Politie rijdt telkens heen en weer, alsof ze nog op zoek zijn naar iets of iemand.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Veel politie daar bij die verslaggever van CNN.
Behalve dan de grotere mate van extreme opvattingen, criminaliteitscijfers, straatoverlast, enzovoort onder de jongere generatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:31 schreef Status het volgende:
Uit alles blijkt natuurlijk dat 2e/3e generaties het 'beter' doen qua integratie dan 1e generatie. En begrijpelijk ook, dus bullshit. Het zijn ook maar een handjevol gekkies he.
Fog of war.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Politie rijdt telkens heen en weer, alsof ze nog op zoek zijn naar iets of iemand.
Bron/link?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jawle hoor, zijn al doden bevestigd op de brug
twitter:PressSec twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:27:45National security team has briefed @POTUS on situation at #LondonBridge and will continue to provide updates reageer retweet
Ik ben niet zo van het schelden met kanker maar idd. Ik ben helemaal klaar met die kut religie.quote:
quote:
twitter:CNBC twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:24:13BREAKING: Police say casualties reported following London Bridge incident possibly involving vehicle & knife - BBC https://t.co/o4vrN68KKO reageer retweet
Met filmpje van de getuige die beschrijft en laat zien hoe politie van buitenaf in een kroeg schoten.twitter:ptr_yeung twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:25:21One witness tells me he saw police shooting into Brindisa Tapas bar at Borough Market #LondonBridge https://t.co/ymK9vnJ3kJ reageer retweet
Murica denkt dat alles om hun draaitquote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef Infection het volgende:
twitter:PressSec twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:27:45National security team has briefed @POTUS on situation at #LondonBridge and will continue to provide updates reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het schelden met kanker maar idd. Ik ben helemaal klaar met die kut religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |