he vuile dunne snollerige sexpopquote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
amarantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhh
Gewoon afkoelban voor jullie allebei.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moa, het verschil is dat ze blijft janken,TR-en en zuigen tot er bans vallen, nu ook weer in FB
Ze wil graag een grote bek hebben maar kan zelf niets hebben
hypocriet
Ach, je moeder kan wel, maar je kind ow wee.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moa, het verschil is dat ze blijft janken,TR-en en zuigen tot er bans vallen, nu ook weer in FB
hypocriet
madquote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hypocriet
Hoeraquote:
Een van de vele quotes waarin je het zelf aldoor maar loopt uit te dagen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel leuk om te zien hoe twee kansloze paupers steeds reageren op me
zo lief
weet ik weer waarom ik werk
Je vergeet: 'Dit is mijn uitspraak. Hier moeten jullie het mee doen'quote:
Mag het niet zomaar overnemen. Meester Reid heeft ook een andere frase moeten verzinnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je vergeet: 'Dit is mijn uitspraak. Hier moeten jullie het mee doen'
Legitiemquote:Op zondag 4 juni 2017 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag het niet zomaar overnemen. Meester Reid heeft ook een andere frase moeten verzinnen.
Ja, die arme man heeft het al zo zwaarquote:
je telt altijd af...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
komt ie he
1
2
3
huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |