De mens is ook geen diersoort die van nature per definitie in monogame man-vrouw relaties leeft. Dat is ook vooral een cultureel exportproduct van Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wil niet de natuurlijkheid van homoseksualiteit nu ter discussie stellen maar de mens is geen diersoort die in zo'n kolonie leeft.
Grappig wel dat een groot aantal voorstanders van Brexit dat zijn omdat ze bang zijn voor terreur, jammer wel dat alle terreur in de UK van de laatste 20 jaar allemaal van eigen bodem kwam en komt.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik volg nu BBC en Sky en die gebruiken woorden die in de buurt komen van oorlogssituatie.
Het is wel heel erg ... bizar nu.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Niet zo gek ook als er op 4 / 5 plekken in Londen nu incidenten zijn gerapporteerd en alle 5 de plekken nog niet als veilig zijn verklaard.
Ik heb Sky ook op staan. Switch af en toe naar France 24.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik volg nu BBC en Sky en die gebruiken woorden die in de buurt komen van oorlogssituatie.
Dan kom je weer in het onbegaanbare nature/nurture-gebied.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje een scheve vergelijking. Beter is om te zeggen dat het feit dat er homoseksuele mensen bestaan al aangeeft dat het natuurlijk is.
Sky livestream en BBC op tv.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Sky ook op staan. Switch af en toe naar France 24.
Nee hoor. Homoseksualiteit is van alle culturen, tijden en bovendien niet beperkt tot onze soort.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dan kom je weer in het onbegaanbare nature/nurture-gebied.
Wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De mens is ook geen diersoort die van nature per definitie in monogame man-vrouw relaties leeft. Dat is ook vooral een cultureel exportproduct van Europa.
Denk dat die meeste het ook niet zo hebben op de ideologie waar de meeste aanslagen van de laatste jaren daar uit voort vloeienquote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig wel dat een groot aantal voorstanders van Brexit dat zijn omdat ze bang zijn voor terreur, jammer wel dat alle terreur in de UK van de laatste 20 jaar allemaal van eigen bodem kwam en komt.
Dat het idee dat een huwelijk tussen één man en één vrouw 'natuurlijk' zou zijn ook gewoon onzin is. Ik spreek toch geen Chinees?quote:
Dat is inderdaad onzin. Het monogamie-idee bestond buiten Europa net zo zeer. Het christendom (waarvandaan wij het voornamelijk lijken te hebben) komt immers ook van buiten Europa. Maar monogamie is net zo natuurlijk als dat het onnatuurlijk is; het evolutionaire nut ervan is ook biologisch te duiden.quote:
Was gister nog uitgebreid nieuws dat 2 mannelijke dieren samen eieren hadden uitgebroed in een dierentuin. Weet niet precies meer wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het idee dat een huwelijk tussen één man en één vrouw 'natuurlijk' zou zijn ook gewoon onzin is. Ik spreek toch geen Chinees?
Bedoel je monogamie? Homogamie ken ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onzin. Het homogamie-idee bestond buiten Europa net zo zeer. Het christendom (waarvandaan wij het voornamelijk lijken te hebben) komt immers ook van buiten Europa. Maar homogamie is net zo natuurlijk als dat het onnatuurlijk is; het evolutionaire nut ervan is ook biologisch te duiden.
Twee gieren in Artis waren dat ja. En het is totaal niet zeldzaam, vooral vogels zijn vaak homoseksueel maar ook allerlei andere soorten.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was gister nog uitgebreid nieuws dat 2 mannelijke dieren samen eieren hadden uitgebroed in een dierentuin. Weet niet precies meer wat.
IIG is homoseksualiteit onder dieren ook niet bijzonder zeldzaam.
Dat is een stellige uitspraak, tezamen met de andere over ´´de culturele export vanuit Europa´´. Bovendien een uitspraak die rechtstreeks uit de onderbuik lijkt te komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat het idee dat een huwelijk tussen één man en één vrouw 'natuurlijk' zou zijn ook gewoon onzin is. Ik spreek toch geen Chinees?
Hm, welke ideologie doel je op? You are with us or against us? Het VK was betrokken bij de oorlog in Iraq, Afghanistan, Libye en Syrie.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat die meeste het ook niet zo hebben op de ideologie waar de meeste aanslagen van de laatste jaren daar uit voort vloeien
Zij wilden zonodig een wereldrijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig wel dat een groot aantal voorstanders van Brexit dat zijn omdat ze bang zijn voor terreur, jammer wel dat alle terreur in de UK van de laatste 20 jaar allemaal van eigen bodem kwam en komt.
IRA-vergelijking slaat nergens op. Dat was een onoverkoombaar resultaat van de geschiedenis met Ierland. Deze dreiging is, op alle fronten, heel anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Juist. Dank u voor de scherpte.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedoel je monogamie? Homogamie ken ik niet.
En beiden van eigen makelij.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
IRA-vergelijking slaat nergens op. Dat was een onoverkoombaar resultaat van de geschiedenis met Ierland. Deze dreiging is, op alle fronten, heel anders.
Dat is gewoon een kwestie van een beetje kennis van antropologie. The world until yesterday van Jared Diamond is wel een aardige bloemlezing van inheemse culturen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is een stellige uitspraak, tezamen met de andere over ´´de culturele export vanuit Europa´´. Bovendien een uitspraak die rechtstreeks uit de onderbuik lijkt te komen.
Nee, islamitische immigratie naar Europa is een natuurlijk proces van globalisatie die op geen enkele wijze tegengehouden had kunnen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |