nuet gratis met twee netflix accounts mee kunnen kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
normale mensen delen de kosten, of doe jij daar niet aan
Moet gelijk aan epic sax guy denkenquote:
Minder gelukkig dan wie? Denk dat cachet blijer met haar leven is dan ik.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:46 schreef 7osk het volgende:
[..]
Jouw houding richting de minder gelukkige mensen in het leven.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:51 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Minder gelukkig dan wie? Denk dat cachet blijer met haar leven is dan ik.
quote:Twee mensen zijn woensdagmiddag neergeschoten buiten het Brits parlement. Het parlement werd hierna afgesloten.
De politie van Londen heeft om 15.40 uur (Nederlandse tijd) een melding binnengekregen van de schietpartij, laat de Metropolitan police weten op Twitter.
Een fotograaf van persbureau Reuters laat weten minstens twaalf gewonden te zien op de Westminsterbridge. Volgens de eerste berichten zouden sommige slachtoffers zijn neergeschoten. De politie sprak over een 'incident bij het parlement'.
Het metrostation Westminster is afgesloten op last van de politie.
Dit bericht wordt aangevuld.
Het is de schuld van de Rabobankquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zoooo, half uurtje geleden was het hier ook 15:40. komt eng dichtbij zo
neer geschotenquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, in Syrie worden elke dag mensen neer geschoten.
Vind ik ook erg.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, in Syrie worden elke dag mensen neer geschoten.
denk dat de sociaal economische samenstelling en historische context van de UK wel net ff anders is dan de onzequote:Op woensdag 22 maart 2017 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de schuld van de RabobankVind het nog verbazend dat het in Nederland vrij rustig blijft
okquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:09 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat de sociaal economische samenstelling en historische context van de UK wel net ff anders is dan de onze
terwijl jij zo ver van hem afstaat, apartquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
fijn dat topuser zeer er ook weer is
heequote:Op woensdag 22 maart 2017 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
fijn dat topuser zeer er ook weer is
Dan kan ik hem nog wel waarderen als de user die hij isquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
terwijl jij zo ver van hem afstaat, apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |