Dat het volgend jaar verreden wordt is wel zekerquote:Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan moet het wel de tijd krijgen. Ben benieuwd of dat zo is.
Ah netjes. Hopen dat organisatie dan veel kan verbeteren.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat het volgend jaar verreden wordt is wel zeker
echt vermoeiend als mensen net gaan doen alsof hun post zo'n eye-opener is ofzoquote:Op zondag 4 juni 2017 11:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man dat jij met zo veel vragen rondloopt die anderen al lang en breed beantwoord hebben, is niet per se een hele vruchtbare basis voor een discussie
conducteur op een intercity, of koffie en koekjes?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren lachte een wulps wiebel- en dansmeisje me heel hard uit toen ik vertelde dat ik eigenlijk een van de sociaalste mensen ooit ben en dat ik van origine op een IC werkte, gelukkig vond ze het niet zo heel erg
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
conducteur op een intercity, of koffie en koekjes?
alleen in kpd hoorquote:Op zondag 4 juni 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Mensen lachen mij ook altijd uit hoor US, niks omje voor te schamen
hahahahahahahahahaquote:Op zondag 4 juni 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik lach om je volharding soms, vind ik wel cutequote:Op zondag 4 juni 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
oh jaquote:Op zondag 4 juni 2017 12:45 schreef zeer het volgende:
[..]
het wordt pas echt naar als je helemaal geen foto's pots en alsnog uitgelachen wordt toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |