Mij is inderdaad al opgevallen dat zondagavond en maandag vaak rode cijfers geschreven worden.quote:
Nee, heb die lijn ook nog niet kunnen ontdekken. Op de beurs werkt het zo ook niet. Geloof niet dat het op lange termijn nut heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:35 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Mij is inderdaad al opgevallen dat zondagavond en maandag vaak rode cijfers geschreven worden.
Hier iemand die bewust standaard op deze dagen even uitstapt?
Teveel Monster Energy blikken gedronken denkik.quote:
Waves ging nog geen 24h pas door de 200k, we zijn op het punt van een dag geleden, kan ik geen daling noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:54 schreef Toto69 het volgende:
De boel zakt weer mooi. Waves weer sub 200k (189k atm), stratis alweer rond 300k en dgb ook alweer sub 1800
Ja, de laatste weken is het niet best. Wel jammer want er posten ook een aantal zeer ervaren users met enorm veel kennis (ik noem een Rannasha die pas de uitstekende OP nog heeft vernieuwd, die kan ik iedereen aanraden te lezen). Ook een van de oprichters van Bitonic liet zich regelmatig zien met heel nuttige informatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:53 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Teveel Monster Energy blikken gedronken denkik.
Ik weet het ook niet zo goed met dat Tweakers topic. Ik blijf het volgen, maar er wordt zoveel gepost en er komen echt heel veel domme vragen voorbij (of Henk, Ingrid en de kids, we hebben besloten om ook even in de muntjes te investeren, gr gr), de kwaliteitsposts zijn few and far between.
Dan heb je nog idd het gezeik tussen users en het gaat er niet echt vriendelijk aan toe. Iedereen is een cryptowizard en ze bespreken bovendien de meest gare coins.![]()
Ik vind het hier een stuk gezelliger, informatiever, en kleinschaliger. We blijven natuurlijk allemaal cryptonerds maar Tweakers is eigenlijk best een verzuurde community geworden.
Hahahaha, ik heb het gelezen in de kroeg en er hartelijk om gelachen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:31 schreef leolinedance het volgende:
Zag op Tweakers dat Ed niet met iedereen even goede vrienden is
Tweakers is een leuke site voor het laatste nieuws tijdens je lunchpauze/tussendoor, maar die reacties daar is vaak echt een hanengevecht tussen fanboys en als er iemand komt met een degelijke gefundeerde mening, komen er misschien een paar reacties, mar de meute negeert jequote:Op zondag 4 juni 2017 04:04 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb het gelezen in de kroeg en er hartelijk om gelachen.
Tweakers is sowieso niet mijn ding, maar soms kan ik me niet inhouden om toch ergens op te reageren. Vooral niet als er heel zelfverzekerd een verkeerd advies gegeven wordt.
Kennelijk ben ik op iemands tenen gaan staan waar ik al eens eerder mee van mening verschilde.
Dat was in de tijd dat ik daar postte dat btc een flinke correctie zou maken (gebaseerd op TA) Hij was 1 van de criticasters maar btc ging de dag erna dik 30% onderuit. Op basis van onze discussie destijds wilde hij toen een soort van blog gaan bijhouden, maar werd door t halve terug gefloten.
Lekker belangrijk, de 1 is graag een held op Tweakers en weet de posts van een ander van 3 maanden geleden en pocht graag over een Tesla die hij volgend jaar gaat rijden, een ander post gewoon de feiten en sommigen hebben daar nou eenmaal moeite mee....jammer dan!
Truste![]()
Ik betaal mijn seedbox er maandelijks mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:44 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Lekker bezig TigerXtrm!
-
Zag laatst hier iemand die een vliegreisje had geboekt met btc. Al meer mensen hier die iets betaald hebben met btc? Ben wel benieuwd.
Weleens wat besteld bij thuisbezorgd.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:44 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Lekker bezig TigerXtrm!
-
Zag laatst hier iemand die een vliegreisje had geboekt met btc. Al meer mensen hier die iets betaald hebben met btc? Ben wel benieuwd.
Dat betalen met btc is volgens mij vooralsnog gewoon een directe omzetting naar Euro's via een tussenpartij.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:44 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Lekker bezig TigerXtrm!
-
Je portfolio bijhouden. Het is allemaal niet super intuïtief of altijd even handig, maar als je beetje weet hoe te gebruiken volgens mij de enige mogelijkheid enigszins laagdrempelig inzicht te houden over een portfolio met diverse coins over eventueel diverse exchangesquote:
Wanneer ga jij (deels) sellen? Geef dat hier effe aan, dan pak ik de scherven op na de massale paniek.quote:
Gister zei ie bij +$20 dollarquote:Op zondag 4 juni 2017 09:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer ga jij (deels) sellen? Geef dat hier effe aan, dan pak ik de scherven op na de massale paniek.
Haha zit Ed hier ook? Ik was even onderdeel van de soap als het lijdende voorwerp..quote:Op zondag 4 juni 2017 01:31 schreef leolinedance het volgende:
Linkje met context?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:31 schreef leolinedance het volgende:
Een pizza'tje voor 10.000 btc?quote:Op zondag 4 juni 2017 07:37 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Weleens wat besteld bij thuisbezorgd.
Ahquote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Whahaha nee gelukkig niet, was eerder max 0,01 btc 😉
Ik wil mijn portfolio ook verder spreiden. Ik was begonnen met enkel eth een paar maanden terug. Nu ook wat zitten in btc, gnt en strat. Dat zijn mijn vier sterkhouders. Nu zit ik er aan te denken nog wat in waves te stoppen en wellicht sc.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb flink verspreid over meerdere coins met (naar mijn inzicht) grote potentie, ik zie wel hoe het loopt, voorlopig heb ik de inleg verviervoudigd.
Wat bedoel je met bron? Iemand die wetenschappelijk onderbouwd welke coins je moet kopen?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef carebaer het volgende:
[..]
Ik wil mijn portfolio ook verder spreiden. Ik was begonnen met enkel eth een paar maanden terug. Nu ook wat zitten in btc, gnt en strat. Dat zijn mijn vier sterkhouders. Nu zit ik er aan te denken nog wat in waves te stoppen en wellicht sc.
Hoe zit jouw lange termijn portofolio er uit? Heb je nog tips wat nog meer 'sterke' coins zijn voor hold?
Heb je een bron?
Nee sorry, ik was blijkbaar vergeten te quoten. Hieronder ging het om.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bron? Iemand die wetenschappelijk onderbouwd welke coins je moet kopen?
Heb je hiervan een bron?quote:
Ik heb best het idee dat RISE het goed kan gaan doen, als je ziet wat ze doen. Het is een beetje zoals STRAT. Goed, iemand noemde het hier een scam maar ze zijn nog goedkoop dus ik kan er nooit heel erg op verliezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef carebaer het volgende:
[..]
Ik wil mijn portfolio ook verder spreiden. Ik was begonnen met enkel eth een paar maanden terug. Nu ook wat zitten in btc, gnt en strat. Dat zijn mijn vier sterkhouders. Nu zit ik er aan te denken nog wat in waves te stoppen en wellicht sc.
Hoe zit jouw lange termijn portofolio er uit? Heb je nog tips wat nog meer 'sterke' coins zijn voor hold?
Heb je een bron?
Hoe kwam jij erbij om ze te kopen danquote:Op zondag 4 juni 2017 11:19 schreef Maikuuul het volgende:
Verge tikt lekker doorinleg x30
Gisteren is er ook een vrij duidelijk verhaal gepost over deze coin. Wellicht er nu daardoor meer animo voor is?
https://www.reddit.com/r/(...)al_investors_of_xvg/
Keep in mind: ik zit pas een kleine 8 weken in deze materie.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb best het idee dat RISE het goed kan gaan doen, als je ziet wat ze doen. Het is een beetje zoals STRAT. Goed, iemand noemde het hier een scam maar ze zijn nog goedkoop dus ik kan er nooit heel erg op verliezen.
Ook SIA heeft potentie wat betreft hun internet storage backbone maar er zijn veel coins in omloop en er komen er nog meer bij, dat hebben de devvers bevestigd dus of dat echt voor de lange termijn veel waard gaat worden lijkt onwaarschijnlijk. Aan de andere kant hoeft het ook niet veel waard te worden omdat ze ook goedkoop zijn. Een stijging naar 30 cent zou al heel wat zijn, en niet onhaalbaar.
Verder zit ik in ETH voor 50%, Waves voor 20% en nog wat andere coins.
10K DGB bijv, Myriad voor de minersvereniging, GNT. De laatsten vooral om met kleine marges winst te pakken door te traden. Dus korte termijn.
Ik ga met de "trade coins" kijken of ik ze relatief high kan sellen en dan e.e.a. in WeTrust investeren. Maargoed, alles staat een beetje stil op dit moment, dus mijn portfolio ook.
Lange termijn zou ik echt je ETH bewaren of eventueel inwisselen voor Waves ook. Die bewaar ik ook voor langer.
Ik ben te laat ingestapt op waves maar ik geloof dat die nog verder gaan groeien.
Waar zit jij aan te denken dan?Welke coins. Ik leer ook graag.
Dit jaquote:Op zondag 4 juni 2017 11:49 schreef MaGNeT het volgende:
Geen bron voor een samenwerking van Paypal met Ripple dus
Prima artikel 14.gifquote:Op zondag 4 juni 2017 11:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
http://www.cryptoquicknews.com/paypal-working-ripple/
Hij is nog klein
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef carebaer het volgende:
[..]
Haha zit Ed hier ook? Ik was even onderdeel van de soap als het lijdende voorwerp..
Daarnaast staan in Juli de volgende events op de agenda voor Ripple:quote:Mastercard - cross border B2B payments and remittances. Blockchain based payments and smart tags for predefined events under insurance policy allows for increasingly eased reimbursement experience as well as speed of funds recived. (Ripple payments blockchain solution)
Ja, dat riedeltje kennen we wel van de ripplers... Dat al dit gedoe op een prive blockchain gaat gebeuren en los staat van XRP wordt vaak per ongeluk vergeten.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:00 schreef Repeating het volgende:
Ripple is wel bezig met Mastercard.
[..]
Daarnaast staan in Juli de volgende events op de agenda voor Ripple:
Moneyconf in Madrid.
Money 20/20 Europe
Euro banking association
Blockchain meetup
quote:
De haat is groot hierquote:Op zondag 4 juni 2017 12:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, dat riedeltje kennen we wel van de ripplers... Dat al dit gedoe op een prive blockchain gaat gebeuren en los staat van XRP wordt vaak per ongeluk vergeten.
Als ik het zo lees onderzoekt MasterCard de blockchain van (o.a.?) Ripple voor het verwerken van de interne transacties, dus dat kan ook een "private blockchain" zijn waar Ripple houders niets aan verdienen.quote:
Realismequote:
Hmm, ik begrijp dat DGB sowieso niet, in 2014 was het al niets dus waarom zou het nu ineens omhoog moeten schieten met technologie die niet bepaald uniek is?quote:
Het gaat erom wat mensen die geen ripple in bezit hebben denken. En bijna alle crypto is lucht. Je kunt er in het dagelijks leven bijna niets mee, behalve geld erop speculeren, hetgeen wat nu massaal wordt gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Realisme
Mensen die een coin bezitten hebben de neiging om nieuws altijd veel groter te maken dan het is. Heb ik ook wel eens last van.
Volledig gebaseerd op FOMO.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp dat DGB sowieso niet, in 2014 was het al niets dus waarom zou het nu ineens omhoog moeten schieten met technologie die niet bepaald uniek is?
Ik was ook verrast hoor. Heb het een jaar of twee opgespaard toen het fluctueerde tussen de 20 en 50 satoshi... wilde wachten met verkopen tot het weer eens boven de 100 kwam... en toen stapte hij in een raket naar de maanquote:Op zondag 4 juni 2017 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp dat DGB sowieso niet, in 2014 was het al niets dus waarom zou het nu ineens omhoog moeten schieten met technologie die niet bepaald uniek is?
Welke coins gaan echt toegevoegde waarde hebben is de vraag?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:17 schreef Repeating het volgende:
[..]
Het gaat erom wat mensen die geen ripple in bezit hebben denken. En bijna alle crypto is lucht. Je kunt er in het dagelijks leven bijna niets mee, behalve geld erop speculeren, hetgeen wat nu massaal wordt gedaan.
ETH, WAVES, TRSTquote:Op zondag 4 juni 2017 12:19 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Welke coins gaan echt toegevoegde waarde hebben is de vraag?
Iets unieks. Waar je echt wat mee kan. Dat zijn er niet zoveel.
Dat jullie het geen nieuws vinden betekend niet dat andere dat ook niet vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Realisme
Mensen die een coin bezitten hebben de neiging om nieuws altijd veel groter te maken dan het is. Heb ik ook wel eens last van.
Vrij weinig zullen de aankomende crash overleven. Kijk maar naar de coins die in de top 10 stonden in tijdens de vorige altcoin hype.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:19 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Welke coins gaan echt toegevoegde waarde hebben is de vraag?
Iets unieks. Waar je echt wat mee kan. Dat zijn er niet zoveel.
En waar koop je m?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:21 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat voegt TRST toe? Heb mij niet in die coin verdiept heel eerlijk 😱
bittrexquote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:21 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat voegt TRST toe? Heb mij niet in die coin verdiept heel eerlijk 😱
Dat geloof ik inderdaad wel, hoe kan ik dat terugzien 😉 Vind ik wel interessant.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:21 schreef Repeating het volgende:
[..]
Vrij weinig zullen de aankomende crash overleven. Kijk maar naar de coins die in de top 10 stonden in tijdens de vorige altcoin hype.
ja, zo leuk project zoals Chronobank Time.quote:
Het is letterlijk geen nieuws, het is een dom cryptocurrency blog die 4 uitroeptekens in de titel doet en 0 informatie en 0 bronnen geeft. Letterlijk gemaakt om de hoogste bieder te pumpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat jullie het geen nieuws vinden betekend niet dat andere dat ook niet vinden.
Dit geeft wel een stukje meer vertrouwenquote:Op zondag 4 juni 2017 12:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, zo leuk project zoals Chronobank Time.
Ik zag ze op Bittrex staan en het was een van de goedkoopste coins die ik kon vinden (dus het kan alleen maar omhoog dacht ik). Vervolgens een beetje verdiept en het blijkt de enige coin te zijn die 100% anoniem is.quote:
Thanks klinkt interessant!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dit geeft wel een stukje meer vertrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga wel wat euro's storten, kijken wat het gaat doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dit geeft wel een stukje meer vertrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://coinmarketcap.com/historical/quote:Op zondag 4 juni 2017 12:22 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad wel, hoe kan ik dat terugzien 😉 Vind ik wel interessant.
Hehehequote:Op zondag 4 juni 2017 12:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ga wel wat euro's storten, kijken wat het gaat doen.
Op WeTrust?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ga wel wat euro's storten, kijken wat het gaat doen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hehehe![]()
MaGNeT en ik zitten er ook in, dus kom erbijjjj!
Dit is juist interessant omdat het een splinternieuw project is zoals je kunt zien. Even wat tijd gevenquote:
pfffffquote:Op zondag 4 juni 2017 12:33 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dit is juist interessant omdat het een splinternieuw project is zoals je kunt zien. Even wat tijd geven![]()
De Dapp is ook nog niet klaar, dus logisch dat er nu nog niets spannends is.quote:
ik was al overquote:Op zondag 4 juni 2017 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Dapp is ook nog niet klaar, dus logisch dat er nu nog niets spannends is.
Instappen na de launch van de Dapp kan wat duurder zijn
Maar goed, projecten lukken niet altijd dus bepaal zelf welk risico je wil lopen.
Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 4 juni 2017 12:39 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Lol serieus? 😂
Hoeveel heb jij er eigenlijk?
Hear hear! Dat dat soort oneliners hier gepost worden vind ik zelfs schandalig misleidend. Nieuwkomers worden daarmee eigenlijk aangespoord om XRP te kopen terwijl (zelfs al is het waar dat bedrijf X met Ripple gaat werken) dat niets te maken heeft met de XRP token.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Het is letterlijk geen nieuws, het is een dom cryptocurrency blog die 4 uitroeptekens in de titel doet en 0 informatie en 0 bronnen geeft. Letterlijk gemaakt om de hoogste bieder te pumpen.
Dat kan gewoon in Blockfolio, alleen bij het toevoegen van de coin moet je dan wel kiezen voor het juiste paar, in dit geval dus "Ethereum: ETH / EUR".quote:Op zondag 4 juni 2017 12:31 schreef cb2013 het volgende:
Kun je op kraken.com de performance zien van je coins? Heb moeite om ethereum op blockfolio te plaatsen. Want blockfolio voegt alleen toe in BTC. En heb ETH week geleden gekocht in EUR. Heb moeite dit in te voeren in blockfolio.
Even een reactie omdat je grootste plannen hebt terwijl je aangeeft nog niet zo lang in de cryptos te zitten.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:46 schreef carebaer het volgende:
[..]
Keep in mind: ik zit pas een kleine 8 weken in deze materie.
lap tekst
mobilegoquote:Op zondag 4 juni 2017 12:49 schreef MaGNeT het volgende:
Incent doet het ook aardig vandaag, je zou je bijna afvragen of MobileGo die vandaag aan het inkopen is.
Je wil voor de lange termijn?quote:
Welke coinsquote:Op zondag 4 juni 2017 13:22 schreef no1uknow het volgende:
tvp, ook m'n eerste stappen in crypto's gezet
Een klein aantal Gulden coins in de pump rond oktober vorig jaar, die heb ik gewoon laten staan maar sinds een week toch weer meer gaan verdiepen. Gister ook wat Digibyte toen 'ie net onder de prijs van nu zat, die weer goed is gezakt vanmorgen maar nu weer opkrabbeltquote:
Ik zit er ook flink in!!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:30 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hehehe![]()
MaGNeT en ik zitten er ook in, dus kom erbijjjj!
Wat is flink? Ik heb er ongeveer 2k. Dat vond ik al aardig wat voor een project in deze fasequote:
Zo'n 4000!quote:Op zondag 4 juni 2017 13:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat is flink? Ik heb er ongeveer 2k. Dat vond ik al aardig wat voor een project in deze fase.
ik ga altijd voor kortetermijn winst.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je wil voor de lange termijn?
Google eens op "accumulation" ....dat is namelijk gaande als ik die chart even vluchtig bekijk.
Wanneer is de DAP Magnet? Zit er ook aan te denken om met een leuk bedrag in te stappen, heb er wel vertrouwen in!quote:Op zondag 4 juni 2017 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Dapp is ook nog niet klaar, dus logisch dat er nu nog niets spannends is.
Instappen na de launch van de Dapp kan wat duurder zijn
Maar goed, projecten lukken niet altijd dus bepaal zelf welk risico je wil lopen.
Nee ik moet exacte aantallen overmaken incl fee.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
Meer overmaken en dan het teveel verkopen?
Maar dan is het toch gewoon 1,00085. (als het daadwerkelijk zoveel is dan)quote:Op zondag 4 juni 2017 14:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee ik moet exacte aantallen overmaken incl fee.
Ja maar geldt hetzelfde voor 1,423235 ethereum? Ik kan niet echt een formule vinden op google. Allemaal grote stukken tekst maar nergens een goede calculator.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dan is het toch gewoon 1,00085. (als het daadwerkelijk zoveel is dan)
Of denk ik dan te simpel?
Je moet toch sowieso bevestigen voordat je verstuurd. (bij jaxx dan) en dan zie je ook wat de totale fee is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar geldt hetzelfde voor 1,423235 ethereum? Ik kan niet echt een formule vinden op google. Allemaal grote stukken tekst maar nergens een goede calculator.
Ja ik zag het!quote:Op zondag 4 juni 2017 14:16 schreef TigerXtrm het volgende:
BAT staat op Bittrex
Prijs gaat omhoog inplaats van naar beneden![]()
Ja. geruchten gaan dat google er in heeft geïnvesteerd, hebben ze wel gelijk miljoenen verdiendquote:Op zondag 4 juni 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:
Is BAT die coin waar de twee grootste accounts een enorm aantal van de coins heeft?
Alsof het bij Google gaat om die miljoentjes in BAT.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja. geruchten gaan dat google er in heeft geïnvesteerd, hebben ze wel gelijk miljoenen verdiend
Ze moeten toch eventueel hun potentiële competitie van te voren in controle hebben, maar 40 miljoen is misschien niet heel veel voor google maar het is ook niet niks.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof het bij Google gaat om die miljoentjes in BAT.
Dat is echt niks voor zo'n bedrijf.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze moeten toch eventueel hun potentiële competitie van te voren in controle hebben, maar 40 miljoen is misschien niet heel veel voor google maar het is ook niet niks.
BAT = ? Bata of Basic attention token?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof het bij Google gaat om die miljoentjes in BAT.
Volgens mij staan de bids op ~100 satoshiquote:Op zondag 4 juni 2017 15:01 schreef smiths het volgende:
Riptobux gaat ook mooi, ~300sat. Had er een paar weken terug al wat van gekocht en wat gekregen met die airdrop van vorige week.
Ik heb er 10k gekregen zie ik. Is nu 80+ dollar waard.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:01 schreef smiths het volgende:
Riptobux gaat ook mooi, ~300sat. Had er een paar weken terug al wat van gekocht en wat gekregen met die airdrop van vorige week.
Ik kijk vaak naar de exchange met het grootste volume, cryptopia in dit geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij staan de bids op ~100 satoshi
Oh ja, daar gaan ze wel lekker iddquote:Op zondag 4 juni 2017 15:04 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar de exchange met het grootste volume, cryptopia in dit geval.
https://coinmarketcap.com/assets/ripto-bux/#markets
Hey Magnet,quote:Op zondag 4 juni 2017 14:58 schreef MaGNeT het volgende:
De huidige prijs van BAT vind ik niet logisch als ik bedenk dat er meer dan een miljard BAT in de omloop zijn, ik blijf er nog maar ff vandaan.
En dat Google er iets mee te maken heeft geloof ik ook niet.
Maar goed, misschien heb ik over 2 weken dik ongelijk gekregen
Lekker busy! 10k hierquote:Op zondag 4 juni 2017 15:23 schreef DaRealDeal het volgende:
Nog even wat trust bijgekocht ;-) 1182 nu 😊
TRST (WeTrust)quote:Op zondag 4 juni 2017 15:41 schreef UJF045 het volgende:
Over welke Trust hebben jullie het hier?
TRST (WeTrust)
Of
TRUST (TrustPlus)
WeTrustquote:Op zondag 4 juni 2017 15:41 schreef UJF045 het volgende:
Over welke Trust hebben jullie het hier?
TRST (WeTrust)
Of
TRUST (TrustPlus)
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef Mattt het volgende:
Ethereum gaat weer lekker inderdaad. Misschien wel Russisch geld? Vitalik die een ontmoeting had met Poetin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |