Waarom hap jij op henkie?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef zeer het volgende:
[..]
in welke context was jij op de grens in Syrië en wanneer was dit
snap ikquote:Op zondag 4 juni 2017 11:15 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Toen er oorlog was. Niet voor gewelddadige redenen. Verder opsec ivm prive.
ik ken je verder niet maar je komt wel erg simpel overquote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef maffehenkie het volgende:
Deze sc
Is henkie beetje gek? Ja. Trollt henkie soms? Ja. Maar al een paar dagen niet meer. Snapt henkie zijn ongeloofwaardigheid? Helaas wel. Maar ach. Niet mijn probleem
Lees post 23 anders nog eens, en negeer dan niet mijn kanttekeningen over WIE de trigger pullt enzoquote:Op zondag 4 juni 2017 11:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken je verder niet maar je komt wel erg simpel over
ja kweenie man dat jij met zo veel vragen rondloopt die anderen al lang en breed beantwoord hebben, is niet per se een hele vruchtbare basis voor een discussiequote:Op zondag 4 juni 2017 11:19 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Lees post 23 anders nog eens, en negeer dan niet mijn kanttekeningen over WIE de trigger pullt enzo
Geen enkele vraag is beantwoord op terreurgebied. Alles verschilt met de tijd, context, regio, taak van de terrorist, enz enz. De wetenschap blijft publiceren, juist omdat vragen blijven bestaan. Ook omdat ze willen publiceren om het publiceren, ook omdat er bakken geld in vloeien, maar punt blijft: vragen zijn verre van beantwoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man dat jij met zo veel vragen rondloopt die anderen al lang en breed beantwoord hebben, is niet per se een hele vruchtbare basis voor een discussie
ah de wetenschapkaartquote:Op zondag 4 juni 2017 11:25 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Geen enkele vraag is beantwoord op terreurgebied. Alles verschilt met de tijd, context, regio, taak van de terrorist, enz enz. De wetenschap blijft publiceren, juist omdat vragen blijven bestaan. Ook omdat ze willen publiceren om het publiceren, ook omdat er bakken geld in vloeien, maar punt blijft: vragen zijn verre van beantwoord.
ok jimmyquote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen, hoor.
Niet te veel op zeer letten. Dat is een nog grotere mongool dan jij. Met name omdat hij er niks aan kan doenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:26 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
En dan mij verwijten niet open te staan voor discussie
Wat vind je van de hammer series?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb deze discussie half uur geleden al gewonnen, hoor.
Leuk concept. Maar informatievoorziening is slecht. Het moet sneller en mag ook wel in een balk in beeld.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 11:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niet te veel op zeer letten. Dat is een nog grotere mongool dan jij. Met name omdat hij er niks aan kan doen
Goede analyse en dat gaat zich denk ik wel ontwikkelenquote:Op zondag 4 juni 2017 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk concept. Maar informatievoorziening is slecht. Het moet sneller en mag ook wel in een balk in beeld.
Inderdaad. Dan moet het wel de tijd krijgen. Ben benieuwd of dat zo is.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goede analyse en dat gaat zich denk ik wel ontwikkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |