omdat we racistisch zijn of iets dergelijks.
Nee, sorry. Negers plegen ook geen aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
je ziet niet ergens iets van een globale trend waarbij witte mannen op middelbare leeftijd alles wat niet blank, man en christelijk is, in een positie duwen waarbij de machtsverdeling van diens aard is dat groep 1 alles en groep 2 niets heeft, de afgelopen pak 'em beet 1500 jaar?
Maar komt die haat aan 'ons' dan doordat 'wij' zoveel verkeerd doen? Volgens mij heeft die haat veel meer oorzaken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je je wel eens afgevraagd waarom die Arabs zo'n enorm grote hekel aan ons hebben dat zelfs de derde generatie gastarbeiders het de moeite waard vindt om zichzelf op te blazen onder z'n landgenoten?
Dit inderdaad. Ik geloof dat het een soort calvinistisch restantje is. Dat we zo graag de vinger naar onszelf wijzen. We zoeken nog altijd naar onze eigen zonde en stellen die boven alle anderen hun zondes. Goede eigenschap, maar compleet doorgeslagen in deze discussies.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar komt die haat aan 'ons' dan doordat 'wij' zoveel verkeerd doen? Volgens mij heeft die haat veel meer oorzaken.
in arab bepalen wij de dictators en roven onze bedrijven de oliequote:Op zondag 4 juni 2017 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar komt die haat aan 'ons' dan doordat 'wij' zoveel verkeerd doen? Volgens mij heeft die haat veel meer oorzaken.
we kunnen als samenleving niet eens erkennen dat we genocide in indonesie gepleegd hebbenquote:Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik geloof dat het een soort calvinistisch restantje is. Dat we zo graag de vinger naar onszelf wijzen. We zoeken nog altijd naar onze eigen zonde en stellen die boven alle anderen hun zondes. Goede eigenschap, maar compleet doorgeslagen in deze discussies.
Ben ik met je eens. Maar denk niet dat mensen dan gaan radicaliseren en mensen dood steken in uitgaansgelegenheden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:41 schreef zeer het volgende:
[..]
in arab bepalen wij de dictators en roven onze bedrijven de olie
in europe geven we ze geen baan omdat ze abul heten
ik zie wel ruimte voor verbetering
kijk dan naar de actergrond van deze mensen, allemaal in eu geboren derde generatie gastarbeiders uit laag sociaal economisch milieu, geen banen perspectief en criminele achtergrond die in korte tijd radicaliserenquote:Op zondag 4 juni 2017 10:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar denk niet dat mensen dan gaan radicaliseren en mensen dood steken in uitgaansgelegenheden.
quote:Tot vandaag was de wereldgeschiedenis een westers gecentreerde onderneming – gebaseerd op de stelling dat iedereen zou moeten zijn zoals wij, of tenminste zo zou moeten worden. Volgens de Britse historicus Peter Frankopan, schrijver van de wereldwijde bestseller ‘De Zijderoutes’, heeft het Westen zich op die manier volledig vervreemd van de rest van de wereld. Het oude Europa is in verval en de economische voorspoed in Azië, Afrika en Zuid-Amerika gaat aan onze neus voorbij. We hebben geen vrienden meer oostelijk van Venetië, zegt Frankopan. Het machtscentrum verschuift langs de lijnen van de nieuwe zijderoute, van west naar oost. Hoe zullen wij ons aan die nieuwe wereldorde moeten aanpassen?
Veel over geschreven. Lastig verhaal, maar jouw stelling is te kortaf.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:44 schreef zeer het volgende:
[..]
kijk dan naar de actergrond van deze mensen, allemaal in eu geboren derde generatie gastarbeiders uit laag sociaal economisch milieu, geen banen perspectief en criminele achtergrond die in korte tijd radicaliseren
zullen we ander anekdotische bewijzen opvoeren om de hele wereld te verklaren?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Veel over geschreven. Lastig verhaal, maar jouw stelling is te kortaf.
In syrie ontmoette ik destijds een Fransman. Geen importfransman. Gewoon frans frans. Werkte bij een bank. Goede baan. Kwam hem op de grens tegen, hij vertelde zn levensverhaal. Allemaal prima. Uiteindelijk bekeerd tot islam. Relatie brak om mij onduidelijke redenen. En here he was, klaar om zich bij jahbat al nusra aan te sluiten
damn ik was links maar dit superovertuigende bericht heeft me instant geredpilled ....quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Veel over geschreven. Lastig verhaal, maar jouw stelling is te kortaf.
In syrie ontmoette ik destijds een Fransman. Geen importfransman. Gewoon frans frans. Werkte bij een bank. Goede baan. Kwam hem op de grens tegen, hij vertelde zn levensverhaal. Allemaal prima. Uiteindelijk bekeerd tot islam. Relatie brak om mij onduidelijke redenen. En here he was, klaar om zich bij jahbat al nusra aan te sluiten
Praten met mensen levert soms hele andere inzichten op dan statistieken. Interpretatie is key. Maar cijfers lenen zich, imho, wel heel erg voor interpretatie. Wat betekent veel laagopgeleide terroristen? Hoe veel % is veel? En what if, what if als het gewoon de dommerds zijn die de trigger pullen? Terwijl de succesvolleren hogere 'posities innemen? Met macro stats alleen krijg je maar een heel beperkt inzichtjequote:Op zondag 4 juni 2017 10:58 schreef zeer het volgende:
[..]
zullen we ander anekdotische bewijzen opvoeren om de hele wereld te verklaren?
okquote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Praten met mensen levert soms hele andere inzichten op dan statistieken. Interpretatie is key. Maar cijfers lenen zich, imho, wel heel erg voor interpretatie. Wat betekent veel laagopgeleide terroristen? Hoe veel % is veel? En what if, what if als het gewoon de dommerds zijn die de trigger pullen? Terwijl de succesvolleren hogere 'posities innemen? Met macro stats alleen krijg je maar een heel beperkt inzichtje
haha je type 'za'quote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh za mijn vrienden even afbellen dan
statistieken staan inderdaad open voor interpretatie. neemt niet weg dat ze nog steeds 100000000000 keer betrouwbaarder zijn dan een al dan niet verzonnen verhaal dat iemand op internet verteltquote:Op zondag 4 juni 2017 11:01 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Praten met mensen levert soms hele andere inzichten op dan statistieken. Interpretatie is key. Maar cijfers lenen zich, imho, wel heel erg voor interpretatie. Wat betekent veel laagopgeleide terroristen? Hoe veel % is veel? En what if, what if als het gewoon de dommerds zijn die de trigger pullen? Terwijl de succesvolleren hogere 'posities innemen? Met macro stats alleen krijg je maar een heel beperkt inzichtje
Oke manquote:Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
statistieken staan inderdaad open voor interpretatie. neemt niet weg dat ze nog steeds 100000000000 keer betrouwbaarder zijn dan een al dan niet verzonnen verhaal dat iemand op internet vertelt
waar woon je domsterdam of zoquote:Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zo zeggen wij dat gewoon hier hoor sukkel
holocaust? welke holocaustquote:Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
statistieken staan inderdaad open voor interpretatie. neemt niet weg dat ze nog steeds 100000000000 keer betrouwbaarder zijn dan een al dan niet verzonnen verhaal dat iemand op internet vertelt
als je eens daadwerkelijk met duitsers die in de oorlog gevochten hebben in gesprek gaat zie je die statistieken wel vanuit een heel ander oogpunt hoorquote:
Hadden ze niet echt. Was niet zo hun ding. Althans, ik bleef ver van isis (inzoverre mogelijk). Isis was wel zwart btw. Ik had een rode gekregen daar. Rood zwart geblokt geloof ikquote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef zeer het volgende:
nog steeds aan het twijfelen over m'n plo sjaal
welke kleur vinden de terroristen in Syrie het mooiste Henkie?
was dit in je tijd bij het franse vreemdelingenlegioen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Hadden ze niet echt. Was niet zo hun ding. Althans, ik bleef ver van isis (inzoverre mogelijk). Isis was wel zwart btw. Ik had een rode gekregen daar. Rood zwart geblokt geloof ik
quote:Op zondag 4 juni 2017 11:07 schreef zeer het volgende:
[..]
was dit in je tijd bij het franse vreemdelingenlegioen?
Doe nou eens normaal met die flikkersjaal homoquote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef zeer het volgende:
nog steeds aan het twijfelen over m'n plo sjaal
welke kleur vinden de terroristen in Syrie het mooiste Henkie?
sprak een frontsoldaat op de grens met rusland had een heel normaal levensverhaal een blonde heidi waarmee 'ie allemaal mooie blonde kindjes gemaakt had hij moest vechten in rusland omdat ze meer levensruimte nodig hadden maar hoeveel meer is meer levensruimte dan en over welk rusland hebben we het eigenlijk tsaristisch of wat in ieder geval onze relatie verbrak om onduidelijke redenen en here he was, kaar om te werken op de kolchoz want arbeid is een zaak van eer, karakter en plichtquote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je eens daadwerkelijk met duitsers die in de oorlog gevochten hebben in gesprek gaat zie je die statistieken wel vanuit een heel ander oogpunt hoor
kan er ook altijd van genieten als andere werken met sollicitatie ken ik nietquote:Op zondag 4 juni 2017 11:09 schreef maffehenkie het volgende:
[..]wel ooit gekeken hoe sollicitatie werkt, maar nee
altijd raar dat mensen denken dat je homo bent om je kleren of zo maar eigenlijk is het om dat je pik wiltquote:Op zondag 4 juni 2017 11:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal met die flikkersjaal homo
Grgr Ng
Wat staat hierquote:Op zondag 4 juni 2017 11:12 schreef zeer het volgende:
[..]
kan er ook altijd van genieten als andere werken met sollicitatie ken ik niet
in welke context was jij op de grens in Syrië en wanneer was ditquote:Op zondag 4 juni 2017 11:13 schreef maffehenkie het volgende:
Gelukkig weten jullie alles fantastisch dankzij het NRC en de paar linkjes op Wikipedia
Wie is 'jullie'?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:13 schreef maffehenkie het volgende:
Gelukkig weten jullie alles fantastisch dankzij het NRC en de paar linkjes op Wikipedia
Toen er oorlog was. Niet voor gewelddadige redenen. Verder opsec ivm prive.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef zeer het volgende:
[..]
in welke context was jij op de grens in Syrië en wanneer was dit
Waarom hap jij op henkie?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef zeer het volgende:
[..]
in welke context was jij op de grens in Syrië en wanneer was dit
snap ikquote:Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Toen er oorlog was. Niet voor gewelddadige redenen. Verder opsec ivm prive.
ik ken je verder niet maar je komt wel erg simpel overquote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef maffehenkie het volgende:
Deze sc
Is henkie beetje gek? Ja. Trollt henkie soms? Ja. Maar al een paar dagen niet meer. Snapt henkie zijn ongeloofwaardigheid? Helaas wel. Maar ach. Niet mijn probleem
Lees post 23 anders nog eens, en negeer dan niet mijn kanttekeningen over WIE de trigger pullt enzoquote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken je verder niet maar je komt wel erg simpel over
ja kweenie man dat jij met zo veel vragen rondloopt die anderen al lang en breed beantwoord hebben, is niet per se een hele vruchtbare basis voor een discussiequote:Op zondag 4 juni 2017 11:19 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Lees post 23 anders nog eens, en negeer dan niet mijn kanttekeningen over WIE de trigger pullt enzo
Geen enkele vraag is beantwoord op terreurgebied. Alles verschilt met de tijd, context, regio, taak van de terrorist, enz enz. De wetenschap blijft publiceren, juist omdat vragen blijven bestaan. Ook omdat ze willen publiceren om het publiceren, ook omdat er bakken geld in vloeien, maar punt blijft: vragen zijn verre van beantwoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man dat jij met zo veel vragen rondloopt die anderen al lang en breed beantwoord hebben, is niet per se een hele vruchtbare basis voor een discussie
ah de wetenschapkaartquote:Op zondag 4 juni 2017 11:25 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Geen enkele vraag is beantwoord op terreurgebied. Alles verschilt met de tijd, context, regio, taak van de terrorist, enz enz. De wetenschap blijft publiceren, juist omdat vragen blijven bestaan. Ook omdat ze willen publiceren om het publiceren, ook omdat er bakken geld in vloeien, maar punt blijft: vragen zijn verre van beantwoord.
ok jimmyquote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen, hoor.
Niet te veel op zeer letten. Dat is een nog grotere mongool dan jij. Met name omdat hij er niks aan kan doenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:26 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
En dan mij verwijten niet open te staan voor discussie
Wat vind je van de hammer series?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen, hoor.
Leuk concept. Maar informatievoorziening is slecht. Het moet sneller en mag ook wel in een balk in beeld.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 11:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niet te veel op zeer letten. Dat is een nog grotere mongool dan jij. Met name omdat hij er niks aan kan doen
Goede analyse en dat gaat zich denk ik wel ontwikkelenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk concept. Maar informatievoorziening is slecht. Het moet sneller en mag ook wel in een balk in beeld.
Inderdaad. Dan moet het wel de tijd krijgen. Ben benieuwd of dat zo is.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goede analyse en dat gaat zich denk ik wel ontwikkelen
Dat het volgend jaar verreden wordt is wel zekerquote:Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan moet het wel de tijd krijgen. Ben benieuwd of dat zo is.
Ah netjes. Hopen dat organisatie dan veel kan verbeteren.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat het volgend jaar verreden wordt is wel zeker
echt vermoeiend als mensen net gaan doen alsof hun post zo'n eye-opener is ofzoquote:Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man dat jij met zo veel vragen rondloopt die anderen al lang en breed beantwoord hebben, is niet per se een hele vruchtbare basis voor een discussie
conducteur op een intercity, of koffie en koekjes?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren lachte een wulps wiebel- en dansmeisje me heel hard uit toen ik vertelde dat ik eigenlijk een van de sociaalste mensen ooit ben en dat ik van origine op een IC werkte, gelukkig vond ze het niet zo heel erg
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
conducteur op een intercity, of koffie en koekjes?
alleen in kpd hoorquote:Op zondag 4 juni 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Mensen lachen mij ook altijd uit hoor US, niks omje voor te schamen
hahahahahahahahahaquote:Op zondag 4 juni 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik lach om je volharding soms, vind ik wel cutequote:Op zondag 4 juni 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
oh jaquote:Op zondag 4 juni 2017 12:45 schreef zeer het volgende:
[..]
het wordt pas echt naar als je helemaal geen foto's pots en alsnog uitgelachen wordt toch
toch wel heel apart allemaalquote:Op zondag 4 juni 2017 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Andere meisje is ook gevonden begrijp ik?
Waaruit maak je dit opquote:Op zondag 4 juni 2017 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Andere meisje is ook gevonden begrijp ik?
quote:
doe dan eerst even een schone broek aanquote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga naar buiten, echt super spannend. Pis in mn broek kusjes
wow gewaagd hoorquote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Dat bepaal ik wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Hey vriend!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel.
Gewoon in de kelder blijven.
cHaiquote:Op zondag 4 juni 2017 13:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met hai bedoel ik toch echt dat ik je pik wel wil zuigen hoor.
Hard gewordenquote:Op zondag 4 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Ow ik dacht dat Joodse vrouwen echte dames waren.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:16 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Is Joodse zei ze die zijn wel in voor geile dingen idd
Maar anaal lijkt me echt
Grapje chai
Niet geweest nog maar schijnen echt losbandig te zijn (en lekker)quote:Op zondag 4 juni 2017 13:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat Joodse vrouwen echte dames waren.
schijnen nogal veel te vragen ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:20 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Niet geweest nog maar schijnen echt losbandig te zijn (en lekker)
hij lijkt mij wel nasty hoorquote:
zuigen krengquote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef xcachet het volgende:
I need youuuuuuu
Like the dessert needs the water
dessert is een toetjequote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef xcachet het volgende:
I need youuuuuuu
Like the dessert needs the water
Bijna altijd.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee maar ze is bijna altijd wel welkom
Ik trek niet op plaatjes gekkie. En ik kom gewoon aan mijn trekken ondanks dat ik geen vriendin heb.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wordt weer tijd voor een vriendin als je zit te trekken op modellen, Zoks
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee maar ze is bijna altijd wel welkom
lekkel tlekkenquote:Op zondag 4 juni 2017 15:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik trek niet op plaatjes gekkie. En ik kom gewoon aan mijn trekken ondanks dat ik geen vriendin heb.
Jezus.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
beetje bruin wel, niet echt mooi hoofd.
grappig dat jij dit zegtquote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
fatcachet in FB
wat een jankerdje
Beetje hypocriet van je, WCH.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
fatcachet in FB
wat een jankerdje
Ene moment wordt hier onnodig hysterisch gegumd, andere keer gebeurt er helemaal niets.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
fatcachet in FB
wat een jankerdje
Moet je mn pik eens zienquote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ene moment wordt hier onnodig hysterisch gegumd, andere keer gebeurt er helemaal niets.
Vind dat ook wel krom.
Ama was stoned. Kan ze ook niets aan doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ene moment wordt hier onnodig hysterisch gegumd, andere keer gebeurt er helemaal niets.
Vind dat ook wel krom.
Wat een drama allemaalquote:
hee Cachetquote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ama was stoned. Kan ze ook niets aan doen.
Dat is dus ook het punt, iemands kind uitmaken voor sexpop is geen enkel probleem blijkbaarquote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dat ook wel krom.
Dat was jouw interpretatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is dus ook het punt, iemands kind uitmaken voor sexpop is geen enkel probleem blijkbaar
amarantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhquote:
ging wat ver ja was niet nodigquote:Op zondag 4 juni 2017 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is dus ook het punt, iemands kind uitmaken voor sexpop is geen enkel probleem blijkbaar
Tja de willekeur werkt dan kennelijk wel twee kanten uit, maar dat maakt het niet minder vervelend.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moa, het verschil is dat ze blijft janken,TR-en en zuigen tot er bans vallen, nu ook weer in FBquote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja de willekeur werkt dan kennelijk wel twee kanten uit, maar dat maakt het niet minder vervelend.
he vuile dunne snollerige sexpopquote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amarantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhh
Gewoon afkoelban voor jullie allebei.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moa, het verschil is dat ze blijft janken,TR-en en zuigen tot er bans vallen, nu ook weer in FB
Ze wil graag een grote bek hebben maar kan zelf niets hebben
hypocriet
Ach, je moeder kan wel, maar je kind ow wee.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moa, het verschil is dat ze blijft janken,TR-en en zuigen tot er bans vallen, nu ook weer in FB
hypocriet
madquote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hypocriet
Hoeraquote:
Een van de vele quotes waarin je het zelf aldoor maar loopt uit te dagen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel leuk om te zien hoe twee kansloze paupers steeds reageren op me
zo lief
weet ik weer waarom ik werk
Je vergeet: 'Dit is mijn uitspraak. Hier moeten jullie het mee doen'quote:
Mag het niet zomaar overnemen. Meester Reid heeft ook een andere frase moeten verzinnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je vergeet: 'Dit is mijn uitspraak. Hier moeten jullie het mee doen'
Legitiemquote:Op zondag 4 juni 2017 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag het niet zomaar overnemen. Meester Reid heeft ook een andere frase moeten verzinnen.
Ja, die arme man heeft het al zo zwaarquote:
je telt altijd af...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
komt ie he
1
2
3
huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilen
50 cent graag.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
fatcachet in FB
wat een jankerdje
Hj pillenbek is dichtquote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
komt ie he
1
2
3
huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilen
ja ik vond hem mooi, maar jij had het over fatchetquote:
oquote:Op zondag 4 juni 2017 15:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om Haags vol te proppen met Berliner bollen en hem als kopie van John F. Kennedy aan Madame Tussaud aan te bieden
Godverdomme dit heb je zeker van Zosk geleerd he netnietkopieChineesquote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik vond hem mooi, maar jij had het over fatchet
dus ik heb er een eigen draai aan gegeven en hoef derhalve niet te betalen
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme dit heb je zeker van Zosk geleerd he netnietkopieChinees
Misschien krijg je zelfs een FB post of zelfs topicquote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef Zosk het volgende:
Zal ik even met kanker schelden zodat iedereen zijn dagelijkse TR weer kan doen?
TRquote:Op zondag 4 juni 2017 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme dit heb je zeker van Zosk geleerd he netnietkopieChinees
Dan moet het in combinatie met hoer zag ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Misschien krijg je zelfs een FB post of zelfs topic
Ja er moet wel een kern van waarheid inzittenquote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet het in combinatie met hoer zag ik.
Sowquote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja er moet wel een kern van waarheid inzitten
Hjbquote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat je een mongooltje bent
Kom gaan we doenquote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om met Zosk in een buitenbubbelbad naar de zomerse lucht te kijken
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef Remqo het volgende:
Zin om te kamperen en Etto als een tentharing in de grond te slaan
Je krijgt vanzelf neus- en oorhaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en ik mocht willen dat ik zoveel haar op mijn hoofd had
hahahahquote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef zeer het volgende:
Ik pas soms op een hond en als ik hem dan uitlaat loop ik een rondje van zo'n 5 km waarvan de eerste 200 meter bebouwde kom is en daarna uitgestrekt landerijen. Hij krijgt het iedere keer weer voor elkaar om na zo'n 160 meter te schijten bij een huis zodat ik gedwongen ben om z'n stront in een zakje met me mee te dragen tot de enige prullenbak op de route die op ongeveer 2 km vanaf het huis is.
Hahahaha.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef zeer het volgende:
Ik pas soms op een hond en als ik hem dan uitlaat loop ik een rondje van zo'n 5 km waarvan de eerste 200 meter bebouwde kom is en daarna uitgestrekt landerijen. Hij krijgt het iedere keer weer voor elkaar om na zo'n 160 meter te schijten bij een huis zodat ik gedwongen ben om z'n stront in een zakje met me mee te dragen tot de enige prullenbak op de route die op ongeveer 2 km vanaf het huis is.
als zo'n wezen plat op z'n buik gaat liggen met z'n achterpoten helemaal gestrekt, heeft 'ie het dan warm of zo?quote:
Heb dat ww meerdere keren opnieuw aangevraagdquote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
pffffffffffffff wat was m'n digid ww ook alweer
Onze hond poept het liefst in hoog gras en dat groeit vaak op plekken waar je net de bebouwde kom uit loopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef zeer het volgende:
topmodel, niet meer inruilenquote:Op zondag 4 juni 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Onze hond poept het liefst in hoog gras en dat groeit vaak op plekken waar je net de bebouwde kom uit loopt.
ja en dat moet je dan binnen een paar dagen doen anders vervalt iequote:Op zondag 4 juni 2017 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb dat ww meerdere keren opnieuw aangevraagd
sowquote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee het was pensyznmoederiseenzaadcontainer
Link wel zo zonder hoofdletters cijfers en leestekensquote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee het was pensyznmoederiseenzaadcontainer
living on the edgequote:Op zondag 4 juni 2017 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Link wel zo zonder hoofdletters cijfers en leestekens
ja maar vraag niet hoequote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hebben jullie je gedragen jongens?
Relatief gezien of volgens maatschappelijk geaccepteerde normen?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
volgens mgnquote:Op zondag 4 juni 2017 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Relatief gezien of volgens maatschappelijk geaccepteerde normen?
Jaquote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als volslagen idioten cq. Noel/Cachetquote:
wat is er loos?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als volslagen idioten cq. Noel/Cachet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |