Dat is teveel chocola, krijg ik uitslag van met mijn babyhuidjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gemiste kans. Choclate fudge brownie.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://3voor12.vpro.nl/a(...)veblog-zaterdag.html
quote:
Er zijn er te veel van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:45 schreef Doublepain het volgende:
Singer songwriters zijn me een partij aids
En dikke wijven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie alleen maar oude mensen op die stream Befbekje.
Van die lekker gek meiden die voor hun vrijgezellenfeest verkleed een high tea in de grote stad gaan nuttigen zeg maar.quote:
Dan luister je toch iets anders. Genoeg te vinden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja net als in Deep House tracks tegenwoordig met dat gejank, ook teveel van..
Ik heb op Pinkpop nog een keer een druiper opgelopen.. Waar zijn de tijden gebleven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die lekker gek meiden die voor hun vrijgezellenfeest verkleed een high tea in de grote stad gaan nuttigen zeg maar.
Bij jullie welquote:
Nog niet, maar zijn rentree is zeer spoedig. Denk dat de gehele top eruit vliegt dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe is het met die chinees, alweer terug ook?
Ik hoorde dit nummer vandaag en het refrein gaat niet maar uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan luister je toch iets anders. Genoeg te vinden tegenwoordig.
Zo goed als volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het al zeker dan van Bosz?
daar kan je wel op rekenen jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het al zeker dan van Bosz?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo goed als volgens mij.
Gelukkig lees ik net dat het helemaal niet erg is, Bosz is toch maar een trainer zonder visie.
Klaas heeft gesproken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo goed als volgens mij.
Gelukkig lees ik net dat het helemaal niet erg is, Bosz is toch maar een trainer zonder visie.
Klaas heeft gesproken.
Ach, Dortmund heeft ook jarenlange ervaring met tweede worden in eigen competitie.quote:
Cocuquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Wie moet zijn vervanger worden dan? John van den Brom zeker?
Daar ga ik dan maar niet op klikken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer vandaag en het refrein gaat niet maar uit mijn hoofd
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar niet op klikken.
Al zit ik al de hele dag met dit liedje in mijn hoofd, ik weet niet wat erger is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Wie moet zijn vervanger worden dan? John van den Brom zeker?
Waar eet je dat bij?quote:
nee dan liever Keizer laten doorstromenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat las ik wel ja, ik hoop het niet.
Kon je eigenlijk al aan zien komen dat dat zou gaan gebeuren ooit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat las ik wel ja, ik hoop het niet.
Dat is geloof ik wel je favoriete stuk vlees?quote:
Ze zullen bij Ajax toch ook wel zien dat hij er niet zoveel van bakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kon je eigenlijk al aan zien komen dat dat zou gaan gebeuren ooit.
tsja..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen bij Ajax toch ook wel zien dat hij er niet zoveel van bakt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is geloof ik wel je favoriete stuk vlees?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer vandaag en het refrein gaat niet maar uit mijn hoofd
Sierdgod sandwichgenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd had ook een goede schnabbel.
[ afbeelding ]
Ik ga voor pizza'tjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien er al over voedsel gesproken werd: ik doe pasta zalm.
Och, anders haal je het bij de patatkraam.quote:
Er wordt hier geen patat verkocht, en dat is een misdaad tegen het stoofvleesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, anders haal je het bij de patatkraam.
Klopt, je had eerder deze belachelijke vraag moeten stellen Saind. Wat moet je nu? Gebakken visje erbij? Gepaneerd scholfiletje met appelmoes en een fris groen slaatje met tomaat en een scherp uitje doet het altijd goed.quote:
ik weet het nog niet...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien er al over voedsel gesproken werd: ik doe pasta zalm.
Ik heb wel zin in schnitzel eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, je had eerder deze belachelijke vraag moeten stellen Saind. Wat moet je nu? Gebakken visje erbij? Gepaneerd scholfiletje met appelmoes en een fris groen slaatje met tomaat en een scherp uitje doet het altijd goed.
Patatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, anders haal je het bij de patatkraam.
Dan neem je toch een lekker visje grote vriend?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb bij het zien van jouw username eigenlijk zin in vis.
schol vind ik echt overratedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, je had eerder deze belachelijke vraag moeten stellen Saind. Wat moet je nu? Gebakken visje erbij? Gepaneerd scholfiletje met appelmoes en een fris groen slaatje met tomaat en een scherp uitje doet het altijd goed.
Ja, maar ik heb al drie dagen vis op, en morgen weer. Op zich niets mis mee maar keertje varken tussendoor mag ook welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gepaneerde scholfilet is de vis variant van een schnitzel.
[..]
Nee, zal iets simpels worden.
Vistentje waar ik altijd ga hier op de hoek (ook echt te lekker) is om 17.00 al dicht. Zit nog wel een ander maar die vind ik niet zo. En eigenlijk geen zin om nu naar Scheveningen te rijden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan neem je toch een lekker visje grote vriend?
een dikke karbonade laten afsnijden al is het daar ook te laat voor zie ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al drie dagen vis op, en morgen weer. Op zich niets mis mee maar keertje varken tussendoor mag ook wel
De slager zal nog wel open zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
een dikke karbonade laten afsnijden al is het daar ook te laat voor zie ik
ze zal er zelf wel blij mee zijn geweestquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroeg mijn vriendin of ze bier mee wilde nemen. Wordt ze gevraagd naar haar legitimatie, heeft ze niet bij zich. Wat een dubbele faal zeg.![]()
Zo jong ziet ze er toch niet uitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroeg mijn vriendin of ze bier mee wilde nemen. Wordt ze gevraagd naar haar legitimatie, heeft ze niet bij zich. Wat een dubbele faal zeg.![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zal er zelf wel blij mee zijn geweest
Dan ga je zelf toch halen luiwammes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik niet, nu heb ik geen bier vanavond.
Komt goed, ze probeert het even opnieuw bij de Appie daar tegenover.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ga je zelf toch halen luiwammes.
te waterigquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik vind het echt heerlijk omdat het zo simpel is.
Proletendrankquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik niet, nu heb ik geen bier vanavond.
Ben je al zenuwachtig voor vanavond?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:01 schreef Doublepain het volgende:
Zonder Opper of Saind is dit niet leuk
friet zuurvlees niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Er wordt hier geen patat verkocht, en dat is een misdaad tegen het stoofvlees
Shut the fuck op drizzy, you're out of your element
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig voor vanavond?
Zenuwachtig voor clubs waar je niets mee hebquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig voor vanavond?
Mooie stad hoor.quote:
Wist je dat Madrid de hoogst gelegen hoofdstad is van Europa?quote:
Madrid zit gewoon in mijn hart hoor, weet niet wat jij lultquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor clubs waar je niets mee hebtenzij je een toto heb gezet van veel geld
Ook als die homo van een Ronaldo daar niet meer zou spelen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Madrid zit gewoon in mijn hart hoor, weet niet wat jij lult
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Madrid zit gewoon in mijn hart hoor, weet niet wat jij lult
Sowquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook als die homo van een Ronaldo daar niet meer zou spelen?
ZO HALLO DANquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Madquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga voor 666 meter.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat Madrid de hoogst gelegen hoofdstad is van Europa?
Zonder te googlen, hoe hoog denk je?
Metertje of 600 idd. Had ik niet verwacht. Vind het erg hoog.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga voor 666 meter.
Sow.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Metertje of 600 idd. Had ik niet verwacht. Vind het erg hoog.
En als onlogisch iets hoog vindt, dan is het ook echt hoog.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Metertje of 600 idd. Had ik niet verwacht. Vind het erg hoog.
Goor varken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
@hk Zojuist ff lekker Indonesisch besteld.
lekker hoor. Tahu Telor?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
@hk Zojuist ff lekker Indonesisch besteld.
Heeft ie een woning gekocht? Waar ga je wonen @kapi?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef onlogisch het volgende:
Krijgen we ook nog een K&W topic als je gaat klussen in je nieuwe woning @Kapo?
Juist. Ik vond raul wel oprecht tof.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doet Raul tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist. Ik vond raul wel oprecht tof.
3/10quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nadat ik eerst je vriendin die bij je weggelopen is heb uitgewoond..
Jawel, en het is walgelijk.. Proletenmuziek.. Al past die muziek wel goed bij het gemiddelde, lage IQ van de regio Rotterdam-Rijnmond.. Dus wat dat betreft ben ik blij voor je dat je er zoveel luisterplezier uithaalt.. Een kinderhand is gauw gevuld..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet eens geluisterd, idioot.
2/10..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien nadat ik foto's van Rebekka onder ogen kreeg...
Hoewe..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Hoewe je altijd nog kan denken dat het een kerel is. Wat jou niet vreemd is
Sinds wanneer heeft jouw rolstoel een toetsenbord? Jij doet toch alles speech-to-textquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs mijn toetsenbord sputtert tegen bij berichtgeving over Rebekka.
Ja, onlo verveelt een beetjequote:
Bakkes over onlogod.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, onlo verveelt een beetje.. Ik ga eens checken of de Duitsers al een voorbeschouwing uitzenden..
Wat is dit voor botsautomuziek?quote:
Het lijkt erop dat Befbekje en Onlogisch teveel Aspartaam binnengekregen hebben.quote:
onlogisch 'ik heb geen vrouw nodig' zijn toetsenbord werkt niet meer naar behoren. 1+1=2.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs mijn toetsenbord sputtert tegen bij berichtgeving over Rebekka.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
onlogisch 'ik heb geen vrouw nodig' zijn toetsenbord werkt niet meer naar behoren. 1+1=2.
Ja die moeten echt oppassen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Befbekje en Onlogisch teveel Aspartaam binnengekregen hebben.
Dit klinkt echt alsof je anale verwenning door Befbekje een beetje tegenviel. Jammer, ik had verwacht dat hij na al die maanden zonder alcohol tot meer in staat zou zijn.quote:
quote:
Insinueer je nu dat onlogisch en Befbekje een amoreuze verhouding hebben gehad?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt echt alsof je anale verwenning door Befbekje een beetje tegenviel. Jammer, ik had verwacht dat hij na al die maanden zonder alcohol tot meer in staat zou zijn.
Nee nog niet, ik heb meer het idee dat er iets moois aan het opbloeien is tussen die twee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat onlogisch en Befbekje een amoreuze verhouding hebben gehad?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb meer het idee dat er iets moois aan het opbloeien is tussen die twee.
N1ek- is van de mannen. Ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb meer het idee dat er iets moois aan het opbloeien is tussen die twee.
Als je wil mag je meedoen, ik houd wel van trio's..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter eerst nog wat meer op elkaar ingespeeld raken, gezien zijn wat zure reactie is onlogisch nog niet helemaal gewend aan de rol van bottom.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je wil mag je meedoen, ik houd wel van trio's..
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter eerst nog wat meer op elkaar ingespeeld raken, gezien zijn wat zure reactie is onlogisch nog niet helemaal gewend aan de rol van bottom.
Het is door dat pak onduidelijk of dit de buik of de omhooggekropen balzak van onlogisch zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we een geil rollenspel doen samen.. Jij bent die rooie..
Ik ook, en die rooie heeft volgens mij meer het figuur van tong, al heeft die grotere tieten volgens mij.quote:
quote:
Ik heb er gewoon echt geen zin in. Real hoort niet eens in die finale te staan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ga je nog steeds stijfkoppig weigeren deze wedstrijd te kijken?
Hey Haagsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope. Die CL boeit me geen reet meer.
Toch wel 2 grote clubs tegen elkaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Dat krijg je met de UEFA MAFFIA die er alles aan doet om Real Madrid in de finale te krijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt geen zin in. Real hoort niet eens in die finale te staan.
Mij dus ook niet. Ik merk dit bij steeds meer mensen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee joh, dit is toch vreselijk saai aan het worden van lieverlee. Elk jaar dezelfde paar clubs die alle topspelers aantrekken.quote:
Met Barca is dat mooi mislukt, al hebben ze daar ook moeite genoeg voor gedaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je met de UEFA MAFFIA die er alles aan doet om Real Madrid in de finale te krijgen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Barca is dat mooi mislukt, al hebben ze daar ook moeite genoeg voor gedaan.
Vroeger had ik dan nog wel iets met Manchester United, maar sinds de generatie van Scholes samen met Ferguson daar weg is lijkt die club zijn identiteit volledig verloren te zijn en de zoveelste zwakzinnige koopclub met fysiek voetbal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met beide clubs dus echt helemaal niks.
Ik hoop gewoon dat ze een beetje leuk voetballen, wie er wint maakt me verder ook niks uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met beide clubs dus echt helemaal niks.
Niet eens met bijzonder voetbal ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je met de UEFA MAFFIA die er alles aan doet om Real Madrid in de finale te krijgen.
Laat ze maar lekker verder gaan in die Superleaguequote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij dus ook niet. Ik merk dit bij steeds meer mensen.
Die verloochenen zichzelf ook al. Las dat ze een speler als Perisic alweer voor 50 miljoen hebben gekochtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had ik dan nog wel iets met Manchester United, maar sinds de generatie van Scholes samen met Ferguson daar weg is lijkt die club zijn identiteit volledig verloren te zijn en de zoveelste zwakzinnige koopclub met fysiek voetbal.
Finales zijn toch zelden het aanzien waard.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze een beetje leuk voetballen, wie er wint maakt me verder ook niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |