Dat iedereen dat topic zo serieus nam zegquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:17 schreef Catkiller het volgende:
Had Noel zo'n topic gemaakt ja? Wat een sneeuwvlokje ben je toch ook.
Chai wil later dat ik met vrienden weekendjes comiccon enzo doe zodat ze het huis voor zichzelf heeft.quote:
Ben jij dan al wel anaal ontmaagd?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je ook eens bruut genomen hè maagdje
Welk huis?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai wil later dat ik met vrienden weekendjes comiccon enzo doe zodat ze het huis voor zichzelf heeft.
Komen goede artiesten, heb er zin in.quote:
Herkenbaar, al stuur ik mijn vriendin naar de opera.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai wil later dat ik met vrienden weekendjes comiccon enzo doe zodat ze het huis voor zichzelf heeft.
Ik ben wat gewendquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij worden we gewoon bruut in het ootje genomen.
Hahaha. Doe hem de groetjes.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen goede artiesten, heb er zin in.
En ga WietParkiet ontmoeten.
[..]
Herkenbaar, al stuur ik mijn vriendin naar de opera.
welke artiesten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen goede artiesten, heb er zin in.
En ga WietParkiet ontmoeten.
[..]
Herkenbaar, al stuur ik mijn vriendin naar de opera.
Gewoon zware botten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij worden we gewoon bruut in het ootje genomen.
Steve Scott en Romano Molenaar zijn voor mij de hoogtepunten.quote:
Gewoon met een ijzeren voorwerp op tikken, achterkant van een vork ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Lipje van blikje drinken is kapot en blikje drinken nog niet open.
Ja geprobeerd maar kan alleen maar mis gaan bij mij. Heb nieuw blikje gepakt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon met een ijzeren voorwerp op tikken, achterkant van een vork ofzo
Kan best. Als boerin heb je vast veel melk gedronken in al die jaren dus ook zwaardere botten.quote:
Luie donder.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geprobeerd maar kan alleen maar mis gaan bij mij. Heb nieuw blikje gepakt.
Lust geen melk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan best. Als boerin heb je vast veel melk gedronken in al die jaren dus ook zwaardere botten.
Vrouwenquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geprobeerd maar kan alleen maar mis gaan bij mij. Heb nieuw blikje gepakt.
ait ben er niet mee bekend maar veel plezier vastquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steve Scott en Romano Molenaar zijn voor mij de hoogtepunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |