Je vroeg het in zijn algemeenheid, dan had je specifieker moeten zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over reacties met kanker.
Dat ze 'geschokt' zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gaat wrs morgenochtend weer het gebruikelijk tweetje de deur uit doen.
Ik post echt NOOIT in KLB.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het KLB-sukkeltje komt ook weer eens opdagen.
Zijn harem kan inderdaad even wachtenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Zipportal het volgende:
De burgemeester van London draait zich nog een keer om.
We moeten helemaal niks.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet anders, we moeten ons aanpassen. Lijkt me tot nu toe wel duidelijk dat het de aanhangers zijn van een bepaalde religie die na de iftar in de auto gestapt zijn om paar kuffar uit te moorden.
Hier net door degene die ik quote..quote:
Je gaat weg van Nederland?quote:
Bij Manchester duurde het ook behoorlijk lang voor politie met informatie over doden kwam.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nergens nog. Dit is de eerste keer dat ik de Britse politie zo terughoudend zie met informatie vrijgeven tijdens een groot incident. Het is dan ook nog gaande.
quote:Police told everyone in Southwark Street to "run", our reporter at scene
Eleanor Steafel says: "I'm in Southwark Street where everyone has just been told by police to run. People are hysterical. One girl is on the phone screaming "it's happening!"."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou leuk dat je meedenkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vroeg het in zijn algemeenheid, dan had je specifieker moeten zijn.
Hij zegt toch ook dat daar een crashed van staat? Dus TWEE busjes en dan dus meer dan 3 attackers?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef mouzzer het volgende:
Met filmpje van de getuige die beschrijft en laat zien hoe politie van buitenaf in een kroeg schoten.twitter:ptr_yeung twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:25:21One witness tells me he saw police shooting into Brindisa Tapas bar at Borough Market #LondonBridge https://t.co/ymK9vnJ3kJ reageer retweet
Niet alleen Syriëgangers, ook volk wat dezelfde ideeën heeft. Denk dat er wel minstens één binnen een straal van 10km vanaf elke plaats te vinden is.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Vind het wel raar dat er nu ook gewoon Syriegangers 'rond lopen' in Nederland en niet vast zitten.
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef Zipportal het volgende:
De burgemeester van London draait zich nog een keer om.
Gelukkig blijf jij wel in Nederland.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Je gaat weg van Nederland?
(beter voor Nederland1)
Nederland wil dat blijkt uit de verkiezingsuitslag.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Vind het wel raar dat er nu ook gewoon Syriegangers 'rond lopen' in Nederland en niet vast zitten.
Of je bent helemaal klaar met alle religies of helemaal niet. 1 religie blamen is gewoon over 1 kam scheren.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef KrappeAuto het volgende:
Telegraph live stream:
[..]"It's happening"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |