abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:24:24 #76
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_172998367
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:41 schreef Harveo het volgende:
Vandaag raambeslag uit moeten slijpen omdat na jaren de schroeven muur en muur vast zaten en ik de kozijnen wilde schilderen. Niet bij nagedacht dat de vonken tegen de witte badkamer tegel kwam. Gevolg; grote plek met zwarte stippen. Het meeste er wel af gekregen maar je blijft het wel zien :'(
Altijd gevaarlijk, slijpwerk in badkamers e.d. :X
Dat brand gewoon in je tegelwerk...
pi_172998873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Altijd gevaarlijk, slijpwerk in badkamers e.d. :X
Dat brand gewoon in je tegelwerk...
Idem glaswerk. Heb eens een isolatieglasruit verkloot met stuk staal doorslijpen ervoor. 10 minuten slijpwerk, en de ruit was een maanlandschap qua kleuren.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_172999219
Oke, 136,2 lang... Verstek daar, hier recht. Dan komt het mooi uit bij dat koofje.

Top, oké gehoorbescherming op een zagen maar.

Eeeeen aan beide kanten netjes verstek aan het latje. Ook bij de aansluiting met de koof.

Jammer :9
Laat die handjes wapperen!
pi_173002846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:49 schreef blomke het volgende:

[..]

Idem glaswerk. Heb eens een isolatieglasruit verkloot met stuk staal doorslijpen ervoor. 10 minuten slijpwerk, en de ruit was een maanlandschap qua kleuren.
Dit, en later gaan de ijzerdeeltjes roesten. Wordt het ook niet mooier van
pi_173002965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Gieliovd het volgende:
Oke, 136,2 lang... Verstek daar, hier recht. Dan komt het mooi uit bij dat koofje.

Top, oké gehoorbescherming op een zagen maar.

Eeeeen aan beide kanten netjes verstek aan het latje. Ook bij de aansluiting met de koof.

Jammer :9
Bij dingen in verstek is een foutje zo gemaakt inderdaad :+
pi_173007391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:20 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Bij dingen in verstek is een foutje zo gemaakt inderdaad :+
Verstek! Daar speelt mijn autisme op in, heb ik nog nooit een fout mee gemaakt. Weliswaar niet een klus voor het dagelijks brood maar als elektricien gebruik ik zat kabelgoot die wel eens vaker in verstek gezaagd moet worden. Ook met geprofileerde bodem lukt het altijd om het profiel weer netjes aan te laten sluiten.
pi_173012568
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Kinderen je krijgt er zoveel voor terug :s)
Ja, toeslagen en bijslagen en kortingen en voorzieningen en god mag weten wat allemaal nog meer....waarvoor ik als kinderloze, mag opbrengen......
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_173012592
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:08 schreef Gieliovd het volgende:
Oke, 136,2 lang... Verstek daar, hier recht. Dan komt het mooi uit bij dat koofje.

Top, oké gehoorbescherming op een zagen maar.

Eeeeen aan beide kanten netjes verstek aan het latje. Ook bij de aansluiting met de koof.

Jammer :9
Ach, hoe vaak ik al niet een verstek de verkeerde kant op heb gemaakt....kom ik trots aanlopen met het deel op 45 graden......i.p.v. mooi aan te sluiten, een mooie 90 graden hoekopening.

Om over afwerklatjes (profielen) tegen het plafond maar te zwijgen; die kan je op 4 manieren doen en meestal doe ik het pas de vierde keer goed.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_173012643
quote:
13s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:56 schreef blomke het volgende:

[..]

Ja, toeslagen en bijslagen en kortingen en voorzieningen en god mag weten wat allemaal nog meer....waarvoor ik als kinderloze, mag opbrengen......
Haha, lekker cynisch, maar ooit ben je blij als je een toeslag kan aanvragen. twee dagen opvang in de week voor een tweeling is bruto duurder dan mijn totale hypotheeklast..

Hier ook lekker bezig. Stukje cv buis vervangen, water uit de leidingen laten lopen, knelkoppelingen losdraaien en.... overal water. Hoe kan dat nu want ik had het water toch laten weglopen? Ligt mijn stukje cv leiding lager dan de aftapkraan... zucht!
pi_173232481
Naar de hornbach gereden wat verder is dan andere bouwmarkten, want fijne winkel en goed assortiment. Ligt mijn pinpas nog thuis ;(

Vandaag opnieuw er naar toe. Thuis aan de gang gegaan. Ben ik 2 dingen vergeten en kan ik weer. En winkels dichterbij hebben het niet in het assortiment *zucht*
pi_173232786
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:01 schreef Puala het volgende:
Naar de hornbach gereden wat verder is dan andere bouwmarkten, want fijne winkel en goed assortiment. Ligt mijn pinpas nog thuis ;(

Vandaag opnieuw er naar toe. Thuis aan de gang gegaan. Ben ik 2 dingen vergeten en kan ik weer. En winkels dichterbij hebben het niet in het assortiment *zucht*
moet eerlijk zeggen, dat ik alleen bij bij Bauhaus en (soms) Hornbach kom.
de standaard bouwmarkten laat ik al heel lang links liggen.

mijn laatste bezoek bij gamma, iets van 2 jaar geleden ofzo was ook al zo gezellig.
had een kortingspas bij de gamma racing gekregen en ik dacht, ach ik laat het plaat materiaal een keer op maat zagen (doe ik eigenlijk altijd zelf)

kom ik bij de kassa met mijn mdf platen, gezaagd en al...

kassa: sorry deze prijzen zijn al extra laag, hier gaat geen korting meer af
ik: eeh hoezo, staat niet op deze pas
kassa: algemene voorwaarden
ik: ow, nou, dan hoef ik de platen niet, hou ze dan maar
kassa: eeeh ze zijn op maat gezaagd, dan krijgt u ze wel met korting mee

dat was ook mijn laatste bezoek.
pi_173243357
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:18 schreef akatar het volgende: [..]

moet eerlijk zeggen, dat ik alleen bij bij Bauhaus en (soms) Hornbach kom.
de standaard bouwmarkten laat ik al heel lang links liggen.

mijn laatste bezoek bij gamma, iets van 2 jaar geleden ofzo was ook al zo gezellig.
had een kortingspas bij de gamma racing gekregen en ik dacht, ach ik laat het plaat materiaal een keer op maat zagen (doe ik eigenlijk altijd zelf)

kom ik bij de kassa met mijn mdf platen, gezaagd en al...

kassa: sorry deze prijzen zijn al extra laag, hier gaat geen korting meer af
ik: eeh hoezo, staat niet op deze pas
kassa: algemene voorwaarden
ik: ow, nou, dan hoef ik de platen niet, hou ze dan maar
kassa: eeeh ze zijn op maat gezaagd, dan krijgt u ze wel met korting mee

dat was ook mijn laatste bezoek.
Zo, dat was coulant. In de algemene voorwaarden zal ook staan, dat op maat gesneden materialen niet teruggenomen kunnen worden. En dat zal natuurlijk ook gelden voor nog niet betaalde stukken, die moet je gewoon betalen.
pi_173244197
Teruggenomen niet nee, maar als ze zich zo opstellen zou ik vrolijk de deur uit lopen hoor. Zie dan je gezaagde platen maar te verkopen.
Laat die handjes wapperen!
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:35:29 #89
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173244607
Het geouwehoer bij de gamma vind ik altijd dat als iets uit de aanbieding wilt hebben je schijnbaar hun voordeelpas moet hebben. Dat is wel zo ontzettend ruk.

En ze hebben gruwelijk incompetent personeel hier op de vestingen zitten.
pi_173245134
Dat sowieso. Laatste keer met plaatmateriaal zagen kreeg ik een of ander lulverhaal over toegestane afwijkingen tijdens het zagen tot een halve cm geloof ik.

Bedien je zaag gewoon goed en begin niet al te janken op voorhand.

Jij verkeerd zagen, jij je platen houden.

Klinkt beetje hard maar kom op.

Kennis van hun eigen producten is sowieso ruk.
Laat die handjes wapperen!
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:09:13 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173245408
Volgens mij staat dat altijd in hun folder hoor, dat vast laag artikelen uitgesloten zijn van extra kortingsacties.

Ik heb een keer laten zagen bij de Karwei. In de voorwaarden staat dat het er max drie zijn. Gevraagd hoe dat zit "oh, geef maar aan wat je moet hebben, doen we niet moeilijk over" en alles werd precies op de juiste maat gezaagd door een broekie van 16 ofzo.

Viel me niets tegen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173246337
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:09 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij staat dat altijd in hun folder hoor, dat vast laag artikelen uitgesloten zijn van extra kortingsacties.

Ik heb een keer laten zagen bij de Karwei. In de voorwaarden staat dat het er max drie zijn. Gevraagd hoe dat zit "oh, geef maar aan wat je moet hebben, doen we niet moeilijk over" en alles werd precies op de juiste maat gezaagd door een broekie van 16 ofzo.

Viel me niets tegen.
Zelfde ervaring hier bij de pg en k
pi_173247393
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:09 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij staat dat altijd in hun folder hoor, dat vast laag artikelen uitgesloten zijn van extra kortingsacties.

Ik heb een keer laten zagen bij de Karwei. In de voorwaarden staat dat het er max drie zijn. Gevraagd hoe dat zit "oh, geef maar aan wat je moet hebben, doen we niet moeilijk over" en alles werd precies op de juiste maat gezaagd door een broekie van 16 ofzo.

Viel me niets tegen.
ik had alleen een gamma pas gekregen, verder niets
pi_173248612
Heb altijd medelijden met die stumperds die boj de Gamma 4 euro uitgeven voor 6 schroeven... Bij de Bouwmaat heb je er vaak 100 voor hetzelfde geld.

Heb onderhand een eigen magazijn aan schroeven maar liever dat dan opgelicht worden. :)
pi_173249041
Je moet die winkels natuurlijk wel binnen je bereik hebben. Als je ver rijden moet, dan heb je nog de benzinekosten erbij.
pi_173249688
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:01 schreef Puala het volgende:
Naar de hornbach gereden wat verder is dan andere bouwmarkten, want fijne winkel en goed assortiment. Ligt mijn pinpas nog thuis ;(
Regel contactloos betalen met je telefoon :)
Of leg wat emergency cash in je auto.
pi_173249788
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:24 schreef Knuppel1983 het volgende:
Heb altijd medelijden met die stumperds die boj de Gamma 4 euro uitgeven voor 6 schroeven... Bij de Bouwmaat heb je er vaak 100 voor hetzelfde geld.

Heb onderhand een eigen magazijn aan schroeven maar liever dat dan opgelicht worden. :)
Bij Bouwmaat kun je als privé persoon niet kopen, alleen zakelijke klanten.
pi_173249893
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 07:46 schreef eRKa het volgende:

[..]

Bij Bouwmaat kun je als privé persoon niet kopen, alleen zakelijke klanten.
In Amsterdam hebben ze gewoon dagpassen voo particulieren?
  Moderator zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:17:20 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173249954
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 07:46 schreef eRKa het volgende:

[..]

Bij Bouwmaat kun je als privé persoon niet kopen, alleen zakelijke klanten.
Genoeg andere groothandels waar je wel zo terecht kunt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173250544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 02:07 schreef Teslynd het volgende:
Je moet die winkels natuurlijk wel binnen je bereik hebben. Als je ver rijden moet, dan heb je nog de benzinekosten erbij.
Ja, iedereen lult wel over Hornbach, maar er zijn plekken in Nederland waar de dichtstbijzijnde Hornbach 70km verderop is, dat schiet niet op dan....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')