Dat is teveel chocola, krijg ik uitslag van met mijn babyhuidjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gemiste kans. Choclate fudge brownie.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://3voor12.vpro.nl/a(...)veblog-zaterdag.html
quote:
Er zijn er te veel van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:45 schreef Doublepain het volgende:
Singer songwriters zijn me een partij aids
En dikke wijven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie alleen maar oude mensen op die stream Befbekje.
Van die lekker gek meiden die voor hun vrijgezellenfeest verkleed een high tea in de grote stad gaan nuttigen zeg maar.quote:
Dan luister je toch iets anders. Genoeg te vinden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja net als in Deep House tracks tegenwoordig met dat gejank, ook teveel van..
Ik heb op Pinkpop nog een keer een druiper opgelopen.. Waar zijn de tijden gebleven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die lekker gek meiden die voor hun vrijgezellenfeest verkleed een high tea in de grote stad gaan nuttigen zeg maar.
Bij jullie welquote:
Nog niet, maar zijn rentree is zeer spoedig. Denk dat de gehele top eruit vliegt dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe is het met die chinees, alweer terug ook?
Ik hoorde dit nummer vandaag en het refrein gaat niet maar uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan luister je toch iets anders. Genoeg te vinden tegenwoordig.
Zo goed als volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het al zeker dan van Bosz?
daar kan je wel op rekenen jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het al zeker dan van Bosz?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo goed als volgens mij.
Gelukkig lees ik net dat het helemaal niet erg is, Bosz is toch maar een trainer zonder visie.
Klaas heeft gesproken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo goed als volgens mij.
Gelukkig lees ik net dat het helemaal niet erg is, Bosz is toch maar een trainer zonder visie.
Klaas heeft gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |