stuur ze nr syrie, kan ze haarzelf wat nuttig makenquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet ga gewoon huiswerk maken ofzo
Ah, oké. Jammer. Ik mis de ouwe Hans.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, die reeks was nog van de ouwe Hans
kun je ook nog even wat nieuws van gisteren posten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Religie van de vrede?
Meerdere gewonden bij aanslag Brits parlement
Je hebt de nieuwe Hans anders vaker ge-dm't dan de ouwequote:Op woensdag 22 maart 2017 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, oké. Jammer. Ik mis de ouwe Hans.
Idd, moet geen nieuws zijn dat die haatbaarden zulke dingen doen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:30 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je ook nog even wat nieuws van gisteren posten?
Ssssttt!quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe Hans anders vaker ge-dm't dan de ouwe
quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, in Syrie worden elke dag mensen neer geschoten.
okquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, moet geen nieuws zijn dat die haatbaarden zulke dingen doen.
Waar gaan jullie heen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:33 schreef xcachet het volgende:
Ohja, ik moet mijn schoolreisje nog betalen.
Nicequote:Op woensdag 22 maart 2017 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naar de Volkswagenfabriek in Wolfsburg en naar Smart.
Maar waarom 'Te laat'? en waarom meerdere delen?quote:
Ooh ok.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier tellen we op z'n Romeins. Ik ga weer door tot deeltje XXX net als met Hallootjes
Dat is voor eventuele andere kapersquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom 'Te laat'? en waarom meerdere delen?
coolquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naar de Volkswagenfabriek in Wolfsburg en naar Smart.
Oh zo, goeie idd.. Altijd andere voor zijn en geen kans gunnenquote:
sowquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:37 schreef HPLC het volgende:
ik ga rebels doen en 10 minuten eerder uitklokken.
Aju
borstvergrotingen zijn vies duur hequote:Op woensdag 22 maart 2017 16:41 schreef xcachet het volgende:
Weer een rib uit m'n lijf. Gelukkig bijna jarig.
Boeiend.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:44 schreef Montelly het volgende:
Alweer een geïsoleerd incident in London?
Je hebt gelijk, wegkijken, ver van mijn bed show.quote:
Aaaaah, sushi hmmm.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wegkijken, ver van mijn bed show.
Laten we over make-up en sushi hebben
quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kun jij zosk ff een keiharde ram op z'n schouder geven voor me?
quote:Update 16:20
Een man die buiten het Brits parlement is neergeschoten stak volgens nu.nl een agent neer in het parlementsgebouw. Het parlement is direct afgesloten. Ook zouden er zeker twaalf mensen gewond zijn geraakt. Een fotograaf van persbureau Reuters laat weten minstens twaalf gewonden te zien op de Westminsterbridge. Getuigen melden dat een auto op de Westminsterburg mensen heeft aangereden en daarna tegen de poort van Westminster is aangereden.
vlindermes, vliegt van slachtoffer naar slachtofferquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:48 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Twaalf mensen gewond door één agent neer te steken?wat is dat voor mes?
Grasmaaier?quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:48 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Twaalf mensen gewond door één agent neer te steken?wat is dat voor mes?
quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vlindermes, vliegt van slachtoffer naar slachtoffer
jaaaaaaaquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 22 maart 2017 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik eet vanavond geen bietjes
Oh hey Bradley2.0quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Heul niets, er moet 123 kilo af minimaal.
Huh?quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Inverse Bradley. Dan zou ik negatief 53 wegen.
Crip weegt een factor 2 meer, je punt is?quote:
Vet pijnlijk dat je dit vraagt. Wow.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe heeft Zosk ooit een vriendin gehad?
Hij heeft over het algemeen lekkere vriendinnen. Snap er ook niets van.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ze ook naar zijn innerlijk kijken?quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zosk is door en door verrot.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze ook naar zijn innerlijk kijken?
Oh. Maar het uiterlijk moet je ook aanstaan toch?quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze ook naar zijn innerlijk kijken?
Is de cliffhanger van een vlog van haar. Mijn punt is grappig dat het blijkbaar zo'n punt is.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip weegt een factor 2 meer, je punt is?
Tuurlijk, maar de uitstraling doet veel meer. Helemaal bij een eerste ontmoeting.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Maar het uiterlijk moet je ook aanstaan toch?
Vindt Ash dit leuk ?quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashqelon in vbl scwat een rust hier
Maar jij bent toch niet zwaarder dan 82?quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar geen zin om de factor uit te rekenen.
boi dat girl thiccccccccccccccccquote:Op woensdag 22 maart 2017 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet zwaarder dan 82?
Jawel hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet zwaarder dan 82?
Terechtquote:
Moest mijzelf ook even knijpenquote:Op woensdag 22 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashqelon in vbl scwat een rust hier
Je zou sarcasme nog niet doorhebben als het je in je gezicht sloeg, schatquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
Maar dat was niet te zien in je vlog Chai
Hou toch op. Ik vertrouw Chai gewoon op haar woord.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je zou sarcasme nog niet doorhebben als het je in je gezicht sloeg, schat
open anders een janktopic in fb dat je vindt dat anderen anders worden behandeld dan jij, dat is wel de ultieme jankdaad tochquote:
Ja kijk daar ga je alquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik vertrouw Chai gewoon op haar woord.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
open anders een janktopic in fb dat je vindt dat anderen anders worden behandeld dan jij, dat is wel de ultieme jankdaad toch
Heb je er eentje voor mij die ik kan kopiëren toevallig? Janken ben je goed in namelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
open anders een janktopic in fb dat je vindt dat anderen anders worden behandeld dan jij, dat is wel de ultieme jankdaad toch
Je bent wel erg diep geraakt zo te merken. Wil je erover praten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij worden we gewoon bruut in het ootje genomen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
Maar dat was niet te zien in je vlog Chai
Ben je ook eens bruut genomen hè maagdjequote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij worden we gewoon bruut in het ootje genomen.
Dat iedereen dat topic zo serieus nam zegquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:17 schreef Catkiller het volgende:
Had Noel zo'n topic gemaakt ja? Wat een sneeuwvlokje ben je toch ook.
Chai wil later dat ik met vrienden weekendjes comiccon enzo doe zodat ze het huis voor zichzelf heeft.quote:
Ben jij dan al wel anaal ontmaagd?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je ook eens bruut genomen hè maagdje
Welk huis?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai wil later dat ik met vrienden weekendjes comiccon enzo doe zodat ze het huis voor zichzelf heeft.
Komen goede artiesten, heb er zin in.quote:
Herkenbaar, al stuur ik mijn vriendin naar de opera.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai wil later dat ik met vrienden weekendjes comiccon enzo doe zodat ze het huis voor zichzelf heeft.
Ik ben wat gewendquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hahaha. Doe hem de groetjes.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen goede artiesten, heb er zin in.
En ga WietParkiet ontmoeten.
[..]
Herkenbaar, al stuur ik mijn vriendin naar de opera.
welke artiesten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen goede artiesten, heb er zin in.
En ga WietParkiet ontmoeten.
[..]
Herkenbaar, al stuur ik mijn vriendin naar de opera.
Gewoon zware botten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Steve Scott en Romano Molenaar zijn voor mij de hoogtepunten.quote:
Gewoon met een ijzeren voorwerp op tikken, achterkant van een vork ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Lipje van blikje drinken is kapot en blikje drinken nog niet open.
Ja geprobeerd maar kan alleen maar mis gaan bij mij. Heb nieuw blikje gepakt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon met een ijzeren voorwerp op tikken, achterkant van een vork ofzo
Kan best. Als boerin heb je vast veel melk gedronken in al die jaren dus ook zwaardere botten.quote:
Luie donder.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geprobeerd maar kan alleen maar mis gaan bij mij. Heb nieuw blikje gepakt.
Lust geen melk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan best. Als boerin heb je vast veel melk gedronken in al die jaren dus ook zwaardere botten.
Vrouwenquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geprobeerd maar kan alleen maar mis gaan bij mij. Heb nieuw blikje gepakt.
ait ben er niet mee bekend maar veel plezier vastquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steve Scott en Romano Molenaar zijn voor mij de hoogtepunten.
Oh spannondquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoop hier na het weekend meer over te kunnen delen.
Hoezo lui? Nu moest ik naar de koelkast lopen waar ik net vandaan kwam.quote:
snap ik bestquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wacht op de juiste (lengte) voordat ik hem aanbied.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:30 schreef Drug het volgende:
[..]
ait ben er niet mee bekend maar veel plezier vast
Wij zijn superboos op je, het is beter als je hier nooit meer terug komt.quote:
teun en je vrouw"?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel leuk om te zien hoe twee kansloze paupers steeds reageren op me
zo lief
weet ik weer waarom ik werk
Ik werk ook hoor met behoud van uitkering.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zo lief
ja maar jou veracht ik, dus ik zou jou nooit hiermee bedoelenquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik werk ook hoor met behoud van uitkering.
Ja was voorwaarde van mijn vriendin om het bij haar te mogen doen. Nu nog spijt en pijn van.quote:
Kansloosquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zo lief
gewoon afknippen zei profquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja was voorwaarde van mijn vriendin om het bij haar te mogen doen. Nu nog spijt en pijn van.
Oké dan zal ik je negeren vanaf nu want wil dat je het naar je zin hebt hier.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar jou veracht ik, dus ik zou jou nooit hiermee bedoelen
Haha, hier nummer 3quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zo lief
Ik poep nu met een krukje onder mijn voeten heb gehoord dat dat moet helpen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon afknippen zei prof
jij bent meer dan ik ooit zal zijn, dus jij bent al helemaal niet wie ik bedoel, mijn lief suikerschuimpjequote:
geloof me, dat helpt nietsquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik poep nu met een krukje onder mijn voeten heb gehoord dat dat moet helpen.
ik zat ooit als langharige met mijn moeder in de tramquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:46 schreef Drug het volgende:
blanke man van middelbare leeftijd heeft niet het benodigde toeslagkaartje voor zijn treinreis. hij wordt gecontroleerd en gematst.
een paar rijen verder. zwarte jongeman heeft niet het benodigde toeslagkaartje voor zijn treinreis. hij wordt gecontroleerd en beboet.
Is voor die zwarte jongen om zijn streetcreds te boosten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:46 schreef Drug het volgende:
blanke man van middelbare leeftijd heeft niet het benodigde toeslagkaartje voor zijn treinreis. hij wordt gecontroleerd en gematst.
een paar rijen verder. zwarte jongeman heeft niet het benodigde toeslagkaartje voor zijn treinreis. hij wordt gecontroleerd en beboet.
Begrijpelijk. Ik had dat met pijpen, maar gelukkig had ik al enige ervaring toen ik nog wel eens naar de kerk moest tijdens mijn basisschooltijd.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja was voorwaarde van mijn vriendin om het bij haar te mogen doen. Nu nog spijt en pijn van.
is geld nodigquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Wikipedia is volgens mij geld nodig..
[ afbeelding ]
Maar het staat op het internet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geloof me, dat helpt niets
Ja sorry.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is geld nodig
waar ben ik beland help
Maar ik ben niets zei mijn moeder altijd, dus hoe kan je minder zijn dan niets?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij bent meer dan ik ooit zal zijn, dus jij bent al helemaal niet wie ik bedoel, mijn lief suikerschuimpje
FOK! neem ik niet serieus hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn antwoord ook toch mongooltje
Ik gun ze geen cent sinds bekend is hoe ontzetten partijdig die editors zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Eerst stond het nog een beetje subtiel in beeld.
goeie vraag welquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik ben niets zei mijn moeder altijd, dus hoe kan je minder zijn dan niets?
Hmm?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft niks meer met een encyclopedie te maken, meer met pure propaganda.
prachtig gebaar dit, nu is het tijd om hem onderuit te schoffelenquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij bent meer dan ik ooit zal zijn, dus jij bent al helemaal niet wie ik bedoel, mijn lief suikerschuimpje
Echt he, nou ja, beter dan moderator worden zodat het net lijkt alsof je werkt hahaquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goeie vraag wel
we zijn beiden helemaal niets misschien
in ieder geval voelen we beiden geen behoefte om te melden dat we wel iets zijn op internet, zoals sommige kneusjes
nee, ik hou van hans, ben veel te blij dat hij terug isquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
prachtig gebaar dit, nu is het tijd om hem onderuit te schoffelen
Dit verhaal is nog viezer dan het filmpje van een jongen die een rauwe rattenkop op eet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik had dat met pijpen, maar gelukkig had ik al enige ervaring toen ik nog wel eens naar de kerk moest tijdens mijn basisschooltijd.
wil ama oprokenquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, nou ja, beter dan moderator worden zodat het net lijkt alsof je werkt haha
Ken ik niet want ben k-gezond.quote:
Hun woorden waren: wij geven niet om wat de waarheid is, maar wat (bepaalde) nieuwsbronnen berichten.quote:
Oh dat is wel jammer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun woorden waren: wij geven niet om wat de waarheid is, maar wat (bepaalde) nieuwsbronnen berichten.
Staat sinds een paar jaar boordevol leugens en aannames, gebaseerd op hun politieke agenda.
Dat mag Noel invullen.quote:
kern tochquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:52 schreef Catkiller het volgende:
Oké laat maar want die jongen denkt toch het slechtste, het staat voor kei natuurlijk.
IK ZEG TOCH KEI DUS DAN IS HET KEIquote:
Ik dacht ook aan kei iddquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:52 schreef Catkiller het volgende:
Oké laat maar want die jongen denkt toch het slechtste, het staat voor kei natuurlijk.
open een topic in fbquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog wel een hoofdletter waardig iig
Ga echt werken of zo.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even mijn Facebook profielfoto aanpassen.
Beter je mening delen in NWS voor de echte internetreputatiequote:
hansquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:18 schreef Murdera het volgende:
Welk van de mensensoorten had daarwerkelijk een vooruitstekend voorhoofd? Niet de neanderthaler
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:18 schreef Murdera het volgende:
Welk van de mensensoorten had daarwerkelijk een vooruitstekend voorhoofd? Niet de neanderthaler
Heb maar 1 vak antropologie gevolgd ooit.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
incorrecte denkbeelden die waarschijnlijk uit de donald.duck komen
dat als wetenschappelijk naslagwerk beschouwen is natuurlijk wel een faal van epische proporties hequote:Op woensdag 22 maart 2017 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
incorrecte denkbeelden die waarschijnlijk uit de donald.duck komen
Bloemetjes gelegd bij de consulaat net.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even mijn Facebook profielfoto aanpassen.
rtquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Mense Stop Met Ruzie Maken..
geen foto van een vrouw die je nooit zal hebben?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bloemetjes gelegd bij de consulaat net.
oh jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ik als kind van het balkon was gevallen.
watquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:27 schreef Drug het volgende:
ik niet man.. lijkt het beetje op als je gewaterboard wordt?
ik heb een keer een collega dat bij mij laten doenquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:27 schreef Drug het volgende:
ik niet man.. lijkt het beetje op als je gewaterboard wordt?
Echt hequote:Op woensdag 22 maart 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
of die hitlerjugend upskeer waar hij nou mee rondloopt
hoe lang hou je vol?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb een keer een collega dat bij mij laten doen
godkk
dat was echt een ervaring
:'0
ik dacht dat ik dood ging
of dat erop lijktquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja wat ijl je met waterboarden
jij denkt zeker dat je een zware jongen bentquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat als wetenschappelijk naslagwerk beschouwen is natuurlijk wel een faal van epische proporties he
heel kort... en die gast,quote:
oudquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
of die hitlerjugend upskeer waar hij nou mee rondloopt
ik ben meer een soort kwekquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat je een zware jongen bentgoofy!
lelijkquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb een keer een collega dat bij mij laten doen
godkk
dat was echt een ervaring
:'0
ik dacht dat ik dood ging
skaterquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben meer een soort kwek
k zou je upgraden, met kwakquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben meer een soort kwek
naar die exotische birdiesquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof zo'n vogel dacht van ... nee god godtievus, fuck gezin, ik ga terug naar het zuiden
rare collega's heb jijquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel kort... en die gast,
hij is 1.96 ofzo en ik 1.78 en ik zeg nog... ik wil dit weten dus hou me tegen
man
echt man
alsof je dood gaat
een paar minuten
als je bij de militie wil moet je kwartierquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel kort... en die gast,
hij is 1.96 ofzo en ik 1.78 en ik zeg nog... ik wil dit weten dus hou me tegen
man
echt man
alsof je dood gaat
een paar minuten
het is wel iets dat je moet ervaren hoor...quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wist niet wat waterboarden was maar heb dat dus nooit gedaan dus moeilijk te vergelijken
o ok misschien kan wch het vertellen ik ga hem vragenquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wist niet wat waterboarden was maar heb dat dus nooit gedaan dus moeilijk te vergelijken
ja is een kroaat, vluchteling en stuf... echt een mafkees, ik mag hem graag, we zijn naaste collega's ook echt wel vrienden... elkaar helpen met shit als het nodig is zoiets, niet samen gourmetten met kerst, dat niet, maar verder, ik reken hem tot vriend... en geloof me, beter dat dan hem rekenen tot vijandquote:
swap buddy dusquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja is een kroaat, vluchteling en stuf... echt een mafkees, ik mag hem graag, we zijn naaste collega's ook echt wel vrienden... elkaar helpen met shit als het nodig is zoiets, niet samen gourmetten met kerst, dat niet, maar verder, ik reken hem tot vriend... en geloof me, beter dat dan hem rekenen tot vijand
is chemiboy een kloon van je?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha
mijn vrouw is 154 ofzo.. als ik dat doe ben ik weduwnaar
Als je van zekere mensen af moet dan zit hij onder sneltoets?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
elkaar helpen met shit als het nodig is zoiets,
Ja, zo kan het wel weer, die jongen kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof zo'n vogel dacht van ... nee god godtievus, fuck gezin, ik ga terug naar het zuiden
quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
WCH is mentaal nog maar 12 jaar. Je kunt hem dit gebrabbel niet kwalijk nemen.
Nog gestalkt vandaag?quote:
Care niet zoquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:58 schreef HRC2020 het volgende:
Ik hoorde dat er een incident was in Londen. Is MAHL al gesignaleerd hier?
kilo?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha
mijn vrouw is 154 ofzo.. als ik dat doe ben ik weduwnaar
Dat lijkt me echt vervelendquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:59 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Als ik wil caren doe ik dat wel in Mozy's dm
Lijkt me helemaal niets om mee te maken.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:00 schreef Drug het volgende:
[..]
eindelijk nog iemand die geen watje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |