Jawel hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet zwaarder dan 82?
Terechtquote:
Moest mijzelf ook even knijpenquote:Op woensdag 22 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashqelon in vbl scwat een rust hier
Je zou sarcasme nog niet doorhebben als het je in je gezicht sloeg, schatquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
Maar dat was niet te zien in je vlog Chai
Hou toch op. Ik vertrouw Chai gewoon op haar woord.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je zou sarcasme nog niet doorhebben als het je in je gezicht sloeg, schat
open anders een janktopic in fb dat je vindt dat anderen anders worden behandeld dan jij, dat is wel de ultieme jankdaad tochquote:
Ja kijk daar ga je alquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik vertrouw Chai gewoon op haar woord.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
open anders een janktopic in fb dat je vindt dat anderen anders worden behandeld dan jij, dat is wel de ultieme jankdaad toch
Heb je er eentje voor mij die ik kan kopiëren toevallig? Janken ben je goed in namelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
open anders een janktopic in fb dat je vindt dat anderen anders worden behandeld dan jij, dat is wel de ultieme jankdaad toch
Je bent wel erg diep geraakt zo te merken. Wil je erover praten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij worden we gewoon bruut in het ootje genomen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
Maar dat was niet te zien in je vlog Chai
Ben je ook eens bruut genomen hè maagdjequote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij worden we gewoon bruut in het ootje genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |