Gratis? Je hebt er toch gewoon voor gewerkt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gratis zonnepanelengaat mij nog 15 jaar geld opleveren
Voor die paar honderd euro heb ik inderdaad moeten werken, maar ik heb nog nooit prive zoveel geld verdient binnen een paar minuten met een paar klikjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:44 schreef carebaer het volgende:
[..]
Gratis? Je hebt er toch gewoon voor gewerkt?
Maar sowieso, het valt me echt tegen hoe lastig het is écht goed inzicht in je rendement te krijgen. In bv Blockfolio en bij Bittrex zie je verschil van coin in afgelopen 24u, wat niet zozeer iets zegt over je rendement.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:05 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Bittrex is wel relax. Poloniex gebruikte ik eerst maar nu ik bittrex gebruik is die echt wel prettiger. Alleen op mobiel is polo overzichtelijker.
Ik kwam deze gisteren nog tegenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:17 schreef Mender het volgende:
Steem gaat lekker. Vandaag nog maar even bijgekocht. Heb er wel vertrouwen in
Ik ookquote:
Ik flikker alles in Cacti. Dat gebruik ik normaal voor servers te monitoren, maar je kunt ook data van websites halen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Maar sowieso, het valt me echt tegen hoe lastig het is écht goed inzicht in je rendement te krijgen. In bv Blockfolio en bij Bittrex zie je verschil van coin in afgelopen 24u, wat niet zozeer iets zegt over je rendement.
Waarvoor moet je je nettowinst weten? Belasting hoeft toch alleen in Box 3?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Maar sowieso, het valt me echt tegen hoe lastig het is écht goed inzicht in je rendement te krijgen. In bv Blockfolio en bij Bittrex zie je verschil van coin in afgelopen 24u, wat niet zozeer iets zegt over je rendement.
Hoe moeilijk is het te zeggen 'coin X gekocht aan waarde Y (evt op datum Z als waarde BTC omgerekend moet in ¤/$)'. En dan dus vervolgens procentueel of absoluut het verschil met de huidige koers...
Hoe doen jullie dat? En hoe bepalen jullie op voorhand je netto winst, eventueel zelfs met inachtname van belasting, maar vooral als je van kleinere marges profiteert wil je niet verrast worden door diverse verkoop of withdrawal fees.
In de Blockfolio iOS app is dat gewoon mogelijk hoor. In het tabblad holdings zie je het procentuele verschil tov de prijs waarvoor je het gekocht hebt:quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het te zeggen 'coin X gekocht aan waarde Y (evt op datum Z als waarde BTC omgerekend moet in ¤/$)'. En dan dus vervolgens procentueel of absoluut het verschil met de huidige koers...
Hoe doen jullie dat? En hoe bepalen jullie op voorhand je netto winst, eventueel zelfs met inachtname van belasting, maar vooral als je van kleinere marges profiteert wil je niet verrast worden door diverse verkoop of withdrawal fees.
You sir, are correct.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:29 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
In de Blockfolio iOS app is dat gewoon mogelijk hoor. In het tabblad holdings zie je het procentuele verschil tov de prijs waarvoor je het gekocht hebt:
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eind september lachen we om 5 dollar.
Staat er in september iets belangrijks op de rol voor waves?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eind september lachen we om 5 dollar.
Een toename in waardequote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef carebaer het volgende:
[..]
Staat er in september iets belangrijks op de rol voor waves?
Lekker blijven zitten. Jij ook he!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:04 schreef MaGNeT het volgende:
Zo te zien nemen veel mensen nu hun winst.
Ben benieuwd of Waves dinsdag weer doorgroeit.
Waarom dinsdag?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:04 schreef MaGNeT het volgende:
Zo te zien nemen veel mensen nu hun winst.
Ben benieuwd of Waves dinsdag weer doorgroeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |