twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
quote:Tegen Reuters zegt een ooggetuige dat de keel van drie mensen zou zijn doorgesneden. Bij een restaurant in de buurt is volgens CNN ook een steekpartij geweest.
twitter:FoxNews twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:03:21Witness: "There was tremendous gunfire", "significant gunfire." #London #LondonBridge https://t.co/WJ48sYH9Ll reageer retweet
Ik was niet voor realquote:
Klopt helemaal. Maar die hebben geen geloof of althans een geloof dat net iets minder achterlijk is.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Status het volgende:
[..]
Mwa, zijn ook vrij veel Hollanders met een zeer zeee beperkt IQ. Die plegen geen aanslagen in naam der geloof.
Niet gelezen. Weet overigens wel wat dat betekent.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Er stond net in een bericht casualities, je moet nog iets je Engels bijwerken.
Als er echt kelen zijn doorgesneden dan zijn er zeker doden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Niet gelezen. Weet overigens wel wat dat betekent.
Dat is een vermoede dacht ik. is nog nergens bevestigd.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als er echt kelen zijn doorgesneden dan zijn er zeker doden.
Het is een combinatie van laag IQ, lage algemene ontwikkeling, gebrek aan westerse normen en waarden, uitzichtloze positie in de maatschappij (vaak werkloos, laaggeschoold). Kortom kansloos.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar die hebben geen geloof of althans een geloof dat net iets minder achterlijk is.
twitter:News_Executive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:31:03UPDATE: Eye witness says he saw police shooting into bar at Borough Market after reports 2 people entered the bar a d stabbed people inside reageer retweet
jawle hoor, zijn al doden bevestigd op de brugquote:Op zondag 4 juni 2017 00:31 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is een vermoede dacht ik. is nog nergens bevestigd.
Politie rijdt telkens heen en weer, alsof ze nog op zoek zijn naar iets of iemand.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Veel politie daar bij die verslaggever van CNN.
Behalve dan de grotere mate van extreme opvattingen, criminaliteitscijfers, straatoverlast, enzovoort onder de jongere generatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:31 schreef Status het volgende:
Uit alles blijkt natuurlijk dat 2e/3e generaties het 'beter' doen qua integratie dan 1e generatie. En begrijpelijk ook, dus bullshit. Het zijn ook maar een handjevol gekkies he.
Fog of war.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Politie rijdt telkens heen en weer, alsof ze nog op zoek zijn naar iets of iemand.
Bron/link?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jawle hoor, zijn al doden bevestigd op de brug
twitter:PressSec twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:27:45National security team has briefed @POTUS on situation at #LondonBridge and will continue to provide updates reageer retweet
Ik ben niet zo van het schelden met kanker maar idd. Ik ben helemaal klaar met die kut religie.quote:
quote:
twitter:CNBC twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:24:13BREAKING: Police say casualties reported following London Bridge incident possibly involving vehicle & knife - BBC https://t.co/o4vrN68KKO reageer retweet
Met filmpje van de getuige die beschrijft en laat zien hoe politie van buitenaf in een kroeg schoten.twitter:ptr_yeung twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:25:21One witness tells me he saw police shooting into Brindisa Tapas bar at Borough Market #LondonBridge https://t.co/ymK9vnJ3kJ reageer retweet
Murica denkt dat alles om hun draaitquote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef Infection het volgende:
twitter:PressSec twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:27:45National security team has briefed @POTUS on situation at #LondonBridge and will continue to provide updates reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het schelden met kanker maar idd. Ik ben helemaal klaar met die kut religie.
Ja, we moeten eerst het gebruikelijke rijtje mogelijkheden afstrepen anders ben je officieel gezien racistisch bezig hoor.quote:
Geloof van het spaghettimonster danquote:Op zondag 4 juni 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, we moeten eerst het gebruikelijke rijtje mogelijkheden afstrepen anders ben je officieel gezien racistisch bezig hoor.
Waar jij lid van bent.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
Lang leve de multiculturele samenleving.
Het heeft in ieder geval wel iets van de ziekte weg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het schelden met kanker maar idd. Ik ben helemaal klaar met die kut religie.
Als de terroristen het nog bonter maken dan zet ik een Engelse vlag in mijn FB-profiel!quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef Pharmacist het volgende:
Gaan we zo meteen weer gebouwen oplichten in de kleuren van de Britse vlag? Dat zal de terroristen leren!
quote:BREAKING:
"Significant" gunfire reported and up to six shots fired near the Shard
There are now reports of" five or six shots" fired or explosions of some kind from witnesses on Southwark Street, about 300 yards from the Shard.
"The sense I'm getting is that this is not a situation that is over," LBC's reporter on ground has said. "This is still an incident that is very much ongoing".
Courtesy of The Telegraph
Fok officieel bezig zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, we moeten eerst het gebruikelijke rijtje mogelijkheden afstrepen anders ben je officieel gezien racistisch bezig hoor.
En waar worden doden bevestigd?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:CNBC twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:24:13BREAKING: Police say casualties reported following London Bridge incident possibly involving vehicle & knife - BBC https://t.co/o4vrN68KKO reageer retweet
Waarom moedig je dat aan?quote:
twitter:News_Executive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:36:24UPDATE: Police searching for three suspects who may be armed, All info show a very significant and well coordinated terror attack reageer retweet
Paspoort verslinden?quote:
Het is niet anders, we moeten ons aanpassen. Lijkt me tot nu toe wel duidelijk dat het de aanhangers zijn van een bepaalde religie die na de iftar in de auto gestapt zijn om paar kuffar uit te moorden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fok officieel bezig zijn.
De waarheid is hard voor bepaalde Groen Links-zieltjes.
Ik heb het niet over reacties met kanker.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ik beantwoord rechtstreeks je vraag....
De premier van Canada wenste alle moslims laatst nog een 'peaceful Ramadan month'quote:Op zondag 4 juni 2017 00:36 schreef Momo... het volgende:
Er waren hier mensen overtuigt dat er echt geen aanslagen zouden zijn tijdens 'de heilige maand'
Nergens nog. Dit is de eerste keer dat ik de Britse politie zo terughoudend zie met informatie vrijgeven tijdens een groot incident. Het is dan ook nog gaande.quote:
Je vroeg het in zijn algemeenheid, dan had je specifieker moeten zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over reacties met kanker.
Dat ze 'geschokt' zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gaat wrs morgenochtend weer het gebruikelijk tweetje de deur uit doen.
Ik post echt NOOIT in KLB.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het KLB-sukkeltje komt ook weer eens opdagen.
Zijn harem kan inderdaad even wachtenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Zipportal het volgende:
De burgemeester van London draait zich nog een keer om.
We moeten helemaal niks.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet anders, we moeten ons aanpassen. Lijkt me tot nu toe wel duidelijk dat het de aanhangers zijn van een bepaalde religie die na de iftar in de auto gestapt zijn om paar kuffar uit te moorden.
Hier net door degene die ik quote..quote:
Je gaat weg van Nederland?quote:
Bij Manchester duurde het ook behoorlijk lang voor politie met informatie over doden kwam.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nergens nog. Dit is de eerste keer dat ik de Britse politie zo terughoudend zie met informatie vrijgeven tijdens een groot incident. Het is dan ook nog gaande.
quote:Police told everyone in Southwark Street to "run", our reporter at scene
Eleanor Steafel says: "I'm in Southwark Street where everyone has just been told by police to run. People are hysterical. One girl is on the phone screaming "it's happening!"."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou leuk dat je meedenkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vroeg het in zijn algemeenheid, dan had je specifieker moeten zijn.
Hij zegt toch ook dat daar een crashed van staat? Dus TWEE busjes en dan dus meer dan 3 attackers?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef mouzzer het volgende:
Met filmpje van de getuige die beschrijft en laat zien hoe politie van buitenaf in een kroeg schoten.twitter:ptr_yeung twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:25:21One witness tells me he saw police shooting into Brindisa Tapas bar at Borough Market #LondonBridge https://t.co/ymK9vnJ3kJ reageer retweet
Niet alleen Syriėgangers, ook volk wat dezelfde ideeėn heeft. Denk dat er wel minstens één binnen een straal van 10km vanaf elke plaats te vinden is.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Vind het wel raar dat er nu ook gewoon Syriegangers 'rond lopen' in Nederland en niet vast zitten.
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Zipportal het volgende:
De burgemeester van London draait zich nog een keer om.
Gelukkig blijf jij wel in Nederland.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Je gaat weg van Nederland?
(beter voor Nederland1)
Nederland wil dat blijkt uit de verkiezingsuitslag.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Vind het wel raar dat er nu ook gewoon Syriegangers 'rond lopen' in Nederland en niet vast zitten.
Of je bent helemaal klaar met alle religies of helemaal niet. 1 religie blamen is gewoon over 1 kam scheren.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef KrappeAuto het volgende:
Telegraph live stream:
[..]"It's happening"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Ik begin bijna te geloven dat we iets bijzonders hebben hier in NL, aangezien we gewoon geen aanslagen hebben gehad tot nu toe van dat type.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Diversiteit, wat is het mooi hequote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?
De rechtstaat faalt wat dat betreft enorm. Men moet zien aan te tonen wat dat geteisem heeft uitgespookt 4000km hiervandaan. Dat is vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Een beetje Midden-Oosten brengen naar het westen, horen aanslagen bijquote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?
Ze bouwen een atoombom speciaal voor wildersquote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te geloven dat we iets bijzonders hebben hier in NL, aangezien we gewoon geen aanslagen hebben gehad tot nu toe van dat type.
Roep dat nou niet te hard.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te geloven dat we iets bijzonders hebben hier in NL, aangezien we gewoon geen aanslagen hebben gehad tot nu toe van dat type.
Zodra men dat hier ook gaat roepen ga ik mezelf bewapenen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat zou jij wel mooi vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ze bouwen een atoombom speciaal voor wilders![]()
Wat aardig.
Omdat ik mezelf als links profileer?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze had ik uit jouw toetsenbord niet zomaar verwacht.
Hier hebben we een euro die niemand wou.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goede opsporingsdiensten. En ik heb wel eens gelezen dat Nederland een soort van financieel paradijs is voor terrorisme. Veel van het geld komt hier vandaan of wordt hier opgeslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was het witte busje die mensen heeft geraakt op de brug en crashte aan eind an de brug waar toen de 3 mannen kwamen die vervolgens mensen begonnen neer te steken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat daar een crashed van staat? Dus TWEE busjes en dan dus meer dan 3 attackers?
Op tor zijn er genoeg mogelijkheden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zodra men dat hier ook gaat roepen ga ik mezelf bewapenen.
wacht maar.. over 5 jaarquote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef crystal_meth het volgende:
Land met de strengste anti-terreur wetgeving. Heeft alvast niet geholpen...
Het Trojaanse paard is al binnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef crystal_meth het volgende:
Land met de strengste anti-terreur wetgeving. Heeft alvast niet geholpen...
Nee, ja, ik zeg het alleen hier op FOK!, maar het is toch gek, zeg nou zelf. En niet omdat we nou van die lieverdjes zijn voor moslims an sich. Althans niet echt.quote:
Want heel Europa wilt leven onder sharia wetgeving?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wacht maar.. over 5 jaar
dan wil heel europa naar engeland
Mogelijkheden voor?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Op tor zijn er genoeg mogelijkheden.
Het begon al in de jaren 60 jaquote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het Trojaanse paard is al binnen.
Op CNN óók. Allemaal onderdeel van het Coudenhove-Kalergi plan, de omvolking van Europa. Het gaat hard nu: heel hard. Merkel en de EU draaien overuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
We moeten nog even aan dat systeem wennen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik jou doorgaans vrij rationeel zie reageren of zoiets.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf als links profileer?
Hij had het toch over Burough market dus niet de brug...quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het was het witte busje die mensen heeft geraakt op de brug en crashte aan eind an de brug waar toen de 3 mannen kwamen die vervolgens mensen begonnen neer te steken.
Ja, dat las ik ook idd, dat wordt gezegd dat ze in NL niets moeten uithalen, omdat die gasten hier geld hebben zitten.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Goede opsporingsdiensten. En ik heb wel eens gelezen dat Nederland een soort van financieel paradijs is voor terrorisme. Veel van het geld komt hier vandaan of wordt hier opgeslagen.
Klopt, sinds een maandje is er behoorlijk gas achter gezet.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Op CNN óók. Allemaal onderdeel van het Coudenhove-Kalergi plan, de omvolking van Europa. Het gaat hard nu: heel hard. Merkel en de EU draaien overuren.
nee.. want heel europa leeft dan onder sharia wetgeving en is engeland eindelijk veiligquote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Want heel Europa wilt leven onder sharia wetgeving?
twitter:BreakingNLive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:44:02INFO: Train stations closed in London: London Bridge, Waterloo East, Charing Cross and Cannon Street due to ongoing… https://t.co/DR5p2yNhFd reageer retweet
I see what you did there.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt, sinds een maandje is er behoorlijk gas achter gezet.
Ik ben uiterst rationeel. En als zodanig heb ik de radicale islam altijd als een bedreiging gezien. Nog afgezien van mijn eigen persoonlijke theologische kritiek op dat hele systeem.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik jou doorgaans vrij rationeel zie reageren of zoiets.
Belachelijk hoe traag NLse zenders hier op onconventionele tijden op reageren (en ik ben zelf journalist dusik weet echt wel dat het wat tijd kost om mensen klaar te maken om voor de camera te verschijnen).quote:
Ik zou het niet fijn vinden als je nu vast zit in het centrum en niet naar huis kan,quote:Op zondag 4 juni 2017 00:44 schreef Infection het volgende:
twitter:BreakingNLive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:44:02INFO: Train stations closed in London: London Bridge, Waterloo East, Charing Cross and Cannon Street due to ongoing… https://t.co/DR5p2yNhFd reageer retweet
quote:There are reports of a number of casualties after an incident that possibly involved a vehicle and a knife in the London Bridge area, British Transport Police has said.
http://www.bbc.com/news/uk-40146916
Gewoon naar zo'n marktplace gaan zoals hansamarketquote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef waargagijheen het volgende:
[..]
Ik heb ook tor , maar hoe moet dat dan?
Leuk, maar ISIS en ander spul interpreteert 'schuldig' al als het niet moslim zijn. Correctie: niet soennitisch wahabitisch moslim zijn.quote:
Nee, maar wel menselijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |