Omdat dit (tot nu toe) los lijkt te staan van de vermissing van Savannah (dit topic), toch maar even een apart topic aangemaakt.quote:In een sloot in Achterveld, bij Amersfoort, is het lichaam van een meisje van 14 uit Hoevelaken gevonden. Ze is door een misdrijf om het leven gekomen, zegt de politie.
"Ze is vrijdag niet uit school thuisgekomen", zegt een woordvoerder. "Ze stond bij ons niet bekend als vermist."
Bewaakt
Iemand zag het lichaam gisteren rond 17.00 uur in het water liggen. Vanwege het sporenonderzoek heeft de mobiele eenheid het gebied de afgelopen nacht bewaakt.
De politie roept mensen op zich te melden als ze gistermiddag tussen 13.00 uur en 17.00 uur iets hebben gezien in de buurt van het Emelaarsepad in Achterveld.
Savannah
Het gaat niet om de 14-jarige vermiste Savannah uit Bunschoten, benadrukt de politie. Zij is sinds donderdag vermist en is nog niet gevonden.
De politie zegt dat er vooralsnog geen verband lijkt te zijn tussen de twee zaken.
http://nos.nl/artikel/217(...)n-in-achterveld.html
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 14:47:49Onderzoek naar dode 14-jarig meisje in Hoevelaken in volle gang. Zojuist vier bussen met ME gearriveerd die komen a… https://t.co/tPajX653Jm reageer retweet
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:11:07Meisje is gevonden langs Stoutenburger Klompenpad. Groot gebied is afgezet. Wandelaars moeten flink eind omlopen. https://t.co/B0SOQbMJ0Z reageer retweet
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:33:41ME maakt zich op voor een zoektocht langs het pad... https://t.co/PQwjlf8LtN reageer retweet
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:34:58...of houdt de wacht. Elke ingang van het wandelgebied is afgezet. https://t.co/qlLOlz8Om0 reageer retweet
Je bedoelt het omgebrachte meisje? Die is nooit als vermist opgegeven omdat ze direct na schooltijd om het leven gebracht zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Triest, maar wel vaag dat de vermissing van dit meisje de media niet heeft gehaald? Of heb ik het mis?
Tevens de telegraafals bron, werkelijk een riool krantje
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_de_computer.html
En dan dumpertquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Triest, maar wel vaag dat de vermissing van dit meisje de media niet heeft gehaald? Of heb ik het mis?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Je bedoelt het omgebrachte meisje? Die is nooit als vermist opgegeven omdat ze direct na schooltijd om het leven gebracht zou zijn.
Ja ja ik weet, heb totaal niets met dumpert maar heb dit gekopieerd van iemand op FPquote:
Het nieuwsbericht in de OP.quote:
En ze fietste elke dat langs dat pad van en naar school.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht in de OP.
"Het omgekomen meisje uit Hoevelaken was nog niet als vermist opgegeven, maar was niet uit school teruggekomen."
Zij is dus niet thuisgekomen na school, wat er op duidt dat ze onderweg van school naar huis om het leven is gebracht.
Dat kan je overal lezen.quote:
Dus jij zegt dat ze die donderdag al vermoord is? Hoe weet jij dat nou???quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht in de OP.
"Het omgekomen meisje uit Hoevelaken was nog niet als vermist opgegeven, maar was niet uit school teruggekomen."
Zij is dus niet thuisgekomen na school, wat er op duidt dat ze onderweg van school naar huis om het leven is gebracht.
Simpelweg een te korte tijd lijkt me.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Dat ze die donderdag al vermoord is, nee? Jij wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwsberichten hierboven gelezen? Al is die in de OP niet optimaal.
Man man man.... Lees je eens in ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ze die donderdag al vermoord is? Hoe weet jij dat nou???
Vrijdag. Ze is vrijdag naar school geweest en om vijf uur 's middags al gevonden. Vrijdag.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
Precies dit dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Simpelweg een te korte tijd lijkt me.
Om 13:00 uur uit school.
Rond 17:00 uur is haar lichaam al gevonden.
Ja dat snap ik, maar sommige beweren dat ze donderdag al vermoord isquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan je overal lezen.
Ouders dachten van duurt lang, hadden wat vrienden en vriendinnetjes gebeld en toen was ze al gevonden.
Nooit als vermist opgegeven dus.
Dat is knap want ze is vrijdag naar school geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar sommige beweren dat ze donderdag al vermoord is
Donderdag is het meisje uit Bunschoten vermist geraakt, daar ben je mee in de war denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar sommige beweren dat ze donderdag al vermoord is
Gast, lees je eigen stuk nog eens naquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Man man man.... Lees je eens in ofzo.
Ze is naar school gegaan, en vervolgens uit school niet thuis gekomen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Nee serieus, je moet even leren lezen en/of naar het andere topic gaan voor je mensen gaat aanspreken met "gast". Tel even tot tien en drink wat water en probeer het dan nog eens.quote:
Nee, want ik snap het. Jij bent in de war met het vermiste meisje uit Bunschoten die DONDERDAG vermist is geraakt. Het meisje uit Hoevelaken is gisteren (VRIJDAG) in Achterveld aangetroffen. Heb ik zelfs in de OP nog aangegeven door te linken naar het andere topic.quote:
Gastquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ah ik zie het al, excuses. In de OP wordt ook de vermissing van het andere meisje verteld
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ah ik zie het al, excuses. In de OP wordt ook de vermissing van het andere meisje verteld
Het is inderdaad een brak bericht. Zorgt voor verwarring net zoals de Telegraaf gisteren deed.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht in de OP is gewoon brak. Het gaat in principe over het gevonden meisje en dan volgt er een heel verhaal over Savannah en dat die nog vermist is. Heel ander kind.
Zet gewoon in vette tekst, dat dit een ander meisje betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad een brak bericht. Zorgt voor verwarring net zoals de Telegraaf gisteren deed.
Even kijken of ik misschien een beter artikel kan vinden.
Ik las het vanmiddag ook als eerste en moest het ook al twee keer lezen. En volgens de reacties op Facebook waren er meer mensen met een leesachterstand.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad een brak bericht. Zorgt voor verwarring net zoals de Telegraaf gisteren deed.
Even kijken of ik misschien een beter artikel kan vinden.
Heb het artikel van de NOS in de OP geplaatst die dit ook wel duidelijk aangeeft volgensmij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet gewoon in vette tekst, dat dit een ander meisje betreft.
quote:De vader van het overleden 14-jarige meisje uit Hoevelaken is nog voordat hij de politie inschakelde zelf gaan zoeken naar zijn dochter. Dat vertelt een woordvoerder van de politie. De directeur van de school van het meisje reageert verslagen: "Het is een schok."
Het meisje werd gisteren door een wandelaar in een sloot in Achterveld gevonden. Dat was net nadat de vader de politie had ingeschakeld om te helpen. Achterveld ligt in de buurt van Amersfoort.
Vlag halfstok
Het meisje was met de fiets op weg naar huis vanaf de J.H. Donnerschool in De Glind. "Het klopt. Ze zat bij ons op school", zegt de directeur van de school.
Inwoners van Hoevelaken delen het leed met elkaar op een Facebookpagina voor inwoners van het dorp. Vele mensen wensen de nabestaanden veel sterkte en spreken hun ongeloof uit over de situatie. Ook stelt iemand voor om de vlaggen halfstok te hangen.
Savannah
Volgens de politie is er geen verband met de zaak van de vermiste Savannah. Veel mensen vragen zich af of het toeval is dat de politie onderzoek doet naar twee 14-jarige meisjes uit dezelfde regio.
De politie doet sporenonderzoek rond de plek waar het meisje gisteren gevonden werd.
Ze is te kort vermist geweest alvorens vermoord te zijn gevondenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Vrijdag. En lees je eens voor te gaan blatenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ahum...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrijdag. En lees je eens voor te gaan blaten
Ahum wat? Hij is toch gaan blaten zonder zich in te lezen?quote:
En hij heeft dat toch al onderkend bijna 45 min voor dat jij nog een keer even een duit in het zakje kwam doen. Tenzij je je gewoon nog even wilde bashen, in which case, go right aheadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahum wat? Hij is toch gaan blaten zonder zich in te lezen?
Mijn reactie was idd wat laat, maar doet daar niks aan af.
Dank uquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En hij heeft dat toch al onderkend bijna 45 min voor dat jij nog een keer even een duit in het zakje kwam doen. Tenzij je je gewoon nog even wilde bashen, in which case, go right ahead
die gast had het OP gelezen alleen stond in dat bericht iets over Savannah. Dat geven anderen ook aan dus de vergissing is enigszins begrijpelijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahum wat? Hij is toch gaan blaten zonder zich in te lezen?
Mijn reactie was idd wat laat, maar doet daar niks aan af.
Andere modus operandi? Onderzoek naar de verdwijning van Savannah is al verder en heeft nadere info opgeleverd?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:57 schreef fokexpert het volgende:
Ik vind wel opmerkelijk dat ze zo snel weten dat er geen verband is tussen de 2 meisjes.
Ik lees nu later maar mag ik zeggen dat een idioot bent. Meteen zelf zo agressief reageren terwijl je zelf nauwelijks 2 regels inleest. Steeds meer van dit soort mensen op fok.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ik beschouw dat tevens als bijval voor wat ik in dit topic heb gezegdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik lees nu later maar mag ik zeggen dat een idioot bent. Meteen zelf zo agressief reageren terwijl je zelf nauwelijks 2 regels inleest. Steeds meer van dit soort mensen op fok.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)p-de-glind~a4c9c5d2/quote:Dat dorpje wordt ook wel 'Jeugddorp De Glind' genoemd; het is een bekende plek waar kinderen met problemen begeleid worden. Het meisje zat hier op de J.H. Donnerschool, een school voor kinderen met gedragsproblemen.
"Het meisje uit Hoevelaken - haar identiteit is nog niet bekend - vertrok om 15.00 van school."quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/amersfoo(...)p-de-glind~a4c9c5d2/
Klopt eerder was het 13 00quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Het meisje uit Hoevelaken - haar identiteit is nog niet bekend - vertrok om 15.00 van school."
Huh, 15:00 uur ? eerder was het 13:00 uur.
Wat het ook is, bizar korte tijd tot aan de ontdekking (rond 17:00 uur) van haar lichaam.
Het is volgens google 29 minuten fietsen. Zo'n 9,2 kilometer over landweggetjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Het meisje uit Hoevelaken - haar identiteit is nog niet bekend - vertrok om 15.00 van school."
Huh, 15:00 uur ? eerder was het 13:00 uur.
Wat het ook is, bizar korte tijd tot aan de ontdekking (rond 17:00 uur) van haar lichaam.
Jij iets gehoord/gelezen over haar fiets? (zie mijn vraag van een paar posts hierboven)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is volgens google 29 minuten fietsen. Zo'n 9,2 kilometer over landweggetjes.
Tot PD is het 16 minuten fietsen, 5.3 km.
Als ze rond 15:00 vertrok, dan was ze daar rond 15:15- 15:20 uur, nog dik 1,5 uur voordat ze dood werd aangetroffen.
Helemaal niets, maar dat complete gebied is geheel afgezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Jij iets gehoord/gelezen over haar fiets? (zie mijn vraag van een paar posts hierboven)
Zou goed kunnen ja. Al kwam politie toch al snel na de vondst met de vader in contact dus identificatie was daarna niet zo heel moeilijk meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat complete gebied is geheel afgezet.
Mogelijk hebben ze de fiets en haar schoolspullen gevonden.
Ze hebben haar id namelijk ook vrijdagavond al kunnen vaststellen, terwijl ze nog niet als vermist was opgegeven.
Ze hebben ook geen oproep gedaan of iemand die spullen heeft gevonden, neem aan dat die gewoon gevonden zijn.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Al kwam politie toch al snel na de vondst met de vader in contact dus identificatie was daarna niet zo heel moeilijk meer.
"Het meisje werd gisteren door een wandelaar in een sloot in Achterveld gevonden. De vader was op dat moment zelf ook gaan zoeken in het gebied. "Omdat het meisje nog maar net vermist was, had de vader de politie nog niet ingeschakeld maar was hij eerst zelf gaan zoeken. De vader stuitte tijdens zijn zoektocht op de politieafzetting", meldt een politiewoordvoerder. "
bron: RTL Nieuws
Het zal je overkomenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Al kwam politie toch al snel na de vondst met de vader in contact dus identificatie was daarna niet zo heel moeilijk meer.
"Het meisje werd gisteren door een wandelaar in een sloot in Achterveld gevonden. De vader was op dat moment zelf ook gaan zoeken in het gebied. "Omdat het meisje nog maar net vermist was, had de vader de politie nog niet ingeschakeld maar was hij eerst zelf gaan zoeken. De vader stuitte tijdens zijn zoektocht op de politieafzetting", meldt een politiewoordvoerder. "
bron: RTL Nieuws
twitter:jeroenwetzels twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 16:20:50Rechercheur vindt meerdere objecten langs waterkant die voor onderzoek worden meegenomen. #Achterveld https://t.co/Q1Q0z3tfvo reageer retweet
Gelukkig maar. En nu?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn ouders waren bizar streng.
En het is weer goedgekomen.
Neuh, je komt niet zomaar in de Glind terecht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pfff, gedragsproblemen. Val je ook onder als je mot met je ouders hebt.
Nu is het nog steeds goed. Vader overleden helaas, maar 20 jaar daarvoor was het al weer goed.quote:
Mot met je ouders en voor je het weet zit je in een gesloten instelling. Heb het kunnen vermijden gelukkig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, je komt niet zomaar in de Glind terecht.
Leuk verhaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn ouders waren bizar streng.
En het is weer goedgekomen.
Je hoeft het niet te geloven.quote:
Dat zegt nog steeds weinig over de Glind, waar dit meisje wel op school zat, en dat vind ik zachtheid opvallend.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mot met je ouders en voor je het weet zit je in een gesloten instelling. Heb het kunnen vermijden gelukkig.
Pffquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:24 schreef Leandra het volgende:
Kind fietste dagelijks die route van haar school in de Glind naar huis.
Zorgwekkend, want in de Glind is alleen maar speciaal onderwijs, grote kans dat ze sociaal wat minder sterk was
Ik vermoed dat het geen ene moer had uitgemaakt of ze op de glind zat op of een of andere hoge opleiding.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds weinig over de Glind, waar dit meisje wel op school zat, en dat vind ik zachtheid opvallend.
Nou ja, ik ken het gelukkig niet, maar je komt zo maarvergens terecht waar je niet past als wegloper. Bepaalt wel je toekomst.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds weinig over de Glind, waar dit meisje wel op school zat, en dat vind ik zachtheid opvallend.
Als ze op een andere school had gezeten had ze om te beginnen die route al niet gefietst, en waarschijnlijk niet alleen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen ene moer had uitgemaakt of ze op de glind zat op of een of andere hoge opleiding.
Meisje fietste daar elke dag, mogelijk alleen. Dan is het voor een idioot natuurlijk een hele makkelijke prooi.
Ja leuk, maar het heeft geen bal met het topic te maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het gelukkig niet, maar je komt zo maarvergens terecht waar je niet past als wegloper. Bepaalt wel je toekomst.
Ik ben goed weggekomen.
Dat heeft dus te maken met de locatie en niet over de geestelijke toestand/stoornis/intelligentie van het meisje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze op een andere school had gezeten had ze om te beginnen die route al niet gefietst, en waarschijnlijk niet alleen.
Het maakt haar wel een makkelijk slachtoffer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat heeft dus te maken met de locatie en niet over de geestelijke toestand/stoornis/intelligentie van het meisje.
Als je in de regio woont dan zie je het helemaal niet als dezelfde hoekquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is er ineens allemaal aan de hand in die hoek zeg.
Weglopen was dus moeilijk,quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:29 schreef Loekie1 het volgende:
Dat meisje dat nu zoek is, liep moeilijk.
Die fiets is toch gevonden bij een bushokje? Benieuwd of ze al wat buschauffeurs hebben gesprokenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Imo dus meegereden met een anderen of met het OV gereisd.
Dat betreft de fiets van Savannah. Dat is het andere topic.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die fiets is toch gevonden bij een bushokje? Benieuwd of ze al wat buschauffeurs hebben gesproken
andere topic. Hier gaat het over het meisje (uit Hoevelaken) dat gevonden is in Achterveld.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:29 schreef Loekie1 het volgende:
Dat meisje dat nu zoek is, liep moeilijk.
Ja, mensen blijven er ondanks Jens toch wel een link inzien.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:38 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
andere topic. Hier gaat het over het meisje (uit Hoevelaken) dat gevonden is in Achterveld.
twitter:jeroenwetzels twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 21:24:09Politie: fiets van het 14-jarige meisje uit Hoevelaken lag dichtbij, op de oever. #Achterveld https://t.co/EDc9D5RPyg reageer retweet
Bron: ADquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:36 schreef bierkip het volgende:
Ze hebben haar naam bekend gemaakt; Romy Nieuwburg. Ik zit mobiel, kan geen link plaatsen. Las het net op de site van het AD. Wat een ellende voor haar naasten!!
Hoevelaken? Achterveld? Ook al geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:24 schreef Fisherman het volgende:
Vaak zullen dit soort dingen verdoezeld worden op de relibelt. Als het de media haalt is dat natuurlijk niet meer mogelijk. Moord is voor de religekkies natuurlijk ook niet te verdoezelen, maar incest en verkrachting wel. De gemeenschappen daar lossen graag zelf dingen op.
Wel iemand met gedragsproblemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooie meid! Wat triest toch.
[ afbeelding ]
Moeder post wat over autisme, bij gedragsproblemen zoals hier eerder al werd benoemt denk ik eerder aan adhd met odd...quote:
Sorry, wat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:24 schreef Fisherman het volgende:
Vaak zullen dit soort dingen verdoezeld worden op de relibelt. Als het de media haalt is dat natuurlijk niet meer mogelijk. Moord is voor de religekkies natuurlijk ook niet te verdoezelen, maar incest en verkrachting wel. De gemeenschappen daar lossen graag zelf dingen op.
Ken die school een beetje, de zware gevallen gaan met busje naar huis.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeder post wat over autisme, bij gedragsproblemen zoals hier eerder al werd benoemt denk ik eerder aan adhd met odd...
Het zal allemaal best meevallen en eigenlijk interesseert dat me geen bal. Meisje mocht gewoon alleen naar huis fietsen en helaas is dat gisteren verkeerd afgelopen.
Dit, die fietsen echt niet alleen naar huis.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ken die school een beetje, de zware gevallen gaan met busje naar huis.
De route naar huis is door zeer bosrijke omgeving en aardig eindje fietsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, die fietsen echt niet alleen naar huis.
+/- 30 minutenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De route naar huis is door zeer bosrijke omgeving en aardig eindje fietsen.
Kinderen op die school komen overal vandaan uit de omgeving en veel kans dat ze elke dag alleen fietste.quote:
Ja, is er bekend of ze ook een mobieltje bij zich had?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kinderen op die school komen overal vandaan uit de omgeving en veel kans dat ze elke dag alleen fietste.
De vader die zelf polshoogte ging nemen, weet dat vast wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, is er bekend of ze ook een mobieltje bij zich had?
"De vader van het meisje stuurde haar eerst whatsappjes, maar kreeg daar geen reactie op."quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, is er bekend of ze ook een mobieltje bij zich had?
Was het minder triest als het een lelijke was?? Foei toch!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooie meid! Wat triest toch.
[ afbeelding ]
Dank je, dus ws geen tijd of mogelijkheid gehad om hulp in te schakelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"De vader van het meisje stuurde haar eerst whatsappjes, maar kreeg daar geen reactie op."
Bron: NOS
Inkoppertje inderdaad, maar nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Was het minder triest als het een lelijke was?? Foei toch!
Ja, of ze zag het gevaar niet (vriendelijk aangesproken?) of het was een bekende.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dank je, dus ws geen tijd of mogelijkheid gehad om hulp in te schakelen.
Ik bedoeld als je daar achtervolgt wordt dan kun je misschien nog een poging doen om iemand te bellen.
Of van de fiets gerukt op rustig stuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja, of ze zag het gevaar niet (vriendelijk aangesproken?) of het was een bekende.
Zonder lijk en plek is het lastig sporen zoeken. Klinkt hard maar zo werkt het wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel bijzonder dat ze direct de omgeving hebben afgezet en grootschalig sporen onderzoek hebben kunnen doen zo snel na het misdrijf. Als er sporen waren dan hebben ze ze wel kunnen vinden.
Ze hebben romy toch direct gevonden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zonder lijk en plek is het lastig sporen zoeken. Klinkt hard maar zo werkt het wel.
Daarom duiken ze er nu ook gelijk op mag ik hopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben romy toch direct gevonden?
Bandensporen, mogelijk sperma, voetafdrukken, haren en resten onder haar nagels, bandensporen en ga maar door. Allemaal vers.
Lijkt me nogal veelzeggend als er verse fietsbanden sporen zijn en een sneakerafdruk...
Doen ze toch nog iets goedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel bijzonder dat ze direct de omgeving hebben afgezet en grootschalig sporen onderzoek hebben kunnen doen zo snel na het misdrijf. Als er sporen waren dan hebben ze ze wel kunnen vinden.
Politie in NL is vaak machteloos door simpelweg personeelsgebrek.quote:
Ja, hopelijk is het toeval en leeft het andere meisje nogquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:55 schreef Stien_Struis het volgende:
2 leuke 14 jarige meiden dag na elkaar en niet zo ver uit de buurt, toeval?
Helaas nog steeds geen teken van leven gegeven...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, hopelijk is het toeval en leeft het andere meisje nog
Hij is haar achternagereden toen ze niet reageerde op de whatsappjes en is toen op de politieafzetting gestuit. Arme man.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"De vader van het meisje stuurde haar eerst whatsappjes, maar kreeg daar geen reactie op."
Bron: NOS
Die is kapot nu.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:27 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is haar achternagereden toen ze niet reageerde op de whatsappjes en is toen op de politieafzetting gestuit. Arme man.
Volgens hart van Nederland zou ze gevonden zijn door een leeftijdsgenootje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:27 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is haar achternagereden toen ze niet reageerde op de whatsappjes en is toen op de politieafzetting gestuit. Arme man.
Grote korrel zout dat FB gelul.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens hart van Nederland zou ze gevonden zijn door een leeftijdsgenootje.
Tenminste dat beweert ene Bianca op de FB van de moeder van Savanna...
Wat was het alternatief voor alleen naar huis fietsen dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeder post wat over autisme, bij gedragsproblemen zoals hier eerder al werd benoemt denk ik eerder aan adhd met odd...
Het zal allemaal best meevallen en eigenlijk interesseert dat me geen bal. Meisje mocht gewoon alleen naar huis fietsen en helaas is dat gisteren verkeerd afgelopen.
Dat dus, bezuinigingen. Het is een school met niet de meest doorsnee kinderen .quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat was het alternatief voor alleen naar huis fietsen dan?
Een busje komt niet meer voor het voorgezet onderwijs tenzij een kind door een handicap niet zelf naar school kan fietsen.
Dat was toch een voorbijganger met een hond die het meisje zag liggen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens hart van Nederland zou ze gevonden zijn door een leeftijdsgenootje.
Tenminste dat beweert ene Bianca op de FB van de moeder van Savanna...
Misschien dat de dader nog wel in de buurt was... hoe ver kom je in 1,5 uur?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is wel bosrijk maar zeker niet verlaten, ze is vrij snel gevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was toch een voorbijganger met een hond die het meisje zag liggen?
En wat zou een leeftijdsgenootje daar dan moeten op dat afgelegen stuk?
Jongen van 14 kan toch ook de voorbijganger zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was toch een voorbijganger met een hond die het meisje zag liggen?
En wat zou een leeftijdsgenootje daar dan moeten op dat afgelegen stuk?
De omstandigheden zijn iig wel optimaal om een dader te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben romy toch direct gevonden?
Bandensporen, mogelijk sperma, voetafdrukken, haren en resten onder haar nagels, bandensporen en ga maar door. Allemaal vers.
Lijkt me nogal veelzeggend als er verse fietsbanden sporen zijn en een sneakerafdruk...
Was file rijden rond die tijd, 550 km file.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien dat de dader nog wel in de buurt was... hoe ver kom je in 1,5 uur?
Allemaal binnenwegen daar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was file rijden rond die tijd, 550 km file.
Een jongen van 14 noem ik geen man. Net zoals ik een man van 27 geen kind noem. Je weet wel..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jongen van 14 kan toch ook de voorbijganger zijn?
Vanaf Achterveld word je richting Amersfoort omgeleid via Leusden, dus richting Asschat, maar ik weet niet of die werkzaamheden eerder op de Hessenweg zijn of nog steeds bij Stoutenburg.quote:
o,quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een jongen van 14 noem ik geen man. Net zoals ik een man van 27 geen kind noem. Je weet wel..
tussen het sluisje/stuw Rutger en het bruggetjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
Tjonge, wat erg. Ben wel benieuwd waar de PD precies is, aangezien ik de afgelopen weken /maanden en aantal keer in dat gebied gefietst en gehardloopt hebweet iemand dat?
Als je op Google een wandelroute instelt van de Glind naar Hoevelaken kom je er vrijwel op zeker langs.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
Tjonge, wat erg. Ben wel benieuwd waar de PD precies is, aangezien ik de afgelopen weken /maanden en aantal keer in dat gebied gefietst en gehardloopt hebweet iemand dat?
Via Achterveld is de snelste route naar Hoevelaken vanaf De Glind. op de fiets.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf Achterveld word je richting Amersfoort omgeleid via Leusden, dus richting Asschat, maar ik weet niet of die werkzaamheden eerder op de Hessenweg zijn of nog steeds bij Stoutenburg.
Ja, maar met de auto kun je nu dus niet van Achterveld naar Stoutenburg, ik weet alleen niet vanaf waar je niet door kunt rijden, en of je bij van Ruitenbeek wel richting Hoevelaken kunt. Met de auto dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Via Achterveld is de snelste route naar Hoevelaken vanaf De Glind. op de fiets.
Hoe het allemaal heet , heb geen idee maar weet aardig de weg daar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar met de auto kun je nu dus niet van Achterveld naar Stoutenburg, ik weet alleen niet vanaf waar je niet door kunt rijden, en of je bij van Ruitenbeek wel richting Hoevelaken kunt. Met de auto dus.
Thanks! Hm, dat stuk stond nog op mijn 'nog te verkennen-lijstje'. Onbekend dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tussen het sluisje/stuw Rutger en het bruggetje
Emelaarsweg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
Volgens mij heb je wat plaatsten fout, er is geen weg van Leusden naar Terschuur/Stoutenburg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Wij reden gisterenavond erlangs.Het is de weg van Leusden binnendoor naar Terschuur/Stoutenburg.
ik dacht gelijk aan het meisje uit bunschoten.
Wij reden daar om 21 uur langs toen was er één politieauto en zagen twee mannen in witte pakken langs het watertje lopen met één hond en veel fotograven.
Op dat moment was er nog niks afgezet.
Op de terug weg stond het vol met ME busjes en veel kijkers.
Ziet er goed uit, dit maakt het allemaal nóg erger.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef Kim-Holland het volgende:
foto
http://www.tubantia.nl/bi(...)a391a14ab/107039553/
Hij sloeg niet alleen toe bij de Uithof maar ook in De Bilt en Bilthoven.. en het heeft bijna 20 jaar geduurd voordat hij gepakt werd..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar goed die mafkees bij Uithof was op de fiets.
En dat op gestolen fiets.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij sloeg niet alleen toe bij de Uithof maar ook in De Bilt en Bilthoven.. en het heeft bijna 20 jaar geduurd voordat hij gepakt werd..
Wij zijn vanaf Utrecht bij Leusden eraf gegaan door Leusden heen naar Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat plaatsten fout, er is geen weg van Leusden naar Terschuur/Stoutenburg.
Er is een weg van Leusden naar Stoutenburg, er is een weg van Leusden naar Achterveld, te kunt vanaf Achterveld zowel naar Terschuur als Stoutenburg, je kunt van Stoutenburg naar Hoevelaken en dan door naar Terschuur, je zou de Emelaarseweg met een beetje fantasie zelfs een weg van Stoutenburg naar Terschuur kunnen noemen (aan die kant van de A1 is er ook nog een stukje dat Terschuur als adres heeft), maar een weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur is er niet.
Ja leuk, maar dat is niet de weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wij zijn vanaf Utrecht bij Leusden eraf gegaan door Leusden heen naar Terschuur.
Kijk google maps dan zal je zien dat we door leusden en daarna hessenweg naar emelaarsweg gaan en zo richting Terschuur.
16 minuten fietsenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Mula het volgende:
Er zit dus 2 uur tussen uit school vertrekken en het vinden van het lijk? Iemand een idee hoever de plaats delict van haar school is?
Minder dan twee uur lijkt zo weinig voor een moord.
Vader werd na ruim uur te laat ongerust en is gaan zoeken, normaal is het 45 minuten op het gemak.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Mula het volgende:
Er zit dus 2 uur tussen uit school vertrekken en het vinden van het lijk? Iemand een idee hoever de plaats delict van haar school is?
Minder dan twee uur lijkt zo weinig voor een moord.
Dus ik ben niet zo gereden naar mijn bestemming in Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is niet de weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur.
hier is ze gevondenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Thanks! Hm, dat stuk stond nog op mijn 'nog te verkennen-lijstje'. Onbekend dus.
De vraag was van school tot PD, dat is 16 minuten fietsen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vader werd na ruim uur te laat ongerust en is gaan zoeken, normaal is het 45 minuten op het gemak.
Meiden van 14 hebben daar meer tijd voor nodig.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De vraag was van school tot PD, dat is 16 minuten fietsen.
Van school naar haar huis was 30 minuten.
Dat was de vraag niet, de vraag was hoe lang het fietsen was van school naar PD. Volgens google maps, met de fiets, van haar school dus 16 minuten en google rekent in normaal fietstempo.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Meiden van 14 hebben daar meer tijd voor nodig.
Weet jij hoe ze eerste stuk fietst of hoe lang ze nog met vriendinnen op schoolplein blijft hangen?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, de vraag was hoe lang het fietsen was van school naar PD. Volgens google maps, met de fiets, van haar school dus 16 minuten en google rekent in normaal fietstempo.
Nogmaals de vraag was niet hoe lang ze normaal op het schoolplein bleef hangen...quote:Op zondag 4 juni 2017 00:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Weet jij hoe ze eerste stuk fietst of hoe lang ze nog met vriendinnen op schoolplein blijft hangen?
Dat kan wel, maar er is geen weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur, dan kom je door Achterveld tussen Stoutenburg en Terschuur, en de Emelaarseweg ligt idd in Achterveld.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet zo gereden naar mijn bestemming in Terschuur.
Toevallig ken ik die schoolquote:Op zondag 4 juni 2017 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag was niet hoe lang ze normaal op het schoolplein bleef hangen...
Vanaf Utrecht A28 bij Leusden eraf dan inderdaad door Achterveld richting Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar er is geen weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur, dan kom je door Achterveld tussen Stoutenburg en Terschuur, en de Emelaarseweg ligt idd in Achterveld.
Nee, jij noemt het de hele tijd de weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vanaf Utrecht A28 bij Leusden eraf dan inderdaad door Achterveld richting Terschuur.
Dat is wat ik zeg toch.
Binnendoor is dat ook zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij noemt het de hele tijd de weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur.
Nee, dat is het niet, maar je bedoelt dat je via de Emelaarseweg bent gereden, dan kun je dat beter posten dan combinaties maken van plaatsen die niet eens aan dezelfde kant van de snelweg liggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Binnendoor is dat ook zo.
ik weet toch hoe ik gereden heb en de situatie ter plekke gezien heb.
Zou zeggen rij deze route is dan kom je erachter dat het klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, maar je bedoelt dat je via de Emelaarseweg bent gereden, dan kun je dat beter posten dan combinaties maken van plaatsen die niet eens aan dezelfde kant van de snelweg liggen.
Ik ken de route, daar heb ik geen routemiep voor nodig, sterker nog, ik ben woensdagmiddag nog van Kallenbroek naar Achterveld gereden en daarvandaan via Asschat naar Leusden, als je de weg een beetje kent dan weet je dat ik dus ook langs de Emelaarseweg gekomen ben.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou zeggen rij deze route is dan kom je erachter dat het klopt.
Maar wat ik met mij bericht wilde zeggen dat als ze om 17 uur door een voorbijganger is gezien dat ik er om 21 uur langs rij er nog niks was afgezet. Dat er in die tussen tijd al andere sporen van fotograven en nieuwsgierigen kunnen liggen.
Nee, ik reed niet over de Emelaarseweg, ik reed er langs, ik reed namelijk op de weg van Terschuur naar Achterveld, en dan is de Emelaarseweg de laatste weg rechts voor je de bebouwde kom van Achterveld binnenrijdt.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus zowel Noelle en Leandra hier reden afgelopen week nog over dat weggetje, is dat dan zo´n drukke binnendoor weg?
Te weinig info, en aanknopingspunten.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:26 schreef Cyanide- het volgende:
Heb je het al opgelost ootjekatootje, of moeten we even wachten tot El_Matador / OostenrijkseSchilder een locatiebezoek plant?
Hessenweg is toch een veel logischer route? En kom je volgende keer een bakkie doen, je rijdt dan bijna langs mijn huisquote:Op zondag 4 juni 2017 08:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik reed niet over de Emelaarseweg, ik reed er langs, ik reed namelijk op de weg van Terschuur naar Achterveld, en dan is de Emelaarseweg de laatste weg rechts voor je de bebouwde kom van Achterveld binnenrijdt.
Het is een hele mooie rustige weg, afhankelijk van hoe ik mijn weg wil vervolgen ga ik wel of niet over de Emelaarseweg, maar nu moest ik naar de AH in Leusden, en dan was Achterveld/Asschat/Leusden logischer dan Emelaarseweg/Stoutenburg/Leusden, want je komt aan de andere kant van Leusden uit, plus dat er woensdag iig nog een omleiding was vanaf Achterveld, en je niet richting Stoutenburg kon rijden vanaf Achterveld.
O, is die er ook weer? Hoe heet ie deze week?quote:Op zondag 4 juni 2017 08:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Te weinig info, en aanknopingspunten.
Laten we maar wachten op Mata inderdaad.
Geen idee, hij meldt zichzelf wel met een prachtige OP en powerpoint, denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, is die er ook weer? Hoe heet ie deze week?
Als ik naar de AH in Leusden moet vanaf Barneveld niet, daarbij heb ik een zwak voor de route over Asschat.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hessenweg is toch een veel logischer route? En kom je volgende keer een bakkie doen, je rijdt dan bijna langs mijn huis.
Je leest niet goed.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus een drukke landweg, aangezien zelfs Leandra daaroverheen crost om naar de AH in Barneveld te gaan, van de Emelaarseweg tot aan de AH is 10 km, volgens google maps.
Leandra niet, ik dacht dat men daar meer op Amersfoort georiënteerd zou zijn. Dat blijkt me qua afstanden logischer.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:46 schreef Burdie het volgende:
Leandra, je wordt gegooglemapped.
Ootje, als je toch met maps zit te stoeien zul je zien dat er niet heel veel binnendoorroutes zijn waarbij je knooppunt Hoevelaken kunt vermijden.
o ja logisch....quote:Op zondag 4 juni 2017 08:50 schreef Firewarrior het volgende:
Het heet niet voor niks Achterveld. Er wonen achterlijke mensen daar.
Ik was woensdag eind van de middag in Barneveld, moest naar Amersfoort (Zuid), en moest nog boodschappen doen, dat doen we sowieso al vaak in Leusden, want dichtbij, makkelijk parkeren en een grote AH.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Leandra niet, ik dacht dat men daar meer op Amersfoort georiënteerd zou zijn. Dat blijkt me qua afstanden logischer.
Daar wil je niet over nadenken. Wat zal er in de hoofden omgaan van de ouders van dat andere 14 jarige meisje wat nog steeds vermist is? Zouden die twee zaken met elkaar linken?quote:
Vers voedsel voor mn angst.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Daar wil je niet over nadenken. Wat zal er in de hoofden omgaan van de ouders van dat andere 14 jarige meisje wat nog steeds vermist is? Zouden die twee zaken met elkaar linken?
Dat je een 14 jarige dochter hebt, donderdag nog leest dat een meisje uit de buurt vermist is, je misschien je eigen dochter nog eens extra knuffelt 'want zo komt het wel erg dichtbij' en dan komst zij de volgende dag niet meer thuis uit schoolquote:Op zondag 4 juni 2017 09:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Daar wil je niet over nadenken. Wat zal er in de hoofden omgaan van de ouders van dat andere 14 jarige meisje wat nog steeds vermist is? Zouden die twee zaken met elkaar linken?
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor of uitleg te geven, in de regio waar ik vandaan kom heb je ook van die landwegen waar je snel een groot stuk kan afsnijden en drukte kan vermijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was woensdag eind van de middag in Barneveld, moest naar Amersfoort (Zuid), en moest nog boodschappen doen, dat doen we sowieso al vaak in Leusden, want dichtbij, makkelijk parkeren en een grote AH.
Als je dan geen behoefte hebt aan snelweg (want knooppunt Hoevelaken is sowieso drama aan het eind van de middag), en je met een auto rijdt waarmee het lekker touren is, dan is dat gewoon een van de makkelijkste routes.
Dode meisje was nog niet eens als vermist opgegeven.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat je een 14 jarige dochter hebt, donderdag nog leest dat een meisje uit de buurt vermist is, je misschien je eigen dochter nog eens extra knuffelt 'want zo komt het wel erg dichtbij' en dan komst zij de volgende dag niet meer thuis uit school.
meisje heeft een naam Romy.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dode meisje was nog niet eens als vermist opgegeven.
Maar hoe dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de ouders van Romy zullen ook best gehoord hebben van de vermissing van Savannah. En misschien wel hebben gedacht: "het zou je maar overkomen dat je je dochter moet missen". En dan de volgende dag dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik verantwoord me niet, jij leest niet goed, trekt verkeerde conclusies, gaat vervolgens ook nog eens doen alsof de Emelaarseweg mijn begin- of eindpunt zou zijn en doet op basis van die verkeerde conclusies alsof het "raar" zou zijn daar te rijden, en noemt dat ook nog eens "crossen".quote:Op zondag 4 juni 2017 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor of uitleg te geven, in de regio waar ik vandaan kom heb je ook van die landwegen waar je snel een groot stuk kan afsnijden en drukte kan vermijden.
Lijkt me wel een verschil uitmaken of veel mensen die weg gebruiken zoals je hierboven beschrijft of dat het er alleen bestemmingsverkeer komt. Daarnaast blijken daar aardig wat mensen te wandelen.
Zo'n dader hoeft dus niet bekend te zijn met het gebied, als zijnde een locale bewoner.
Dit idd....quote:Op zondag 4 juni 2017 09:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de ouders van Romy zullen ook best gehoord hebben van de vermissing van Savannah. En misschien wel hebben gedacht: "het zou je maar overkomen dat je je dochter moet missen". En dan de volgende dag dit..
Mooi een rustige weg dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verantwoord me niet, jij leest niet goed, trekt verkeerde conclusies, gaat vervolgens ook nog eens doen alsof de Emelaarseweg mijn begin- of eindpunt zou zijn en doet op basis van die verkeerde conclusies alsof het "raar" zou zijn daar te rijden, en noemt dat ook nog eens "crossen".
En ja, je moet de omgeving redelijk kennen om die weg te nemen, want je mag de weg doordeweeks 's morgens van 7.30 tot 9.00 niet eens inrijden, iig niet vanaf de Jan van Arkelweg, vanaf de kant van Musschendorp wel, maar vanaf die kant is het ook niet interessant als sluiproute.
Als ik er rij kom ik vrij weinig tegenliggers tegen, en vaak zie ik ook geen auto voor me of in m'n spiegel achter me rijden, dus nee, het is geen drukke weg.
Ik snap nooit zo goed waarom familieleden denken dat ze interne informatie moeten delen, en dan ook nog op een enigszins openbaar platform.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Op facebook zie ik een tante van haar posten dat het om een zedendelict gaat. Nu hoeft dit natuurlijk niet per se waar te zijn maar toch... Verschrikkelijk in ieder geval.
Dat begrijp ik ook niet. Om de likes kan het niet gaan, lijkt me. Maar je weet natuurlijk niet in hoeverre mensen aandacht nodig hebben door te laten weten dat ze een [verre] nabestaande zijn van een vermoord meisje.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom familieleden denken dat ze interne informatie moeten delen, en dan ook nog op een enigszins openbaar platform.
Dat is de negatieve uitleg. Het kan ook zijn dat die tante het gewoon even kwijt moest omdat ze er zo van ondersteboven is. En dat snap ik! Maar dan nog denk ik: tel tot tien en vraag je dan nog steeds af of dit wel zo geschikt is voor Facebook. Bel een vriendin, loop bij de buurvrouw naar binnen, maar zet het alsjeblieft niet op internet waar het een eigen leven gaat leiden.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Om de likes kan het niet gaan, lijkt me. Maar je weet natuurlijk niet in hoeverre mensen aandacht nodig hebben door te laten weten dat ze een [verre] nabestaande zijn van een vermoord meisje.
Als ze ook seksueel misbruikt is en het een lustmoord was denk ik dat dat toch wel naar buiten zou komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom familieleden denken dat ze interne informatie moeten delen, en dan ook nog op een enigszins openbaar platform.
Dit dus, het is zo dom om dat soort dingen op internet te zetten, je maakt gewoon daderkennis openbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is de negatieve uitleg. Het kan ook zijn dat die tante het gewoon even kwijt moest omdat ze er zo van ondersteboven is. En dat snap ik! Maar dan nog denk ik: tel tot tien en vraag je dan nog steeds af of dit wel zo geschikt is voor Facebook. Bel een vriendin, loop bij de buurvrouw naar binnen, maar zet het alsjeblieft niet op internet waar het een eigen leven gaat leiden.
Ik begrijp echt wel dat familie er kapot van is. Maar ik kan er niks positiefs in zien om het op FB te knallen, vandaar de negatieve uitleg. Ben het verder met je eens dat in dit geval je beter bij vrienden/familie aan kunt kloppen om je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is de negatieve uitleg. Het kan ook zijn dat die tante het gewoon even kwijt moest omdat ze er zo van ondersteboven is. En dat snap ik! Maar dan nog denk ik: tel tot tien en vraag je dan nog steeds af of dit wel zo geschikt is voor Facebook. Bel een vriendin, loop bij de buurvrouw naar binnen, maar zet het alsjeblieft niet op internet waar het een eigen leven gaat leiden.
Het zal je verbazen hoeveel mensen serieus denken dat ze alleen hun Facebookvrienden bereiken met zo'n bericht.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in vrees ik, twee meisjes vermoord, wat een nachtmerrie voor de 4 ouders.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:47 schreef Bzzzzt het volgende:
Er is nu ook een lichaam gevonden in Bunschoten, zou dat die andere 14 jarige zijn?
Jeetjequote:Op zondag 4 juni 2017 12:47 schreef Bzzzzt het volgende:
Er is nu ook een lichaam gevonden in Bunschoten, zou dat die andere 14 jarige zijn?
Ik zou mijn kinderen voorlopig niet meer alleen de deur uit gaan in de omgeving Amersfoortquote:Op zondag 4 juni 2017 12:47 schreef Bzzzzt het volgende:
quote:Arrestaties voor dood meisjes (14)
In de onderzoeken naar de dood van de
14-jarige Savannah uit Bunschoten en de
even oude Romy uit Hoevelaken heeft de
politie vannacht arrestaties verricht.
De verdachten zijn tieners.
De politie zegt dat het ernaar uitziet
dat de twee zaken los van elkaar staan.
De verdachte in de zaak-Savannah is een
jongen van 16 uit Den Bosch.In de zaak
van Romy is een 14-jarige jongen uit
Lunteren opgepakt.
Vrijdag werd in Achterveld het lichaam
van Romy gevonden.Savannah was toen al
vermist.Haar lichaam werd gisteren in
een sloot in Bunschoten gevonden.Ze
zijn allebei om het leven gebracht.
Vooralsnog niet nee.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:49 schreef Burdie het volgende:
Er is verder geen info over de 14-jarige verdachte, toch? Afgezien van leeftijd en woonplaats.
De woonplaats is inmiddels ook breder bekend dan alleen de gemeente, hij komt uit Lunteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:49 schreef Burdie het volgende:
Er is verder geen info over de 14-jarige verdachte, toch? Afgezien van leeftijd en woonplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Vooralsnog alleen Powned die hier melding van doet. Even afwachten op een bevestiging vanuit officiële bron.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef oheng het volgende:
De 14 jarige verdachte jongen is inmiddels weer vrijgelaten:
https://www.powned.tv/art(...)rzoek-savannah-en-ro
Beetje storend dat ze een 14 jarige onterecht oppakken, maar goed, er zal wel een reden voor zijn geweest.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef oheng het volgende:
Beetje storend dat ze een 14 jarige onterecht oppakken, maar goed, er zal wel een reden voor zijn geweest.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Beetje storend dat Powned onwaarheden verspreidt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef oheng het volgende:
Die kans is zeker aanwezig.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:20 schreef Leandra het volgende:
De directeur van de school weet ook niet of de jongen er op school zit.
Oh ok. Maar goed, waar het om gaat is dat beide slechts verdachten zijn. Ik hoop dat de politie zeker met zulke jonge verdachten zorgvuldig omgaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Nee idd, maar als hij bij haar op school zat kon hij natuurlijk sowieso met haar meefietsen, de vraag is dan vooral hoe gewenst dat was.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig.
Via Achterveld en Barneveld naar Lunteren fietsen is niet de meest logische route maar wel goed te doen.
Sowieso een ban zodra je met deze als bron aankomtquote:Op maandag 5 juni 2017 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, blijft Telegraaf natuurlijk, notoir onbetrouwbaar.
Andere mogelijkheid is dat hij vriendje daar in De Glind heeft en bij de school rondhing.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, maar als hij bij haar op school zat kon hij natuurlijk sowieso met haar meefietsen, de vraag is dan vooral hoe gewenst dat was.
Maar goed, als hij überhaupt al bij haar op school zat.
Ja dat kan ook, hoewel ik me kan voorstellen dat je als moeder in Lunteren niet blij bent als je puber vriendjes in De Glind heeft als hij daar zelf niet naar school gaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid is dat hij vriendje daar in De Glind heeft en bij de school rondhing.
Heb er regelmatig kinderen opgepikt en het was toen een nogal ongeorganiseerde toestand daar op schoolplein voor en achter de school.
Vind het antwoord van de directeur ook wat vreemd, hij kan niet vertellen of de jongen er op school zit.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, hoewel ik me kan voorstellen dat je als moeder in Lunteren niet blij bent als je puber vriendjes in De Glind heeft als hij daar zelf niet naar school gaat.
Dat kan ik me wel voorstellen. De jongen is slechts verdachte, er is geen enkele reden om de privacy van een 14 jarige verdachte ook maar enigszins te schenden.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vind het antwoord van de directeur ook wat vreemd, hij kan niet vertellen of de jongen er op school zit.
Lijkt mij dat ie het wel weet maar niet mag vertellen.
Als die jongen er niet op school zat dan zou hij dat wel gezegd hebben. Met zijn antwoord zegt hij al voldoendequote:Op maandag 5 juni 2017 17:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vind het antwoord van de directeur ook wat vreemd, hij kan niet vertellen of de jongen er op school zit.
Sowieso zitten alle leerlingen nu thuis en hij zal die graag eerst weer op school hebben voordat hij zo'n bericht naar buiten brengt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. De jongen is slechts verdachte, er is geen enkele reden om de privacy van een 14 jarige verdachte ook maar enigszins te schenden.
Wat heeft de school er mee te winnen?
De directeur is gewoon gebeld natuurlijk, door een verslaggever, en zolang de directeur nog niet weet welke 14-jarige uit Lunteren is aangehouden kan hij de vraag ook gewoon niet beantwoorden.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoezo dan? Waarom denk je dat de directeur weet (of op dat moment wist) om wie het gaat?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als die jongen er niet op school zat dan zou hij dat wel gezegd hebben. Met zijn antwoord zegt hij al voldoende
Kan ook, het is maar 1 zinnetje van een verslaggever.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De directeur is gewoon gebeld natuurlijk, door een verslaggever, en zolang de directeur nog niet weet welke 14-jarige uit Lunteren is aangehouden kan hij de vraag ook gewoon niet beantwoorden.
En de identiteit van die 14-jarige jongen uit Lunteren is waarschijnlijk gewoon nog niet bekend bij de directeur, tenminste niet op het moment dat de verslaggever de directeur belde, en als de directeur het later wel weet gaat hij echt de verslaggever niet bellen.
Je hebt gelijk..ik ging ervan uit dat hij een naam weet maar dat is niet waarschijnlijk iddquote:Op maandag 5 juni 2017 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo dan? Waarom denk je dat de directeur weet (of op dat moment wist) om wie het gaat?
Hangt van het politieonderzoek af en de rol van de school in het geheel.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..ik ging ervan uit dat hij een naam weet maar dat is niet waarschijnlijk idd
Wát heb jij gedaan?quote:
Taxibusje rijden.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wát heb jij gedaan?
Waar zijn die kinderen nu?
Ow ik dacht alquote:Op maandag 5 juni 2017 18:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Taxibusje rijden.
Thuis als het goed is.
Deze is meteen gevonden, da's stuk minder spannend.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:28 schreef ootjekatootje het volgende:
lekker rustig hier,, wat een chaos in dat andere topic.
Dat kan natuurlijk alleen maar het geval zijn als die 14-jarige uit Lunteren er op school zit of heeft gezetenquote:Op maandag 5 juni 2017 18:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Het zou maar zo kunnen dat ik beide ooit een keer in het busje heb gehad toen ze nog stuk jonger waren,
Heb vele routes gereden vanaf De Glind naar diverse plaatsen in de omgeving waaronder Hoevelaken en Lunteren.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat ie er op school en misschien zelfs in de klas zit.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen maar het geval zijn als die 14-jarige uit Lunteren er op school zit of heeft gezeten
Op een school met 80 leerlingen is de kans sowieso groot dat twee 14-jarigen bij elkaar in de klas zitten.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn onderbuik gevoel zegt dat ie er op school en misschien zelfs in de klas zit.
Kan het uiteraard helemaal mis hebben.
Via de voetbal kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een school met 80 leerlingen is de kans sowieso groot dat twee 14-jarigen bij elkaar in de klas zitten.
De groepen zijn vrij klein daar en het gaat op niveau.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een school met 80 leerlingen is de kans sowieso groot dat twee 14-jarigen bij elkaar in de klas zitten.
Vriendje van haar broer is ook goed mogelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De groepen zijn vrij klein daar en het gaat op niveau.
Korfbal ook, da's gemengd.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Via de voetbal kan natuurlijk ook.
Die kans is weer kleiner als de een in Hoevelaken woont en de ander in Lunteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Via de voetbal kan natuurlijk ook.
Haar broer gaat daar ook naar school?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vriendje van haar broer is ook goed mogelijk.
FB zooi kan in andere topic.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij deelde ze haar FB/profiel met haar moeder, zit in ieder geval goed dicht.
Gelukkig maar. Anders ging iedereen in haar vriendenlijst zoeken, hè?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij deelde ze haar FB/profiel met haar moeder, zit in ieder geval goed dicht.
Uitwedstrijden of een toernooi?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans is weer kleiner als de een in Hoevelaken woont en de ander in Lunteren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was al langer zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders ging iedereen in haar vriendenlijst zoeken, hè?
Ach gut en wat nu?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is zelfs een speciale pagina voor geopend, beduidend rustiger als bij Savannah's moeder.
Het zwembad in Barneveld lijkt me vanuit Hoevelaken niet het meest voor de hand liggende.... Als binnenbad sowieso al niet, en de Glind heeft een geweldig buitenbad.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Uitwedstrijden of een toernooi?
Via het zwembad in Barneveld of via de camping waar ze die week ervoor (hemelvaart) nog was met Eva.
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Dat is geen antwoord op mijn vraag.... maar goed, het moet allemaal vooral weer interessant gemaakt worden, terwijl het dat nog niet is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rustig, doei.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe toch niet zo bijdehand, geen wonder dat hier niemand post.
Ik zeg je dat het mogelijk een vriendje van het broertje is, kinderen op dat type scholen blijven vaak eerst zitten in het reguliere onderwijs en doen speciaal onderwijs op eigen tempo. Dus de kans dat je inderdaad bij leeftijdgenoten zit is al minder groot dan in regulier onderwijs.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.... maar goed, het moet allemaal vooral weer interessant gemaakt worden, terwijl het dat nog niet is.
En dan nog geef je geen antwoord op de vraag of haar broer ook op die school zat, heeft ze überhaupt wel een broer?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zeg je dat het mogelijk een vriendje van het broertje is, kinderen op dat type scholen blijven vaak eerst zitten in het reguliere onderwijs en doen speciaal onderwijs op eigen tempo. Dus de kans dat je inderdaad bij leeftijdgenoten zit is al minder groot dan in regulier onderwijs.
Is niets spannends aan. Verder zijn meiden van die leeftijd vaak wat rijper dan jongens, 14 en 14 jaar klinkt met als "relatie" dan wat vreemd in de oren. Eerder een flinke ruzie over "iets", zelfbeheersing verloren en Romy een klap gegeven met een hard voorwerp.
Ik vraag me ook af of het daadwerkelijk moord was, klap op hoofd Romy valt in sloot en jongen fietst in paniek weg. Vermoedelijk om een gestolen pokomonkaart ofzo.
Nee, doe maar niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:05 schreef Stien_Struis het volgende:
Zou ff naar kroeg in Lunteren kunnen rijden, dan weet ik zo welke gozer het is.
Ja, ze heeft een broer.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog geef je geen antwoord op de vraag of haar broer ook op die school zat, heeft ze überhaupt wel een broer?
De een zegt hier geen posts via fb te delen en de ander vraagt juist om die info.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog geef je geen antwoord op de vraag of haar broer ook op die school zat, heeft ze überhaupt wel een broer?
Ik ook, heb er gewerkt.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan maar ken het dorp aardig goed.
Ok?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die heeft zijn zus verloren en zit echt niet op FB aandacht te wachten.
Ik vraag niet om FB info, jij doet alsof haar broer op die school zit, en als ik het rechtstreeks vraag dan kom je nog alleen met ontwijkende antwoorden.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De een zegt hier geen posts via fb te delen en de ander vraagt juist om die info.
Ik zeg dus maar kijk zelf even.
Je vraagt een persoonlijke vraag over mensen waar ik geen antwoord op ga geven, zeker omdat ik weet dat je dat zelf zo gevonden kan hebben. Doe ik dat namelijk wel dan krijg ik het vervolgens op mijn bord dat ik prive info post. Dus nee, niet ontwijkend maar alert en daarnaast geef ik je de bron in zover nodig.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag niet om FB info, jij doet alsof haar broer op die school zit, en als ik het rechtstreeks vraag dan kom je nog alleen met ontwijkende antwoorden.
Hoe moeilijk is het om een ja/nee/weetikveeliklulmaarwat antwoord te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |