Ik begin bijna te geloven dat we iets bijzonders hebben hier in NL, aangezien we gewoon geen aanslagen hebben gehad tot nu toe van dat type.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Vind het wel raar dat er nu ook gewoon Syriegangers 'rond lopen' in Nederland en niet vast zitten.
Diversiteit, wat is het mooi hequote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?
De rechtstaat faalt wat dat betreft enorm. Men moet zien aan te tonen wat dat geteisem heeft uitgespookt 4000km hiervandaan. Dat is vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Momo... het volgende:
Vind het wel raar dat er nu ook gewoon Syriegangers 'rond lopen' in Nederland en niet vast zitten.
Een beetje Midden-Oosten brengen naar het westen, horen aanslagen bijquote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op BBC hebben ze al meerdere keren herhaald dat dit "The new normal" is voor Europa. Hoe ziek ben je dan?
Ze bouwen een atoombom speciaal voor wildersquote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te geloven dat we iets bijzonders hebben hier in NL, aangezien we gewoon geen aanslagen hebben gehad tot nu toe van dat type.
Roep dat nou niet te hard.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin bijna te geloven dat we iets bijzonders hebben hier in NL, aangezien we gewoon geen aanslagen hebben gehad tot nu toe van dat type.
Zodra men dat hier ook gaat roepen ga ik mezelf bewapenen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat zou jij wel mooi vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ze bouwen een atoombom speciaal voor wilders![]()
Wat aardig.
Omdat ik mezelf als links profileer?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze had ik uit jouw toetsenbord niet zomaar verwacht.
Hier hebben we een euro die niemand wou.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goede opsporingsdiensten. En ik heb wel eens gelezen dat Nederland een soort van financieel paradijs is voor terrorisme. Veel van het geld komt hier vandaan of wordt hier opgeslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was het witte busje die mensen heeft geraakt op de brug en crashte aan eind an de brug waar toen de 3 mannen kwamen die vervolgens mensen begonnen neer te steken.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat daar een crashed van staat? Dus TWEE busjes en dan dus meer dan 3 attackers?
Op tor zijn er genoeg mogelijkheden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zodra men dat hier ook gaat roepen ga ik mezelf bewapenen.
wacht maar.. over 5 jaarquote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef crystal_meth het volgende:
Land met de strengste anti-terreur wetgeving. Heeft alvast niet geholpen...
Het Trojaanse paard is al binnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef crystal_meth het volgende:
Land met de strengste anti-terreur wetgeving. Heeft alvast niet geholpen...
Nee, ja, ik zeg het alleen hier op FOK!, maar het is toch gek, zeg nou zelf. En niet omdat we nou van die lieverdjes zijn voor moslims an sich. Althans niet echt.quote:
Want heel Europa wilt leven onder sharia wetgeving?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wacht maar.. over 5 jaar
dan wil heel europa naar engeland
Mogelijkheden voor?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Op tor zijn er genoeg mogelijkheden.
Het begon al in de jaren 60 jaquote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het Trojaanse paard is al binnen.
Op CNN óók. Allemaal onderdeel van het Coudenhove-Kalergi plan, de omvolking van Europa. Het gaat hard nu: heel hard. Merkel en de EU draaien overuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
We moeten nog even aan dat systeem wennen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik jou doorgaans vrij rationeel zie reageren of zoiets.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf als links profileer?
Hij had het toch over Burough market dus niet de brug...quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het was het witte busje die mensen heeft geraakt op de brug en crashte aan eind an de brug waar toen de 3 mannen kwamen die vervolgens mensen begonnen neer te steken.
Ja, dat las ik ook idd, dat wordt gezegd dat ze in NL niets moeten uithalen, omdat die gasten hier geld hebben zitten.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Goede opsporingsdiensten. En ik heb wel eens gelezen dat Nederland een soort van financieel paradijs is voor terrorisme. Veel van het geld komt hier vandaan of wordt hier opgeslagen.
Klopt, sinds een maandje is er behoorlijk gas achter gezet.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Op CNN óók. Allemaal onderdeel van het Coudenhove-Kalergi plan, de omvolking van Europa. Het gaat hard nu: heel hard. Merkel en de EU draaien overuren.
nee.. want heel europa leeft dan onder sharia wetgeving en is engeland eindelijk veiligquote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Want heel Europa wilt leven onder sharia wetgeving?
twitter:BreakingNLive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:44:02INFO: Train stations closed in London: London Bridge, Waterloo East, Charing Cross and Cannon Street due to ongoing… https://t.co/DR5p2yNhFd reageer retweet
I see what you did there.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt, sinds een maandje is er behoorlijk gas achter gezet.
Ik ben uiterst rationeel. En als zodanig heb ik de radicale islam altijd als een bedreiging gezien. Nog afgezien van mijn eigen persoonlijke theologische kritiek op dat hele systeem.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik jou doorgaans vrij rationeel zie reageren of zoiets.
Belachelijk hoe traag NLse zenders hier op onconventionele tijden op reageren (en ik ben zelf journalist dusik weet echt wel dat het wat tijd kost om mensen klaar te maken om voor de camera te verschijnen).quote:
Ik zou het niet fijn vinden als je nu vast zit in het centrum en niet naar huis kan,quote:Op zondag 4 juni 2017 00:44 schreef Infection het volgende:
twitter:BreakingNLive twitterde op zondag 04-06-2017 om 00:44:02INFO: Train stations closed in London: London Bridge, Waterloo East, Charing Cross and Cannon Street due to ongoing… https://t.co/DR5p2yNhFd reageer retweet
quote:There are reports of a number of casualties after an incident that possibly involved a vehicle and a knife in the London Bridge area, British Transport Police has said.
http://www.bbc.com/news/uk-40146916
Gewoon naar zo'n marktplace gaan zoals hansamarketquote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef waargagijheen het volgende:
[..]
Ik heb ook tor , maar hoe moet dat dan?
Leuk, maar ISIS en ander spul interpreteert 'schuldig' al als het niet moslim zijn. Correctie: niet soennitisch wahabitisch moslim zijn.quote:
Nee, maar wel menselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |