Wellicht kom ik daar ook terecht. Ga je dat dan tegen die tijd ook tegen mij zeggen? En wat voor waarde heeft dat nu we er beide niet inzitten?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:39 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
[..]
LOL, geen wonder dat je in een gekkenhuis terecht bent gekomen.
Maar je doet alsof de mensheid een soort bacterie is die zich ongeremd maar blijft delen. Dat is niet waar, de bevolking groeit in de westerse wereld niet meer en de rest van de aarde is dat aan het inhalen. Elk jaar neemt de groei van de wereldbevolking af tot we op een plafond komen. En ook op dat plafond is de hele wereldbevolking te huisvesten en te voeden... Als we in elk geval normaal leven, niet verbruiken voor duizend anderen, niet allemaal een eigen auto hebben en stoken op kolen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat de aarde aankan is hoe dan ook eindig - welk getal je daar dan ook bij verzint. Maar we zijn druk bezig om één voor één al onze natuurlijke vijanden uit te schakelen. Jij ziet toch ook wel dat dat nooit oneindig kan doorgaan?
Ja, maar dat is het ding; journalisten kunnen dingen belangrijk maken (of doen laten lijken). Dat is het watchdog/controle-idee achter het bestaansrecht van dat mechanisme.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat mensen het niet belangrijk genoeg vinden. Dat er dagelijks mensen overlijden aan bacteriële infecties die niet goed te behandelen zijn door resistentie boeit blijkbaar niemand.
Als de kiloknallers maar goedkoop blijven.
Vertel, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat er bij andere medicatie geen resistentie kan optreden bedoel je?
Het is een veel breder probleem variërend van chemo tot medicatie tegen hiv en malaria.
5 van het nieuwe seizoen hoop ik? Straks laatste aflevering voor mij.quote:
Bovendien, voordat de Aarde echt overbevolkt raakt hebben we waarschijnlijk al de mogelijkheid om ons op andere planeten te vestigen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je doet alsof de mensheid een soort bacterie is die zich ongeremd maar blijft delen. Dat is niet waar, de bevolking groeit in de westerse wereld niet meer en de rest van de aarde is dat aan het inhalen. Elk jaar neemt de groei van de wereldbevolking af tot we op een plafond komen. En ook op dat plafond is de hele wereldbevolking te huisvesten en te voeden... Als we in elk geval normaal leven, niet verbruiken voor duizend anderen, niet allemaal een eigen auto hebben en stoken op kolen.
Van welke gebande ben je een kloon?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:45 schreef De_Nater het volgende:
Leve voetbal! Doordat iemand voetbal zit te kijken, kan ik mijn aanwezigheid hier toch verlengen
De ideale kans om ergens een libertarisch of een communistisch paradijs te starten en te kijken of het werkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Bovendien, voordat de Aarde echt overbevolkt raakt hebben we waarschijnlijk al de mogelijkheid om ons op andere planeten te vestigen.
Wat dit punt betreft wil ik inderdaad wel zeggen dat we het eea zouden moeten herzien. We pompen nu miljarden euro's in het in leven houden van oude van dagen terwijl we geen geld hebben om zieke jongere mensen helpen een beter leven te krijgen. Dat zijn lastige ethische vraagstukken die niemand (in de politiek) durft te beantwoorden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En ooit moet toch het bewustzijn gaan leven dat 75 ook een prima leeftijd is om heen te gaan.
Omdat hij op een plek verblijft waar je geen vrij toegang hebt tot internet. En ik bedoel niet Noord-Korea.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denkt ie dan dat ie niet meer zou mogen posten hier?
Nou, technisch gezien natuurlijk wel, maar dat komt omdat mijn vorige accountnaam écht niet kon...quote:
Nu ben ik ook wel benieuwd. Tenzij je echt gaat lopen mierenneuken (antibiotica is geen antimycotica, dus andere medicatie) kan ik zo snel niks verzinnen waarbij resistentie op zou kunnen treden.quote:
Gefeliciteerd, er is een TT aan jou toegewijd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:45 schreef De_Nater het volgende:
Leve voetbal! Doordat iemand voetbal zit te kijken, kan ik mijn aanwezigheid hier toch verlengen
Inderdaad, dat zal ook wel gebeuren dan. Als de mensheid zich over het heelal kan verspreiden krijg je ook aftakkingen die zich compleet isoleren en waarmee al het contact verloren gaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De ideale kans om ergens een libertarisch of een communistisch paradijs te starten en te kijken of het werkt.
Dit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij op een plek verblijft waar je geen vrij toegang hebt tot internet. En ik bedoel niet Noord-Korea.
Het is slijmen geef ik toe. Maar het is altijd zeer scherp en to the point wat jij doet. Hulde.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat de aarde aankan is hoe dan ook eindig - welk getal je daar dan ook bij verzint. Maar we zijn druk bezig om één voor één al onze natuurlijke vijanden uit te schakelen. Jij ziet toch ook wel dat dat nooit oneindig kan doorgaan?
Bedankt!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, er is een TT aan jou toegewijd.
Is wat ik zei over resistentie een beetje correct?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd. Tenzij je echt gaat lopen mierenneuken (antibiotica is geen antimycotica, dus andere medicatie) kan ik zo snel niks verzinnen waarbij resistentie op zou kunnen treden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 van het nieuwe seizoen hoop ik? Straks laatste aflevering voor mij.Had mezelf gezworen 1 aflevering per dag te kijken, maar verveelde me nogal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2017 22:55:48 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |