Helaas nog steeds geen teken van leven gegeven...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, hopelijk is het toeval en leeft het andere meisje nog
Hij is haar achternagereden toen ze niet reageerde op de whatsappjes en is toen op de politieafzetting gestuit. Arme man.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"De vader van het meisje stuurde haar eerst whatsappjes, maar kreeg daar geen reactie op."
Bron: NOS
Die is kapot nu.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:27 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is haar achternagereden toen ze niet reageerde op de whatsappjes en is toen op de politieafzetting gestuit. Arme man.
Volgens hart van Nederland zou ze gevonden zijn door een leeftijdsgenootje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:27 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is haar achternagereden toen ze niet reageerde op de whatsappjes en is toen op de politieafzetting gestuit. Arme man.
Grote korrel zout dat FB gelul.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens hart van Nederland zou ze gevonden zijn door een leeftijdsgenootje.
Tenminste dat beweert ene Bianca op de FB van de moeder van Savanna...
Wat was het alternatief voor alleen naar huis fietsen dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeder post wat over autisme, bij gedragsproblemen zoals hier eerder al werd benoemt denk ik eerder aan adhd met odd...
Het zal allemaal best meevallen en eigenlijk interesseert dat me geen bal. Meisje mocht gewoon alleen naar huis fietsen en helaas is dat gisteren verkeerd afgelopen.
Dat dus, bezuinigingen. Het is een school met niet de meest doorsnee kinderen .quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat was het alternatief voor alleen naar huis fietsen dan?
Een busje komt niet meer voor het voorgezet onderwijs tenzij een kind door een handicap niet zelf naar school kan fietsen.
Dat was toch een voorbijganger met een hond die het meisje zag liggen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens hart van Nederland zou ze gevonden zijn door een leeftijdsgenootje.
Tenminste dat beweert ene Bianca op de FB van de moeder van Savanna...
Misschien dat de dader nog wel in de buurt was... hoe ver kom je in 1,5 uur?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel bijzonder dat ze direct de omgeving hebben afgezet en grootschalig sporen onderzoek hebben kunnen doen zo snel na het misdrijf. Als er sporen waren dan hebben ze ze wel kunnen vinden.
Het is wel bosrijk maar zeker niet verlaten, ze is vrij snel gevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was toch een voorbijganger met een hond die het meisje zag liggen?
En wat zou een leeftijdsgenootje daar dan moeten op dat afgelegen stuk?
Jongen van 14 kan toch ook de voorbijganger zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was toch een voorbijganger met een hond die het meisje zag liggen?
En wat zou een leeftijdsgenootje daar dan moeten op dat afgelegen stuk?
De omstandigheden zijn iig wel optimaal om een dader te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben romy toch direct gevonden?
Bandensporen, mogelijk sperma, voetafdrukken, haren en resten onder haar nagels, bandensporen en ga maar door. Allemaal vers.
Lijkt me nogal veelzeggend als er verse fietsbanden sporen zijn en een sneakerafdruk...
Was file rijden rond die tijd, 550 km file.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien dat de dader nog wel in de buurt was... hoe ver kom je in 1,5 uur?
Allemaal binnenwegen daar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was file rijden rond die tijd, 550 km file.
Een jongen van 14 noem ik geen man. Net zoals ik een man van 27 geen kind noem. Je weet wel..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jongen van 14 kan toch ook de voorbijganger zijn?
Vanaf Achterveld word je richting Amersfoort omgeleid via Leusden, dus richting Asschat, maar ik weet niet of die werkzaamheden eerder op de Hessenweg zijn of nog steeds bij Stoutenburg.quote:
o,quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een jongen van 14 noem ik geen man. Net zoals ik een man van 27 geen kind noem. Je weet wel..
tussen het sluisje/stuw Rutger en het bruggetjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
Tjonge, wat erg. Ben wel benieuwd waar de PD precies is, aangezien ik de afgelopen weken /maanden en aantal keer in dat gebied gefietst en gehardloopt hebweet iemand dat?
Als je op Google een wandelroute instelt van de Glind naar Hoevelaken kom je er vrijwel op zeker langs.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
Tjonge, wat erg. Ben wel benieuwd waar de PD precies is, aangezien ik de afgelopen weken /maanden en aantal keer in dat gebied gefietst en gehardloopt hebweet iemand dat?
Via Achterveld is de snelste route naar Hoevelaken vanaf De Glind. op de fiets.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf Achterveld word je richting Amersfoort omgeleid via Leusden, dus richting Asschat, maar ik weet niet of die werkzaamheden eerder op de Hessenweg zijn of nog steeds bij Stoutenburg.
Ja, maar met de auto kun je nu dus niet van Achterveld naar Stoutenburg, ik weet alleen niet vanaf waar je niet door kunt rijden, en of je bij van Ruitenbeek wel richting Hoevelaken kunt. Met de auto dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Via Achterveld is de snelste route naar Hoevelaken vanaf De Glind. op de fiets.
Hoe het allemaal heet , heb geen idee maar weet aardig de weg daar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar met de auto kun je nu dus niet van Achterveld naar Stoutenburg, ik weet alleen niet vanaf waar je niet door kunt rijden, en of je bij van Ruitenbeek wel richting Hoevelaken kunt. Met de auto dus.
Thanks! Hm, dat stuk stond nog op mijn 'nog te verkennen-lijstje'. Onbekend dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tussen het sluisje/stuw Rutger en het bruggetje
Emelaarsweg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
Volgens mij heb je wat plaatsten fout, er is geen weg van Leusden naar Terschuur/Stoutenburg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Wij reden gisterenavond erlangs.Het is de weg van Leusden binnendoor naar Terschuur/Stoutenburg.
ik dacht gelijk aan het meisje uit bunschoten.
Wij reden daar om 21 uur langs toen was er één politieauto en zagen twee mannen in witte pakken langs het watertje lopen met één hond en veel fotograven.
Op dat moment was er nog niks afgezet.
Op de terug weg stond het vol met ME busjes en veel kijkers.
Ziet er goed uit, dit maakt het allemaal nóg erger.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef Kim-Holland het volgende:
foto
http://www.tubantia.nl/bi(...)a391a14ab/107039553/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |