quote:
Dankzij Donnie begint men het belang van goed onderwijs en de wetenschap weer in te zien inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:23 schreef De_Nater het volgende:
Ik ben het eens met Zizek, The Donald is nodig om ervoor te zorgen dat al die mongolen (het 'goedvolk der wetenschap') eindelijk eens gaan nadenken
PRECIES!quote:Op zondag 4 juni 2017 11:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dankzij Donnie begint men het belang van goed onderwijs en de wetenschap weer in te zien inderdaad.
Goed verhaal, niet gelezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
PRECIES!
http://www.advalvas.vu.nl(...)e-de-overwinning-gun
Precies het punt.quote:
Heb je al kennis gemaakt met Friek_? Dat is onze succesvolle filosoof.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
PRECIES!
http://www.advalvas.vu.nl(...)e-de-overwinning-gun
Als ze willen hadden ze allang mijn achtergrond kunnen achterhalen. Dus: niet per se, maar ik zit nu in een positie dat ik niet zo geef om dit 'verstandig'. Ik ben/word een politicus en ik ben principieel van mening dat politiek zoveel mogelijk voor de schermen/op schermen moet plaatsvinden. We haten politici omdat ze doen aan achterkamertjespolitiek, nou, dit zijn mijn achterkamertjes (i.e. ik ken weinig politici die hier hun gezicht echt durven te laten zien, behalve middels een AMA).quote:Op zondag 4 juni 2017 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het verstandig om je naam en foto op FOK! te zetten?
Nee, maar ga ik zeker eens doen!quote:Op zondag 4 juni 2017 11:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heb je al kennis gemaakt met Friek_? Dat is onze succesvolle filosoof.
Je bent nog geen politicus. En als dat wel zo is zou ik niet tig keer herhalen dat je in een gekkenhuis zit.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:39 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als ze willen hadden ze allang mijn achtergrond kunnen achterhalen. Dus: niet per se, maar ik zit nu in een positie dat ik niet zo geef om dit 'verstandig'. Ik ben/word een politicus en ik ben principieel van mening dat politiek zoveel mogelijk voor de schermen/op schermen moet plaatsvinden. We haten politici omdat ze doen aan achterkamertjespolitiek, nou, dit zijn mijn achterkamertjes (i.e. ik ken weinig politici die hier hun gezicht echt durven te laten zien, behalve middels een AMA).
Nog niet, maar ik word het wel. Mensen moeten een beetje minder bang worden voor gekken, want gekken regeren de wereld alleen de gekken die de wereld regeren weten zich omringd door vrienden die hun gekheid verhullen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent nog geen politicus. En als dat wel zo is zou ik niet tig keer herhalen dat je in een gekkenhuis zit.
/denater in een notendopquote:Over (...) staatsman en theoloog Abraham Kuyper (1837-1920) bestaat weinig verschil van mening [wat totaal niet waar is overigens] Als politiek vernieuwer en christelijk-sociaal denker behoort hij tot de grondleggers van het moderne politieke en maatschappelijke bestel in Nederland [eerste politieke partij opgericht, sociale kwestie opgelost, de VU opgericht, redactie van De Standaard gedaan]. Kuyper was een charismatisch volkstribuun met napoleontische trekken, maar ook een romantisch en (over)gevoelig mens die vaak op de rand van overspanning verkeerde. Een visionair en principieel denker, maar ook een machtspoliticus met opportunistische trekken, die tegelijk naef en berekenend kon zijn.
Tof man. Met dat soort tirades ben je al goed voor 50 zetels.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik word het wel. Mensen moeten een beetje minder bang worden voor gekken, want gekken regeren de wereld alleen de gekken die de wereld regeren weten zich omringd door vrienden die hun gekheid verhullen.
En als ik het spel goed speel heb ik een kamermeerderheid bij elkaar eer je er erg in hebtquote:Op zondag 4 juni 2017 11:49 schreef Puddington het volgende:
[..]
Tof man. Met dat soort tirades ben je al goed voor 50 zetels.
Nou, dan zitten we in ieder geval in hetzelfde vaarwater #piratenpartijquote:Op zondag 4 juni 2017 11:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Overigens haten we politici niet he. We hebben enkel medelijden met de linksen.
http://historiek.net/ex-p(...)naakt-betrapt/50011/quote:Op zondag 4 juni 2017 11:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent nog geen politicus. En als dat wel zo is zou ik niet tig keer herhalen dat je in een gekkenhuis zit.
In 1911, vriend. Toen was er nog geen Facebook en Dumpert en publieke schandpalen (behalve letterlijke).quote:Op zondag 4 juni 2017 11:54 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://historiek.net/ex-p(...)naakt-betrapt/50011/
"Ex-premier Kuyper en hoogleraar Schillebeeckx naakt betrapt"
Maar dan begrijp je niet hoe sterk 'nieuwe' media van invloed waren ook op die tijdquote:Op zondag 4 juni 2017 11:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
In 1911, vriend. Toen was er nog geen Facebook en Dumpert en publieke schandpalen (behalve letterlijke).
Kansloze partij aangezien het tegen de belangen van iedereen aanschopt. Zo win je nooit iets.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nou, dan zitten we in ieder geval in hetzelfde vaarwater #piratenpartij
Klopt, daarom denk ik ook dat het deze verkiezingen niets gaat worden. Vandaar: Klaver, de snotneus van nu, heeft GroenLinks groot gemaakt en heeft precies gedaan wat hij zei dat hij zou doen (nl binnen 10 jaar GL groter maken en mogelijke regeerkandidaat en leider van die partij). Ik ga het wellicht sneller doen. Ligt eraan hoe overtuigend ik 'oud' eruit kan zien, maar een pak schijnt mij zeer goed te staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kansloze partij aangezien het tegen de belangen van iedereen aanschopt. Zo win je nooit iets.
Ja, iig een stuk duidelijker. (Je had die oude tekst wel in een spoiler kunnen laten natuurlijk).quote:
Nouja, dat dus: http://www.volkskrant.nl/(...)chizofreen~a4472877/quote:Op zondag 4 juni 2017 12:07 schreef Monolith het volgende:
Aardig stukje wel:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)te-veilig-beledigen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |