Omdat dit (tot nu toe) los lijkt te staan van de vermissing van Savannah (dit topic), toch maar even een apart topic aangemaakt.quote:In een sloot in Achterveld, bij Amersfoort, is het lichaam van een meisje van 14 uit Hoevelaken gevonden. Ze is door een misdrijf om het leven gekomen, zegt de politie.
"Ze is vrijdag niet uit school thuisgekomen", zegt een woordvoerder. "Ze stond bij ons niet bekend als vermist."
Bewaakt
Iemand zag het lichaam gisteren rond 17.00 uur in het water liggen. Vanwege het sporenonderzoek heeft de mobiele eenheid het gebied de afgelopen nacht bewaakt.
De politie roept mensen op zich te melden als ze gistermiddag tussen 13.00 uur en 17.00 uur iets hebben gezien in de buurt van het Emelaarsepad in Achterveld.
Savannah
Het gaat niet om de 14-jarige vermiste Savannah uit Bunschoten, benadrukt de politie. Zij is sinds donderdag vermist en is nog niet gevonden.
De politie zegt dat er vooralsnog geen verband lijkt te zijn tussen de twee zaken.
http://nos.nl/artikel/217(...)n-in-achterveld.html
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 14:47:49Onderzoek naar dode 14-jarig meisje in Hoevelaken in volle gang. Zojuist vier bussen met ME gearriveerd die komen a… https://t.co/tPajX653Jm reageer retweet
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:11:07Meisje is gevonden langs Stoutenburger Klompenpad. Groot gebied is afgezet. Wandelaars moeten flink eind omlopen. https://t.co/B0SOQbMJ0Z reageer retweet
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:33:41ME maakt zich op voor een zoektocht langs het pad... https://t.co/PQwjlf8LtN reageer retweet
twitter:rboere twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 15:34:58...of houdt de wacht. Elke ingang van het wandelgebied is afgezet. https://t.co/qlLOlz8Om0 reageer retweet
Je bedoelt het omgebrachte meisje? Die is nooit als vermist opgegeven omdat ze direct na schooltijd om het leven gebracht zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Triest, maar wel vaag dat de vermissing van dit meisje de media niet heeft gehaald? Of heb ik het mis?
Tevens de telegraafals bron, werkelijk een riool krantje
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_de_computer.html
En dan dumpertquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Triest, maar wel vaag dat de vermissing van dit meisje de media niet heeft gehaald? Of heb ik het mis?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Je bedoelt het omgebrachte meisje? Die is nooit als vermist opgegeven omdat ze direct na schooltijd om het leven gebracht zou zijn.
Ja ja ik weet, heb totaal niets met dumpert maar heb dit gekopieerd van iemand op FPquote:
Het nieuwsbericht in de OP.quote:
En ze fietste elke dat langs dat pad van en naar school.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht in de OP.
"Het omgekomen meisje uit Hoevelaken was nog niet als vermist opgegeven, maar was niet uit school teruggekomen."
Zij is dus niet thuisgekomen na school, wat er op duidt dat ze onderweg van school naar huis om het leven is gebracht.
Dat kan je overal lezen.quote:
Dus jij zegt dat ze die donderdag al vermoord is? Hoe weet jij dat nou???quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht in de OP.
"Het omgekomen meisje uit Hoevelaken was nog niet als vermist opgegeven, maar was niet uit school teruggekomen."
Zij is dus niet thuisgekomen na school, wat er op duidt dat ze onderweg van school naar huis om het leven is gebracht.
Simpelweg een te korte tijd lijkt me.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Dat ze die donderdag al vermoord is, nee? Jij wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwsberichten hierboven gelezen? Al is die in de OP niet optimaal.
Man man man.... Lees je eens in ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ze die donderdag al vermoord is? Hoe weet jij dat nou???
Vrijdag. Ze is vrijdag naar school geweest en om vijf uur 's middags al gevonden. Vrijdag.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
Precies dit dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Simpelweg een te korte tijd lijkt me.
Om 13:00 uur uit school.
Rond 17:00 uur is haar lichaam al gevonden.
Ja dat snap ik, maar sommige beweren dat ze donderdag al vermoord isquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat kan je overal lezen.
Ouders dachten van duurt lang, hadden wat vrienden en vriendinnetjes gebeld en toen was ze al gevonden.
Nooit als vermist opgegeven dus.
Dat is knap want ze is vrijdag naar school geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar sommige beweren dat ze donderdag al vermoord is
Donderdag is het meisje uit Bunschoten vermist geraakt, daar ben je mee in de war denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar sommige beweren dat ze donderdag al vermoord is
Gast, lees je eigen stuk nog eens naquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Man man man.... Lees je eens in ofzo.
Ze is naar school gegaan, en vervolgens uit school niet thuis gekomen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Nee serieus, je moet even leren lezen en/of naar het andere topic gaan voor je mensen gaat aanspreken met "gast". Tel even tot tien en drink wat water en probeer het dan nog eens.quote:
Nee, want ik snap het. Jij bent in de war met het vermiste meisje uit Bunschoten die DONDERDAG vermist is geraakt. Het meisje uit Hoevelaken is gisteren (VRIJDAG) in Achterveld aangetroffen. Heb ik zelfs in de OP nog aangegeven door te linken naar het andere topic.quote:
Gastquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ah ik zie het al, excuses. In de OP wordt ook de vermissing van het andere meisje verteld
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ah ik zie het al, excuses. In de OP wordt ook de vermissing van het andere meisje verteld
Het is inderdaad een brak bericht. Zorgt voor verwarring net zoals de Telegraaf gisteren deed.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht in de OP is gewoon brak. Het gaat in principe over het gevonden meisje en dan volgt er een heel verhaal over Savannah en dat die nog vermist is. Heel ander kind.
Zet gewoon in vette tekst, dat dit een ander meisje betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad een brak bericht. Zorgt voor verwarring net zoals de Telegraaf gisteren deed.
Even kijken of ik misschien een beter artikel kan vinden.
Ik las het vanmiddag ook als eerste en moest het ook al twee keer lezen. En volgens de reacties op Facebook waren er meer mensen met een leesachterstand.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad een brak bericht. Zorgt voor verwarring net zoals de Telegraaf gisteren deed.
Even kijken of ik misschien een beter artikel kan vinden.
Heb het artikel van de NOS in de OP geplaatst die dit ook wel duidelijk aangeeft volgensmij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet gewoon in vette tekst, dat dit een ander meisje betreft.
quote:De vader van het overleden 14-jarige meisje uit Hoevelaken is nog voordat hij de politie inschakelde zelf gaan zoeken naar zijn dochter. Dat vertelt een woordvoerder van de politie. De directeur van de school van het meisje reageert verslagen: "Het is een schok."
Het meisje werd gisteren door een wandelaar in een sloot in Achterveld gevonden. Dat was net nadat de vader de politie had ingeschakeld om te helpen. Achterveld ligt in de buurt van Amersfoort.
Vlag halfstok
Het meisje was met de fiets op weg naar huis vanaf de J.H. Donnerschool in De Glind. "Het klopt. Ze zat bij ons op school", zegt de directeur van de school.
Inwoners van Hoevelaken delen het leed met elkaar op een Facebookpagina voor inwoners van het dorp. Vele mensen wensen de nabestaanden veel sterkte en spreken hun ongeloof uit over de situatie. Ook stelt iemand voor om de vlaggen halfstok te hangen.
Savannah
Volgens de politie is er geen verband met de zaak van de vermiste Savannah. Veel mensen vragen zich af of het toeval is dat de politie onderzoek doet naar twee 14-jarige meisjes uit dezelfde regio.
De politie doet sporenonderzoek rond de plek waar het meisje gisteren gevonden werd.
Ze is te kort vermist geweest alvorens vermoord te zijn gevondenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Deadre het volgende:
Vrijdag. En lees je eens voor te gaan blatenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ahum...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrijdag. En lees je eens voor te gaan blaten
Ahum wat? Hij is toch gaan blaten zonder zich in te lezen?quote:
En hij heeft dat toch al onderkend bijna 45 min voor dat jij nog een keer even een duit in het zakje kwam doen. Tenzij je je gewoon nog even wilde bashen, in which case, go right aheadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahum wat? Hij is toch gaan blaten zonder zich in te lezen?
Mijn reactie was idd wat laat, maar doet daar niks aan af.
Dank uquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En hij heeft dat toch al onderkend bijna 45 min voor dat jij nog een keer even een duit in het zakje kwam doen. Tenzij je je gewoon nog even wilde bashen, in which case, go right ahead
die gast had het OP gelezen alleen stond in dat bericht iets over Savannah. Dat geven anderen ook aan dus de vergissing is enigszins begrijpelijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahum wat? Hij is toch gaan blaten zonder zich in te lezen?
Mijn reactie was idd wat laat, maar doet daar niks aan af.
Andere modus operandi? Onderzoek naar de verdwijning van Savannah is al verder en heeft nadere info opgeleverd?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:57 schreef fokexpert het volgende:
Ik vind wel opmerkelijk dat ze zo snel weten dat er geen verband is tussen de 2 meisjes.
Ik lees nu later maar mag ik zeggen dat een idioot bent. Meteen zelf zo agressief reageren terwijl je zelf nauwelijks 2 regels inleest. Steeds meer van dit soort mensen op fok.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:05 schreef Deadre het volgende:
Ik beschouw dat tevens als bijval voor wat ik in dit topic heb gezegdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik lees nu later maar mag ik zeggen dat een idioot bent. Meteen zelf zo agressief reageren terwijl je zelf nauwelijks 2 regels inleest. Steeds meer van dit soort mensen op fok.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)p-de-glind~a4c9c5d2/quote:Dat dorpje wordt ook wel 'Jeugddorp De Glind' genoemd; het is een bekende plek waar kinderen met problemen begeleid worden. Het meisje zat hier op de J.H. Donnerschool, een school voor kinderen met gedragsproblemen.
"Het meisje uit Hoevelaken - haar identiteit is nog niet bekend - vertrok om 15.00 van school."quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/amersfoo(...)p-de-glind~a4c9c5d2/
Klopt eerder was het 13 00quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Het meisje uit Hoevelaken - haar identiteit is nog niet bekend - vertrok om 15.00 van school."
Huh, 15:00 uur ? eerder was het 13:00 uur.
Wat het ook is, bizar korte tijd tot aan de ontdekking (rond 17:00 uur) van haar lichaam.
Het is volgens google 29 minuten fietsen. Zo'n 9,2 kilometer over landweggetjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Het meisje uit Hoevelaken - haar identiteit is nog niet bekend - vertrok om 15.00 van school."
Huh, 15:00 uur ? eerder was het 13:00 uur.
Wat het ook is, bizar korte tijd tot aan de ontdekking (rond 17:00 uur) van haar lichaam.
Jij iets gehoord/gelezen over haar fiets? (zie mijn vraag van een paar posts hierboven)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is volgens google 29 minuten fietsen. Zo'n 9,2 kilometer over landweggetjes.
Tot PD is het 16 minuten fietsen, 5.3 km.
Als ze rond 15:00 vertrok, dan was ze daar rond 15:15- 15:20 uur, nog dik 1,5 uur voordat ze dood werd aangetroffen.
Helemaal niets, maar dat complete gebied is geheel afgezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Jij iets gehoord/gelezen over haar fiets? (zie mijn vraag van een paar posts hierboven)
Zou goed kunnen ja. Al kwam politie toch al snel na de vondst met de vader in contact dus identificatie was daarna niet zo heel moeilijk meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat complete gebied is geheel afgezet.
Mogelijk hebben ze de fiets en haar schoolspullen gevonden.
Ze hebben haar id namelijk ook vrijdagavond al kunnen vaststellen, terwijl ze nog niet als vermist was opgegeven.
Ze hebben ook geen oproep gedaan of iemand die spullen heeft gevonden, neem aan dat die gewoon gevonden zijn.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Al kwam politie toch al snel na de vondst met de vader in contact dus identificatie was daarna niet zo heel moeilijk meer.
"Het meisje werd gisteren door een wandelaar in een sloot in Achterveld gevonden. De vader was op dat moment zelf ook gaan zoeken in het gebied. "Omdat het meisje nog maar net vermist was, had de vader de politie nog niet ingeschakeld maar was hij eerst zelf gaan zoeken. De vader stuitte tijdens zijn zoektocht op de politieafzetting", meldt een politiewoordvoerder. "
bron: RTL Nieuws
Het zal je overkomenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja. Al kwam politie toch al snel na de vondst met de vader in contact dus identificatie was daarna niet zo heel moeilijk meer.
"Het meisje werd gisteren door een wandelaar in een sloot in Achterveld gevonden. De vader was op dat moment zelf ook gaan zoeken in het gebied. "Omdat het meisje nog maar net vermist was, had de vader de politie nog niet ingeschakeld maar was hij eerst zelf gaan zoeken. De vader stuitte tijdens zijn zoektocht op de politieafzetting", meldt een politiewoordvoerder. "
bron: RTL Nieuws
twitter:jeroenwetzels twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 16:20:50Rechercheur vindt meerdere objecten langs waterkant die voor onderzoek worden meegenomen. #Achterveld https://t.co/Q1Q0z3tfvo reageer retweet
Gelukkig maar. En nu?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn ouders waren bizar streng.
En het is weer goedgekomen.
Neuh, je komt niet zomaar in de Glind terecht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pfff, gedragsproblemen. Val je ook onder als je mot met je ouders hebt.
Nu is het nog steeds goed. Vader overleden helaas, maar 20 jaar daarvoor was het al weer goed.quote:
Mot met je ouders en voor je het weet zit je in een gesloten instelling. Heb het kunnen vermijden gelukkig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, je komt niet zomaar in de Glind terecht.
Leuk verhaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn ouders waren bizar streng.
En het is weer goedgekomen.
Je hoeft het niet te geloven.quote:
Dat zegt nog steeds weinig over de Glind, waar dit meisje wel op school zat, en dat vind ik zachtheid opvallend.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mot met je ouders en voor je het weet zit je in een gesloten instelling. Heb het kunnen vermijden gelukkig.
Pffquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:24 schreef Leandra het volgende:
Kind fietste dagelijks die route van haar school in de Glind naar huis.
Zorgwekkend, want in de Glind is alleen maar speciaal onderwijs, grote kans dat ze sociaal wat minder sterk was
Ik vermoed dat het geen ene moer had uitgemaakt of ze op de glind zat op of een of andere hoge opleiding.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds weinig over de Glind, waar dit meisje wel op school zat, en dat vind ik zachtheid opvallend.
Nou ja, ik ken het gelukkig niet, maar je komt zo maarvergens terecht waar je niet past als wegloper. Bepaalt wel je toekomst.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds weinig over de Glind, waar dit meisje wel op school zat, en dat vind ik zachtheid opvallend.
Als ze op een andere school had gezeten had ze om te beginnen die route al niet gefietst, en waarschijnlijk niet alleen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen ene moer had uitgemaakt of ze op de glind zat op of een of andere hoge opleiding.
Meisje fietste daar elke dag, mogelijk alleen. Dan is het voor een idioot natuurlijk een hele makkelijke prooi.
Ja leuk, maar het heeft geen bal met het topic te maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het gelukkig niet, maar je komt zo maarvergens terecht waar je niet past als wegloper. Bepaalt wel je toekomst.
Ik ben goed weggekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |