Wist het al eerder, maar dat 'ie zo gehaat wordt wist ik nog niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van de week pas?
Dat was toch al duidelijk in de primaries?
Tsja, als je vader hoogstpersoonlijk Kennedy's kop er af heeft geschoten word je niet snel populair.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wist het al eerder, maar dat 'ie zo gehaat wordt wist ik nog niet.
Oswald werd in '63 vermoord en Ted is geboren in 1970.... Gevalletje lange zwangerschap?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja, als je vader hoogstpersoonlijk Kennedy's kop er af heeft geschoten word je niet snel populair.
Hoeveel klappen heb jij te weinig gehad?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Trump is wel een figuur dat te weinig is tegengesproken en te weinig klappen heeft gehad in z'n leven.
Ik hintte naar de geruchten dat Cruz' vader er iets mee te maken heeft gehad (bedacht door de complotgekkies en danzkij Trump wereldnieuws)quote:Op zondag 4 juni 2017 14:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oswald werd in '63 vermoord en Ted is geboren in 1970.... Gevalletje lange zwangerschap?
Bush.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zelfs de afstand met deze vent is erg groot.
[ afbeelding ]
"That was some weird fuck".quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zelfs de afstand met deze vent is erg groot.
[ afbeelding ]
Jij in ieder geval teveel, gezien je belabberde beheersing van onze taal.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel klappen heb jij te weinig gehad?
Onze taal dat is fout, die van jouw misschien.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij in ieder geval teveel, gezien je belabberde beheersing van onze taal.
Op je zolderkamer passen niet eens zoveel mensen he.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Jeetje, 1500 gewonden in Turijn door een beetje angst
Dit was een sneer?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Op je zolderkamer passen niet eens zoveel mensen he.
Laten we hopen dat de stagaire die vandaag werkt iets teveel vrijheid heeft genomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Palmolie: de lelijke werkelijkheid achter jouw boodschappen
Fijn, ook NOS gaat nu dit soort kneuzentitels gebruiken.
Mensen worden geconfronteerd met hun milieuvernietigende gedrag, daar houden ze niet van.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef Bart2002 het volgende:
Wat is er precies mis met het bericht en/of de titel?
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Het komt voort uit het wederzijdse extremisme dat elkaar versterkt.
Dat het de schuld van Wilders is, vermoed ik.quote:
Buzzfeed-clickbait.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef Bart2002 het volgende:
Wat is er precies mis met het bericht en/of de titel?
Wilders is lekker bezig op twitter trouwens. Er is gewoon niks meer mee te beginnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat het de schuld van Wilders is, vermoed ik.
Hij hij heeft weer flink last van rage ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wilders is lekker bezig op twitter trouwens. Er is gewoon niks meer mee te beginnen.
https://twitter.com/Wilderspoezen?lang=nlquote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wilders is lekker bezig op twitter trouwens. Er is gewoon niks meer mee te beginnen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/Wilderspoezen?lang=nl
Dit account van hem vind ik toch interessanter.
Boeiende materie inderdaad.twitter:Wilderspoezen twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:23:07Ik lig lekker hier! Pluisje 🐾 https://t.co/fAYPjjHEqB reageer retweet
Die mensen die in naam van hun kat gaan reageren.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/Wilderspoezen?lang=nl
Dit account van hem vind ik toch interessanter.
Leuk voor die kinders. Die moeten nu leven met het idee dat hun vader een gestoorde moordenaar is. Een gek die het blijkbaar belangrijker vond om over onschuldige mensen heen te karren, dan om een fatsoenlijke vader te zijn.quote:Aanslagpleger woonde in Barking
Een van de aanslagplegers woonde op het adres in Barking waar veel politieactiviteit vandaag was, meldt BBC. De man was getrouwd en had twee kinderen, zeggen buren. Hij zou drie jaar op dat adres hebben gewoond.
In totaal werden er twaalf mensen in Barking gearresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |