Waarschijnlijk wordt ze verteld dat hun vader een heldhaftige strijder was.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Leuk voor die kinders. Die moeten nu leven met het idee dat hun vader een gestoorde moordenaar is. Eén die het blijkbaar belangrijker vond om over onschuldige mensen heen te karren, dan om een fatsoenlijke vader te zijn.
Misschien nu, maar op een gegeven moment dringt het echt wel door. Paar jaar terug was er een Amerikaan die schreef over zijn vader die ook een onschuldig iemand had vermoord uit naam van de Islam en die zoon heeft daar echt heel veel last van (gehad) en is het op geen enkele manier eens met zijn vaders daad. Even kijken of ik hem nog terug kan vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ze verteld dat hun vader een heldhaftige strijder was.
Je kan alleen maar hopen dat het ooit nog goed gaat komen met die kinderen, maar met zo'n vader verwacht ik niet dat de opvoeding daar aan gaat bijdragen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Leuk voor die kinders. Die moeten nu leven met het idee dat hun vader een gestoorde moordenaar is. Een gek die het blijkbaar belangrijker vond om over onschuldige mensen heen te karren, dan om een fatsoenlijke vader te zijn.
Die situaties zal je vast hebben, maar vast niet allemaal. Volgens mij is die zoon een keer bij Pauw geweest oid, die was toch ook niet meer gelovig dacht ik?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien nu, maar op een gegeven moment dringt het echt wel door. Paar jaar terug was er een Amerikaan die schreef over zijn vader die ook een onschuldig iemand had vermoord uit naam van de Islam en die zoon heeft daar echt heel veel last van (gehad) en is het op geen enkele manier eens met zijn vaders daad. Even kijken of ik hem nog terug kan vinden.
Dat weet ik niet meer, maar dat kan best. Hij was destijds overal. Maar ik kan hem niet zo 1,2,3 vinden nu.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die situaties zal je vast hebben, maar vast niet allemaal. Volgens mij is die zoon een keer bij Pauw geweest oid, die was toch ook niet meer gelovig dacht ik?
Zak Ebrahim?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar dat kan best. Hij was destijds overal. Maar ik kan hem niet zo 1,2,3 vinden nu.
Die kutuser is zelfs te gek voor BNW ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Tchock het volgende:
FOK! heeft er weer een pareltje bij. Wat een kutuser is dit zeg.
http://forum.fok.nl/user/history/468101
Voordat ik klikte wist ik al wie je zou bedoelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Tchock het volgende:
Da's gewoon het nieuwe account van ElMatadorquote:Op zondag 4 juni 2017 16:55 schreef Tchock het volgende:
In dat geval kan ik niet wachten op dramatische afscheidstopics.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's gewoon het nieuwe account van ElMatador
Je rekt het begrip "gewoon" wel schandelijk op hiermee.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's gewoon het nieuwe account van ElMatador
Ik wacht nog steeds op het bewijs dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden..quote:Op zondag 4 juni 2017 17:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In dat geval kan ik niet wachten op dramatische afscheidstopics.
In de voetnoot zetten dat deze auteur een meelijwekkend schertsfiguur is.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef Tchock het volgende:
Ik citeer mijn scriptiebegeleider in mijn scriptie maar ik ben het eigenlijk niet met haar standpunt eens. Hoe zeg je dat netjes?
Ik heb nu maar gezegd dat [de andere visie] mij accurater lijkt.
Maak duidelijk dat de mening van vrouwen niet zou moeten meetellen.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef Tchock het volgende:
Ik citeer mijn scriptiebegeleider in mijn scriptie maar ik ben het eigenlijk niet met haar standpunt eens. Hoe zeg je dat netjes?
quote:Op zondag 4 juni 2017 17:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
In de voetnoot zetten dat deze auteur een meelijwekkend schertsfiguur is.
Ik ben met diploma al redelijk kansloos jongens hoef het niet nog meer te saboterenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Maak duidelijk dat de mening van vrouwen niet zou moeten meetellen.
Goed dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik ben met diploma al redelijk kansloos
'However, this statement is questionable, because blablabla'quote:Op zondag 4 juni 2017 17:45 schreef Tchock het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
'However, this statement is questionable, because blablabla'
Gewoon eerlijk zijn. Je begeleider beoordeelt je toch niet (mag ik hopen).
Uiteraard?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel.En ik schrijf in het Nederlands, uiteraard.
Ik schrijf een scriptie over Nederlands recht, zou erg onlogisch zijn dat in het Engels te doenquote:
Hmm hmm. Ze had wel gezegd dat er twee opvattingen zijn, maar niet dat die ene van haar is (en co-auteurs). Vind de andere stroming gewoon beter.quote:In ieder geval, dan zou het alsnog geen probleem moeten zijn zolang jij je weerlegging goed kan onderbouwen. Natuurlijk wel opletten dat je jouw argumentatie misschien niet al heeft verworpen in haar paper. Als je nog steeds twijfelt gewoon overleggen. Ze is een academicus, ze zou discussie moeten verwelkomen.
Dit lijkt mij sowieso iets om te over te praten met d'r eigenlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteraard?
In ieder geval, dan zou het alsnog geen probleem moeten zijn zolang jij je weerlegging goed kan onderbouwen. Natuurlijk wel opletten dat je jouw argumentatie misschien niet al heeft verworpen in haar paper. Als je nog steeds twijfelt gewoon overleggen. Ze is een academicus, ze zou discussie moeten verwelkomen.
Enkel om er zeker van te zijn dat je het goed hebt begrepen dan, niet om er zeker van te zijn dat je haar gevoelens niet kwetst.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit lijkt mij sowieso iets om te over te praten met d'r eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |