Dit dus, het is zo dom om dat soort dingen op internet te zetten, je maakt gewoon daderkennis openbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is de negatieve uitleg. Het kan ook zijn dat die tante het gewoon even kwijt moest omdat ze er zo van ondersteboven is. En dat snap ik! Maar dan nog denk ik: tel tot tien en vraag je dan nog steeds af of dit wel zo geschikt is voor Facebook. Bel een vriendin, loop bij de buurvrouw naar binnen, maar zet het alsjeblieft niet op internet waar het een eigen leven gaat leiden.
Ik begrijp echt wel dat familie er kapot van is. Maar ik kan er niks positiefs in zien om het op FB te knallen, vandaar de negatieve uitleg. Ben het verder met je eens dat in dit geval je beter bij vrienden/familie aan kunt kloppen om je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is de negatieve uitleg. Het kan ook zijn dat die tante het gewoon even kwijt moest omdat ze er zo van ondersteboven is. En dat snap ik! Maar dan nog denk ik: tel tot tien en vraag je dan nog steeds af of dit wel zo geschikt is voor Facebook. Bel een vriendin, loop bij de buurvrouw naar binnen, maar zet het alsjeblieft niet op internet waar het een eigen leven gaat leiden.
Het zal je verbazen hoeveel mensen serieus denken dat ze alleen hun Facebookvrienden bereiken met zo'n bericht.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in vrees ik, twee meisjes vermoord, wat een nachtmerrie voor de 4 ouders.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:47 schreef Bzzzzt het volgende:
Er is nu ook een lichaam gevonden in Bunschoten, zou dat die andere 14 jarige zijn?
Jeetjequote:Op zondag 4 juni 2017 12:47 schreef Bzzzzt het volgende:
Er is nu ook een lichaam gevonden in Bunschoten, zou dat die andere 14 jarige zijn?
Ik zou mijn kinderen voorlopig niet meer alleen de deur uit gaan in de omgeving Amersfoortquote:Op zondag 4 juni 2017 12:47 schreef Bzzzzt het volgende:
quote:Arrestaties voor dood meisjes (14)
In de onderzoeken naar de dood van de
14-jarige Savannah uit Bunschoten en de
even oude Romy uit Hoevelaken heeft de
politie vannacht arrestaties verricht.
De verdachten zijn tieners.
De politie zegt dat het ernaar uitziet
dat de twee zaken los van elkaar staan.
De verdachte in de zaak-Savannah is een
jongen van 16 uit Den Bosch.In de zaak
van Romy is een 14-jarige jongen uit
Lunteren opgepakt.
Vrijdag werd in Achterveld het lichaam
van Romy gevonden.Savannah was toen al
vermist.Haar lichaam werd gisteren in
een sloot in Bunschoten gevonden.Ze
zijn allebei om het leven gebracht.
Vooralsnog niet nee.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:49 schreef Burdie het volgende:
Er is verder geen info over de 14-jarige verdachte, toch? Afgezien van leeftijd en woonplaats.
De woonplaats is inmiddels ook breder bekend dan alleen de gemeente, hij komt uit Lunteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:49 schreef Burdie het volgende:
Er is verder geen info over de 14-jarige verdachte, toch? Afgezien van leeftijd en woonplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Vooralsnog alleen Powned die hier melding van doet. Even afwachten op een bevestiging vanuit officiële bron.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef oheng het volgende:
De 14 jarige verdachte jongen is inmiddels weer vrijgelaten:
https://www.powned.tv/art(...)rzoek-savannah-en-ro
Beetje storend dat ze een 14 jarige onterecht oppakken, maar goed, er zal wel een reden voor zijn geweest.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef oheng het volgende:
Beetje storend dat ze een 14 jarige onterecht oppakken, maar goed, er zal wel een reden voor zijn geweest.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Beetje storend dat Powned onwaarheden verspreidt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:16 schreef oheng het volgende:
Die kans is zeker aanwezig.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:20 schreef Leandra het volgende:
De directeur van de school weet ook niet of de jongen er op school zit.
Oh ok. Maar goed, waar het om gaat is dat beide slechts verdachten zijn. Ik hoop dat de politie zeker met zulke jonge verdachten zorgvuldig omgaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Nee idd, maar als hij bij haar op school zat kon hij natuurlijk sowieso met haar meefietsen, de vraag is dan vooral hoe gewenst dat was.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:43 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig.
Via Achterveld en Barneveld naar Lunteren fietsen is niet de meest logische route maar wel goed te doen.
Sowieso een ban zodra je met deze als bron aankomtquote:Op maandag 5 juni 2017 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, blijft Telegraaf natuurlijk, notoir onbetrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |